GREGG Opublikowano 6 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2020 Godzinę temu, McSudi napisał: Extra się prezentuje w tym kolorze tak na marginesie Za to te koszmarne us-iarskie relingi psują wszystko kompletnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McSudi Opublikowano 6 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2020 Byle by się w EU pojawił to i te relingi bym przebolał 1 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olo11 Opublikowano 6 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2020 (edytowane) 11 godzin temu, Andrzejxx napisał: Nie mam pojęcia. Prawdopodobnie z Kanady. Sprzedawany jest jako używany po przebiegu 45 km Tak,na 99% Kanada, mam identycznie wyskalowane zegary w MY18 Troche nie kumam tej ceny 235k z VAT, jezeli jeszcze trzeba do tego akcyze doliczyc to robi sie kosmos Coprawda to praktycznie nowe auto, z drgiej strony 2.5 N/A kosztuje u nas prawie 200k Edytowane 6 Czerwca 2020 przez olo11 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 6 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2020 16 minut temu, olo11 napisał: drgiej strony 2.5 N/A kosztuje u nas prawie 200k Z trzeciej strony opłaca się kupić auto firmowe u naszych południowych sąsiadów - odliczenie całego VAT. 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olo11 Opublikowano 6 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2020 (edytowane) 5 godzin temu, mechanik napisał: Z trzeciej strony opłaca się kupić auto firmowe u naszych południowych sąsiadów - odliczenie całego VAT. Pewnie,dla osob z dzialalnoscia w sam raz A europejskie relingi zniknęły wraz z nadejściem MY20 niestety,wcześniej były w wersji Premier Edytowane 7 Czerwca 2020 przez olo11 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blixten Opublikowano 18 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2020 Ależ ja jestem ciekaw ja to auto wygląda i jeździ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WacławMasło Opublikowano 23 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2020 Wydaje mi się, że ta cena bierze się po pierwsze z kosztów sprowadzenia auta z zagranicy, po drugie z kosztów przystosowania go do europejskich wymogów, a po trzecie bo nie ma tych aut w Europie, więc można dołożyć podatek za unikatowość Ja bym nie panikował, że ceny będą takie po wprowadzeniu do oficjalnej dystrybucji. Za to od dłuższego czasu zastanawia mnie, dlaczego jest takie duże opóźnienie w rozpoczęciu produkcji na pozostałe rynki w tym na rynek rodzimy. Rozumiem, że USA, to prawdopodobnie najważniejszy, bo najbardziej dochodowy rynek dla marki. Rozumiem, że przy produkcji nowego modelu producent musi ponieść koszty przystosowania linii produkcyjnych, ale aż roczne (oby tylko) opóźnienie? Przecież wynikają z tego głównie straty. Ludzie którzy prawdopodobnie kupiliby nowego OBK teraz czekają aż wyjdzie nowy model, bo przecież jest już tuż tuż. Widziałem, że w dyskusji przewijał się argument, że Subaru to mała marka i że nie jest w stanie udźwignąć kosztów związanych z globalnymi zmianami w produkcji, tak jak inne marki o większej sprzedaży. Tylko że w samym tylko USA Subaru jest na 8. miejscu jeżeli chodzi o sprzedaż aut (https://www.statista.com/statistics/264362/leading-car-brands-in-the-us-based-on-vehicle-sales/). Wyprzedza prawie dwukrotnie VW. Ustalmy raz na zawsze, że nie jest to niszowa marka. Mam nadzieję, że ton tego postu nie był oskarżycielski. Nie winię Subaru za takie działania. Na pewno mają one jakiś sens. Jestem go po prostu bardzo ciekaw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kokos Opublikowano 23 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2020 W dniu 18.06.2020 o 18:57, Blixten napisał: Ależ ja jestem ciekaw ja to auto wygląda i jeździ Jeździłem OBK XT MY20 w wersji Limited (?) w zeszłym roku przez prawie tydzień w USA - auto z wypożyczalni. Moim zdaniem dynamika bardzo zbliżona do Forestera XT. Może niewiele lepsza. Spalanie średnio 20 mil z galona przy miarę dynamicznej jeździe jak na warunki w USA. Dodam, że była zima wyjazd ski-tour, dwie osoby plus sprzęt, więc spalanie dodatkowo większe. Ogólnie jakość wnętrza zdecydowanie na PLUS w stosunku do poliftowego Forka XT. W czasie "oszałamiająco szybkiej jazdy autostradami - 75 mil/h " znacznie ciszej niż w Foresterze !! Specjalnie szukałem w Colorado wypożyczalni z OBK XT w celach testowych mając nadzieję na wprowadzenie wersji XT 2.4 DIT na rynek EU. Obawiam się jednak, że urzędnicy UE nie pozwolą na sprzedaż takich pojazdów w Europie wprowadzając kolejne wyśrubowane i inteligentne normy emisji CO2 2 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 23 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2020 1 godzinę temu, WacławMasło napisał: Rozumiem, że USA, to prawdopodobnie najważniejszy, bo najbardziej dochodowy rynek dla marki. Rozumiem, że przy produkcji nowego modelu producent musi ponieść koszty przystosowania linii produkcyjnych, ale aż roczne (oby tylko) opóźnienie? Przecież wynikają z tego głównie straty. Ludzie którzy prawdopodobnie kupiliby nowego OBK teraz czekają aż wyjdzie nowy model, bo przecież jest już tuż tuż. OBK na USA jest produkowany lokalnie w USA, nie wymaga zmian w japońskiej fabryce koncernu - dlatego wprowadzają go tam gdzie im się to bardziej opłaca. Być może niższa produkcja starszego modelu z fabryki japońskiej jest im na rękę, bo zwalnia moce produkcyjne pod XV i Forestera, na których mogą mieć większy zysk. 1 godzinę temu, WacławMasło napisał: Tylko że w samym tylko USA Subaru jest na 8. miejscu jeżeli chodzi o sprzedaż aut Dlatego na rynku USA oferta jest jaka jest... a w EU taka jaka jest. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peteres Opublikowano 24 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2020 On 6/23/2020 at 2:37 PM, kokos said: Moim zdaniem dynamika bardzo zbliżona do Forestera XT. Może niewiele lepsza. Spalanie średnio 20 mil z galona przy miarę dynamicznej jeździe jak na warunki w USA. Dodam, że była zima wyjazd ski-tour, dwie osoby plus sprzęt, więc spalanie dodatkowo większe. Jakie paliwo lałeś? Regular czy premium? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mel7 Opublikowano 2 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2020 Jestem na poważnie zainteresowany nowym Outbackiem . Dwa tygodnie temu byłem na jeździe próbnej ale wiadomo bieżącego modelu . Pytałem sprzedawcę o następcę , padła odpowiedz że kwiecień przyszły rok. Auto podoba mi się niesamowicie a szczególnie ostatni model który już jest w USA. Sprzedawca dodał ze silnika z turbo tez nie będzie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 2 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2020 43 minuty temu, mel7 napisał: Jestem na poważnie zainteresowany nowym Outbackiem . Dwa tygodnie temu byłem na jeździe próbnej ale wiadomo bieżącego modelu . Pytałem sprzedawcę o następcę , padła odpowiedz że kwiecień przyszły rok. Auto podoba mi się niesamowicie a szczególnie ostatni model który już jest w USA. Sprzedawca dodał ze silnika z turbo tez nie będzie . Tylko obecny w USA 2,5 N/A186 KM będzie dostępny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 2 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2020 20 minut temu, Lisek napisał: Tylko obecny w USA 2,5 N/A186 KM będzie dostępny. Moc 11 koni większa, ale moment 235, bez zmian. Może oprogramowanie skrzyni cos polepszy... ale kurde raczej nie bedzie istotnie dynamiczniejszy niż obecny. Moze z 0,5 sek. Szkoda. Ale mimo to jazda próbna obowiązkowo, jak tylko się pojawi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blixten Opublikowano 3 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2020 9 godzin temu, Tsunetomo napisał: Moc 11 koni większa, ale moment 235, bez zmian. Może oprogramowanie skrzyni cos polepszy... ale kurde raczej nie bedzie istotnie dynamiczniejszy niż obecny. Moze z 0,5 sek. Szkoda. Ale mimo to jazda próbna obowiązkowo, jak tylko się pojawi. Jeśli będzie poniżej 10s to jeszcze nie dramat, ale fakt chciałoby się lepszej dynamiki. Gdyby nie pandemia jeździłbym już pewnie GLC, a teraz .... poczekam jeszcze z decyzją do kwietnia 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kokos Opublikowano 3 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2020 W dniu 24.06.2020 o 16:48, peteres napisał: Jakie paliwo lałeś? Regular czy premium? Najtańsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 3 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2020 Godzinę temu, Blixten napisał: Jeśli będzie poniżej 10s to jeszcze nie dramat, ale fakt chciałoby się lepszej dynamiki. Gdyby nie pandemia jeździłbym już pewnie GLC, a teraz .... poczekam jeszcze z decyzją do kwietnia Będzie jak to w nowoczesnym Subaru czyli dobre prowadzenia i wyposażenie ale więcej mocy Wam nie damy bo zrobicie sobie krzywdę:) 1 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McSudi Opublikowano 3 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2020 Jeśli dobrze kojarzę to model 2020 ma bezpośredni wtrysk, także subiektywne odczucia przyspieszenia powinny być lepsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 3 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2020 1 godzinę temu, Lisek napisał: Będzie jak to w nowoczesnym Subaru czyli dobre prowadzenia i wyposażenie ale więcej mocy Wam nie damy bo zrobicie sobie krzywdę:) Przecież poza EU jest 2.4 DIT. Wiesz, ze brak mocniejszych silników w EU wynika z przepisów a nie celowego działania Subaru. Zobaczymy, moze jakimś cudem nowy 2,5 bedzie akceptowalnie dynamiczny, bo bardzo mi sie podoba. Choć raczej wjedzie jakaś hybryda plug-in, np w Volvo. Choć tam już wszystkie nowe maja kaganiec na 180km/h. Rzadko jeżdżę tak szybko, ale jakos trudno mi to mentalnie zaakceptować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 3 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2020 Godzinę temu, Tsunetomo napisał: Rzadko jeżdżę tak szybko, ale jakos trudno mi to mentalnie zaakceptować. Łatwiej Ci będzie jak sobie przypomnisz, że wiele zacnych JDM też miało kaganiec na 180km/h 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 3 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2020 1 godzinę temu, aflinta napisał: Łatwiej Ci będzie jak sobie przypomnisz, że wiele zacnych JDM też miało kaganiec na 180km/h No chociażby moje Legacy Spec B Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kristofor Opublikowano 3 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2020 (edytowane) 5 godzin temu, Tsunetomo napisał: Przecież poza EU jest 2.4 DIT. Wiesz, ze brak mocniejszych silników w EU wynika z przepisów a nie celowego działania Subaru. Zobaczymy, moze jakimś cudem nowy 2,5 bedzie akceptowalnie dynamiczny, bo bardzo mi sie podoba. Choć raczej wjedzie jakaś hybryda plug-in, np w Volvo. Choć tam już wszystkie nowe maja kaganiec na 180km/h. Rzadko jeżdżę tak szybko, ale jakos trudno mi to mentalnie zaakceptować. Według stronyhttps://www.motortrend.com/cars/subaru/outback/2020/2020-subaru-outback-limited-2-5-liter-first-test/ 0-60 mil/h osiąga w 8,7 sek. nawet przyjmując że to nie jest "pełna setka" to widać poprawę. Edytowane 3 Lipca 2020 przez Kristofor 1 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Sz Opublikowano 9 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2020 Trochę lipa z tym kwietniem. Miałem jednak nadzieje że to będzie ten rok. Ciekawe czy Dyrekcja się odważy to potwierdzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blixten Opublikowano 9 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2020 19 minut temu, Artur Sz napisał: Trochę lipa z tym kwietniem. Miałem jednak nadzieje że to będzie ten rok. Ciekawe czy Dyrekcja się odważy to potwierdzić. Musiałbyś najpierw dać jej szansę adresując pytanie @Dyrekcja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WacławMasło Opublikowano 14 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2020 Szkoda, że w EU będzie tylko 1 X-Mode Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarne_Koronkowe Opublikowano 15 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2020 14 godzin temu, WacławMasło napisał: Szkoda, że w EU będzie tylko 1 X-Mode Skąd Ty masz takie info? W E-boxerze jest taki właśnie x-mode jak na tym filmie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się