Skocz do zawartości

Jasionowski

Użytkownik
  • Postów

    60
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    OBK 3.6 MY 2012
  • Zainteresowania
    polityka międzynarodowa, historia

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Jasionowski

..:: Swojak ::..

..:: Swojak ::.. (2/13)

1

Reputacja

  1. Szkoda. Myślałem o sprzedaży w II połowie roku swojego OBK 3,6 MY 2012 i zakupie nowego OBK 2.4L Turbo XT MY 2020. Ale takiej szansy ,jak widzę, nie będę mieć . To jest moje trzecie z rzędu (od 2005) Subaru. Naprawdę szkoda, ze być może ostatnie. To nie jest pretensja pod adresem Dyrekcji, tylko smutna konkluzja. Chętnie bym kupił nowe Subaru, ale niech ma mocny silnik. Pozdrawiam jasionowski
  2. 1. Producent podaje spalanie w mieście chyba mniejsze niż 14,4 l. Choć niewiele mniejsze, bo bodajże 14 l. Jeżdżę w mieście głównie sam, i to na dobrej benzynie, to wynik zimą 13 l na krótkich dystansach nie jest jakoś rażąco niski. Fotela nie podgrzewam na tak krótkim dystansie, bo i tak nie zdąży się nagrzać. Z ogrzewaniem podobnie. W mieście jeżdżę wolno. Za to na dobrych drogach mam spalanie wyższe (choć też nie rażąco), bo producent podaje 7,5, a mnie wychodzi 8,5 - 9 l. 2. O spalaniu było już sporo napisane. Jak ktoś ma ,,ciężką " nogę to spalenie zawsze będzie wysokie. Zwłaszcza w turbo. A silnik 3,6 to nie turbo Pozdrawiam
  3. Skrzynia bez problemów. Pracuje przyzwoicie . Silnik tez. Problemu z UPG nie było i nie ma. Pewno dlatego, ze 3,6 to silnik wolnossący, a nie turbo. Trudniej go zniszczyć ( np. Przegrzać). Zreszta ja jeżdżę spokojnie jak na polskie warunki. Dla mnie duża moc to większe bezpieczeństwo , jeśli będę musiał wyprzedzić np kolejna ciężarówkę. Im szybciej, tym lepiej. ASO - Subaru Koper Warszawa. Bez zarzutu, jeśli chodzi o profesjonalizm i jakość. Cena - ja tylko tam serwisuje, bo auto nie ma problemów, nie licząc przemalowania obu drzwi po stronie kierowcy, bo jakiś ,,życzliwy” przejechał kluczem po lakierze na całej długości auta.
  4. Jest tak jak pisze Michał W. W OBK po wyjęciu styropianu mieści się w bagażniku pełnowymiarowa opona 17 . Sam tak jeżdżę na wszelki wypadek. Ja bym nie robił modyfikacji zawieszenia. Standardowe na gruzińskie drogi wystarczy, a i w lekkim terenowym daje radę. Milej wyprawy zycze jasionowski
  5. Będę nieobiektywny, bo jestem właścicielem jednego z tych dwóch ocenianych typów aut. Mam 3,6 MY 2012. Auto bez problemów, żadnych usterek. Serwisowane w ASO. Spalanie w mieście około 10,5 -11 litrów. Przy jeździe zima na krótkich dystansach ( 1 km) spała 13 l. Trasa, autostrada przy predkosci 140 km/h wychodzi 9 litrów. Droga ekspresowa 120 km/h spala 8,5 . Benzyna 95 oktanów. O LPG nie myślałem. Obecny przebieg 106 tys km. To jest moje drugie OBK 3,6 i jestem zadowolony. Żałuje jedynie, ze nowe Subaru nie maja takiego lub podobnego silnika. Pozdrawiam jasionowski
  6. Ile kosztuje uaktualniona wersja nawigacji do Outbacka? Bo ten model ma mapy bodajże z 2010 roku. Podobno jest nawigacja z 2015 roku (obejmująca dane z 2014 roku, ale to i tak lepiej niż moja obecna). Pozdrawiam
  7. Mam OBK 3,6 MY 2012 i silnik jak i cała reszta chodzi bez zarzutu. Samochód był wyłącznie na okresowych przeglądach, bo nic się nie dzieje.
  8. MSI Dzięki. Co to znaczy, że nie są ciche? Są głośniejsze od standardowych Geolanderów, które były zakładane fabrycznie?
  9. A te ktoś ma i może ocenić? Continental ContiPremiumContact 5 ? Potrzebuję letnich opon. Jeżdżę głównie po asfalcie : na autostradzie w Polsce 140 km/ (może 150) w Niemczech nie przekraczam 170-180 km/h. Na zwykłych drogach raczej zgodnie z przepisami. Może z 10 km/h więcej. Czasem jeżdżę po lesie - drogi piaszczyste i szutrowe, ale to zwykła jazda dojazdowa do domku letniego. Pozdrawiam i dziękuję za ewentualne oceny
  10. Dziś podjechałem do serwisu. ,,Świerszczyło" aż miło. Uprzejmy Pan, powiedział, że uporają się z tym w ciągu 20 minut. I tak rzeczywiście było. Rolki zostały przesmarowane (nie mam pojęcia o co chodzi - humanistą jestem). Jakiegoś paska nie się wymienia na razie, bo ten wymienia się po 100 tys km przebiegu, a u mnie jest 46 tys. W każdym razie problem został zlikwidowany w ciągu kilkunastu minut i to bezpłatnie. Nie wiem, czy to w ramach gwarancji, czy dlatego że robiłem tam niedawno przegląd. Miło szybko i bezboleśnie. I za to lubię Subaru :-) Pozdrawiam
  11. Dzień dobry, Mój OBK 3.6 MY 2012 do tej pory nie sprawiał żadnego problemu. Niedawno był na zwykłym przeglądzie. Ale od kilku dni coś mi nie pasuje. Wcześniej silnik pracował cicho (pisze o zwykłej jeździe), a teraz po dodaniu nawet lekko gazu wydobywa się od strony silnika dźwięk podobny do dźwięku wydawanego przez świerszcza. Nigdy tego nie było wcześniej (często paląc papierosa mam otwarte okna w aucie) zatem bym coś słyszał. Teraz ,,świerszczy". Tylko jak auto jedzie. Co to może być? Pozdrawiam i dziękuję za sugestie jasionowski
  12. McIntosh był jak najbardziej oferowany w Outbacku w wersji europejskiej. Auto (3.6) kupiłem na Litwie MY2012. McIntosh jeszcze rano był w aucie :-)
  13. JJacek, oczywiście że był McIntosh oferowany w OBK 3.6 w Europie. Ja mam McIntosha w MY2012, a auto jest w wersji europejskiej. Pozdrawiam
  14. Jasionowski

    H6

    Mój OBK 3.6 pali w mieście (przy włączonej klimatyzacji plus radio) 11,5 - 12 litrów na krótkich jazdach z dużą ilością świateł. Przy dłuższych jazdach miejskich spalanie wynosi 11 -11,5 litrów. Poza miastem na głównych drogach (czyli częste wyprzedzanie, hamowanie, ect) nie więcej niż 10 litrów. Na autostradzie przy prędkości 140 km/h pali ca 9 litrów. Wiejskie, kręte i wąskie drogi z małym ruchem przynosi spalanie ca 8 -8,5 lt.
  15. Olo 11, Ja bym jednak nie czekał. Najlepsza wersja OBK 3.6 za ca 129 tys pln, to dobra cena. Zwłaszcza w porównaniu do wyjściowej (czyli ca 225 tys pln) Sam mam taką wersję (MY2012) i jestem zadowolony. Nic się nie popsuło. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...