Skocz do zawartości

OB MY 2020 - wersja EU


chateque

Rekomendowane odpowiedzi

13 minut temu, Paweł L napisał:

Nie możemy niestety jeszcze udostępnić zdjęć wersji jaka będzie dostępna w EU, jednak, najogólniej mówiąc, z zewnątrz Outback będzie bardzo podobny do jego rozpowszechnionego wizerunku znanego z rynku amerykańskiego.

Czy wersja EU będzie wyposażona w takie same relingi jakie posiada wersja USA  ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Paweł L napisał:

Nowiny? Forek jeszcze przez wielu jest nie do końca odkryty!

 

no po cichu liczymy na to, że w Europie sprzedaż e-boxer'ów jest tak fenomenalna, że pozwoli to na obniżenie "emisji flotowej" Subaru oraz wprowadzenie czysto spalinowej wersji Forka :P:biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, Paweł L napisał:

I tak już za dużo napisałem...

Cierpliwości. :)

Rozumiem, że nie będzie już różnic względem wersji Amerykańskiej oprócz prześwitu i spryskiwaczy z przodu? Wentylacja foteli będzie? BTW Czy TPMS w nowym Outbacku będzie dopuszczał zaprogramowanie dwóch kompletów kół (jak w Lexusie), czy nadal po jednym z każdorazową wizytą w ASO celem programowania?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

35 minut temu, Paweł L napisał:

I tak już za dużo napisałem...

Cierpliwości. :)

Przypomniala mi sie sytuacja gdy na rynek PL wchodzil Levorg (2014/15?). Byl zalozony podobny temat jak ten o OBK.

Dyrekcja powiedzial wtedy ze sprzedaz nie jest oficjalnie przedstawiona na stronie ale u dealerow mozecie zamawiac bo znaja ceny ale nie mowcie nikomu ze zamawiacie:D 

  • Super! 1
  • Haha 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Jacek O napisał:

Czy spelnia Euro 6d? Nie wiem na pewno ale zkladam, ze tak. Czy ta norma wyklucza wszystkie silniki turbo?

 

Praktycznie wszystkie turbo wyklucza, nawet te 1-litrowe od kosiarek mają sporo więcej emisji... 

 

Utrzymanie 2,5 wolnossącego w OBK (i to bez dodatku w postaci obecnego słabiutkiego e-boxera) to w tych warunkach sukces 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, GREGG napisał:

 

Praktycznie wszystkie turbo wyklucza, nawet te 1-litrowe od kosiarek mają sporo więcej emisji... 

 

Utrzymanie 2,5 wolnossącego w OBK (i to bez dodatku w postaci obecnego słabiutkiego e-boxera) to w tych warunkach sukces 

 

 

Na czym więc polega ten fenomen, że w tych samych warunkach Mercedesy (nie koniecznie AMG), VW, Audi, Skody, Seaty, Cupra, itd. oferują naprawdę mocne silniki (w zdecydowanej większości turbo) ?? 

Edytowane przez Blixten
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W rozmowie telefonicznej z jednym z dealerów dowiedziałem się dziś,  że cena ma być koło 220kpln za exclusive. 
moc 173 lub 172.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Blixten napisał:

Po jakim kursie ? :P

:cry:


Haha, nie wiem ;) ale dostałem taką informację, tzn że cena powinna oscylować koło kwoty 220

 

Ciekawi mnie fakt jeszcze zwiększonego prześwitu, nigdzie wcześniej obcym nie słyszałem :)

 

no i relingi typu US są mega wygodne ale podobno głośniejsze od EU...

 

i w sumie nie dopytalem kiedy będą demówki- Dyrekcjo, kiedy?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

51 minut temu, Blixten napisał:

Na czym więc polega ten fenomen, że w tych samych warunkach Mercedesy (nie koniecznie AMG), VW, Audi, Skody, Seaty, Cupra, itd. oferują naprawdę mocne silniki (w zdecydowanej większości turbo) ?? 

Emisja flotowa sie klania...

Wszystkie wymienione marki maja szerokie spectrum silnikow od 1,0 60KM do 4,0 V Bi-turbo 400/500 KM a do tego dochodza elektryki ktore ciagna emisje grupy w dol gdyz sa bezesmisyjne.Sumarycznie dana grupa smrodzi mniej przez co moze sprzedawac mocnieszje pojazdy ktore na papierze wydzielaja wiecej Co2 ale sa bilansowane przez silniki o malych pojemnosciach wiec moga zaoferowac cos dla gospodyn domowych jak i dla entuzajstow motoryzacji:) 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, drZ napisał:

W rozmowie telefonicznej z jednym z dealerów dowiedziałem się dziś,  że cena ma być koło 220kpln za exclusive. 
moc 173 lub 172.

 

 

oby 173. Każdy kuń na wagę złota !! :biglol:

  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, Blixten napisał:

Ta...

Toyota ma całkiem sporą flotę, jednak silniki dalekie osiągom niemieckim. 

Oferuja Yarisa 1,0 lub GR, Corolle 1,6 , Land Crusiera 3,0 , Ravke 2,5 Hybrid, Pick-upy ,Hi-Ace i inne cuda. Ich flota jest zronowazona i na papierze wydziela mniej Co2 co pozwala im sprzedawac co chca i na tym zarabiac.... 

Mysle ze kazdy powinen rozumiec ten temat i nie trzeba sie nad tym rozpisywac.

Pseudo hybryda E-boxer w polaczeniu z 2,0 FB jako jedyne oferowane silniki przez Subaru sprawiaja ze emisja flotowa jest wysoka i nie zobaczymy w EU silnikow H6, 2,4 DIT czy WRX STI FB 25....

Czego nie rozumiecie?:) 

  • Super! 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Paweł L napisał:

Prześwit zwiększono o 13 mm

:biglol: ta wartość może być zwykłą pomyłką choćby przy przeliczeniu z cali na wartości w układzie metrycznym. Rząd wartości  nawet optycznie niezauważalny, poza asfaltem kompletnie bez znaczenia. :upside-down-face_1f643-small:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, Lisek napisał:

Oferuja Yarisa 1,0 lub GR, Corolle 1,6 , Land Crusiera 3,0 , Ravke 2,5 Hybrid, Pick-upy ,Hi-Ace i inne cuda. Ich flota jest zronowazona i na papierze wydziela mniej Co2 co pozwala im sprzedawac co chca i na tym zarabiac.... 

Mysle ze kazdy powinen rozumiec ten temat i nie trzeba sie nad tym rozpisywac.

Pseudo hybryda E-boxer w polaczeniu z 2,0 FB jako jedyne oferowane silniki przez Subaru sprawiaja ze emisja flotowa jest wysoka i nie zobaczymy w EU silnikow H6, 2,4 DIT czy WRX STI FB 25....

Czego nie rozumiecie?:) 


Wszystko doskonale rozumiem i ubolewam, że Subaru nie ma mocniejszego silnika w swoim flagowym modelu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...