Jump to content

Bonless

Użytkownik
  • Posts

    416
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

Bonless last won the day on January 12 2020

Bonless had the most liked content!

4 Followers

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    Legacy GT

Recent Profile Visitors

931 profile views

Bonless's Achievements

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

612

Reputation

  1. Będzie pokazywać tylko jedną temp. i jedno pokrętło będzie nieaktywne.
  2. Mieszlinik powietrza w jednej strefie ma jedną dużą klapę a w dwóch strefach ta klapa jest podzielona na pół. Obstawiam, że trzeba wymienić cały mieszlnik. Co za tym idzie trzeba zdjąć deskę rozpiąć klimę i w zasadzie rozebrać większość elementow pod deską.
  3. Wiązka na pewno nie jest p&p. Musisz mieć tą krótką wiązkę z lampy EU. Nie pamiętam dokładnie ale rożnica chyba jest w kierunku/pozycji. US miały to chyba w jednej żarówce a EU ma dwie oddzielne i różne żarówki. Co ciekawe moje lampy US były asymetryczne. Jeżeli Twoje są w ładnym stanie to możesz kupić jakieś tanie szroty EU i przełożyć tylko przesłony soczewki do swoich lamp. Trzeba rozłożyć lampę ale wszystko pasuje zamiennie.
  4. Mocujesz tulejkę, w którą będzie wchodzić wskaźnik na jakieś patyczki i klej na gorąco do słupka w pozycji jaka będzie Ci pasować. Naciągasz na to elastyczny materiał. Potem żywiaca, szpachla, szlifowanie i na końcu materiał do podsufitek. W moim temacie są fotki z montażu tweeterów.
  5. Zwykłe H6 ma te same zaciski co SpecB. Takie same są też w 2.5 GT i chyba w Tribece. Nie wiem czy to coś pomoże ale mam takie dwa zdjęcia moich starych zacisków z LGT.
  6. Obstawiam XXR 527 lub jakiś odpowiednik z Japan Racing. Edit Dopiero zauważyłem, że @rosaskc wrzucił juz co to za model
  7. Volki odmalowane. Kolor wyszedł mega
  8. Tylko tak mierząc może być spory błąd bo szerokość felgi jest podawana do wewnętrznych przylgni opony. Czyli trzeba by zmierzyć całkowitą szerokość felgi lub zmierzyć odległość od powierzchni przylegającej do krawędzi felgi wewnętrznej oraz zewnetrznej i z różnicy wyliczyć ET.
  9. Raczej nie. Mój nie jest SpecB i jest czarny. Chyba, że był brudny to mógłby wpadać w szarość
  10. Niestety konkretnej folii Ci nie podpowiem bo w tym temacie zawsze zdaję się na znajomego od detailingu i to on jest odpowiedzialny za dobór jakościowych produktów.
  11. Jak dla mnie najlepiej zrobić polerkę i potem zabezpieczyć bezbarwną folią PPF. Mam tak w obydwu autach i sprawdza się świetnie. W jednym chyba nawet już 4 rok leci i nie ma problemów.
  12. Nie wiem czemu ale NF-y są troszkę cięższe i powinny ważyć coś ok. 7,5kg. Co nie zmienia faktu że to nadal mega lekkie koła.
  13. Dlatego trzeba iść w kuciznę Volk-ów nigdy za wiele Jeszcze jako kolejna ciekawostka Volk CE28N w rozmiarze 18x7,5 waży 6,8-6,9 kg (w zależności od ustawienia wagi domowej ) a w rozmiarze 18x8,5 7,4kg.
×
×
  • Create New...