Skocz do zawartości

OB MY 2020 - wersja EU


chateque

Rekomendowane odpowiedzi

9 godzin temu, Nonie napisał:

Zabawnym jest, że "czysta hybryda" Lexusa emituje więcej CO2 niż czterocylindrowy diesel ale i tak żaden z nich nie schodzi poniżej 150g/km. Średnia 95 wydaje się nie do osiągnięcia.

 

lexus Ct 200h emituje 88g CO2/km. Choć powiem szczerze, jeżeli już tak zaciekle walczy się z emisją C02, to chciałbym aby podawana była emisja brutto. Czyli suma emisji związanej z wyprodukowaniem pojazdu oraz bieżącej emisji związanej ze spalaniem paliwa. Im więcej km się przjejedzie tym emisja brutto per km powinna być mniejsza.

 

8 godzin temu, aflinta napisał:

Na takich też znajdzie się bat w postaci wyższych stawek ubezpieczenia i zakazów wjazdu do całych stref w miastach.

 

W PL to raczej szybko nam nie grozi ;) Ale trzeba się przygotować, że jedyną możliwością posiadania wysokolitrażowej benzyny bez płacenia absurdalnie wysokich opłat/podatków/ubezpieczeń, będzie youngtimer zarejestrowany na żółtych blachach :rolleyes: :excl:

Edytowane przez subleo
  • Super! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
W dniu 25.02.2019 o 08:14, Gregorius napisał:

Ja mam 180 m i klapa jest powyzej mojej glowy. Moze trzeba wyregulowac wysokosc podnoszenia klapy - jest taka mozliwosc.

Ja to bym jeszcze chcial, zeby poprawil przelacznik swiatel. Wiele razy mi sie zdazylo, ze przy wlaczaniu kierunkowskazow, albo przy mignieciu dlugimi swiatlami, przestawialy mi sie swiatla np. z pozycji Auto na postojowe.....


Potwierdzam, mam 188 i tez wchodzę, klapa ma regulację wysokości. 
 

W dniu 19.02.2019 o 10:07, MarcinW napisał:

I zrobią pionową siatkę odgradzającą część pasażerską od ładunkowej w przypadku załadunku bagaży bez rolety.

 

W akcesoriach jest do kupienia (za chorą kasę) metalowa przegroda do oddzielenia części pasażerskiej od bagażowej. Po części może rozwiazać temat, jest to element mocowany na śruby. Też mi brakuje takiej siatki (a miałem w a4 i ave). 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 17.04.2019 o 19:14, subleo napisał:

 

lexus Ct 200h emituje 88g CO2/km. Choć powiem szczerze, jeżeli już tak zaciekle walczy się z emisją C02, to chciałbym aby podawana była emisja brutto. Czyli suma emisji związanej z wyprodukowaniem pojazdu oraz bieżącej emisji związanej ze spalaniem paliwa. Im więcej km się przjejedzie tym emisja brutto per km powinna być mniejsza.

 

 

W PL to raczej szybko nam nie grozi ;) Ale trzeba się przygotować, że jedyną możliwością posiadania wysokolitrażowej benzyny bez płacenia absurdalnie wysokich opłat/podatków/ubezpieczeń, będzie youngtimer zarejestrowany na żółtych blachach :rolleyes: :excl:

Trzeba dodac, ze taka emisja to moze byc w cyklu miejskim, gdy silnik elektryczny jest wykorzystywany. W trasie hybryda bedzie palila/emitowala tak samo jak kazdy inny samochod z silnikiem benzynowym. W zasadzie to w trasie bedzie palil wiecej bo trzeba dolozyc zuzycie paliwa generowane przez dodatkowe  200 kg baterii i silnika elektrycznego. Hybryda jest "ekologiczna" i ekonomiczna tylko w miescie. Z tego wzgledu ta technologia ma sens tylko w samochodach typowo miejskich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...
  • 3 tygodnie później...
W dniu 12.02.2019 o 01:51, Jasionowski napisał:

Szkoda. Myślałem o sprzedaży w II połowie roku swojego OBK 3,6 MY 2012 i zakupie nowego OBK 2.4L Turbo XT  MY 2020. Ale takiej szansy ,jak widzę, nie będę mieć . To jest moje trzecie z rzędu (od 2005) Subaru. Naprawdę szkoda, ze być może ostatnie. To nie jest pretensja pod adresem Dyrekcji, tylko smutna konkluzja. Chętnie bym kupił nowe Subaru, ale niech ma mocny silnik.

Pozdrawiam

jasionowski

 

Maiłem 2 lata outback 3.6. teraz mam 2.5 MY18. 2.5 spokojnie wystarcza, CVT działa rewelacyjnie i wyciąga z silnika maksimum możliwości. MY20 2.5 jest podobno wyraźnie szybszy niż poprzedni 2.5 wiec myślę, że nie ma się co obawiać. 0-100 faktycznie nie ma jakiś rewelacji, ale bardzo szybka reakcja skrzyni i ciągle, liniowe bardzo przewidywalne przyspieszenie z CVT sporo nadrabia. Do tego auta mało pali. Ja jestem zadowolony i jeśli w EU będzie My20 2.5 CVT to jeśli chodzi o mnie to idealny układ napędowy do tego auta.

  • Lajk 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Aktualnie prowadzę rozmowy na temat terminów, cen, specyfikacji itd. Ze względu na znane ograniczenia ilościowe nie przewiduję wersji specjalnych „ na początek”. Więcej powinienem wiedzieć w drugiej połowie Maja.


Czy juz coś wiadomo o dostępności w PL?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel
1 godzinę temu, Piotr_s napisał:

Czy juz coś wiadomo o dostępności w PL?

To raczej kwestia dostępności w Europie.

Nie, jeszcze nie. Na razie nie ma jeszcze w ogóle produkcji w Japonii .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...
1 godzinę temu, Łukasz Czarnecki napisał:

Materiał promocyjny, mało merytoryczne, mało danych.

Szczerze, niezależnie od produktu i marki, nie lubię takiego marketingowego zachwytu, coś w stylu uśmiechu stewardesy. Ten produkt jest najlepszy, był najlepszy teraz jest jeszcze lepszy my jesteśmy najlepsi...

''Skrzynia CVT daje duży moment zamachowy'' ... czy można do filmu choć trochę się przygotować? Widać wyraźnie, że Pani i Pan technicznej wiedzy nie mają (mylą często pojęcia) ale warto byłoby trochę pojęć przyswoić zanim zacznie się publikować filmy.

'CVT najlesza, wszyscy je stosują' - tiaa..bardzo odważne stwierdzenie. Pani i Pan zachwycają się dopuszczalnym ciężarem holowanej przyczepy - 1250kg - czy jest się czym chwalić? Tiguan może holować niemal dwie tony.

''Kierownica i światła są od lat nadal w tym samym miejscu'' - rewelacja, bo na prawdę trudno byłoby ogarnąć :biglol:

 

Edytowane przez mechanik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do słów nie ma co się czepiać, to materiał kręcony lokalnie na potrzeby lokalnej Polonii. 

Co do przyczepy nie wiem czy w USA/CAN nie stosują innej metodologii pomiaru, bo przecież „stary” Outback ma u nas 2T a u nich poprzednia generacja też miała jakieś śmieszne 1230kg. Podobnie obciążenie dachu, stary u nas ma 80kg a w nowym u nich podają 68kg. Co ciekawe stara i nowa generacja ma u nich 70l zbiornik paliwa a u nas „nędzne” 60l.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK i już wiem gdzie jest haczyk z masą przyczepy. W Ameryce północnej jest przyjęte, że obciążenie pionowe haka to 10% maksymalnej holowanej masy. Zatem jak masz obciążenie 123kg to maksymalna holowana przyczepa ma 1230kg. Tiguan w Kanadzie niby deklaruje nawet 2500kg... ale nie więcej jak 100kg nacisku na kulę haka, czy realnie 1000kg :D Co kraj to obyczaj.

 

  • Super! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...