Jump to content

Karol Żyszkowski

Nowy
  • Content Count

    22
  • Joined

  • Last visited

About Karol Żyszkowski

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Braniewo
  • Auto
    Subaru Legacy 3.0R 2004r.

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dzisiaj odebrałem i zauważyłem, że gacek hamuje Tarcze zimmermann sport (przez rok przetestowane na innym H6 dlatego się zdecydowałem) i klocki Hawk Performance.
  2. Temat zamknięty, problem wibracji przy prędkościach 30-40 km/h oraz około 120 km/h zniknął. Zakupione używane półosie od innej sztuki H6. Na pierwszy rzut oka identyczne luzy, identyczny stan, po zmianie brak wibracji w całym zakresie Przy okazji wjechały nowe tarcze zimmermann sport i klocki hawk performance, zregenerowane zaciski i nowe osłony tarcz, starych została tylko połowa
  3. I mówisz, że jeździsz już rok i nic się nie telepie ? W jakiej cenie mniej więcej były te półośki?
  4. No właśnie dzowniłem do motomax i jeszcze paru innych i robią jeden przegub wewnętrzny za 700 PLN, strasznie drogo. Firma z katowic robi to za 380, ale nie wiem jak z jakością, bo przeczytałem kilka kiepskich opinii i pytanie czy ktoś tam już robił. A zamiennik całych półosi jakiej firmy posiadasz?
  5. Z autopsji proszę o opinie, mam uszkodzone przeguby wewnętrzne w Legacy IV, 3.0 H6 kombi. Poszukiwałem jakiegoś sensownego zamiennika, ale są tylko albo NTY albo Febesta, obydwa jakościowo straszna żenada. Poszukiwałem jakiegoś dobrego serwisu który regeneruje półośki i przeguby i z tego co wyczytałem i znalazłem to serwis z Katowic na ul. Żwirki i Wigury. Znalazłem kilka opini i nie były zadowalające. Pytanie brzmi, co polecacie zrobić z takimi półośkami, regenerować czy próbować kupić używki (jest ich bardzo mało, nie wiem czy pasują od innych wersji silnikowych, np. od 2.0)
  6. Około 150 może 200 km zrobiłem, dodatkowo czuć takie jakby delikatne drgania przy kręceniu kierownicą. Czy przy samym zbiorniczku wyrównawczym warto zmienić obejme na skręcaną na przewodzie zasilajacym, czy tam może lecieć lewe powietrze?
  7. Przeczytałem już wszystkie tematy i za cholere nie mogę znaleźć rozwiązania. Miałem wyciek z przewodów od wspomagania, które idą bezpośrednio do maglownicy i olej kapał mi na osłonę katalizatora co skutkowało kupą dymu i smrodem. Pompa wcześniej się nie odzywała, płynu delikatnie ubywało, dlatego postanowiłem załatać wyciek. Mechanik wyciągnął uszkodzone przewody, zostały zarobione na nowo (wycieków brak), zalany nowy olej, odpowietrzone jak nakazuje sztuka. Po pierwszym odpaleniu cisza, poziom oleju prawidłowy. Po ponownym odpaleniu zaczęło się. Pompa wyje, pokazywały się bąbelki w zbiorniczku. Wymieniony oring, założone obejmy zaciskowe na gumowy przewód od strony pompy, bąbelków brak, pompa wyje dalej. Co mogę jeszcze zrobić żeby sprawdzić co jest przyczyną?
  8. Chodzi o model samochodu jaki masz, rocznik, buda, wyposażenie...
  9. Na ekranie navi jest przycisk ze słoneczkiem, trzeba go przytrzymać kilka sekund. Mógłbyś doprecyzować o jaki model konkretnie chodzi.
  10. Ogólnie przednia i tylna część relingu jest mocowana na zatrzaskach, trzeba dosyć mocno pociągnąć do góry i wychodzi, a następnie powinno się przesunąć w prawo i lewo bo są tam jeszcze chyba 4 lub 5 przesuwnych klipsów. Proponuję zaopatrzyć się w nowe klipsy, bo stare łatwo się łamią.
  11. Możesz zdradzić tajemnice jak się udało kupić taniej i ile to jest taniej?;-)
  12. Kosmos taka cena, chyba wolałbym oddać zaprzyjaźnionej firmie żeby zrobili na zamówienie z kwasówki ;-)
  13. Temat do zamknięcia, operacja zakończona pełnym sukcesem :-D Zmieniarka podmieniona z angola, dawcą był model GX-201RE, wsadzone do GX-201LEF2. Cała operacja banalnie prosta, z wyjęciem radia itd. około pół godzinki Całkowity koszt 100 PLN (mniej więcej tyle kosztuje radio z Anglika). Znów mogę się cieszyć muzą z płyty ;-)
  14. Jak w temacie Panowie. Poczytałem trochę i dalej nie mam pojęcia w jaki układ wydechowy zainwestować pieniążki. To czego oczekuję od układu to tak jak w oryginale, cisza na autostradzie i całkiem przyjemny dźwięk przy mocniejszym depnięciu. Wydawać 3 albo 4 tysiaki na kwasówki to raczej nie dla mnie. Wolałbym coś bliżej OEM. Poczytałem o Polmostrów i końcówkach Ultera, ale do końca nie wiem jak z trwałością, czy przetrwa to więcej niż 2 zimy. Doświadczonych w temacie proszę o jakieś rady.
  15. Wsadzenie tabletu nie wchodzi w grę, za duża rzeźba i aż tak bardzo nie potrzebuję tego wyświetlacza, po prostu nie lubię jak coś nie działa tak jak trzeba. pozostaje oddać to komuś kto się na tym zna, albo wymiana na sprawny, tylko ceny zaporowe. Wrzuciłem zdjęcia aby pokazać jak wygląda wyświetlacz. Po uruchomieniu samochodu wyświetlacz jest ciemny, granatowy, po chwili robi się jasny i nieczytelny, a później tło robi się prawie białe z czarną czcionką. Jak ktoś miał podobne problemy i jakoś sobie z tym poradził to proszę o info.
×
×
  • Create New...