Skocz do zawartości

Bonless

Użytkownik
  • Zawartość

    104
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Bonless

  • Tytuł
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    Legacy GT

Ostatnie wizyty

131 wyświetleń profilu
  1. Bonless

    Legacy I\/ LGT

    Jakie masz pierwsze wrażenia po montażu?
  2. Bonless

    Legacy I\/ LGT

    Ten Whiteline to jest dedykowany do LGT czy jest od jakiegoś innego Subaraka?
  3. Bonless

    Audio w subaru

    Mam pewne wątpliwości czy seryjne radio da radę tym głośnikom, raczej bym je widział podpięte pod zewnętrzny wzmacniacz. Może rozważ zestaw Proa Simlex.
  4. Bonless

    Legacy boxer diesel - swap na JDM 2.0 Gt

    Sorry za offtop ale może byś wrzucił do któregoś z tematów więcej fotek swojego Blitzena
  5. Witam, W poszukiwaniu informacji na temat zmiany jednostek z imperialnych na metryczne natknąłem się na bardzo ciekawy film. Gość ma dorobiony układ, współpracujący z europejskim wyświetlaczem, który przelicza impulsy na jednostki metryczne. Znalazłem też temat na amerykańskim forum: https://legacygt.com/forums/showthread.php/trip-meter-hacking-thread-79982.html W tym temacie jest też jakiś schemat: TripMeter_031608.pdf Problem polega na tym, że nie znam się na elektronice i nie bardzo wiem jak takie coś stworzyć. Jak bym wiedział co mam z czym połączyć to bym sobie taki układ polutował ale chyba nie jest to aż takie proste. Co myślicie? Jest ktoś w stanie pomóc z tym tematem?
  6. Bonless

    Legacy IV-wszystko o nawigacji

    Dzięki za schematy. Czyli wychodzi na to, że powinienem podpiąć ACC, ILUM+, ILUM- z kostki i26. Dobrze myślę? Edit: Wszystko działa @WOJO jeszcze raz dzięki za schematy kostek. Teraz mam jeszcze jedno pytanie. Czy jest jeszcze jakiś moduł/komp który odpowiada za sterowanie klimą? Chodzi mi wyświetlanie temp. na panelu klimy. Czy da radę coś podmienić z wersji europejskiej żeby były wyświetlane stopnie Celsjusza?
  7. Bonless

    Legacy IV-wszystko o nawigacji

    Odkopię trochę temat. Mam już radio na podmianę, kenwood GX-204LE. Moje radio ma oznaczenia jak na zdjęciu poniżej: Z tyłu mojego radia mam takie wtyczki: Tak wygląda tył w Kenwoodzie: W mojej wiązce są dwie małe czarne kostki. Tą po prawej mogę wpiąć w sterowanie nawiewu w Kenwoodzie z tym że do mojej dochodzą 4 przewody a oryginalna kostka Kenwooda ma 7 przewodów. Ta po lewej nigdzie nie pasuje. Poniżej oryginalna kostka nawiewu od Kenwooda. Po podpięciu efekt jest taki, że radio działa a sterowanie nawiewu się nie odpala (nie świeci i nie reaguje na przyciski). Czy muszę przełożyć któreś przewody z kostki, której nie mam gdzie podpiąć do kostki sterowania nawiewów żeby to ruszyło? Jak tak, to które i gdzie? Będę bardzo wdzięczny na pomoc.
  8. Bonless

    Chlapacze

    Wysłałem info na PW.
  9. Bonless

    Chlapacze

    Tutaj masz zdjęcia jak jeszcze były zamontowane na aucie.
  10. Bonless

    Chlapacze

    Jak byś potrzebował to mam komplet ori chlapaczy do sprzedania, ale są krótsze niż te w linkach.
  11. Bonless

    Wszystko o LETNICH oponach do subaru

    Niestety, nie miałem do czynienia z R1R, ale obstawiam, że na mokrym dużo lepiej się sprawdzi Conti lub wspomniany wcześniej Goodyear. Na suchym Toyo pewnie bedzie znacznie lepsze, tylko pytanie czy ten potencjał wykorzystasz w wolnossaku.
  12. Bonless

    Wszystko o LETNICH oponach do subaru

    Do codziennej jazdy R1R to chyba trochę przerost formy. Do takiego użytku poszedłbym w bardziej "cywilną" oponę. Ja na lato jestem zwolennikiem Continental SportContact lub Goodyear Eagle F1. Jedna i druga dobrze się spisuje na mokrym i suchym.
  13. Na popularnym serwisie aukcyjnym pod hasłem "Plaster miodu ABS" Jest kilka wielkości arkuszy i są dwie wielkości oczek. Ja kupiłem te mniejsze.
  14. Kupiłem plaster miodu na grill-a
  15. Bonless

    Subaru legacy IV kod err komputer pokładowy

    Poniżej masz screeny z manuala, ja u siebie trochę poszarpałem i udało się wyjąć całość. Można delikatnie podważyć od góry ale trzeba uważać żeby deski nie uszkodzić.
×