Jump to content

Artman84

Użytkownik
  • Content Count

    159
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

228 Wspaniały

About Artman84

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Górki Wielkie
  • Auto
    Legacy IV kombi 2.0 SOHC
    Legacy IV sedan 2.0 SOHC AT

Recent Profile Visitors

712 profile views
  1. Oooo tototo. Działo Ci się tak bez względu czy zimny czy ciepły silnik? Bo u mnie jest problem jak przegonię auto ekspresem, później zatrzymuje się na światłach i jest dramat żeby ruszyć...
  2. @ewemarkam Jutro sobota spróbuję go odkręcić i podwiesić. Sprawdzałem tylko złączkę i i czy błędów jakichś nie sypie, później doczytałem, że błędy to on tylko sporadycznie pokazuje...
  3. Wiadomo, że to tylko wolnossak w automacie i żaden stożek demona prędkości z niego nie zarobi ale jednak jakaś odczuwalna różnica jest Auto zrobiło się trochę bardziej "mułowate" niż przed wymianą. Co do przepustnicy, zdarzało się, że obroty leciały za nisko, teraz trzymają się równo. Niestety problem dziwnego dławienia po rozgrzaniu pozostał
  4. W sumie od jakiegoś czasu coś jest lekko nie teges... Jak bardziej pogonie auto to po zatrzymaniu się np na światłach łapie jakąś chwilowa zmułe... Dałem ostatnio do sprawdzenia zawory, były jeszcze w normie ale robiło się już ciasno więc zostały wyregulowane, wyczyściłem przepustnicę i tak mnie jeszcze naszło żeby popatrzeć na wskazania czujnika temperatury, który jest "przytrytytkowany" nad silnikiem zamiast w dolocie. Po przegonieniu auta pokazywał temp powietrza zasysanego na poziomie 62-70 stopni. Nie wiem czy to może mieć jakiś wpływ i jaka powinna być prawidłowa (Może ktoś kto się zna
  5. Wyczyściłem przepustnicę i odtjuningowałem czerwonego po poprzednim właścicielu (jakoś nie przemawiał do mnie ten stożek i umiejscowienie czujnika temperatury powietrza zasysanego po za dolotem). Wpadła oczywiście nowa uszczelka przepustnicy. Wszystko poskładane, jazda testowa zaliczona
  6. Świętujemy Święto Pracy . Trochę szlifowania, malowania, naklejania i na koniec letni setup z nowiutkimi oponkami. Trzeba jeszcze umyć świnkę.
  7. Dwa lata temu jakaś franca przegryzła mi dwa razy w ciągu tygodnia wąż idący do nagrzewnicy. Od tego czasu też stosuje ten patent i mam spokój.
  8. Wymieniłem o-ring rurki wlewu oleju, wyczyściłem wszystko ładnie i poskładałem... I pomalowałem jeszcze mocowanie akumulatora na ... Żółto
  9. Przekręcasz "dzyndzelek", następnie zamykasz drzwi z podniesioną klamką, którą puszczasz w momencie zamknięcia drzwi.
  10. Chromy potraktowałem dokładnie papierem 180, później podkład epoksyd polecony przez kolegę @aplam13 i na to półmat Motip... Zastanawialem się jeszcze nad klarem żeby to zabezpieczyć ale na razie odpuściłem, zobaczę jak będzie z trwałością...
  11. Wiosna wreszcie zawitała więc poświęciłem trochę czasu mojemu kombiakowi. Mógł się poczuć trochę zaniedbany bo ostatnio więcej dłubałem przy czerwonym... A więc wymontowałem atrapę chłodnicy, zamontowałem i podłączyłem odrobinę "biżuterii", następnie pomalowałem atrapę łącznie z chromowanymi elementami na czarny półmat (dzięki @aplam13 ). Na koniec wszystko wróciło na swoje miejsce. Mnie się podoba
  12. Odebrałem czerwonego od mojego subi doktora. Wymienione osłony przegubów wewnętrznych, wyregulowane zawory, komplet nowych uszczelek dekli i świec. Można dalej pochłaniać kilometry
  13. Znalazłem wreszcie czas i odnowiłem tarcze kotwicze nabyte jakiś czas temu od kolegi @pininfarin01. Teraz mogą czekać, aż przyjdzie czas na montaż.
×
×
  • Create New...