Jump to content

ziomek4000

Użytkownik
  • Content Count

    108
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About ziomek4000

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Szczecin
  • Auto
    Na razie szukam

Recent Profile Visitors

211 profile views
  1. Fabryczny dpf na pewno nie wytrzymał takiego przebiegu (łącznie 270 tys). Nie miałem jak zadzwonić więc wysłałem sms z pytaniem i czekam na odpowiedź czy wymieniony na nowy czy wycięty całkowicie. Czy dpf w subaru ma opcje samoczynnego wypalania czy tylko podczas długiej trasy? Nigdy nie miałem samochodu z dpf to nawet nie wnikałem na jakiej zasadzie działa.
  2. Od razu że krew w piach. Fakt że więcej jest komentarzy na nie ale trafiają się też takie na tak no i faktycznie jak się czyta różne opinie w internecie to silnik został poprawiony bo po 2010 już silniki nie padały. Chyba że ktoś zajechał przez złe użytkowanie. Ostatecznej decyzji w żadną stronę jeszcze nie podjąłem.
  3. Czytając temat z wypisanymi padniętymi silnikami można zauważyć że padają silniki z roczników przed 2010. Ten konkretny egzemplarz miał wymieniony silnik w 2015 roku więc patrząc na statystyki (przynajmniej na podstawie tego co jest wypisane na forum) można założyć że kolejny raz silnik nie padnie. Muszę tylko wybrać się do aso i upewnić się że na pewno założyli poprawione części.
  4. Panowie zaczynacie mocno odbiegać od tematu. Ja tu pytam o zakup diesla a Wy kłucicie się o regulację zaworów przy gazie w silniku benzynowym.
  5. Pojawiło się tu kilka odpowiedzi że do 200 bez problemu się rozpędza. Nie wnikam kto jak jeździ i nie mam zamiaru pouczać. Forda też rozbujam do takiej prędkości. Mi bardziej chodzi o elastyczność. Ostatnio jechałem trasę. Dogoniłem kilka ciężarówek, przymierzam się do wyprzedzania, prędkość 90 redukcja z 5 na 4 i nic, kolejna redukcja na 3 i coś tam się działo ale za mało. Silnik 2,0 benzyna 145 KM. Diesel o wiele więcej mocy nie ma ale moment robi swoje i dzięki temu jest bardziej elastyczny. Jeśli chodzi o gaz to jakbym się zdecydował to bym musiał kupić samochód już z założoną instalacją bo z moimi przebiegami 5-6 tys rocznie to szybciej sprzedam samochód niż zwróci mi się koszt instalacji.
  6. Decyzja jest taka że odpuszczam sobie na razie zmianę samochodu. Ogólnie to nie szukałem ale tego trafiłem na mieście i pomyślałem "czemu nie", ale jest za dużo opinii stawiających samochód z takim silnikiem w złym świetle żebym się zdecydował. Nie stać mnie na to żeby wydawać całą kasę i ryzykować czy coś się posypie czy nie. Przez najbliższe kilka lat trzeba się przemęczyć jeżdżąc fordem. Może przez ten czas uda się odłożyć więcej kasy żeby wrócić do Subaru.
  7. 3,0 AT w legacy Spalanie miałem na poziomie 22 l/100 Mówi się że skrzynia automatyczna może podnieść spalanie nawet o 15%. Niestety skrzynie AT w subaru są dosyć wolne i mocno przeciągają biegi (przynajmniej tak było u mnie) a na trasach na których ja jeździłem po mieście to co kawałek światła więc zanim dobrze się rozpędziłem to już trzeba się zatrzymać. Na trasie 11 l/100 przy prędkościach do 140. Sprzęgło i wtryski zostały stare. Teraz sprzęgło wymaga wymiany. Jeśli chodzi o ten lejący wtrysk to jeśli dobrze zrozumiałem właściciela to leje od około 10 tys km co w nawiązaniu do jednego z komentarzy o ryzyku dziury w tłoku nie nastawia optymistycznie. Szczerze to nie pytałem. Samochód robi codziennie trasę z centrum na pomorzany i raz w tygodniu Szczecin - Stargard. Raz na jakiś czas do Warszawy. Właśnie za dużo to tych negatywnych komentarzy i ja mam obawy.
  8. Właśnie słabo że jak ktoś miał / ma i jest zadowolony to nie zachęca tylko milczy. Dobrze pamiętasz. Myślałem nas forkiem ale model który ty miałeś na razie poza moimi zdolnościami finansowymi a te starsze mają mały bagażnik. Niestety małe benzyny słabo ciągną a h6 już miałem i niestety za duże spalanie.
  9. Czytając komentarze nie ma tu ani jednego zachęcającego do zakupu. I niestety wychodzi na to że na razie nie wrócę do marki subaru.
  10. Subaru nie ma wspólnej bazy danych jeśli chodzi o serwis i tylko dla tego info uzyskasz tylko w tym serwisie w którym było robione.
  11. Ale ja nie chcę sprawdzić danych właściciela tylko historię serwisową pojazdu. Co ma do tego rodo? Podajesz vin i mówią ci co i kiedy było robione.
  12. Takie są zapewnienia sprzedającego. Ale mając ograniczone zaufanie mam zamiar jutro udać się do aso w którym była wykonywana naprawa w celu uzyskania dokładnych informacji. Sprzedający również jest chętny do pokazania wszystkich faktur od czasu gdy kupił samochód. Jest 2 właścicielem. Samochód kupiony w szczecińskim aso i tutaj był serwisowany przez 1 właściciela, obecny zrobił tylko tą naprawę silnika (w ramach "zadowolenia klienta" (cytat z książki serwisowej) i dalej serwisował u swojego mechanika.
  13. Poszukam. Plusem jest to że silnik po remoncie i założone oryginalne poprawione części.
  14. Mam prośbę do osób które piszą że by nie kupiły. Może jakieś wyjaśnienie czemu. Bo na razie jest to typowe kobiece "bo nie". Proszę o argumenty. Nie żeby mi jakoś zależało. Nawet nie szukałem samochodu i przypadkiem trafiłem na mieście. Trochę pogadałem z właścicielem i pomyślałem czy kupić ale najpierw chciałbym zasięgnąć porad. Poprzednio miałem legacy h6 ale z powodu dużego spalania musiałem sprzedać. Teraz mam mondeo 2,0 benzyna 145km i brakuje mi mocy. 2,0 diesel subaru może i mocy więcej nie ma ale moment robi swoje i jazda jest dla mnie zadowalająca. No i diesel mniej pali. Żeby w benzynie mieć moment i moc która mnie zadowoli to tak minimum 200 km a to powoduje znowu duże spalanie i koło się zamyka. A nowsze samochody są poza moim budżetem.
  15. W lutym 2015 w aso wymieniono krótki słupek silnika. Przy okazji został też wymieniony rozrząd.
×
×
  • Create New...