Mojej historii z błędem P0171 ciąg dalszy...Okazało się, że to nie żadne nieszczelności w układzie...sprawdziliśmy to i wszystko działa tak jak powinno, nie ma dziury w dolocie, przepływomierz jest w pełni sprawny itp.
Po prostu mam pecha i używana sonda, którą kupiłem z WRX o małym przebiegu również okazała się być niesprawna...
Korekta krótkoterminowa od razu ładuje się na 33-34 i tak zostaje...po przekładce sondy na inną z WRX wszystko wraca do normy w tym zakresie.
Dla potomnych mogę dodać, że jeśli sonda jest uszkodzona w tym zakresie co moja seryjna lub ta używana którą kupiłem, czyli pracuje ale ma przekłamania, to po założeniu takiej sondy check Engine może wyskoczyć dopiero po kilkudziesięciu kilometrach bezobjawowej jazdy ze spalaniem w normie i dodam jeszcze, że na początku wyskakuje wyłącznie błąd P0171 system too lean a dopiero po 2 - 3 dniach pokazuje się błąd od sondy P2195 oxygen sensor Stuk lean ( Tłumacząc na Polski to idealnie komputer pokazał, że sygnał czujnika utknął jako ubogi co dokładnie pokazuje ta krótkoterminowa korekta pomiędzy 33-34 ,która rośnie do tej wartości momentalnie i stoi w miejscu) Dwukrotnie to przechodziłem w tej samej kolejności, chociaż pewnie nie czas tu ma znaczenie tylko liczba przejechanych kilometrów, która musi być odpowiednia, żeby komputer skumał, że to sonda świruje)
Dzisiaj ma mi przyjść całkowicie nowa sonda, oryginalna i mam nadzieję, że temat zniknie raz na zawsze...