Jump to content

Gregorius

Użytkownik
  • Posts

    787
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Stavanger, Norwegia
  • Auto
    05.2010 - 05.2013 Forester 2.0D
    05.2013 - 05.2017 OBK 2.0D CVT
    05.2017- OBK 2.5i CVT Tungsten

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Gregorius's Achievements

..:: Profi ::..

..:: Profi ::.. (4/13)

29

Reputation

  1. Transferowalem na inny telefon i poszlo bez problemow. Zastanawiam sie czy powdem nie jest to, ze mam w telefonie 2 karty SIM Juz to zrobilem. Usunalem konto Samsunga. Wszystkie kontakty umiescilem w telefonie i poszlo. Wyglada na to, ze konto Samsunga to blokowalo.
  2. Sluchawki podlaczam bez problemu. Z komputerem tez sie laczy. Telefon mam sparowany ze stacja tyko wyrzuca blad przy transferze kontaktow.
  3. Ustawione tak jak trzeba . Nie transferuje kontaktow.
  4. Mialem rozne telefony i nigdy nie mialem problemu z podlaczeniem telefonu przez BT. Dostalem nowego Smasunga i telefon laczy sie bez problemu, ale wystepuje blad transferu kontaktow. Czy ktos wie jak temu zaradzic? Bede wdzieczny za pomoc.
  5. Mam LEDy i Xnenony, ale to stuka bardziej gdzies z tylu.
  6. Zrobilem kilkanascie ciasnych kolek w lewo i prawo. Nie zaobserwowalem niczego nadzwyczajnego. Nic nie szarpalo. Jazda byla plynna przy przyspieszaniu. Czasami przy zmianie kierunku kolka rozlegla sie moj "stuk" i nic wiecej. Wyglada, ze mam cos gdzies luznego. Sprawdzilem kieszenie bagaznik i nic nie ma........
  7. Tez o tym myslalem., ale czemu po rozgrzaniu samochodu to znika. I czemu tylko na ostrym zakrecie? Mozna z tym jezdzic, czy lepiej dac do dobrego sprawdzenia jak najszybciej.?
  8. Od paru miesiecy slysze tajemnicze stuki dochodzace mnie od spodu samochodu w okolicach bagaznika. Dzieje sie to tylko i wylacznie w ciagu pierwszych paru minut jazdy przy wiezdzie na skrzyzowanie 90 stopni i przyspieszaniu. Slychac jakby pojedyncze klikniecie. Jak by cos ise przetoczylo w samochodzie. Po rozgrzaniu samochodu stuki ustaja. Sprawdzilem bagaznik, nie ma tam nic luznego co mogloby halasowac. Pod siedzeniami tez nic nie ma. Mialem zrobiony serwis i przeglad po 3 latach. Wedlug norweskiego ASO wszystko jest w porzadku. Mnie jednak ten stuk nie daje spokoju. Ktos ma jakis pomysl co to moze byc przyczyna. Bede wdzieczny za wszelkie podpowiedzi.
  9. Aktualizacja pojawila sie we wrzesniu. Nie uwzglednia drog w Norwegii zbudowanych 2 lata temu......
  10. Moze pokaze drogi, ktore oddano do uzytku 5 late temu.......
  11. Podobno najlepsze efekty daje woda swiecona.... Woda z kranu lana na tloki. Fajny kamien tam musi powstawac. Ciekawe kiedy sie silnik zatrze. Gdyby byla destylowana to jeszcze, ale kranowa.
  12. Rozmawialem niedawno z kolega, fachowcem z branzy naftowej, pracujacym w jednej z 2 najwiekszych polskich rafinerii, ktory na prawde sie zna na tej branzy. Zaczelismy rozmawiac o jakosci paliw produkowanych w jego firmie. Wyrazilem swoje watpliwosci. Gosc jest typowym korpoludkiem i zawsze identyfikowal sie z miejscem pracy i bronil firmy. Tym razem w ogole nie zareagowal i tylko machnal reka dajac do zrozumienia, ze moje watpliwosci maja solidne podstawy.
  13. Z paliwami w Polsce jest tak samo jak z wieloma innymi produktami - wyprodukowac tanio, oszczedzajac na skaldnikach, a sprzedac drogo. Musze sprobowac Shella Racing. Probowalem w Polsce VPower i bylo bez roznicy. W Norwegii na codzien jezdze na zwyklym 95 z Shella i na trasie do Szwecji, jazda zgodnie z praepisami na tempomacie, pali mi 6,5 l/100 km. W Polsce nie ma szans na osiagniecie podobnego wyniku.
  14. Moje doswiadczenia z tankowania w Polsce sa takie, ze bezwzgledu na to co bym nie lal (95 i 98) i na jakiej stacji bym nie lal to polskie paliwo odstaje znaczaco jakosciowo od paliwa, na ktorym jezdze w Norwegii na codzien (najzwyklejsza 95). Takie same doswiadczenia ma z olejem napedowym. Po kazdym tankowaniu w Polsce zuzycie paliwa idzie 10-15% w gore. Ostatnio po zatankowaniu na Lotosie, czy tez Orlenie na autostradzie przy predkosci 140 km/h (jazda na tempomacie) mialem zuzycie paliwa 12 l/100 km, po zatankowaniu w Niemczech wrocilo do 9.5 l/100km.
×
×
  • Create New...