Jump to content

Bonless

Użytkownik
  • Content Count

    188
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

Bonless last won the day on January 12

Bonless had the most liked content!

Community Reputation

239 Wspaniały

1 Follower

About Bonless

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    Legacy GT

Recent Profile Visitors

360 profile views
  1. Wszystko zależy os samej felgi i budowy ramion. Może być tak, że jedna felga o danym ET będzie pasować a druga z tym samym ET będzie miała inaczej wyprofilowane ramiona od środka i już będzie się opierać o zacisk.
  2. W tym poście masz foto jak to wyglądało:
  3. No próbowałem ale jakoś nie mogłem się przekonać
  4. To chyba trzeba zapytać w innym ASO. Pytałem w jednym w tym roku i mówili, że jest taka możliwość. Albo może po prostu zmiana diesel-benzyna nie jest taka prosta. Czy ktoś miał doświadczenia i może potwierdzić, że zmiana zegarów między H4 a H6 w Legacy IV (Outback III) będzie skutkowała błędnymi wskazaniami obrotomierza? Ponoć w starszych generacjach tak właśnie jest.
  5. Jak w tym roku będzie wyglądał wybór aut?
  6. Niestety nie ma swojego tematu
  7. Nie mówię, że we wszystkich tak jest. Wydaje mi się, że zależy to od rynku, na który było oferowane auto. U mnie przedlift USA i limit był przy ok. 140 km/h. Przy remapie limit został przesunięty wyżej.
  8. To jest programowo zablokowane. Miałem podobnie u siebie. Jedyną opcją jest podjechać do kogoś kto ogarnia mapowanie subaraków i powinien Ci przesunąć ten limit.
  9. Z tego co mi wiadomo to różnica lock to lock jest 2,8 do 3,2. Nie uważam żeby robiło to jakąś znaczną różnicę przy codziennej jeździe.
  10. Raczej chodziło u wersje UK/JDM. Poliftowe radia w wersji UE (LHD) nie wymagają kodowania.
  11. Ja bym zaczął od podpięcia pod kompa (lub jakiś moduł BT i np apka na androida) i sczytał jakie błędy pokazuje. Wtedy będzie wiadomo czego szukać.
  12. Żeby było to w pełni funkcjonalne to potrzeba radio z panelem AC do sterowania dwustrefowego, moduł sterujący do dwóch stref i do tego całą obudowę nagrzewnicy z podwójnymi klapami i silniczkami sterującymi. Generalnie trzeba rozpruć całą deskę i to co pod nią żeby przerobić z jednostrefowej na dwustrefową.
×
×
  • Create New...