Jump to content

MarcinW

Nowy
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

About MarcinW

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Auto
    KIA Stinger GT & Subaru Outback 2.0D
  1. 1 MY09; 175kkm; padł 2. MY09 154 tyś. żyje 3. MY 08 196kkm; nie padł 4. OBK MY09 - silnik padł przy 187k 5. OBK2008 MY przy 167tys padł silnik. 6. OBK MY14 Manual, padło sprzęgło przy przebiegu około 47 k km, silnik żyje. 7. OBK MY08 255kkm, padł 8. OBK MY08, padł przy 40 tys., wymiana na gwarancji, potem bezproblemowa jazda i sprzedaż przy 135 tys. 9 Forek MY 12, 125 tys. i śmiga aż miło 10. Forek MY 11 - 100k silnik ŻYJE 11. Forek MY09 120 tys. - (nie padł, ale po stukach i diagnozie serwisu wymieniony w ramach dobrej woli SIP), jeździ dalej już ponad 200 tys 12. OBK MY08 padł przy 145000, po naprawie jeździ teraz około 280.000 13. OBK MY 14 CVT 150.000 jeżdzi 14. MY10, 192 tys. km, jeździ 15. MY08 - mój diesel H6 kombi - kupiłem padnięty z przebiegiem ok 200500km. 16. MY08 - mój ex - Forek SBD sprzedany koledze z pracy, 167 kkm, oryginalny silnik, sprzęgło, koło dwumasowe. Żyje i ma się dobrze 17. MY10 - Forek 125 kkm, oryginalny silnik, sprzęgło, koło dwumasowe. Był na Plejadach i pojedzie na jeszcze jedne 18. MY11- Legacy 282 tyś. km wymienione tylko wtryski na gwarancji, reszta bez zmian ciągle jeszcze oryginalan 19. MY13 - OBK CVT 335 tys km. wymienione wtryski po 200 tys przebiegu, poza tym oryginal, auto dalej jezdzi u 1 wlasciciela (wklejam na prosbe Jarka Wasia vel Czujnika z kreski) 20. MY14 - OBK CVT 39 tys przebiegu czyli moj 21. Forester MY2011 - 126 tys jeździ 22. MY08 - padł przy 146 tys. ale go przytarłem 23. OBK MY10 - 125 tys. km j.w. 24. OBK MY10 padł przy 150.000, po naprawie jeździ , teraz 235.000 25. OBK MY08 padł przy 192 kkm, po naprawie jeździ i dzisiaj ma ok. 251 kkm. 26. FSBD MY 08 wymiana/gest przy 106 tys. Aczkolwiek symptomy zauważalne sporo wcześniej. 27 Forester MY10 kupiony z padniętym przy 335kkm, nowy silnik ma już 20 kkm 28 Legacy MY09 padł przy 168kkm, na nowym 125kkm 29. Forester 2.0D 2011/2012 - przy 105 tyś km zmieniłem kompletne sprzęgło na nowe, śmiga jak ta lala, pełen serwis ASO, wymiana oleju co 7 tyś km. 30. Forester MY09 jeszcze jeździ na pierwszym silniku przebieg coś koło 190kkm 31. Forester MY09 padł przy 105tkm, wymiana 32. OBK MY08 wymiana przy 270tkm, chyba powinien być na zielono przy takim nalocie:-) 33. MY08 - 81 000 km - zawiózł mnie w tym roku na narty i z powrotem. Żadnych awarii, oryginalne sprzęgło, dwumasa etc. 34. OBK MY11- 246 tkm, po 145 tyś km zmieniłem kompletne sprzęgło, regularny serwis ASO 35.Forester MY2010 ..243tkm jezdzi 36.Mój eks OBK MY08 padł przy 218kkm dziś ponad 270kkm dalej jeździ. 37. Obk MY 11 jeździł ale silnik do wymiany 294 000, 38 .drugi jeździ 270 000 39. Impreza MY09 155kkm, pękł wał, auto kupiłem już z nowym silnikiem zrobionym w ASO moje 40kkm auto bezawaryjne chyba, że sam coś zepsuje40. Forester MY 09 sprzedany przy 120 000 km, zaraz potem padł nowemu właścicielowi...41 . Pierwszy Forester 0,8' jeżdził do sprzedaży bez problemów . Sprzedany przy 150' km . Pierwsza wymiana sprzęgła przy sprzedaży.42. Drugi OBK 13' CVT sprzedałem przy 160'km nic się nie działo (mapa w nieAso od 90; km - jeździł jak talala)43. Aktualny OBK 16' SBD CVT 35' km nic się nie dzieje (mapy zrobić na razie się nie da)44. Forester MY 2012, wystartował na drogi w 2014, przebieg 104 tyś, km, serwisowany w ASO, śmiga aż miło.45. OBK MY12 (produkcja w 2011), manual. Równe 160kkm; żyje - wszystko w oryginale.41. Legacy MY 09 przy 166 000 km, chyba pęknięty wał 47. Forester MY 2010 6bManual 140 tys km działa jeździ oryginalne sprzęgło (końcówka). 4 lata ciągnięta przyczepa w wakacje DMC1350kg wymieniono 2 krotnie rura turbo i EGR 48. OBK MY 08 manual, pierwszy przy 9 000 km, drugi przy 160 000 km. 49. Outback MY14 SBD Lineatronic, sprzedany przy 132 tyś. bez żadnych awarii i śmiga u kolegi dalej. 50. Legaś sedan MY08 ciągle żyje w oryginale 277190km 51. OBK MY09 manual, pierwszy właściciel, auto żyje i ma się dobrze, olej wymieniany co 8 tys., regularny przegląd, aktualny przebieg 254 tyś.sprzęgło wymieniane 2 razy 52. Legacy MY'10 150 kkm, pełen terminowy serwis ASO od urodzin do śmierci - najpiękniejsza wigilia na autostradzie;) 53. OBK MY12 manual 142tyś. ŻYJE, przy 132tyś wymiana sprzęgła i dwumasy 54. OBK MY10 SBD 262 tyś, ale po wymianie w ASO silnika, sprzęgła i dwumasy (obecnie do sprzedania). 55. Forester MY08 - 183 tyśwszystko OK 56.Wymiana silika przy 38kkm. Teraz ma 230kkm i śmiga po dodaniu mocy na 180KM 57. Forester MY10 - 170kkm - nic nie puka nic nie stuka ... najlepszy Diesel jakim jeździłem ! 58 Impreza XV 2008-2009 od Marasa - 512 kkm !!!! Absolutny rekordzista 59 Legacy MY 10 padł po 215 tys. 60 OBK MY12 manual, 155 tys km, oryginalne sprzęgło, żyje. Komplet świec przy 130, trochę zamieszania z dpf przy 140 (ogarnięto). U mnie chyba na dożywociu bo sprzedaż to mission impossible 61 OBK MY14 Lineartronic - 110kkm - przy 80kkm komplet świec, po za tym żadnych problemów 62. OBK MY12 manual - 131000 - na razie wszystko fabryczne
  2. Panie i Panowie, co sie dzisiaj dzialo na trasie tur-ter.? siedze sobie na ganku i odpoczywam przy piwku w zaborku, a tu podjezdza forester, wyskakuje kobieta i chce pierogi lepic. dodam ze jest po godz. 20.00.
  3. Ja też chyba coś przeoczyłem przy rejestracji. Po otrzymaniu linka i podsumowania kosztów, trochę się zdziwiłem. Rozumiem, że fajne i klimatyczne miejsce, ale 2370 zł za 3 noclegi (2 dor. + 2 dzieci) .....hmmmmm ..........tym bardziej, gdy po śniadaniu wychodzimy i wracamy pewnie po 18.00. Trochę po bandzie poszli tam pod tym laskiem.... W zeszłym roku w Ostańcu połowa ceny .....
  4. Szanowna @Dyrekcja musiałaby się wypowiedzieć, czy takie wynalazki są dopuszczalne na terenie bazy zlotu
  5. Mam nadzieję, że tym razem poprawią roletę w bagażniku, na taka którą można będzie też trochę wyżej zapiąć niż standartowo. I zrobią pionową siatkę odgradzającą część pasażerską od ładunkowej w przypadku załadunku bagaży bez rolety.
  6. I jak... stacja zakupiona? Pytam bo jestem również zainteresowany zakupem stacji na androidzie do mojego Outback'a
  7. Oceniam z perspektywy debiutanta( trasa tur-szos.) i zgadzam się całkowicie w tej kwestii. Jedyna uwaga to wywarłbym presję na obsłudze w punktach turystycznych, aby nie podpowiadali uczestnikom, bo czasami polegało to na tym, że uczestnik przybywał, pytał obsługę o odpowiedzi i odjeżdżał. No i starać się o pytania na które nie da się wygooglować odpowiedzi. Z perspektywy uczestnika z całą rodziną na pokładzie (żona + dzieci 7 i 4 lat) również świetne wyważenie pomiędzy przyjemnością jeżdżenia autem Subaru i zwiedzaniem. Nie było zbyt dużo nudnego jeżdżenia, ale też nie było "zamulania" w punktach turystycznych, dzieciaki nie nudziły się ani w samochodzie ani zwiedzając. Zgadzam się, ale.....oceniać czas pojawienia się na PKC. Przed próbami PKC, ale po skończeniu próby sędzia wpisuje godzinę. W przypadku, gdy przewidziany czas na próbę było 5 min a zajęło to 35 min ze względu na korki, wiemy, że na następnym PKC musimy być 30 min później. Dostajemy dodatkowe 30 min i nie ma wtedy presji z czasem przewidzianym na próbę. Korki były fajne towarzysko i można było wspólnie podebatować na temat próby, samochodów i "wyczynów innych zawodników" Można też próbę zajmującą najwięcej czasu wstawić na start i dzięki temu rozciągnąć stawkę, zakładając, że jednocześnie punktujemy czasy na kolejnych PKC. Problem tylko pojawia się gdzie zwiedzanie jest grupowe, wtedy tak i tak trzeba czekać za innymi uczestnikami.
  8. Może tak pędzili, że im zabrali nie tylko prawko, ale również samochód.....:) ...ten widziany był z tur-szos....moc rozpierała ponieważ odwołano jedną PS...zdarza się ....i to w sobotę rano, na początku dnia....taki zimny prysznic dla ochłody
  9. Widziałem na trasie, że niektórzy mieli przygody z policją! przyznać się kto i za co...
  10. Załoga 354 również w domu ... Mówicie, że po co napinka? wytłumaczcie to mojej żonie bo mi "suszyła głowę" wczoraj po PS3 i dzisiaj cały dzień, że przewróciłem pachołek i przeze mnie straciliśmy podium...hehe .W sumie nie wiedzieliśmy, że coś poszło nie tak z PS1, bo zaraz po ogłoszeniu wyników w necie poszliśmy spać. W tym roku był nasz debiut i udało się ustrzelić 4 miejsce. Może gdybyśmy byli niżej w klasyfikacji bym nie musiał wysłuchiwać o tym pachołku...hehe ;) Jesteśmy pod wrażeniem poziomu organizacji tej imprezy! Przyjechaliśmy "sprawdzić co to jest" i już wiemy, że to nie był nasz ostatni zlot plejad. Pozdrowienia dla wszystkich życzliwych i miłych ludzi których spotkaliśmy/poznaliśmy podczas tego weekendu! P.S. Czy dobrze słyszałem, że wygrani mają zapewniony udział w następnych plejadach za darmo?
  11. MarcinW

    ile wam pali ?

    Outback 2.0D MY 2012 - 5,8 l/100km - wyjazd na narty z boxem Calix 430 - 2 dorosłych, 2 małych dzieci - trasa okolice poznania- zieleniec i powrót - krajowe wg licznika 100-105 km/h, ekspresowe 135 km/h, obwodnica Wrocławia 145 km/h - wyprzedzania bardzo mało, tylko "skrajnych" przypadków Nad morze bez boxa, przy umiarkowanych ruchu, tylko po krajówkach udaje się osiągnąć 5,4 l/100km przy średniej ok. 65 km/h
×
×
  • Create New...