Skocz do zawartości

mRoZiOo

Użytkownik
  • Postów

    959
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O mRoZiOo

  • Urodziny 09.12.1985

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Rzeszów
  • Auto
    WRX 2017
    Ślubarynka ;)

Ostatnie wizyty

2343 wyświetleń profilu

Osiągnięcia mRoZiOo

..:: Profi ::..

..:: Profi ::.. (4/13)

221

Reputacja

  1. mRoZiOo

    Wrx 2015+

    Hej, Tylko informacyjnie - dyfer 4.111 był w moim WRX. Zostaw założony z innego auta I śmiga jeszcze lepiej Przy okazji regeneracja wisko, które mocno dostało przez 2 dni jak napęd tylny wysiadł całkowicie. Co do wycieraczek - jestem zdania że kompletnie nie ma sensu OEM zakładać. Dobre wycieraczki, które poleci Ci pierwszy lepszy sklep motoryzacyjny wystarczają
  2. pumex1 - daj namiar na tego gościa- ja mh głośniki Harmana sprzedam
  3. mRoZiOo

    Wrx 2015+

    Dziękuję. Oby to nie mijało się z prawdą najlepiej rozebrać pewnie i zobaczyć.
  4. mRoZiOo

    Wrx 2015+

    Nie mam książki serwisowej. Wszędzie jest napisane, że 4.111 jest Final Drive Ratio czyli rozumiem, że jest to przełożenie dyfra. Czy ktoś to potwierdzi?
  5. mRoZiOo

    Wrx 2015+

    Panowie - proszę o podpowiedź. Jakie jest przełożenie Dyfra w Subaru WRX 6MT ? Posypał mi się dyfer (mam nadzieję, że tylko On) i szukam czegoś, co mogę założyć. (mój jest 2017 r.)
  6. mRoZiOo

    Wrx 2015+

    W Nisku jest taki Mateusz priv
  7. mRoZiOo

    Wrx 2015+

    Mojej historii z błędem P0171 ciąg dalszy...Okazało się, że to nie żadne nieszczelności w układzie...sprawdziliśmy to i wszystko działa tak jak powinno, nie ma dziury w dolocie, przepływomierz jest w pełni sprawny itp. Po prostu mam pecha i używana sonda, którą kupiłem z WRX o małym przebiegu również okazała się być niesprawna... Korekta krótkoterminowa od razu ładuje się na 33-34 i tak zostaje...po przekładce sondy na inną z WRX wszystko wraca do normy w tym zakresie. Dla potomnych mogę dodać, że jeśli sonda jest uszkodzona w tym zakresie co moja seryjna lub ta używana którą kupiłem, czyli pracuje ale ma przekłamania, to po założeniu takiej sondy check Engine może wyskoczyć dopiero po kilkudziesięciu kilometrach bezobjawowej jazdy ze spalaniem w normie i dodam jeszcze, że na początku wyskakuje wyłącznie błąd P0171 system too lean a dopiero po 2 - 3 dniach pokazuje się błąd od sondy P2195 oxygen sensor Stuk lean ( Tłumacząc na Polski to idealnie komputer pokazał, że sygnał czujnika utknął jako ubogi co dokładnie pokazuje ta krótkoterminowa korekta pomiędzy 33-34 ,która rośnie do tej wartości momentalnie i stoi w miejscu) Dwukrotnie to przechodziłem w tej samej kolejności, chociaż pewnie nie czas tu ma znaczenie tylko liczba przejechanych kilometrów, która musi być odpowiednia, żeby komputer skumał, że to sonda świruje) Dzisiaj ma mi przyjść całkowicie nowa sonda, oryginalna i mam nadzieję, że temat zniknie raz na zawsze...
  8. mRoZiOo

    Wrx 2015+

    Sporo w teorii jest tego do sprawdzenia: - sonda: ogarnięta , miała swój błąd - filtr powietrza: zaraz idę sprawdzić - wtryskiwacze - pompa paliwa / filtr paliwa - jakieś nieszczelności ( Vacuum Leaks ) - czujnik przepływu masowego powietrza Od czego zacząć? Ktoś z tym walczył ?
  9. mRoZiOo

    Wrx 2015+

    Panowie, byłoby zbyt pięknie ... Po wymianie sondy Check zniknął, błędy od sondy również. Na następny dzień jednak check powrócił w takiej formie jak na poniższym zdjęciu. Dodam, że jest bezobjawowo - nie czuje żeby samochód gorzej jeździł. Nie ma szarpania i nie gaśnie. Co polecalibyście zrobić, od czego zacząć?
  10. mRoZiOo

    Wrx 2015+

    Całość była diagnozowana właśnie metoda porównania tego co pokazuje AFR vs. To co pokazuje komputer. Pod obciążeniem również. Cytuj
  11. mRoZiOo

    Wrx 2015+

    Na pewno była to pierwsza sonda - po podmianie check się nie pojawiał i wartości się normowały. Dla potomnych przepisze numery błędów i napisze jakie objawy były: P2195 , P0171, P0137 Miałem jeszcze 40 km zasięgu a samochód zaczęło dławić i wyłączał się . Nie radził sobie z małą ilością paliwa. Ponoć przez wadliwą sondę komputer dostawał informacje że trzeba podlać go paliwem, gdzie ilość była wystarczająca fizycznie, więc komputer zgłupiał a samochód się dławił. Po zalaniu paliwa na stacji samochód przestał gasnąć, tylko raz na jakiś czas go przydławiai check oczywiście się świeci. Jutro będzie nowa sonda i mam nadzieję, że rozwiąże to problem tak jak wskazała na to próba przełożenia sondy z innego WRX
×
×
  • Dodaj nową pozycję...