Skocz do zawartości

OB MY 2020 - wersja EU


chateque

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
11 godzin temu, Kama Komaiszko napisał:

Szanowna @Dyrekcja, kupujemy właśnie samochód i może być Forester MY2020 e-boxer Hybrid albo czekamy na OB MY2020 - tylko ile tego czekania???

Na Japońskich stronach na razie cisza odnośnie nowego modelu OBK, może w Genewie coś się pojawi niespodziewanie oprócz zapowiedzianych modeli: https://www.gims.swiss/exhibitor/subaru-schweiz-ag

Niemniej ja bym nie spodziewał się, że dotrze on do nas wcześniej jak jesienią lub na koniec roku. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

15 godzin temu, Kama Komaiszko napisał:

Szanowna @Dyrekcja, kupujemy właśnie samochód i może być Forester MY2020 e-boxer Hybrid albo czekamy na OB MY2020 - tylko ile tego czekania???

 

BTW – Kupujemy nowy, bo nam Forester MY18 skradziono...

 

Z ciekawości spytam gdzie doszło do kradzieży auta ?  Czy auto miało jakieś dodatkowe zabezpieczenia ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, aflinta napisał:

(...) Niemniej ja bym nie spodziewał się, że dotrze on do nas wcześniej jak jesienią lub na koniec roku. 

 

podobnie w Rosji - debiut planowany pod koniec biezacego roku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...

Hi-torque cvt, czyli musieli zrobić specjalne oprogramowanie do nadmocy, w stanach często o awariach cvt mówiono w kontekście turbo doładowanych silników.
Ciekawe czy polskie/europejskie wersje turbo tez miały adaptowane to zwiększonej mocy cvt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, radiolog napisał:

Hi-torque cvt, czyli musieli zrobić specjalne oprogramowanie do nadmocy

High Torque CVT (TR690) to mechanicznie nieco inna wersja skrzyni w porównaniu do zwykłej CVT (TR580). U nas była np. w Foresterze XT i bodaj w autach z SBD. Co ciekawe, Skrzynia TR690 opisywana jest jako pierwsza generacja, a TR580 (mniejsza i lżejsza) jako druga generacja.

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, aflinta napisał:

High Torque CVT (TR690) to mechanicznie nieco inna wersja skrzyni w porównaniu do zwykłej CVT (TR580). U nas była np. w Foresterze XT i bodaj w autach z SBD. Co ciekawe, Skrzynia TR690 opisywana jest jako pierwsza generacja, a TR580 (mniejsza i lżejsza) jako druga generacja.

Że też Subaru chciało się robić dwie wersje TR690 czyli z VTD i bez. Dziwne też, że Legacy/Outback H6 nie mają VTD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...