Jump to content

Bonless

Użytkownik
  • Content Count

    366
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

Bonless last won the day on January 12 2020

Bonless had the most liked content!

Community Reputation

519 Wspaniały

3 Followers

About Bonless

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    Legacy GT

Recent Profile Visitors

788 profile views
  1. Ja też korzystam z tej samej bazy, trzeba poszperać czy będzie tam ta wersja.
  2. Tylko czy jesteś pewien, że podświetlenie bierze masę z kolumny? W Legacy IV do podświetlenia idą dwa przewody (+ i -)przez zwijak. Z kolumny masę bierze tylko klakson i w Forku raczej powinno być podobnie. Trzeba by dokładnie sprawdzić w schematach.
  3. To trzeba do tego dodatkowy przewód? Nie wystarczy się podpiąć pod metalową ramę kierownicy? Powinno być przejście masy przez kolumnę.
  4. Czas pokaże, bądźmy dobrej myśli Co do brembo to i tak będą na dystansie 8-10 mm bo ET47 przy 7,5 jest dla mnie trochę za głęboko.
  5. Dokładnie te, wiec jeszcze minie sporo czasu zanim będę się mógł nimi w pełni cieszyć. Ale już się jaram jak dziecko Gość zrobił mi na nie naprawdę dobrą cenę wiec szkoda było nie wziąć.
  6. Nie przesadzajmy, nie są to jakieś ogromne różnice. Tak jak @skwaro napisał można wybrać lekkie koła żeby trochę zniwelować to nieznaczne pogorszenie osiągów. Precyzja prowadzenia jest znacznie lepsza na niskim profilu (niestety kosztem komfortu).
  7. Trzeba by poszukać w serwisówkach, czasami są podane charakterystyki temperatury i rezystancji w celach diagnostyki czujników. Ewentualnie można wykręcić obydwa i zmierzyć i porównać rezystancję dla znanej temperatury. Wydaje mi się, że może być jeszcze ograniczenie w postaci maksymalnej temperatury wyświetlanej na wyświetlaczu (np. tylko dwie cyfry).
  8. Co to ma do rzeczy? To bez modyfikacji nie można założyć ładnych kół? Moim zdaniem 18" w Legacy jest optymalnym rozmiarem i wygląda dobrze bez znaczenia co jest pod maską Oczywiście lepiej wygląda z dużym hamulcem i @Danko już ten temat ogarnął
  9. Do GT jest chłodnica taka jak do STI 08-14 i raczej nie będzie pasować p&p do H6. H6 ma na górze chłodnicy dwa duże króćce a GT jeden.
  10. Ja sprawdzałem to w moim przedliftowym Legacy z 5EAT i w poliftowym OBK USDM z 4EAT, które też nie wychodziło z łopatkami. W obydwu przypadkach działało tak samo tylko w 5EAT daje to jednak więcej radochy ze względu na większą ilość biegów
  11. Może trochę A tak na serio to jest na prawdę przydatna funkcja. Dzięki temu w zasadzie nie korzystam z trybu manual a hamuję silnikiem bardzo często.
  12. Żeby uzyskać możliwość hamowania silnikiem w trybie D najlepiej jest dołożyć łopatki zmiany biegów. Wtedy w trybie D mamy możliwość chwilowej zmiany biegów (w tym hamowania silnikiem) po wciśnięciu którejś łopatki i po chwili z powrotem przechodzi w zwykły tryb D. Nie musimy do tego przestawiać lewarka w tryb manual. Dotyczy to skrzyń w Legacy IV i OBK III, w starszych raczej nie ma tej opcji.
  13. Nie każę mu zgadywać. Pisałem w pierwszym poście, że może nie być łatwo namierzyć usterkę i wymieniłem potencjalne możliwości. Trzeba by teraz sukcesywnie sprawdzać wszystkie elementy. Zaczął bym od przewodów RCA i możliwych luźnych połączeń/uszkodzeń. Przez internet ciężko będzie więcej pomóc, trzeba by rzucić okiem na żywo na instalację audio. Wystarczy zajrzeć w temat auta @Oczkoo15 żeby zobaczyć, że ma zrobione audio.
×
×
  • Create New...