Skocz do zawartości

MarcinW

Nowy
  • Postów

    43
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Auto
    Subaru Outback MY22
    KIA Stinger GT

Ostatnie wizyty

527 wyświetleń profilu

Osiągnięcia MarcinW

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

17

Reputacja

  1. Kompletnie nic? zero oznak? czy np. start-stop przestaje działać?
  2. Pięknie by to auto wyglądało jako Legacy kombi. Bez duzych relingów, niski profil opony, nisko zawieszony, do tego H6 i byłby prawdziwy wakacyjny pożeracz autostrad
  3. haha....nie wiem, trzeba by zapytać inżynierów Volvo...ja tylko czytałem z wyświetlacza :-)
  4. Pewnie, że jedzie! Lekko, łatwo i przyjemnie. :-) To, że większe przyspieszenie zarezerwowane jest dla wyższych obrotów to nie znaczy, że nie jedzie. Każde rodzaje dróg w zgodzie z przepisami ogarnia bez żadnych kompleksów (no może poza trzecim pasem na autostradach bez ograniczeń w DE). To, że wyrywa do przodu od 0 km/h ze względu na naturalne cechy skrzyni CVT...czyli ten 1% czasu użytkowania auta... oddaje rewelacyjną kulturą pracy przy zmieniającym się obciążeniu, w jeździe miejskiej, brakiem drgań, szarpnięć. Powiem tak...przesiadając się ze Stingera (tu też pochwalę, że jest naprawdę świetnie zrobionym autem), Outback jest jak lek uspokajający, przyjemność, przyjemność, przyjemność...uwielbiam, uwielbiam, uwielbiam. Jedna rzecz tylko nie pasuje, tzn. powyżej 120 km/h Outback zaczyna dorównywać spalaniem i dalej przewyższać. Ale to też zupełnie inna opowieść...gdzie te czasy, gdy 20 lat temu na niezatłoczonej niemieckiej autostradzie Volvo S60 wolnossący 2.4 170 km manual 5-biegowy na pomiarowym odcinku 300 km, przy średniej 155 km/h spalał 8.5 l/100 km.
  5. Zawiozłem do mechanika felgi, opony zimowe i czujniki, zmontowali w przypadkowej kolejności, nikt nic nie oznaczał, nikt nic nie klonował. Po prostu założyli i działają.
  6. Dokładnie tak....kupiłem kompatybilne "EMGFL000-TPMSET, TPMS EMG". 2. EMGFL000-TPMSET, TPMS
  7. Dopiero dzisiaj sie o tym przekonalem zmieniajac koła. W opisie felgi jest informacja o czujnikach dostępnych tylko przy zakupie felg. Dokonałem zakupu mailowo....proforma, zaplata, wysylka. Napisz albo zadzwon ze kupiłeś felgi i zapomniałeś o czujnikach. Mozesz uderzyć też do dealera Emil Frey Rzgów Łódź, na jedno wychodzi, oni prowadza ten sklep.
  8. Kupiłem w sklepie internetowym subaru, przy okazji zakupu felg. Nie ma ich na stronie. Za komplet zapłaciłem 610 zł netto, założone i działają, nie trzeba było nic robić.
  9. Tak wyglądają na brudnym aucie czyste felgi ze sklepu subaru. Zastępcze TPMS'y, które też u nich kupiłem po przejechaniu 2-3 kilometrów zaczęły działać, nie trzeba było klonować.
  10. W Europie MY22 jest przedliftowy, ale ma regulowane podparcie ud.
  11. Przyjechały właśnie do mnie felgi ze sklepu subaru, jednak różnią się trochę od oemowych z poprzedniego modelu. Mają zdecydowanie cieńsze ramiona. Parametry identyczne jak OEM. TPMSy jakieś zamienniki za 1/3 ceny oemowych...będziemy klonować i zobaczymy.
  12. Haha...to fakt. Serwis w ASO Subaru jest chyba najdroższy ze wszystkich marek "powszechnie nie uznawanych za premium".
  13. Jak wrazenia z uzytkowania nawigacji? Czy jezdzisz na google? Ja zrobilem 3 tys. km po Europie i bylem pozytywnie zaskoczony nawigacja. Nie bylo zle, tylko kilka razy w Czechach mnie sciagnela z glownej drogi na droge baaaardzo lokalna, bo niby szybciej. Gdybym nie to ze to Outback to bylbym niezle wkurzony, zawieszenie ratowalo sytuacje
  14. Nie da sie tego załatwić poza ASO? Przeciez to jest rozbój w biały dzień. Tez teraz chciałbym kupić dodatkowy komplet kól. P.S. 3 lata temu do Stingera kupowałem felgi 19" OEMowe w aso za 1200 zl/szt. i tpmsy za 700 zł/ kpl! Brutto ! I nie musialem jeszce placic za programowanie. Dowiozłem opony i zmontowali w gratisie. Można...???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...