Jump to content

Bonless

Użytkownik
  • Content Count

    245
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

Bonless last won the day on January 12

Bonless had the most liked content!

Community Reputation

340 Wspaniały

1 Follower

About Bonless

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    Legacy GT

Recent Profile Visitors

500 profile views
  1. Pewnie dzisiaj zacznę z tym walkę, jak skończę to wrzucę foty do mojego tematu. Mała chłodnica jest do skrzyni. U mnie seryjna chłodnica wody ma podłączenie do oleju ze skrzyni automatycznej, a w aluminiowej tego nie ma.
  2. Turbo Works, jak za swoją cenę wygląda na prawdę dobrze. Zobaczymy jak się sprawdzi.
  3. Żeby wyjąć dywan trzeba na pewno wyjąć przednie fotele i siedzisko tylnej kanapy. Do tego trzeba wyjąć tunel środkowy razem z plastikami koło radia i parę plastików spod nóg kierowcy i pasażera. No i jeszcze trzeba zdjąć plastiki łączące dywan z progami. Nic trudnego i myślę, że w jeden dzień da radę. Co do wygłuszenia to nie trzeba nic zrywać. Wystarczy oczyścić i odtłuścić benzyną ekstrakcyjną. Potem najlepiej nakleić maty butylowe z aluminium ( w zależności jakim budżetem się dysponuje wybór jest duży) i na to pianka 6-10mm. Niektórzy zamiast pianki stosują poroso. Na pewno wyciszy to trochę szumów podczas jazdy. Myślę że w 2-3 dni do ogarnięcia razem z wymianą dywanu.
  4. Bonless

    Turbo vs 3.0 vs 3.6

    GT były wagony i sedany. Wychodziły też Outbeck-i XT z 2,5T.
  5. Czarne są 18x7,5 a złote 18x8. Jedne i drugie z oponami 225/40.
  6. Sprężyn możesz szukać H&R, Teina lub różowe STI ( chociaż te ostatnie są trudno dostępne i dość drogie). Ja do siebie kupiłem H&R nr 29167-1. U mnie siadły jak na fotkach poniżej. Z tym, że moje Legacy jest 2,5T z automatem więc moze być trochę cięższe.
  7. @Danko Jak byś dysponował większym budżetem to w zasadzie znajomy ma do sprzedania bardzo ładne kombi Tuned by STI. Co prawda jest LHD ale z tego co z nim gadałem wszystko jest do załatwienia
  8. Największy katalizator nadal jest w aucie. Został wywalony katalizator z dowpipe i precat z uppipe. Średnica wydechu została 2,5" (chyba w oryginale też tak było). Po zmianie wydechu była wyłączana w kompie druga sonda i przy okazji było sprawdzane czy AFR za bardzo sie nie zmienił co by można było na spokojnie pojeździć do strojenia. Doładowanie było w miarę stabilne i nie przeładowywało. Tak jak już pisałem w moim temacie najprawdopodobniej pęknięcie półki było dużo wcześniej. Co do wad w 2.5T można jeszcze drzucić pękające ssaki olejowe. Warto to też przy okazji kontrolować.
  9. No to jest bardzo ciekawa historia. Widzę, że lepiej znasz moje auto niż ja. Opowiedz mi coś jeszcze bo może dowiem się jakiś nowych ciekawostek.
  10. Miałem podobne rozwiązanie w Hondzie, tylko dodatkowo było doprowadzenie powietrza z miejsca na halogen. Sprawdzało się nad wyraz dobrze
  11. Przekażę koledze z pracy
  12. Tak się składa, że mój Można też o nim poczytać w dziale nasze subaru tutaj:
  13. Ja u siebie testowałem kilka opcji z oponami 225/40/18. 18x7,5 ET 38 czasem obciera z tyłu przy mocnym dobiciu przy jeździe z obciążeniem. 18x8 ET 45 nie obcierało. 18x8 ET 45+dystans 7mm z tyłu obciera przy dobiciu. Przymierzałem też z ciekawości 18x8,5 ET35 ale wystawały poza obrys więc nawet nie jeździłem Za oponami 225/40/18 przemawia jeszcze to, że są dość popularne i można kupić w dobrej cenie. Co do felg Roty mam zdanie, że to raczej miękkie felgi.
  14. Jeżeli te kapsle są metalowe to dobrze by było je chociaż przeszlifować. Środka z logiem bym nie ruszał (ewentualnie pędzelkiem poprawił napisy na czarno). Tą niebieską obwódkę też bym usunął bo chyba do niczego nie będzie pasować.
×
×
  • Create New...