Jump to content

Artman84

Użytkownik
  • Posts

    170
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Górki Wielkie
  • Auto
    Legacy IV kombi 2.0 SOHC
    Legacy IV sedan 2.0 SOHC AT

Recent Profile Visitors

761 profile views

Artman84's Achievements

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

272

Reputation

  1. Niebieski dostał dzisiaj świeży olej i nowe filtry.
  2. Niestety wymiana nie pomogła więc wróciłem do starego. Jeżeli będziesz potrzebował do nowego silnika to daj znać...
  3. Próbowałem już wszystkiego (wymiana na inny czujnik, podkładka gumowa, montaż w innym miejscu) oprócz Gary's fix'a ale jak znajdę chwilę żeby podskoczyć do elektronika to go zamontuję z ciekawości. Nie sprawdzałem parametrów ale puki co auto jeździ bez zastrzeżeń i mam nadzieję że tak zostanie.
  4. Mój poziom irytacji sięgnął dzisiaj zenitu kiedy to usiłowałem włączyć się do ruchu w godzinach szczytu, a subarak złapał akurat zmułe. Stukowiec wyleciał ze swojego miejsca i teraz sobie dynda radośnie, a auto zaczęło jeździć jak należy. Jeżdżę na LPG więc mam nadzieję, że silnik nie zrobi KaaaBuum.
  5. Koledzy, szybkie pytanko. Podkładka OEM pod korek spustowy oleju, płaską powierzchnią do miski czy do śruby? Znalazłem dwa wątki w których był poruszony ten temat ale odpowiedzi w nich są sprzeczne, a do tej pory stosowałem zwykle podkładki.
  6. Mam identyczny. Jest trochę ekwilibrystyki żeby założyć 4 rowery, zwłaszcza jak każdy ma inną ramę. Trytytki albo dodatkowe paski raczej obowiązkowe żeby rowery ze sobą pospinać, bo inaczej będą latać na boki i się obijać. Tablice mocuję do ramy ostatniego roweru, mam do tego gumowe opaski. Jeździłem tym w promieniu 20km i niby wszystko jest ok ale jak patrzę w lusterko to jednak trochę się buja... Kolega z takim śmigał nad morze więc da się.
  7. Hahaha, a zastanawiałem się czemu koleś z fokusa mruga awaryjnymi . Dzięki, odpozdrawiam również. Pierwszy raz ktoś mnie pozdrowił na forum
  8. Pozdrowienia dla kierowcy białego oświniaczonego bloba mijanego dzisiaj kilka minut po 15 w Jabłonce. Była kiwka, mała rzecz, a cieszy jak ktoś odwzajemni pozdrowienia
  9. W sobotę zacząłem dzisiaj skończyłem. Malowanie i oklejanie zacisków, zmiana kółka na letnie, mycie i oznakowanie żonowozu. Więc jak ktoś zauważy na drodze to machać, mrugać i pozdrawiać bo w mojej okolicy kiepsko ze świadomymi użytkownikami Subaru
  10. Oooo tototo. Działo Ci się tak bez względu czy zimny czy ciepły silnik? Bo u mnie jest problem jak przegonię auto ekspresem, później zatrzymuje się na światłach i jest dramat żeby ruszyć...
  11. @ewemarkam Jutro sobota spróbuję go odkręcić i podwiesić. Sprawdzałem tylko złączkę i i czy błędów jakichś nie sypie, później doczytałem, że błędy to on tylko sporadycznie pokazuje...
  12. Wiadomo, że to tylko wolnossak w automacie i żaden stożek demona prędkości z niego nie zarobi ale jednak jakaś odczuwalna różnica jest Auto zrobiło się trochę bardziej "mułowate" niż przed wymianą. Co do przepustnicy, zdarzało się, że obroty leciały za nisko, teraz trzymają się równo. Niestety problem dziwnego dławienia po rozgrzaniu pozostał
  13. W sumie od jakiegoś czasu coś jest lekko nie teges... Jak bardziej pogonie auto to po zatrzymaniu się np na światłach łapie jakąś chwilowa zmułe... Dałem ostatnio do sprawdzenia zawory, były jeszcze w normie ale robiło się już ciasno więc zostały wyregulowane, wyczyściłem przepustnicę i tak mnie jeszcze naszło żeby popatrzeć na wskazania czujnika temperatury, który jest "przytrytytkowany" nad silnikiem zamiast w dolocie. Po przegonieniu auta pokazywał temp powietrza zasysanego na poziomie 62-70 stopni. Nie wiem czy to może mieć jakiś wpływ i jaka powinna być prawidłowa (Może ktoś kto się zna coś podpowie) ale miałem seryjny dolot, to go założyłem na próbę. W sobotę będę miał czas to sprawdzę jaka teraz jest temperatura w dolocie i czy w ogóle jest jakaś różnica. Druga sprawa to byłem ciekaw czy dupohamownia odczuje jakaś różnicę w zachowaniu auta. Trzecia sprawa jakoś lepiej dla oka mi to wygląda pod maską
  14. Wyczyściłem przepustnicę i odtjuningowałem czerwonego po poprzednim właścicielu (jakoś nie przemawiał do mnie ten stożek i umiejscowienie czujnika temperatury powietrza zasysanego po za dolotem). Wpadła oczywiście nowa uszczelka przepustnicy. Wszystko poskładane, jazda testowa zaliczona
×
×
  • Create New...