-
Content Count
954 -
Joined
-
Last visited
-
W Nisku jest taki Mateusz priv
-
Tutaj się witamy [dział dla nowych Forumowiczów]
mRoZiOo replied to MacGregor's topic in Forum Subaru
Bardzo tanio jak na to co piszesz. -
Mojej historii z błędem P0171 ciąg dalszy...Okazało się, że to nie żadne nieszczelności w układzie...sprawdziliśmy to i wszystko działa tak jak powinno, nie ma dziury w dolocie, przepływomierz jest w pełni sprawny itp. Po prostu mam pecha i używana sonda, którą kupiłem z WRX o małym przebiegu również okazała się być niesprawna... Korekta krótkoterminowa od razu ładuje się na 33-34 i tak zostaje...po przekładce sondy na inną z WRX wszystko wraca do normy w tym zakresie. Dla potomnych mogę dodać, że jeśli sonda jest uszkodzona w tym zakresie co moja seryjna lub ta używana którą ku
-
Sporo w teorii jest tego do sprawdzenia: - sonda: ogarnięta , miała swój błąd - filtr powietrza: zaraz idę sprawdzić - wtryskiwacze - pompa paliwa / filtr paliwa - jakieś nieszczelności ( Vacuum Leaks ) - czujnik przepływu masowego powietrza Od czego zacząć? Ktoś z tym walczył ?
-
Panowie, byłoby zbyt pięknie ... Po wymianie sondy Check zniknął, błędy od sondy również. Na następny dzień jednak check powrócił w takiej formie jak na poniższym zdjęciu. Dodam, że jest bezobjawowo - nie czuje żeby samochód gorzej jeździł. Nie ma szarpania i nie gaśnie. Co polecalibyście zrobić, od czego zacząć?
-
Całość była diagnozowana właśnie metoda porównania tego co pokazuje AFR vs. To co pokazuje komputer. Pod obciążeniem również. Cytuj
-
Na pewno była to pierwsza sonda - po podmianie check się nie pojawiał i wartości się normowały. Dla potomnych przepisze numery błędów i napisze jakie objawy były: P2195 , P0171, P0137 Miałem jeszcze 40 km zasięgu a samochód zaczęło dławić i wyłączał się . Nie radził sobie z małą ilością paliwa. Ponoć przez wadliwą sondę komputer dostawał informacje że trzeba podlać go paliwem, gdzie ilość była wystarczająca fizycznie, więc komputer zgłupiał a samochód się dławił. Po zalaniu paliwa na stacji samochód przestał gasnąć, tylko raz na jakiś czas go przydławiai check oczywiści
-
W tym momencie podmienilismy pierwszą sondę z innego WRX i check nie wraca, parametry się pozmieniały. Wszystko jest jakby w normie. Wg mnie po prostu padła pierwsza sonda, mogła się biedulka uszkodzić jeszcze wtedy jak się się paliło po wybuchu silnika ? Czy po prostu padło i tyle
-
Panowie, takie błędy mi wyskoczyły. Samochód przerywa czasem . Jak miałem zasięg paliwa 40 km to gasł mi co kilkadziesiąt metrów ( dobry był dojazd do stacji - emocjonujący... ) Macie jakieś pomysły ?
-
Fajnie tyle gratów na raz założyć i wystroić to będzie super różnica! nie będziesz chciał iść do domu cala wypłata na paliwo , rozwód itp hehhe
-
Dostałem spontaniczną propozycję darmowego przyciemnienia szyb... Skorzystałem ... i nie żałuję p.s.: zapraszam na Insta @Ślubne_Subi
-
Weź WRX , serio - do miasta jest bardzo fajny. W korkach nie spali Ci więcej niż 10-11 litrów. Ja mam 15 km przez miast do pracy, ale w moich godzinach nie ma korków dużych to mam spalanie 8,6 średnie