Jump to content

mRoZiOo

Użytkownik
  • Content Count

    952
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

213 Wspaniały

1 Follower

About mRoZiOo

  • Rank
    ..:: Profi ::..
  • Birthday 12/09/1985

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Rzeszów
  • Auto
    WRX 2017
    Ślubarynka ;)

Recent Profile Visitors

1250 profile views
  1. mRoZiOo

    Wrx 2015+

    Mojej historii z błędem P0171 ciąg dalszy...Okazało się, że to nie żadne nieszczelności w układzie...sprawdziliśmy to i wszystko działa tak jak powinno, nie ma dziury w dolocie, przepływomierz jest w pełni sprawny itp. Po prostu mam pecha i używana sonda, którą kupiłem z WRX o małym przebiegu również okazała się być niesprawna... Korekta krótkoterminowa od razu ładuje się na 33-34 i tak zostaje...po przekładce sondy na inną z WRX wszystko wraca do normy w tym zakresie. Dla potomnych mogę dodać, że jeśli sonda jest uszkodzona w tym zakresie co moja seryjna lub ta używana którą ku
  2. mRoZiOo

    Wrx 2015+

    Sporo w teorii jest tego do sprawdzenia: - sonda: ogarnięta , miała swój błąd - filtr powietrza: zaraz idę sprawdzić - wtryskiwacze - pompa paliwa / filtr paliwa - jakieś nieszczelności ( Vacuum Leaks ) - czujnik przepływu masowego powietrza Od czego zacząć? Ktoś z tym walczył ?
  3. mRoZiOo

    Wrx 2015+

    Panowie, byłoby zbyt pięknie ... Po wymianie sondy Check zniknął, błędy od sondy również. Na następny dzień jednak check powrócił w takiej formie jak na poniższym zdjęciu. Dodam, że jest bezobjawowo - nie czuje żeby samochód gorzej jeździł. Nie ma szarpania i nie gaśnie. Co polecalibyście zrobić, od czego zacząć?
  4. mRoZiOo

    Wrx 2015+

    Całość była diagnozowana właśnie metoda porównania tego co pokazuje AFR vs. To co pokazuje komputer. Pod obciążeniem również. Cytuj
  5. mRoZiOo

    Wrx 2015+

    Na pewno była to pierwsza sonda - po podmianie check się nie pojawiał i wartości się normowały. Dla potomnych przepisze numery błędów i napisze jakie objawy były: P2195 , P0171, P0137 Miałem jeszcze 40 km zasięgu a samochód zaczęło dławić i wyłączał się . Nie radził sobie z małą ilością paliwa. Ponoć przez wadliwą sondę komputer dostawał informacje że trzeba podlać go paliwem, gdzie ilość była wystarczająca fizycznie, więc komputer zgłupiał a samochód się dławił. Po zalaniu paliwa na stacji samochód przestał gasnąć, tylko raz na jakiś czas go przydławiai check oczywiści
  6. mRoZiOo

    Wrx 2015+

    W tym momencie podmienilismy pierwszą sondę z innego WRX i check nie wraca, parametry się pozmieniały. Wszystko jest jakby w normie. Wg mnie po prostu padła pierwsza sonda, mogła się biedulka uszkodzić jeszcze wtedy jak się się paliło po wybuchu silnika ? Czy po prostu padło i tyle
  7. mRoZiOo

    Wrx 2015+

    Panowie, takie błędy mi wyskoczyły. Samochód przerywa czasem . Jak miałem zasięg paliwa 40 km to gasł mi co kilkadziesiąt metrów ( dobry był dojazd do stacji - emocjonujący... ) Macie jakieś pomysły ?
  8. mRoZiOo

    Wrx 2015+

    Fajnie tyle gratów na raz założyć i wystroić to będzie super różnica! nie będziesz chciał iść do domu cala wypłata na paliwo , rozwód itp hehhe
  9. mRoZiOo

    Wrx 2015+

    Robiłem tylko tylne szyby
  10. mRoZiOo

    Wrx 2015+

    Dostałem spontaniczną propozycję darmowego przyciemnienia szyb... Skorzystałem ... i nie żałuję p.s.: zapraszam na Insta @Ślubne_Subi
  11. Weź WRX , serio - do miasta jest bardzo fajny. W korkach nie spali Ci więcej niż 10-11 litrów. Ja mam 15 km przez miast do pracy, ale w moich godzinach nie ma korków dużych to mam spalanie 8,6 średnie
  12. mRoZiOo

    Wrx 2015+

    Ledowe mam. Prawa ledowa nie brzeczała nigdy tylko lewa brzeczała a dokładnie te blaszki które ją trzymają. Tą lewą jak widać zasmerfowalem i problem zniknął
×
×
  • Create New...