Jump to content

Gregorius

Użytkownik
  • Content Count

    744
  • Joined

  • Last visited

About Gregorius

  • Rank
    ..:: Profi ::..

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Stavanger, Norwegia
  • Auto
    05.2010 - 05.2013 Forester 2.0D
    05.2013 - 05.2017 OBK 2.0D CVT
    05.2017- OBK 2.5i CVT Tungsten

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Wyglada na to, ze wprowadzono to w modelu MY18 w OBK-u. Akurat ten wspomagany ruch kierownica mnie nie przekonuje do siebie. Na autostradzie przy sliskiej nawierzchni moze sie to zle skonczyc.
  2. Ale tego systemu chyba nie ma w Subaru. Jest tylko ostrzezenie - przynajmniej tak jest w moim MY2017.
  3. Nie bardzo rozumiem, oc Ci chodzi. Lane Asistant ma ostrzegac i chyba nic wiecej. Co wiecej robic? Kierowac za Ciebie? http://www.subaru-global.com/ebrochure/Outback/2018my/PLPL/safety-eyesight-detail "Funkcja asystenta pasa ruchu działa dwojako. Jeśli przy prędkości powyżej 50 km/h zaczniesz (nieumyślnie, na przykład pod wpływem zmęczenia) wyjeżdżać poza krawędź swojego pasa ruchu, EyeSight ostrzeże Cię sygnałem dźwiękowym i informacją na wyświetlaczu, abyś powrócił na właściwy pas – jest to funkcja Lane Departure Warning. Gdy natomiast, pod wpływem zmęczenia czy dekoncentracji, przy prędkości powyżej 60 km/h, Twój pojazd zacznie „pływać” wewnątrz pasa ruchu, uaktywni się podobne ostrzeżenie, tym razem dla funkcji Lane Sway Warning."
  4. Jak pika to chyba dziala. W czym problem?
  5. Ja mam 180 m i klapa jest powyzej mojej glowy. Moze trzeba wyregulowac wysokosc podnoszenia klapy - jest taka mozliwosc. Ja to bym jeszcze chcial, zeby poprawil przelacznik swiatel. Wiele razy mi sie zdazylo, ze przy wlaczaniu kierunkowskazow, albo przy mignieciu dlugimi swiatlami, przestawialy mi sie swiatla np. z pozycji Auto na postojowe.....
  6. Sprawdzilem. Reczny dziala, ma tylko chwile opoznienia i pokazuje sie komunikat. Pewno za krotko trzymalem poprzednio. W korku tempomat mi sie nigdy nie wylaczyl. Wylaczal silnik, jesli byl rozgrzany i grzecznie czekal. Tempomat mi sie wylacza tyko gdy "zglupieje" np. przejazd przez nieduze rondo, albo wjazd w ostry skret z przeszkodami zaraz za krawedzia jezdni.
  7. Probowalem kiedys przy bardzo wolnej jezdzie, toczeniu sie, wlaczyc hamulec reczny (postojowy) - nie dalo sie. Wyswietlila sie informacja o blednej operacji hamulcem recznym. Dopiero po calkowitym zatrzymani mozna wlaczyc parking. Polecam jazde na adaptacyjnym tempomacie w miesice, a szczegolnie w korkach. Samochod sam sie zatrzyma i bedzie czekal az ruszy pojazd przed nim, wtedy tylko trzeba lekko gaz wcisna i jedziemy dalej.
  8. Gregorius

    CVT - awarie

    Czy w Polsce ubezpieczyciel nie oferuje ubezpieczenia silnika i skrzyni biegow w razie awarii? Ma cos takiego w standardzie.
  9. W norweskiej prasie ukazal sie artykul o tym, ze Subaru wzywa do akcji serwisowej wszuystkie modele Suabru z lat 2012-13. Maja usuwac przyczyne powodujaca zatrzymanie silnika w trakcie jazdy. Przyczyna jest podobno sprezyna w zaworze. Usterka bedzie usuwana na koszt Subaru. https://e24.no/bil/bil/subaru-kaller-tilbake-1-439-biler-i-norge/24482013
  10. Gregorius

    Chip z Allegro

    Za 119 zl to balbym sie w to bawic. To pewno takie cos jak magnetyzer do paliwa. Nie znam sie na tym, ale z tego co slyszalem to chip tuning to raczej powazna sprawa, a nie zabawka za 119 zl.
  11. U mnie zczytuje kontakty wyjatkowo bez najmniejszych problemow, ale mam Iphona. Wyglada na to, ze Starlink byl robiony pod Iphona.
  12. Stare nawigacje bazowaly na plytach DVD, nowsze korzystaja z kard pamieci SD
  13. Wlasnie pojawila sie aktualizacj map do nawigacji wersja na karte.
×
×
  • Create New...