Skocz do zawartości

OB MY 2020 - wersja EU


chateque

Rekomendowane odpowiedzi

Szanowna Dyrekcjo,

- wiadomo kiedy będzie w Polsce OB MY 2020 w sprzedaży?

- czy wersja 2400 turbo (tak jak Legacy pokazany na Auto Show w Chicago) będzie dostępna w PL?

 

Jezeli za wcześnie na odpowiedz na oba pytania to prośba chociaż na pierwsze :-)

Edytowane przez chateque
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel
W dniu 10.02.2019 o 05:41, chateque napisał:

wiadomo kiedy będzie w Polsce OB MY 2020 w sprzedaży?

Nie, jeszcze nie wiadomo. Wiadomo tylko, że będzie w Europie znacznie później, niż w USA ( samochody będą się też różniły - ten dla Ameryki Północnej jest produkowany w USA, ten dla Europy w Japonii ).

 

W dniu 10.02.2019 o 05:41, chateque napisał:

czy wersja 2400 turbo (tak jak Legacy pokazany na Auto Show w Chicago) będzie dostępna w PL?

Ze względu na obowiązujące w Unii normy emisji flotowej CO2 tej wersji ( niestety ) nie należy się spodziewać w Europie.

 

Pozdrowienia

  • Smutny 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 11.02.2019 o 14:19, Dyrekcja napisał:

Ze względu na obowiązujące w Unii normy emisji flotowej CO2 tej wersji ( niestety ) nie należy się spodziewać w Europie.

Szkoda. Myślałem o sprzedaży w II połowie roku swojego OBK 3,6 MY 2012 i zakupie nowego OBK 2.4L Turbo XT  MY 2020. Ale takiej szansy ,jak widzę, nie będę mieć . To jest moje trzecie z rzędu (od 2005) Subaru. Naprawdę szkoda, ze być może ostatnie. To nie jest pretensja pod adresem Dyrekcji, tylko smutna konkluzja. Chętnie bym kupił nowe Subaru, ale niech ma mocny silnik.

Pozdrawiam

jasionowski

Edytowane przez Urabus
Literówka przy OBK 2,4, turbo
  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 11.02.2019 o 14:19, Dyrekcja napisał:

Ze względu na obowiązujące w Unii normy emisji flotowej CO2 tej wersji ( niestety ) nie należy się spodziewać w Europie.

 

Pozdrowienia

 

Kurcze :-( Myślałem, że właśnie zmiana silnika z 3.6 na 2.4T oznacza mniejszą emisję i pojawi się w Europie (szczególnie, że Forester MY2019 nie jest już w wersji XT tym samym flotowo więcej miejsca na OB XT).

 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieję, że tym razem poprawią roletę w bagażniku, na taka którą można będzie też trochę wyżej zapiąć niż standartowo. I zrobią pionową siatkę odgradzającą część pasażerską od ładunkowej w przypadku załadunku bagaży bez rolety.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro jesteśmy przy bagażniku - to jeszcze wskazany szybszy napęd klapy i koniecznie żeby po jej otwarciu mógł bez obrażeń głowy zmieścić się pod nią co najmniej średniej wysokości Europejczyk a nie tylko średniej wysokości Japończyk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 19.02.2019 o 12:19, spawalniczy napisał:

Mam 176 cm wzrostu - zdarzało mi się uderzyć w głowę podchodząc do otwartej klapy bez zachowania odpowiedniej czujności (np mając kaptur na głowie, który ograniczał pole widzenia).

Ja mam 180 m i klapa jest powyzej mojej glowy. Moze trzeba wyregulowac wysokosc podnoszenia klapy - jest taka mozliwosc.

Ja to bym jeszcze chcial, zeby poprawil przelacznik swiatel. Wiele razy mi sie zdazylo, ze przy wlaczaniu kierunkowskazow, albo przy mignieciu dlugimi swiatlami, przestawialy mi sie swiatla np. z pozycji Auto na postojowe.....

Edytowane przez Gregorius
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 25.02.2019 o 08:14, Gregorius napisał:

Ja to bym jeszcze chcial, zeby poprawil przelacznik swiatel. Wiele razy mi sie zdazylo, ze przy wlaczaniu kierunkowskazow, albo przy mignieciu dlugimi swiatlami, przestawialy mi sie swiatla np. z pozycji Auto na postojowe

 

A wydawało mi się, że tylko mnie dotyczy ta przypadłość ;) Teraz zwracam na to uwagę, ale 10 lat temu to była norma.

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Ze względu na obowiązujące w Unii normy emisji flotowej CO2 tej wersji ( niestety ) nie należy się spodziewać w Europie.
 
Pozdrowienia


W stanach normy sa ostrzejsze niz w Europie a jednak tam sie udalo.

10,5 sekund do setki w obecnym Outbacku dla mnie i zapewne dla wielu potencjalnych klientow jest nie do zaakceptowania. 20 lat temu uchodziloby to za niezly wynik ale dzis to zawali droga.
Oczywiscie , ze mozemy sie czarowac ze grupa docelowa ma byc stateczny ojciec oraz w tym aucie nie chodzi o fun ale o bezpieczenstwo itd.
Ale ja chce miec jedno i drugie. Jako ojciec jezdzacy w gory z dziecmi co drugi weekend w sezonie zimowym 5h w jedna strone, chce miec radoche z jazdy.

Uwazam, ze uterenowione kombi nadal sa nisza bo jesli ktos tak jak ja nie chce ze wzgledow ideologicznych i etycznych jezdzic niemcem to pozostaje mu jeszcze nudne i duzo drozsze Volvo CC ale z osiagami.
Jesli francuzi nie zrobia nowego RHX to nie ma w czym wybrac.

Rozumiem, ze polityke i oferte narzuca producent ale czy potencjalne zastapienie najbardziej emisyjnego BRZ'a 196g/km nowym Outback'iem nie poskutkuje zmieszczenjem sie w w/w normie flotowej?

Wg mnie Outback z dynamicznym silnikiem bedzie sie sprzedawal jak "swieze buleczki".
Jestem pewien, ze wiele osob mysli podobnie.



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • Super! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, piotrmalec1980 napisał:

W stanach normy sa ostrzejsze niz w Europie a jednak tam sie udalo.

Podaj przykład tych norm w stanach gdzie królują Subaru czy Fordy F150.

 

3 godziny temu, piotrmalec1980 napisał:

czy potencjalne zastapienie najbardziej emisyjnego BRZ'a 196g/km nowym Outback'iem nie poskutkuje zmieszczenjem sie w w/w normie flotowej?

Od 2020 roku ograniczenie wyniesie 95g/km. Popatrz jaką emisję mają nawet nowo wprowadzane e-Boxer. To wszystko jest dużo za dużo ponad normę. Od przyszłego roku czekać nas będzie albo rewolucja w napędzie albo wzrost cen spowodowany karami za emisję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, piotrmalec1980 napisał:

10,5 sekund do setki w obecnym Outbacku dla mnie i zapewne dla wielu potencjalnych klientow jest nie do zaakceptowania. 20 lat temu uchodziloby to za niezly wynik ale dzis to zawali droga.

 

Dla mnie jest dokładnie odwrotnie tzn. 10,5 sekundy do setki 20 lat temu to było tak sobie , w wielu miejscach przydałaby się większa moc , szczególnie 80 - 160 i dalej .           Obecnie nie znajduję zbyt wiele okazji  w których moje 150 KM w dieslu  :rolleyes: byłoby zdecydowanie zbyt wolne...Owszem , ponad 160 km/godz mógłby się trochę szybciej rozpędzać ale to są sporadyczne przypadki , głównie na autostradzie gdy chce szybciej odjechać od jadącej 150..np. Skody :D Zdarza mi się jeszcze ! jechać przez dłuższy czas z szybkościami ponad 200 ( mam auto 400KM/8 cylindrów ) ale po pierwsze , stale wiem , że łamie przepisy , co nie sprzyja dobremu samopoczuciu bo wiadomo , że wcześniej czy później napatoczy się jakaś policja/radar/odcinek z pomiarem a po drugie wyobrażam sobie komentarze/oceny wyprzedzanych kierowców....;) których na drogach jest ze 20 razy więcej niż 20 lat temu i zdecydowanie przeszkadzają w szybkiej jeździe  :D Były lata w których dostępne były jednocześnie OBK z silnikami 2.5 i z H6. Zdecydowana większość klientów wybierała silnik 2.5....być może ze względu na cenę a być może ze względu na swój sposób jazdy lub zużycie paliwa...

Edytowane przez Andrzej Koper
  • Super! 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel
17 godzin temu, piotrmalec1980 napisał:

W stanach normy sa ostrzejsze niz w Europie

Jako nowy użytkownik Forum może Pan jeszcze nie wiedzieć, że twierdzenia oparte na „ bo gdzieś słyszałem”, jakże aktualnie popularne w internecie, podlegają tutaj rewizji opartej na faktach. Na obrazku mamy standardy emisji CO2 ( o tych mówimy ) dla USA. Generalnie dla najmniejszych aut wychodzi na 2020 ok. 105g/km ( po przeliczeniu z mil ), dla największych ok. 136 g. Średnia dla EU na 2020 to 95g.

559A589C-2131-47E3-9D2A-525DE7491020.jpeg

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel
17 godzin temu, Łukasz Czarnecki napisał:

 

Pytanie do dyrekcji czy jest szansa na to że w przed sprzedaży będziemy mieli jakąś specjalną wersję wyposażenia w e-bokser my2020 ? I czy wiadomo coś o terminach ? Kiedy będzie można zamawiać forestery ?

 

Aktualnie prowadzę rozmowy na temat terminów, cen, specyfikacji itd. Ze względu na znane ograniczenia ilościowe nie przewiduję wersji specjalnych „ na początek”. Więcej powinienem wiedzieć w drugiej połowie Maja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.04.2019 o 11:50, Dyrekcja napisał:

 (...) Średnia dla EU na 2020 to 95g.

 

https://autogaleria.pl/nowosci/autogaleria/kary-za-przekroczenie-norm-emisji-co2-w-autach-przeloza-sie-na-wzrost-cen-pojazdow/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe czasy nadchodzą. Zabawnym jest, że "czysta hybryda" Lexusa emituje więcej CO2 niż czterocylindrowy diesel ale i tak żaden z nich nie schodzi poniżej 150g/km. Średnia 95 wydaje się nie do osiągnięcia. Spalinowe podrożeją, żeby dotować elektryczne. W obliczu nadchodzących norm nawet hybrydy nie mają sensu.  Trza by kupić kilka aut "na zapas" :)

Całkiem możliwe, że rejestrując spalinowca w 2019, po kilku latach z symbolicznym przebiegiem sprzedamy go z zyskiem :) A jakież promocję będą po koniec 2019, żeby te wszystkie 2.0 turbo upchnąć jeszcze w tym roku :)

Edytowane przez Nonie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...