subleo Opublikowano 17 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2019 (edytowane) 9 godzin temu, Nonie napisał: Zabawnym jest, że "czysta hybryda" Lexusa emituje więcej CO2 niż czterocylindrowy diesel ale i tak żaden z nich nie schodzi poniżej 150g/km. Średnia 95 wydaje się nie do osiągnięcia. lexus Ct 200h emituje 88g CO2/km. Choć powiem szczerze, jeżeli już tak zaciekle walczy się z emisją C02, to chciałbym aby podawana była emisja brutto. Czyli suma emisji związanej z wyprodukowaniem pojazdu oraz bieżącej emisji związanej ze spalaniem paliwa. Im więcej km się przjejedzie tym emisja brutto per km powinna być mniejsza. 8 godzin temu, aflinta napisał: Na takich też znajdzie się bat w postaci wyższych stawek ubezpieczenia i zakazów wjazdu do całych stref w miastach. W PL to raczej szybko nam nie grozi Ale trzeba się przygotować, że jedyną możliwością posiadania wysokolitrażowej benzyny bez płacenia absurdalnie wysokich opłat/podatków/ubezpieczeń, będzie youngtimer zarejestrowany na żółtych blachach Edytowane 17 Kwietnia 2019 przez subleo 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nonie Opublikowano 17 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2019 33 minuty temu, subleo napisał: lexus Ct 200h emituje 88g CO2/km. Mówmy o samochodach normalnych rozmiarów Czyli NX. I wg aktualnych norm WLTP a nie życzeń producenta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 17 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2019 55 minut temu, Nonie napisał: Mówmy o samochodach normalnych rozmiarów Aj tam, nie zaptarujmy się tak w USA Większości samochód dlugości 4.35 m z bagażnikiem 375l wystarczy 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
franek-b Opublikowano 22 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2019 W dniu 25.02.2019 o 08:14, Gregorius napisał: Ja mam 180 m i klapa jest powyzej mojej glowy. Moze trzeba wyregulowac wysokosc podnoszenia klapy - jest taka mozliwosc. Ja to bym jeszcze chcial, zeby poprawil przelacznik swiatel. Wiele razy mi sie zdazylo, ze przy wlaczaniu kierunkowskazow, albo przy mignieciu dlugimi swiatlami, przestawialy mi sie swiatla np. z pozycji Auto na postojowe..... Potwierdzam, mam 188 i tez wchodzę, klapa ma regulację wysokości. W dniu 19.02.2019 o 10:07, MarcinW napisał: I zrobią pionową siatkę odgradzającą część pasażerską od ładunkowej w przypadku załadunku bagaży bez rolety. W akcesoriach jest do kupienia (za chorą kasę) metalowa przegroda do oddzielenia części pasażerskiej od bagażowej. Po części może rozwiazać temat, jest to element mocowany na śruby. Też mi brakuje takiej siatki (a miałem w a4 i ave). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregorius Opublikowano 23 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2019 W dniu 17.04.2019 o 19:14, subleo napisał: lexus Ct 200h emituje 88g CO2/km. Choć powiem szczerze, jeżeli już tak zaciekle walczy się z emisją C02, to chciałbym aby podawana była emisja brutto. Czyli suma emisji związanej z wyprodukowaniem pojazdu oraz bieżącej emisji związanej ze spalaniem paliwa. Im więcej km się przjejedzie tym emisja brutto per km powinna być mniejsza. W PL to raczej szybko nam nie grozi Ale trzeba się przygotować, że jedyną możliwością posiadania wysokolitrażowej benzyny bez płacenia absurdalnie wysokich opłat/podatków/ubezpieczeń, będzie youngtimer zarejestrowany na żółtych blachach Trzeba dodac, ze taka emisja to moze byc w cyklu miejskim, gdy silnik elektryczny jest wykorzystywany. W trasie hybryda bedzie palila/emitowala tak samo jak kazdy inny samochod z silnikiem benzynowym. W zasadzie to w trasie bedzie palil wiecej bo trzeba dolozyc zuzycie paliwa generowane przez dodatkowe 200 kg baterii i silnika elektrycznego. Hybryda jest "ekologiczna" i ekonomiczna tylko w miescie. Z tego wzgledu ta technologia ma sens tylko w samochodach typowo miejskich. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
świeżak Opublikowano 24 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2019 Czy coś już wiadomo, kiedy nowy outback będzie dostępny w Polsce? W USA ma być już dostępny tej jesieni a w Europie cisza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 24 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2019 38 minut temu, świeżak napisał: Czy coś już wiadomo, kiedy nowy outback będzie dostępny w Polsce? W USA ma być już dostępny tej jesieni a w Europie cisza. EU zazwyczaj ma około roku opóźnienia względem US. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bebeto Opublikowano 24 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2019 Podepnę się do tematu. A jak wygląda sytuacja z Imprezą i XV z mild-hybrydami ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Konkurent z tego samego segmentu, podwyższone kombi w wersji premium. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 1 Września 2019 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 1 Września 2019 W dniu 24.08.2019 o 14:14, bebeto napisał: jak wygląda sytuacja z Imprezą i XV z mild-hybrydami XV będzie u nas z produkcji styczniowej. Impreza trochę później Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kario Opublikowano 22 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2019 W dniu 12.02.2019 o 01:51, Jasionowski napisał: Szkoda. Myślałem o sprzedaży w II połowie roku swojego OBK 3,6 MY 2012 i zakupie nowego OBK 2.4L Turbo XT MY 2020. Ale takiej szansy ,jak widzę, nie będę mieć . To jest moje trzecie z rzędu (od 2005) Subaru. Naprawdę szkoda, ze być może ostatnie. To nie jest pretensja pod adresem Dyrekcji, tylko smutna konkluzja. Chętnie bym kupił nowe Subaru, ale niech ma mocny silnik. Pozdrawiam jasionowski Maiłem 2 lata outback 3.6. teraz mam 2.5 MY18. 2.5 spokojnie wystarcza, CVT działa rewelacyjnie i wyciąga z silnika maksimum możliwości. MY20 2.5 jest podobno wyraźnie szybszy niż poprzedni 2.5 wiec myślę, że nie ma się co obawiać. 0-100 faktycznie nie ma jakiś rewelacji, ale bardzo szybka reakcja skrzyni i ciągle, liniowe bardzo przewidywalne przyspieszenie z CVT sporo nadrabia. Do tego auta mało pali. Ja jestem zadowolony i jeśli w EU będzie My20 2.5 CVT to jeśli chodzi o mnie to idealny układ napędowy do tego auta. 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr_s Opublikowano 14 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2019 Aktualnie prowadzę rozmowy na temat terminów, cen, specyfikacji itd. Ze względu na znane ograniczenia ilościowe nie przewiduję wersji specjalnych „ na początek”. Więcej powinienem wiedzieć w drugiej połowie Maja. Czy juz coś wiadomo o dostępności w PL?Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 14 Października 2019 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 14 Października 2019 1 godzinę temu, Piotr_s napisał: Czy juz coś wiadomo o dostępności w PL? To raczej kwestia dostępności w Europie. Nie, jeszcze nie. Na razie nie ma jeszcze w ogóle produkcji w Japonii . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr_s Opublikowano 14 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2019 A znane sa juz jakieś terminy? Cokolwiek konkretnego?Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 16 Października 2019 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 16 Października 2019 W dniu 14.10.2019 o 16:29, Piotr_s napisał: A znane sa juz jakieś terminy? W dniu 14.10.2019 o 14:40, Dyrekcja napisał: Nie, jeszcze nie. Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr_s Opublikowano 3 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2019 Wiadomo juz coś więcej w sprawie OB? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 3 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2019 Hmm to trzeba kobiet pytać bo one używają OB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blixten Opublikowano 3 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2020 Coraz bardziej mi się podoba... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Czarnecki Opublikowano 6 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2020 https://www.youtube.com/watch?v=sJKwNcGlHXM&feature=emb_logo coraz częściej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 6 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2020 Ale że co coraz częściej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 6 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2020 29 minut temu, Łukasz Czarnecki napisał: https://www.youtube.com/watch?v=sJKwNcGlHXM&feature=emb_logo coraz częściej... Profi materiał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 7 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2020 (edytowane) 1 godzinę temu, Łukasz Czarnecki napisał: https://www.youtube.com/watch?v=sJKwNcGlHXM&feature=emb_logo coraz częściej... Materiał promocyjny, mało merytoryczne, mało danych. Szczerze, niezależnie od produktu i marki, nie lubię takiego marketingowego zachwytu, coś w stylu uśmiechu stewardesy. Ten produkt jest najlepszy, był najlepszy teraz jest jeszcze lepszy my jesteśmy najlepsi... ''Skrzynia CVT daje duży moment zamachowy'' ... czy można do filmu choć trochę się przygotować? Widać wyraźnie, że Pani i Pan technicznej wiedzy nie mają (mylą często pojęcia) ale warto byłoby trochę pojęć przyswoić zanim zacznie się publikować filmy. 'CVT najlesza, wszyscy je stosują' - tiaa..bardzo odważne stwierdzenie. Pani i Pan zachwycają się dopuszczalnym ciężarem holowanej przyczepy - 1250kg - czy jest się czym chwalić? Tiguan może holować niemal dwie tony. ''Kierownica i światła są od lat nadal w tym samym miejscu'' - rewelacja, bo na prawdę trudno byłoby ogarnąć Edytowane 7 Stycznia 2020 przez mechanik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 7 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2020 Do słów nie ma co się czepiać, to materiał kręcony lokalnie na potrzeby lokalnej Polonii. Co do przyczepy nie wiem czy w USA/CAN nie stosują innej metodologii pomiaru, bo przecież „stary” Outback ma u nas 2T a u nich poprzednia generacja też miała jakieś śmieszne 1230kg. Podobnie obciążenie dachu, stary u nas ma 80kg a w nowym u nich podają 68kg. Co ciekawe stara i nowa generacja ma u nich 70l zbiornik paliwa a u nas „nędzne” 60l. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 7 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2020 OK i już wiem gdzie jest haczyk z masą przyczepy. W Ameryce północnej jest przyjęte, że obciążenie pionowe haka to 10% maksymalnej holowanej masy. Zatem jak masz obciążenie 123kg to maksymalna holowana przyczepa ma 1230kg. Tiguan w Kanadzie niby deklaruje nawet 2500kg... ale nie więcej jak 100kg nacisku na kulę haka, czy realnie 1000kg Co kraj to obyczaj. 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Sz Opublikowano 2 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2020 Odświeżam pytanie bo minał już prawie rok hmm. Kiedy, kiedy, kiedy, kiedy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się