Skocz do zawartości

Jacek O

Nowy
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    XV

Ostatnie wizyty

273 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Jacek O

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

3

Reputacja

  1. Jacek O

    Chłodnica klimy - wymiana

    U mnie wymienili na nowa po 3 latach (tuz przed koncem gwarancji). Ta chlodnica to tandeta (jak wile elemntow XV) Kazdy zamiennik nie bedzie gorszy ale z pewnosci tanszy. Wiem, ze to juz po temacie u kolegi ale moze sie przyda innym.
  2. Rocznik 2017, nówka salon (p. Koper Warszawa): - stukajace przednie zawieszenie albo cos w maglownicy- nigdy nie rozwiazany temat; podobno klocki albo wlasnie maglownica...tandeta ...niby malo stuka ale irytuje - tylna kanapa, awaria zamka w opraciu (skladanie fotela) - naprawione na gwarancji - wymieniona chlodnica (przeciek) - na gwarancji - klima dziala zero-jedynkowo (albo zimno albo cieplo) - dywaniki scieraja sie w oczach...najgorsze dywaniki jakie widzialem w zyciu. - radio zapamietuje kanaly lapiac tekst z ekranu tzn. jak np. Radio Z nadaje akurat na pasku tekstowym Covid-19 zadusil kota i wcisniesz dlugo przycisk, zeby zapamietal to zapamieta...covid...albo kota albo....rozumiecie. I tak bedzie sie nazywac stacja Zawieszenie nie lubi jak sie zjezdza ze spowalniacza...wali wtedy z tulu w ogranicznik. Poza tym fajny samochodzik. Tyle, ze te stuki juz wyczerpaly moja cierpliwość . W XV II zdaje sie ze, tego nie ma .
  3. Mam to samo CX I 2017, nówka (byla ) z salonu. Zgłaszane 3 razy na gwarancji (serwis p. Koper Warszawa ) ...cos mowili o klockach ale w sumie nic nie zrobili. Lacznik stabilizatora juz tez stuka swoja droga ale to sie zmieni i nie problem. Mam tez Volvo S40 .....ponad 300 tys. - zawieszenia cisza....(raz byly zmieniane laczniki stab. z przodu). Ogolnie twarde zawieszenie. XV II juz jest OK, mam kolege z takim wiec mam porównanie jeden do jednego. No i jemu nic nie stuka mimo, ze tlucze kilometry jak szalony.
  4. No i wszystko pieknie. A mozemy sie dowiedziec ile tej mocy bedzie? Wersja USA ma 182 hp a tu bedzie np 170? Dziekuje!
  5. Silnik 1.8 Turbo, o ktorym wspominam, to nie zadna fantazja ale realny produkt, ktory juz wchodzi do Levorga oraz wlasnie Forestera w Japonii. Czy spelnia Euro 6d? Nie wiem na pewno ale zkladam, ze tak. Czy ta norma wyklucza wszystkie silniki turbo?
  6. Bedzie 2.5 182 HP wolny ssak albo nowy 1.8 175 HP Turbo. Ten ostatni moze wjedzie tez do Forestera. Moc stosunkowo nieduza ale jest juz znaczacy moment od dolu.
  7. Jeszcze tylko pare tygodni i będzie wszystko jasne. Tylko jak Euro będzie tak dalej galopować to nowy Outback będzie (jak będzie w EU...) kosztować ~250 tys. Wtedy jedynym moim Subaru zostanie XV (z planami na wymianę na nowy model z eBoxer) bo ten samochód, mimo paru wad (kupiony nowy w 2017) mi się podoba jako taki mały go-anywhere SUV-ik. Edycja: przypadkowo znalazłem to: Obejrzyj film „Zobacz jak gnije Twoje 160 tys zł w niecałe 5 lat. Renowacja Podwozia #Subaru #Outback 2015. DrimCar” w YouTube To nie jest jakiś tam kanał anty-Subaru...ot warsztat po prostu. Nie wiem, jak to wygląda w nowym Outbacku ale tak to nie może być! Może jestem rozpuszczony używkami Volvo, które po prostu nie rdzewieją ale to co tutaj widać to już przesada (samochód nie był wypadkowy).
  8. Szanowna Dyrekcjo, zatem jeśli nie w tym roku to czy w przyszłym na początku czy na końcu raczej? A może w 2022? Da się to określić z dużym prawdopodobieństwem albo może pewnością? Chce kupić OBK ale chce już nowy model i mam już dosyć braku informacji. XT nie będzie i to jest jasne ale te 182 HP może da rade...Alternatywnie V60 Cross Contry sobie poradzi...mocy tam nie zabraknie ale gorzej z dopłacaniem za opcje. Cos powiecie więcej?
  9. Jacek O

    Czy kupiłbyś XV raz jeszcze?

    Cześć, mam XV poprzedniej generacji z 2017 (jeszcze na gwarancji, kupione z Salonu od Pana Andrzeja Kopera). Pojazd bardzo mało używany (~25 tys. w prawie 3 lata) i garażowany - na co dzień jeżdżę Volvo s40). Ogólnie, poza paroma mankamentami jakościowymi wnętrza, jak tandetne dywaniki czy słabawe wykładziny, to jest całkiem znośnie. Audio nie powala ale tutaj może mam skrzywienie, bo to z Volvo jest po prostu....no cóż... na innym poziomie wiec jak się potem wsiada do Subaru to musi być rozczarowanie. Pojazd jest 2.0 wolny ssak wiec daje rade jak się fajnie kreci i zacnie buczy Skrzynia manuał wiec nie wiem co to CVT ale tym ostatnim jeździłem i tak naprawdę do spokojnej jazdy jest wręcz super! Jak elektryk. Co mnie irytuje i być może sprawi, ze to jest moje ostatnie Subaru, to jest zawieszenie: konkretnie łomot (tak; łomot a nie stuk) przy przejeżdżaniu przez krótkie ograniczniki prędkości. Trzeba przejeżdżać tak 5 km/h bo inaczej jakby 100 kg złomu spadało na podłogę...To jedno. Druga sprawa to stuki w zawieszeniu na krótkich nierównościach. To jest okropne, nowy samochód a jakby miał 250 tys.....To mój 4 samochód w życiu ale czegoś takiego to nie było. Serwis mówi, ze to klocki, coś tam poprawia przy przeglądzie i miesiąc później jest tak samo! Jak to zareklamować skutecznie? Poza tym jest to świetny, zgrabny samochodzik do jazdy gdzie oczy poniosą! Na żywo wygląda ciekawie i się podoba, zwłaszcza kobitkom (kolor smerfowy!) Pozdrawiam Forumowiczów.
  10. Faktycznie to obecny-nabralem sie .....
  11. Mamy pewne przeslanki, ze OB moze dotrze do EU... To ze strony Subaru EU: https://www.subaru.eu/media/snow-drive-event-2020---outback-images
  12. Jacek O

    Co zamiast STI MY15

    https://nurburgringlaptimes.com/lap-times-top-100/#searchbox 100 najlepszych czasow. z aut, ktore zabieraja 5 osob widze AMG, M3, M4, Alfa (yes obecnie najlepsza w klasie) i S60 Polestar (moze cos tam pominalem jeszcze) Audi RS? Nie ma... (R8 jest) Jeszcze raz: moc to nie wszystko - wyrafinowanie + moc juz tak! Pozdrawiam
  13. Jacek O

    Co zamiast STI MY15

    no tak ...typowy komentarz i brak konkretu dlaczego ....skoro jest: przyspieszenie, jest predkosc, jest elastycznosc i jest cicho (z pomiarow, nie tylko z opinii). Jedyny minus to taki, ze nie ma V8 na masce wiec ciezko rwac panienki na to.... To jest wlasnie zaslepienie kolego, zapuszkowanie sie na stare technologie.
  14. Jacek O

    Co zamiast STI MY15

    Cześć, pare slow od nowego na forum. 1) moc silnika (domena Niemców) to tylko cześć sukcesów (jak zapewne wiecie) -S60 Polestar, w realnych warunkach wyścigowych, mimo mniejszej mocy ogrywa wiele samochodów pozornie bardziej sportowych. 2) Zachar nie jest wyrocznia a tylko jeszcze jednym z "testerów" internetowych (ma nieco skrętu ku markom niemieckim...) 3) Tak naprawdę nie liczą się cylindry tylko moc i moment. Jest wiele innych, bardzo pozytywnych opinii na temat nowych Volvo. Kultura pracy silników 4 -cyl jest bardzo wysoka w najnowszych Volvo (nie ustępuje 6 cyl.) Nie ma obecnie firmy, która ma jednoznaczna przewagę techniczna czy jakościowa- jest za to wiele niezdrowych emocji i postaw typu fun boy (żeby było jasne, nie pije tym tekstem do was ) Pozdrawiam
  15. Jako , ze jestem nowy nie będę wdawać się w polemikę Volvo kontra Subaru - faworyzuje i to i to a sprawa absolutnie nie jest jednoznaczna w temacie tych systemów....auto "testy" hmmm...... Trochę więcej $$ mogłoby te miłość do tych marek wzniecić nieco bardziej - to tak na marginesie. Co do krytyki importera (dzięki za reakcje): nie odnoszę się tutaj do tego czy jest lepiej w innych krajach UE czy nie ale raczej do tego co ja ( i jeszcze paru innych) uważam za nielogiczne będąc nowym użytkownikiem Subaru, XV (bez względu na to co sto za ta nielogicznością) (przepraszam ale także np. na tle innej marki np. na V...w innych tez pieniądzach...ale nie o porównania tutaj chodzi). Mianowicie (przykładowo): jeśli w najwyższym modelu Forestera XT mogę mieć podgrzewaną tylna kanapę a w najwyższym modelu Outbacka (ten stoi wyżej od XT, prawda?) już nie nie to gdzie tu logika? Podobnie sprawa ma sie z Eye Sight: w XT nie da się zamówić ale już w modelu 2.0 tak.......już wyciągałem portfel u dealera po tego XT a tu taki strzał (portfel schowałem...). Przydałaby się tez jakaś jedna jasna tapicerka w XT oraz nowym XV (to nie wymaga prac inżynierskich jak np. system Eye Sight) Rozumiem, ze specyfiką Subaru jest to, ze nie można dokupić opcji ale niech przynajmniej te skomponowane zestawy trzymają się sensownej logiki - inaczej traci asie klientów często przez dosyć drobne niedoskonałości .....nie każdy kupuje Subaru dla "sportu" wiec wyposażenie ma znaczenie. O opcjach silników było już tyle, ze nic tutaj nie wniosę. Pozdrawiam. Jacek O Oj tam, oj tam, przeciętny właściciel Subaru , jak mi się wydaje to raczej nie dobija do 40-stki ! Jasne, ze przy 50 da się jeszcze wstać z łózka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...