chateque Opublikowano 10 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2019 (edytowane) Szanowna Dyrekcjo, - wiadomo kiedy będzie w Polsce OB MY 2020 w sprzedaży? - czy wersja 2400 turbo (tak jak Legacy pokazany na Auto Show w Chicago) będzie dostępna w PL? Jezeli za wcześnie na odpowiedz na oba pytania to prośba chociaż na pierwsze :-) Edytowane 10 Lutego 2019 przez chateque Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 11 Lutego 2019 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2019 W dniu 10.02.2019 o 05:41, chateque napisał: wiadomo kiedy będzie w Polsce OB MY 2020 w sprzedaży? Nie, jeszcze nie wiadomo. Wiadomo tylko, że będzie w Europie znacznie później, niż w USA ( samochody będą się też różniły - ten dla Ameryki Północnej jest produkowany w USA, ten dla Europy w Japonii ). W dniu 10.02.2019 o 05:41, chateque napisał: czy wersja 2400 turbo (tak jak Legacy pokazany na Auto Show w Chicago) będzie dostępna w PL? Ze względu na obowiązujące w Unii normy emisji flotowej CO2 tej wersji ( niestety ) nie należy się spodziewać w Europie. Pozdrowienia 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jasionowski Opublikowano 12 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2019 (edytowane) W dniu 11.02.2019 o 14:19, Dyrekcja napisał: Ze względu na obowiązujące w Unii normy emisji flotowej CO2 tej wersji ( niestety ) nie należy się spodziewać w Europie. Szkoda. Myślałem o sprzedaży w II połowie roku swojego OBK 3,6 MY 2012 i zakupie nowego OBK 2.4L Turbo XT MY 2020. Ale takiej szansy ,jak widzę, nie będę mieć . To jest moje trzecie z rzędu (od 2005) Subaru. Naprawdę szkoda, ze być może ostatnie. To nie jest pretensja pod adresem Dyrekcji, tylko smutna konkluzja. Chętnie bym kupił nowe Subaru, ale niech ma mocny silnik. Pozdrawiam jasionowski Edytowane 13 Lutego 2019 przez Urabus Literówka przy OBK 2,4, turbo 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chateque Opublikowano 12 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2019 W dniu 11.02.2019 o 14:19, Dyrekcja napisał: Ze względu na obowiązujące w Unii normy emisji flotowej CO2 tej wersji ( niestety ) nie należy się spodziewać w Europie. Pozdrowienia Kurcze :-( Myślałem, że właśnie zmiana silnika z 3.6 na 2.4T oznacza mniejszą emisję i pojawi się w Europie (szczególnie, że Forester MY2019 nie jest już w wersji XT tym samym flotowo więcej miejsca na OB XT). 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muka Opublikowano 13 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2019 (edytowane) W dniu 12.02.2019 o 01:51, Jasionowski napisał: OBK 2.4L Turbo XT MY 2020 Podprogowy przekaz Edytowane 13 Lutego 2019 przez Urabus Korekta cytatu 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Urabus Opublikowano 13 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2019 8 godzin temu, muka napisał: Podprogowy przekaz Poprawiłem, autor postu też wielokrotnie próbował, ale te próby szły w złym kierunku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinW Opublikowano 19 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2019 Mam nadzieję, że tym razem poprawią roletę w bagażniku, na taka którą można będzie też trochę wyżej zapiąć niż standartowo. I zrobią pionową siatkę odgradzającą część pasażerską od ładunkowej w przypadku załadunku bagaży bez rolety. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 19 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2019 Skoro jesteśmy przy bagażniku - to jeszcze wskazany szybszy napęd klapy i koniecznie żeby po jej otwarciu mógł bez obrażeń głowy zmieścić się pod nią co najmniej średniej wysokości Europejczyk a nie tylko średniej wysokości Japończyk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 19 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2019 @spawalniczy a do jakiej wysokości otwiera się klapa w obecnym OTB? W starym, jeszcze bez elektrycznego otwierania, było w porządku nawet dla wysokiej osoby. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 19 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2019 Mam 176 cm wzrostu - zdarzało mi się uderzyć w głowę podchodząc do otwartej klapy bez zachowania odpowiedniej czujności (np mając kaptur na głowie, który ograniczał pole widzenia). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chateque Opublikowano 19 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2019 4 godziny temu, MarcinW napisał: I zrobią pionową siatkę odgradzającą część pasażerską od ładunkowej w przypadku załadunku bagaży bez rolety. jestem za Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregorius Opublikowano 25 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2019 (edytowane) W dniu 19.02.2019 o 12:19, spawalniczy napisał: Mam 176 cm wzrostu - zdarzało mi się uderzyć w głowę podchodząc do otwartej klapy bez zachowania odpowiedniej czujności (np mając kaptur na głowie, który ograniczał pole widzenia). Ja mam 180 m i klapa jest powyzej mojej glowy. Moze trzeba wyregulowac wysokosc podnoszenia klapy - jest taka mozliwosc. Ja to bym jeszcze chcial, zeby poprawil przelacznik swiatel. Wiele razy mi sie zdazylo, ze przy wlaczaniu kierunkowskazow, albo przy mignieciu dlugimi swiatlami, przestawialy mi sie swiatla np. z pozycji Auto na postojowe..... Edytowane 25 Lutego 2019 przez Gregorius 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 27 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2019 W dniu 25.02.2019 o 08:14, Gregorius napisał: Ja to bym jeszcze chcial, zeby poprawil przelacznik swiatel. Wiele razy mi sie zdazylo, ze przy wlaczaniu kierunkowskazow, albo przy mignieciu dlugimi swiatlami, przestawialy mi sie swiatla np. z pozycji Auto na postojowe A wydawało mi się, że tylko mnie dotyczy ta przypadłość Teraz zwracam na to uwagę, ale 10 lat temu to była norma. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chateque Opublikowano 5 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2019 Skoro w Genewie pokazano niskoemisyjne eBoxery to jest jednak szansa na turbo OB MY2020? https://www.autoblog.com/amp/2019/03/05/subaru-debuts-euro-spec-xv-and-forester-e-boxer-hybrids/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrmalec1980 Opublikowano 13 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2019 Ze względu na obowiązujące w Unii normy emisji flotowej CO2 tej wersji ( niestety ) nie należy się spodziewać w Europie. Pozdrowienia W stanach normy sa ostrzejsze niz w Europie a jednak tam sie udalo.10,5 sekund do setki w obecnym Outbacku dla mnie i zapewne dla wielu potencjalnych klientow jest nie do zaakceptowania. 20 lat temu uchodziloby to za niezly wynik ale dzis to zawali droga. Oczywiscie , ze mozemy sie czarowac ze grupa docelowa ma byc stateczny ojciec oraz w tym aucie nie chodzi o fun ale o bezpieczenstwo itd.Ale ja chce miec jedno i drugie. Jako ojciec jezdzacy w gory z dziecmi co drugi weekend w sezonie zimowym 5h w jedna strone, chce miec radoche z jazdy.Uwazam, ze uterenowione kombi nadal sa nisza bo jesli ktos tak jak ja nie chce ze wzgledow ideologicznych i etycznych jezdzic niemcem to pozostaje mu jeszcze nudne i duzo drozsze Volvo CC ale z osiagami.Jesli francuzi nie zrobia nowego RHX to nie ma w czym wybrac.Rozumiem, ze polityke i oferte narzuca producent ale czy potencjalne zastapienie najbardziej emisyjnego BRZ'a 196g/km nowym Outback'iem nie poskutkuje zmieszczenjem sie w w/w normie flotowej?Wg mnie Outback z dynamicznym silnikiem bedzie sie sprzedawal jak "swieze buleczki".Jestem pewien, ze wiele osob mysli podobnie.Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 13 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2019 3 godziny temu, piotrmalec1980 napisał: W stanach normy sa ostrzejsze niz w Europie a jednak tam sie udalo. Podaj przykład tych norm w stanach gdzie królują Subaru czy Fordy F150. 3 godziny temu, piotrmalec1980 napisał: czy potencjalne zastapienie najbardziej emisyjnego BRZ'a 196g/km nowym Outback'iem nie poskutkuje zmieszczenjem sie w w/w normie flotowej? Od 2020 roku ograniczenie wyniesie 95g/km. Popatrz jaką emisję mają nawet nowo wprowadzane e-Boxer. To wszystko jest dużo za dużo ponad normę. Od przyszłego roku czekać nas będzie albo rewolucja w napędzie albo wzrost cen spowodowany karami za emisję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 13 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2019 (edytowane) 4 godziny temu, piotrmalec1980 napisał: 10,5 sekund do setki w obecnym Outbacku dla mnie i zapewne dla wielu potencjalnych klientow jest nie do zaakceptowania. 20 lat temu uchodziloby to za niezly wynik ale dzis to zawali droga. Dla mnie jest dokładnie odwrotnie tzn. 10,5 sekundy do setki 20 lat temu to było tak sobie , w wielu miejscach przydałaby się większa moc , szczególnie 80 - 160 i dalej . Obecnie nie znajduję zbyt wiele okazji w których moje 150 KM w dieslu byłoby zdecydowanie zbyt wolne...Owszem , ponad 160 km/godz mógłby się trochę szybciej rozpędzać ale to są sporadyczne przypadki , głównie na autostradzie gdy chce szybciej odjechać od jadącej 150..np. Skody Zdarza mi się jeszcze ! jechać przez dłuższy czas z szybkościami ponad 200 ( mam auto 400KM/8 cylindrów ) ale po pierwsze , stale wiem , że łamie przepisy , co nie sprzyja dobremu samopoczuciu bo wiadomo , że wcześniej czy później napatoczy się jakaś policja/radar/odcinek z pomiarem a po drugie wyobrażam sobie komentarze/oceny wyprzedzanych kierowców.... których na drogach jest ze 20 razy więcej niż 20 lat temu i zdecydowanie przeszkadzają w szybkiej jeździe Były lata w których dostępne były jednocześnie OBK z silnikami 2.5 i z H6. Zdecydowana większość klientów wybierała silnik 2.5....być może ze względu na cenę a być może ze względu na swój sposób jazdy lub zużycie paliwa... Edytowane 13 Kwietnia 2019 przez Andrzej Koper 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 14 Kwietnia 2019 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2019 17 godzin temu, piotrmalec1980 napisał: W stanach normy sa ostrzejsze niz w Europie Jako nowy użytkownik Forum może Pan jeszcze nie wiedzieć, że twierdzenia oparte na „ bo gdzieś słyszałem”, jakże aktualnie popularne w internecie, podlegają tutaj rewizji opartej na faktach. Na obrazku mamy standardy emisji CO2 ( o tych mówimy ) dla USA. Generalnie dla najmniejszych aut wychodzi na 2020 ok. 105g/km ( po przeliczeniu z mil ), dla największych ok. 136 g. Średnia dla EU na 2020 to 95g. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Czarnecki Opublikowano 14 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2019 Pytanie do dyrekcji czy jest szansa na to że w przed sprzedaży będziemy mieli jakąś specjalną wersję wyposażenia w e-bokser my2020 ? I czy wiadomo coś o terminach ? Kiedy będzie można zamawiać forestery ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2019 17 godzin temu, Łukasz Czarnecki napisał: Pytanie do dyrekcji czy jest szansa na to że w przed sprzedaży będziemy mieli jakąś specjalną wersję wyposażenia w e-bokser my2020 ? I czy wiadomo coś o terminach ? Kiedy będzie można zamawiać forestery ? Aktualnie prowadzę rozmowy na temat terminów, cen, specyfikacji itd. Ze względu na znane ograniczenia ilościowe nie przewiduję wersji specjalnych „ na początek”. Więcej powinienem wiedzieć w drugiej połowie Maja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2019 W dniu 14.04.2019 o 11:50, Dyrekcja napisał: (...) Średnia dla EU na 2020 to 95g. https://autogaleria.pl/nowosci/autogaleria/kary-za-przekroczenie-norm-emisji-co2-w-autach-przeloza-sie-na-wzrost-cen-pojazdow/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blejzu Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2019 No to cos czuje ze nastepne moje auto bedzie elektryczne.. Chyba musze zaczac starac sie o gniazdko w garazu podziemnym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nonie Opublikowano 17 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2019 (edytowane) Ciekawe czasy nadchodzą. Zabawnym jest, że "czysta hybryda" Lexusa emituje więcej CO2 niż czterocylindrowy diesel ale i tak żaden z nich nie schodzi poniżej 150g/km. Średnia 95 wydaje się nie do osiągnięcia. Spalinowe podrożeją, żeby dotować elektryczne. W obliczu nadchodzących norm nawet hybrydy nie mają sensu. Trza by kupić kilka aut "na zapas" Całkiem możliwe, że rejestrując spalinowca w 2019, po kilku latach z symbolicznym przebiegiem sprzedamy go z zyskiem A jakież promocję będą po koniec 2019, żeby te wszystkie 2.0 turbo upchnąć jeszcze w tym roku Edytowane 17 Kwietnia 2019 przez Nonie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 17 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2019 51 minut temu, Nonie napisał: Trza by kupić kilka aut "na zapas" Na takich też znajdzie się bat w postaci wyższych stawek ubezpieczenia i zakazów wjazdu do całych stref w miastach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Czarnecki Opublikowano 17 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2019 Coraz częściej zaczynam myśleć, czy oby nie wyprowadzić się gdzieś poza UE... hmm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się