Jump to content

Gregorius

Użytkownik
  • Content Count

    756
  • Joined

  • Last visited

About Gregorius

  • Rank
    ..:: Profi ::..

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Stavanger, Norwegia
  • Auto
    05.2010 - 05.2013 Forester 2.0D
    05.2013 - 05.2017 OBK 2.0D CVT
    05.2017- OBK 2.5i CVT Tungsten

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. W Norwegii gwarancja importera jest 5-letnia bez zadnych doplat. Poza tym awarie skrzyni biegow i silnika sa objete ubezpieczeniem, przynajmniej w moim ubezpieczeniu.
  2. Co gorsza po 2 latach jazdy odkrylem, ze mi nie dali nawt trojkata ostrzegawczego. Tylko lewarek, klucz do kol i zestaw naprawczy do opon. Musze sie do nich zglosic....
  3. Cena oleju podobna, ze to cena samochodu 2 razy wyzsza niz w Polsce.... Cena serwisu takze, za serwis po 24 miesiacach zaplacilem w przeliczeniou prawie 4ooo zl. Tu jedyne co "dostalem" to breloczek do kluczy.
  4. Trzeba dodac, ze taka emisja to moze byc w cyklu miejskim, gdy silnik elektryczny jest wykorzystywany. W trasie hybryda bedzie palila/emitowala tak samo jak kazdy inny samochod z silnikiem benzynowym. W zasadzie to w trasie bedzie palil wiecej bo trzeba dolozyc zuzycie paliwa generowane przez dodatkowe 200 kg baterii i silnika elektrycznego. Hybryda jest "ekologiczna" i ekonomiczna tylko w miescie. Z tego wzgledu ta technologia ma sens tylko w samochodach typowo miejskich.
  5. Wlasnie robilem serwis OBK i wlali mi 4,8 l oleju. Poniewaz leja olej z duzych beczek to odpada teroria spiskowa, ze trzeba jeszcze litrowa butelke kupic.
  6. Mysle, ze do konca gwarancji, czyli jeszcze 3 lata, moze troche wiecej. Wole co rok kupowac takie za 100 zl..
  7. Ponad 100€ za przednie dywaniki, to juz nie tylko dobry alkohol, ale i w duzej ilosci. Przyjemnosc jednak wieksza niz z kupna nowych dywanikow... Widzialem je i nawet sie nad nimi zastanawialem. Rzeczywiscie wygladaja bardzo porzadnie. Tylko ta cena. W Norwegii koszt przednich dywnikow to 95€ - cena pewno bez VAT-u.Dodatkow zapalce jeszcze ponad 40€ podatku. Nie jezdze az w tak ekstremalnych warunkach pogodowych, zebym tego potrzebowal - szczegolnie za ta cene.
  8. Dziekuje za info. Rezawy wygladaja na oko troche porzadnie od Rigumow, a cena niewiele wyzsza.
  9. Kiedys kupilem do poprzedniego OBKa welurowe: https://www.dywanikidosamochodu.pl/products/2435/p/8462 Rozlazly sie po niecalym roku.
  10. Po 2 latach oryginalne dywaniki Made in Czech Republic przetarly mi sie pod pieta i to tak skutecznie, ze nawet mam dziure w dywaniku. Juz trzecie Subaru, a oryginalny dywanik po stronie kierowcy nie przetrwal mi dluzej niz 2 lata. Oryginalne dywaniki cenia sobie w Norwegii na ok 300 zl . Tymczasowo kupielm uniwersalne: https://www.mekonomen.no/bil/tilbehor/stil-og-styling/bilmatter/gummimatte-svart-pa277875no Przycialem i zrobilem otwory tak zeby mozna je bylo przymocowac. Jest calkiem nienajgorzej. Nie jest to oryginalne dopasowanie, ale moze byc. Jakosciowo wyglada calkiem niezle. Jednakl chcialbym dokupic dywaniki dopasowane do samochodu. Znalazlem takie: https://www.strefakierowcy.pl/filter/category,2838,outback-2015 Ktore polecacie? Czytalem na forum, ze Rigumy sa niezle. A co Rezaw-Plast? Jakie macie doswiadczenia?
  11. U mnie wszystkie samchody zawyzaly predkosc o okolo 10%. Niestety w obecnym OBK-u praktycznie nic nie zawyza i kosztowalo mnie to w zeszlym roku na Podlasiu pare zlotych mandatu. Bylem przekonany, ze sie mieszcze w limicie, a tu guzik......
  12. Wyglada na to, ze wprowadzono to w modelu MY18 w OBK-u. Akurat ten wspomagany ruch kierownica mnie nie przekonuje do siebie. Na autostradzie przy sliskiej nawierzchni moze sie to zle skonczyc.
  13. Ale tego systemu chyba nie ma w Subaru. Jest tylko ostrzezenie - przynajmniej tak jest w moim MY2017.
  14. Nie bardzo rozumiem, oc Ci chodzi. Lane Asistant ma ostrzegac i chyba nic wiecej. Co wiecej robic? Kierowac za Ciebie? http://www.subaru-global.com/ebrochure/Outback/2018my/PLPL/safety-eyesight-detail "Funkcja asystenta pasa ruchu działa dwojako. Jeśli przy prędkości powyżej 50 km/h zaczniesz (nieumyślnie, na przykład pod wpływem zmęczenia) wyjeżdżać poza krawędź swojego pasa ruchu, EyeSight ostrzeże Cię sygnałem dźwiękowym i informacją na wyświetlaczu, abyś powrócił na właściwy pas – jest to funkcja Lane Departure Warning. Gdy natomiast, pod wpływem zmęczenia czy dekoncentracji, przy prędkości powyżej 60 km/h, Twój pojazd zacznie „pływać” wewnątrz pasa ruchu, uaktywni się podobne ostrzeżenie, tym razem dla funkcji Lane Sway Warning."
×
×
  • Create New...