Jump to content

Bonless

Użytkownik
  • Content Count

    163
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About Bonless

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    Legacy GT

Recent Profile Visitors

261 profile views
  1. Niestety nie ma swojego tematu
  2. Nie mówię, że we wszystkich tak jest. Wydaje mi się, że zależy to od rynku, na który było oferowane auto. U mnie przedlift USA i limit był przy ok. 140 km/h. Przy remapie limit został przesunięty wyżej.
  3. To jest programowo zablokowane. Miałem podobnie u siebie. Jedyną opcją jest podjechać do kogoś kto ogarnia mapowanie subaraków i powinien Ci przesunąć ten limit.
  4. Z tego co mi wiadomo to różnica lock to lock jest 2,8 do 3,2. Nie uważam żeby robiło to jakąś znaczną różnicę przy codziennej jeździe.
  5. Raczej chodziło u wersje UK/JDM. Poliftowe radia w wersji UE (LHD) nie wymagają kodowania.
  6. Ja bym zaczął od podpięcia pod kompa (lub jakiś moduł BT i np apka na androida) i sczytał jakie błędy pokazuje. Wtedy będzie wiadomo czego szukać.
  7. Żeby było to w pełni funkcjonalne to potrzeba radio z panelem AC do sterowania dwustrefowego, moduł sterujący do dwóch stref i do tego całą obudowę nagrzewnicy z podwójnymi klapami i silniczkami sterującymi. Generalnie trzeba rozpruć całą deskę i to co pod nią żeby przerobić z jednostrefowej na dwustrefową.
  8. Fajnie siadło. Możesz zdradzić ile kosztowały te sprężyny i gdzie można je kupić? Widzę że lip też już zamontowałeś. Dobrze to wszystko wygląda
  9. Bonless

    Audio w subaru

    To nie są zwrotnice tylko pretworniki sygnału wysoko napięciowego na niskonapięciowy. Jeżeli radio, które chcesz zamontować nie ma wyjść RCA to je zostaw i podepnij pod wyjscia głośnikowe. Jeżeli ma RCA to je wywal i chinche podepnij bezpośrednio do radia.
  10. Odkąd kupiłem Legacy, serwisuje je u niego
  11. Po awatarze domyślałem się, że to Ty kupiłeś jego auto. Jak zobaczyłem spoilery to już byłem na 100% pewien
×
×
  • Create New...