Skocz do zawartości

OB MY 2020 - wersja EU


chateque

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 15.11.2020 o 14:15, przemo napisał:

(zdaję sobie sprawę , że niektórzy na forum mnie zbanują) wygrał Tiguan.

1. opcjach finansowania , kwotach wykupu na koniec leasingu i opcjach zawartych w czynszu

2. pakietach serwisowych

3. prozaicznej dziurze na narty - wierzcie mi, że gdyby OBK miał tę dziurę w tylnej kanapie to może nawet silnik 2.5 bez turbo nie byłby problemem

4. elastyczności specyfikacji - tu akurat Europa zawsze była bardziej elastyczna i nie ma w tym winy Subaru

5. fabrycznym Webasto

6. wielkim dachu panoramicznym, czemu w OBK nie da się skoro dało się w starym kochanym Forku

7 reflektorom matrycowym - kurcze w nocy to naprawdę działa, hej FHI te lampy to można kupić u Helli czy innego Boscha, to nie są wynalazki opatentowane przez VAG

8. kamerach 360 , przydały się 2 razy ale bez nich być może skończyłbym w blacharni

o silniku nie piszę, bo każdy ma swoje odczucia i ciężko porównywać turbo diesla czy turbo benzynę z wolnym ssakiem z OBK

PS - roletki potwierdzam , niby takie nic a robią latem robotę

No koniec narzekania, czekam, że może kiedyś wreszcie spełnię marzenie i w garażu OBK będzie mnie witał błyskając wesoło światełkami.

Szerokośći

 

Na koniec marca muszę oddać mojego Outbacka i szczerze powiem, że też brałam pod uwagę Tiguana, jednak pomimo wszystko (na tą chwilę) czekam na Subaru :D. U mnie decydującym czynnikiem po obejrzeniu około setki testów był napęd. Dodam, że mieszkam w lesie. Wprawdzie mam asfalt pod sam dom, ale z odśnieżaniem dróg bywa różnie :D.

 

Cenowo oba są bardzo porównywalne zarówno w cenie zakupu jak i leasingu który będę brać w €, więc kurs waluty mnie nie dotknie. Jeśli rata będzie o te kilkanaście € miesięcznie większa, to przeboleję.

 

Podobno na początku grudnia ma być znana specyfikacja i cena, więc czekam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
W dniu 2.10.2020 o 14:05, Dyrekcja napisał:

Przepraszam za opóźnienie.

Będzie w przyszłym roku.

Dokładne informacje będą na początku grudnia.

 

Pozdrowienia

 

Szanowna Dyrekcjo,

 

pozdrawiam(y) z początkiem kalendarzowej zimy! :yahoo:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, aflinta napisał:

Ale kalendarzowa zima zaczyna się dopiero 22 grudnia - jakaś symetria do nocy Kupały być musi :)

 

bez sensu to wszystko, za głupi jestem...  grudzień to pierwszy miesiąc zimowy, więc 1 grudnia = począteki zimy, koniec kropka :mrgreen:

 

a poza tym, zima w Subaru to się w listopadzie zaczyna ;):P

 

https://www.subaru.pl/news_20201102_384.html

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel

W ten piątek mamy spotkanie dealerskie (oczywiście wirtualne) , na którym poinformujemy naszych partnerów o nowym OBK.

Proszę o zrozumienie, że to właśnie ich najpierw poinformujemy.

W związku z powyższym informacji tutaj można oczekiwać w przyszłym tygodniu .

 

Pozdrowienia

  • Super! 6
  • Dzięki! 4
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Dyrekcja napisał:

W związku z powyższym informacji tutaj można oczekiwać w przyszłym tygodniu .

Do kompletu prosimy jeszcze o kody rabatowe dla forumowiczów i fanów marki, które będzie można przedstawić poszczególnym dealerom :D

  • Super! 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Dyrekcja napisał:

W ten piątek mamy spotkanie dealerskie (oczywiście wirtualne) , na którym poinformujemy naszych partnerów o nowym OBK.

Proszę o zrozumienie, że to właśnie ich najpierw poinformujemy.

W związku z powyższym informacji tutaj można oczekiwać w przyszłym tygodniu .

 

Pozdrowienia

Czy można spodziewać się Imprezy 1.6i i Levora 2.0i w ofercie w Polsce?

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel
6 godzin temu, FilipBB napisał:

Czy można spodziewać się Imprezy 1.6i i Levora 2.0i w ofercie w Polsce?

Levorga niestety nie będzie w Europie. Imprezę 1.6 moglibyśmy wprowadzić na rynek przy wystarczającym zainteresowaniu. Dostępne specyfikacje tego modelu oraz cennik jest dostępny u naszych zachodnich sąsiadów. Natomiast w Polsce, patrząc na siostrzany model, czyli XV, w którym silnik 1.6 jest dostępny, następuje polaryzacja w kierunku wersji e-boxer.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, Dyrekcja napisał:

Levorga niestety nie będzie w Europie. Imprezę 1.6 moglibyśmy wprowadzić na rynek przy wystarczającym zainteresowaniu. Dostępne specyfikacje tego modelu oraz cennik jest dostępny u naszych zachodnich sąsiadów. Natomiast w Polsce, patrząc na siostrzany model, czyli XV, w którym silnik 1.6 jest dostępny, następuje polaryzacja w kierunku wersji e-boxer.

 

Czyli nie będzie już Levorga MY21 w Europie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Dyrekcja napisał:

W ten piątek mamy spotkanie dealerskie (oczywiście wirtualne) , na którym poinformujemy naszych partnerów o nowym OBK.

Proszę o zrozumienie, że to właśnie ich najpierw poinformujemy.

W związku z powyższym informacji tutaj można oczekiwać w przyszłym tygodniu .

 

Pozdrowienia

Jak by tak wywrócić system i poinformować najpierw klientów ??? ... wirtualnie ... przez forum ...gdyż to klient kupuje i eksploatuje np Outbacka .... dealer jedynie pośredniczy w sprzedaży oraz serwisuje ( z różnym stopniem zaangażowania i skutkiem) ;)

 

  • Haha 1
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Blixten napisał:

Do kompletu prosimy jeszcze o kody rabatowe dla forumowiczów i fanów marki, które będzie można przedstawić poszczególnym dealerom :D

Albo odwrotne kody rabatowe, żebyśmy mogli zapłacić więcej, żeby Subaru wiedziało, że Polska ich kocha i żeby zaczęły pojawiać się niedostępne modele i silniki? :upside-down-face_1f643-small:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I co? Ma ktoś jakieś przecieku odnoście silnika w obku na 2021? W sumie druga cześć niedzieli to już e zasadzie kolejny tydzień ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, drZ napisał:

I co? Ma ktoś jakieś przecieku odnoście silnika w obku na 2021? W sumie druga cześć niedzieli to już e zasadzie kolejny tydzień ;)

Mam nadzieje że przecieków w silniku nie będzie. A tak na poważnie to przyłączam (a nawet przyłanczam) się do pytania. @Dyrekcjapewnie uznała iż tydzień zaczyna się w poniedziałek, więc czekamy niecierpliwie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 2.12.2020 o 17:54, rzemanki napisał:

Jak by tak wywrócić system i poinformować najpierw klientów ??? ... wirtualnie ... przez forum ...gdyż to klient kupuje i eksploatuje np Outbacka .... dealer jedynie pośredniczy w sprzedaży oraz serwisuje ( z różnym stopniem zaangażowania i skutkiem) ;)

 

Niemcy zapowiadają premierę na maj 2021 :)

 

Edytowane przez Orbita
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu jakieś fantazje o silnikach z turbo, a chyba nie wszyscy zdają sobie sprawę, że: 

 

1 stycznia 2021 roku zacznie obowiązywać norma Euro 6d, która zmniejsza dopuszczalną emisję CO2 w transporcie średnio do 95 g/km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik 1.8 Turbo, o ktorym wspominam, to nie zadna fantazja ale realny produkt, ktory juz wchodzi do Levorga oraz wlasnie Forestera w Japonii.

Czy spelnia Euro 6d? Nie wiem na pewno ale zkladam, ze tak. Czy ta norma wyklucza wszystkie silniki turbo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry,

Ulegając naciskom uchylamy rąbka tajemnicy.

Nowy Outback nieco się powiększył w stosunku do aktualnej generacji. Jego długość wynosi obecnie 4870mm (+50mm), a szerokość 1875mm (+35mm).

Przełożyło się to oczywiście na zwiększenie przestrzeni wewnątrz samochodu. Więcej miejsca na nogi dla kierowcy i pasażera, również dla podróżujących na tylnej kanapie. Zwiększono dystans między pasażerem a kierowcą (odległość na wysokości bioder i barków).

Prześwit zwiększono o 13 mm co we współpracy z S-AWD oraz dwutrybowym X-MODE (znanym z Forestera e-BOXER) pozytywnie wpływa na poruszanie się poza drogą utwardzoną.

Do EU Outback trafi z silnikiem 2,5 DI – wolnossącym z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Z uwagi na obostrzenia norm emisji CO2 nieco ograniczono mu moc, jednak zrekompensowano to szerszym zakresem przełożeń skrzyni biegów, a moment obrotowy będzie dostępny „nieco niżej”. Powinno to sprawić, że samochód zyska na zwinności. Będzie to również pomocne przy poruszaniu się w trudniejszym terenie.

Pod „dach” Nowego Outbacka trafi kolejna generacja systemu wsparcia kierowcy EyeSight. Zwiększone pole widzenia kamer, udoskonalone oprogramowanie czy wreszcie współpraca z innymi dostępnymi systemami na pokładzie ma wpłynąć realnie na jeszcze wyższy poziom bezpieczeństwa kierowcy i pasażerów, jak również innych uczestników ruchu drogowego.

Z uwagi na obostrzenia związane z pandemią niestety nie mieliśmy możliwości przetestowania samochodu. Nie mniej jednak, mając doświadczenie na polu poprzedniej generacji Subaru XV oraz Forestera e-BOXER i pojawiającej się w tych modelach platformy SGP oczekujemy, że zaadaptowanie jej w Nowym Outbacku bardzo pozytywnie wpłynie  na jego prowadzenie (zmniejszenie przechyłów, stabilność, sztywność konstrukcji).

Nie możemy niestety jeszcze udostępnić zdjęć wersji jaka będzie dostępna w EU, jednak, najogólniej mówiąc, z zewnątrz Outback będzie bardzo podobny do jego rozpowszechnionego wizerunku znanego z rynku amerykańskiego.

Wykonanie wnętrza, jakość materiałów, ich dobór i spasowanie będzie na bardzo wysokim poziomie. Tu znowu powołując się na nasze doświadczenia z korzystnymi zmianami zachodzącymi w kolejnych generacjach Subaru XV i Forester, od Outbacka oczekujemy tego samego kierunku. Luksusowe, nowoczesne wnętrze, nowe atrakcyjne wzory tapicerek, duży 11,6 calowy ekran i mnóstwo przestrzeni zachęcają do  planowania długich podróży.

Czekamy.

  • Super! 1
  • Dzięki! 12
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Paweł L napisał:

Dzień dobry,

Ulegając naciskom uchylamy rąbka tajemnicy.

Nowy Outback nieco się powiększył w stosunku do aktualnej generacji. Jego długość wynosi obecnie 4870mm (+50mm), a szerokość 1875mm (+35mm).

Przełożyło się to oczywiście na zwiększenie przestrzeni wewnątrz samochodu. Więcej miejsca na nogi dla kierowcy i pasażera, również dla podróżujących na tylnej kanapie. Zwiększono dystans między pasażerem a kierowcą (odległość na wysokości bioder i barków).

Prześwit zwiększono o 13 mm co we współpracy z S-AWD oraz dwutrybowym X-MODE (znanym z Forestera e-BOXER) pozytywnie wpływa na poruszanie się poza drogą utwardzoną.

Do EU Outback trafi z silnikiem 2,5 DI – wolnossącym z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Z uwagi na obostrzenia norm emisji CO2 nieco ograniczono mu moc, jednak zrekompensowano to szerszym zakresem przełożeń skrzyni biegów, a moment obrotowy będzie dostępny „nieco niżej”. Powinno to sprawić, że samochód zyska na zwinności. Będzie to również pomocne przy poruszaniu się w trudniejszym terenie.

Pod „dach” Nowego Outbacka trafi kolejna generacja systemu wsparcia kierowcy EyeSight. Zwiększone pole widzenia kamer, udoskonalone oprogramowanie czy wreszcie współpraca z innymi dostępnymi systemami na pokładzie ma wpłynąć realnie na jeszcze wyższy poziom bezpieczeństwa kierowcy i pasażerów, jak również innych uczestników ruchu drogowego.

Z uwagi na obostrzenia związane z pandemią niestety nie mieliśmy możliwości przetestowania samochodu. Nie mniej jednak, mając doświadczenie na polu poprzedniej generacji Subaru XV oraz Forestera e-BOXER i pojawiającej się w tych modelach platformy SGP oczekujemy, że zaadaptowanie jej w Nowym Outbacku bardzo pozytywnie wpłynie  na jego prowadzenie (zmniejszenie przechyłów, stabilność, sztywność konstrukcji).

Nie możemy niestety jeszcze udostępnić zdjęć wersji jaka będzie dostępna w EU, jednak, najogólniej mówiąc, z zewnątrz Outback będzie bardzo podobny do jego rozpowszechnionego wizerunku znanego z rynku amerykańskiego.

Wykonanie wnętrza, jakość materiałów, ich dobór i spasowanie będzie na bardzo wysokim poziomie. Tu znowu powołując się na nasze doświadczenia z korzystnymi zmianami zachodzącymi w kolejnych generacjach Subaru XV i Forester, od Outbacka oczekujemy tego samego kierunku. Luksusowe, nowoczesne wnętrze, nowe atrakcyjne wzory tapicerek, duży 11,6 calowy ekran i mnóstwo przestrzeni zachęcają do  planowania długich podróży.

Czekamy.

 

super, DZIĘKI :yahoo:

 

P.S. są jakieś nowiny o Forku, nadal dostępny tylko jako e-boxer?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...