Skocz do zawartości

bzzoin

Nowy
  • Postów

    60
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Ruda Śląska
  • Auto
    Outback BR 2012 CNG

Ostatnie wizyty

496 wyświetleń profilu

Osiągnięcia bzzoin

..:: Swojak ::..

..:: Swojak ::.. (2/13)

1

Reputacja

  1. Niestety tak to wygląda, chyba pytanie z tytułu wątku powinno brzmieć "kto podejmie się to naprawić?". Mechanik u którego stale się serwisuję powiedział, że na razie ma poważniejsze naprawy i nie ma czasu się tym zająć a elektryk, którego mi polecał nie bardzo ma ochotę się tym zająć.
  2. Byłem u mechanika u którego stale serwisuję obk wymienić olej w cvt. Pytałem go o CAN-BUS ale powiedział, że było to już sprawdzane i że przyczyną usterek jest coś innego.
  3. Może masz rację, bo widziałem kunę w miejscu gdzie kiedyś często parkowałem. Jeśli chodzi tą kostkę to czy możesz polecić jakąś konkretną?
  4. OK, dzięki. Poczekam aż wróci mechanik u którego stale serwisuję obk i zobaczymy co dalej.
  5. Niestety nie mam. W czym by to mogło pomóc poza chwilowym wyłączeniem kontrolek?
  6. Mechanik, który to robił jest na urlopie i nie wiem kiedy wróci. Po ostatnim kasowaniu wróciły po kilkudziesięciu kilometrach chyba. Kiedyś kontrolki czasem same gasły np. po zatankowaniu gazu lub nocnym postoju ale wracały chwilę po odpaleniu lub trochę później w czasie jazdy.
  7. Jeden z mechaników skorzystał z tego filmiku na początku awarii ale pomogło to na jakieś 200 km.
  8. W porównaniu z Twoim wątkiem, choć przeczytałem jak na razie niewielką część, rzeczywiście wygląda to na mały problem. Szukałem wcześniej objaśnień tych błędów i przekazywałem w warsztatach poniższe screeny i uszkodzone kable lub wtyki to był jeden z tropów ale niestety nie udało się niczego konkretnego znaleźć.
  9. Dzięki za jakiś pomysł. U jednego elektryka obk stał 10 dni i niczego nie znalazł, inny wymienił stacyjkę na próbę, mówił też, że znalazł jakieś masy porobione wcześniej. Akumulator ma ze 2-3 lata ale odpala bez problemu, kontrolki nie przygasają przy przekręceniu kluczyka więc problemu z ładowaniem nie ma. Gaśnięcie wygląda tak jakby immobiliser sekundę czy dwie po odpaleniu odcinał paliwo. Do Poznania niestety mam trochę daleko ze Śląska a ten migający at oil temp to obecnie najmniejszy problem.
  10. Cześć, pacjent to obk br 2012, 2.5 cvt. Na początek lista usterek: Nie działa wskaźnik poziomu paliwa, wycieraczki z przodu działają tylko na najwyższej prędkości, nie działa automatyczne włączenie wycieraczek przednich oraz uruchomienie ich po włączeniu spryskiwaczy, tylna wycieraczka nie działa w ogóle wraz z ogrzewaniem tylnej szyby i podgrzewaniem lusterek, nie działa sygnalizacja niezapiętych pasów, czasem blokuje się lewarek automatycznej skrzyni biegów, silnik czasem gaśnie chwilę po uruchomieniu co wymaga wyjęcia kluczyka i ponownego odpalenia, świecą się kontrolki check engine wraz z migającym cruise, kontrolką hamulca oraz ESP, w ramach osobnego błędu mruga kontrolka rezerwy wraz z immobiliserem, dużo słabiej działa ogrzewanie na stronę pasażera. Komputer sygnalizuje błędy P1572, P0463 oraz U1222. Problemy zaczęły się w połowie zeszłego roku. W czasie jazdy opadła wskazówka poziomu paliwa i zaczęła migać rezerwa z immobiliserem ale po chwili wszystko wróciło do normy. Problem zaczął się powtarzać, z czasem wywaliło kolejne kontrolki i zaczęły się ujawniać kolejne usterki. Z istotnych spraw o których myślę, że warto wspomnieć - obk miał fabryczną instalację CNG BRC, którą w styczniu zeszłego roku zamieniłem na instancję LPG, również BRC. Byłem z autem u kilku mechaników ale żaden nie był stanie zdiagnozować przyczyny powyższych problemów, był też taki który powiedział, że "Subaru się nie tyka"... W ASO nie byłem ale doświadczenia mam średnie. Po wizycie w jednym mam pamiątkę w postaci migającego at oil temp z powodu niedokończonej procedury programowania at, w innym ASO nawet nie potrafili się podpiąć żeby spróbować zacząć to programowanie od nowa. Jeśli ktoś miał podobne problemy i udało mu się je rozwiązać lub ma jakiś pomysł na ustalenie przyczyny tych usterek, będę dozgonnie wdzięczny za pomoc. Obk kupiony był 4 lata temu z przebiegiem 107 tkm, obecnie 212 tkm, przez 3,5 roku nie było z nim większych problemów.
  11. bzzoin

    Poprawa audio outback iv

    Raczej tak. Nie udało mi się odczytać numeru modelu z tego zdjęcia ale wygląda tak samo.
  12. bzzoin

    Poprawa audio outback iv

    Cześć, planuję poprawić audio w OBK MY 2012 poprzez wygłuszenie drzwi i wymianę głośników. Pierwsza sprawa to czy w ogóle jest sens robić to w tak podstawowym zakresie? W Legacy IV audio brzmiało dużo gorzej i wystarczający efekt udało się osiągnąć dzięki wygłuszeniu przednich drzwi, wymianie przednich głośników z twitterami na Hertz'e i montażowi Parrota z wbudowanym wzmacniaczem. W OBK mam jakiś podstawowy model radia- bez zmieniarki i nawigacji. Jeśli samo wygłuszenie z wymianą głośników da odczuwalny efekt to jakie głośniki najlepiej wybrać pod to fabryczne radio w tym modelu? Z góry dziękuję za wszelkie wskazówki.
  13. Dzięki za rady ale agregat odpada, bo mieszkam w bloku. Stag był pierwszą opcją którą rozważałem ale warsztat który sprawdził się przy montażu Staga w legacy "zaśpiewał" 1000 PLN za sam demontaż LPG a konkurencja połowę tej kwoty. Poza tym mechanik który robił rozrząd i zawory doradził żebym demontaż CNG i montaż LPG zrobił w jednym warsztacie i najlepiej został przy BRC bo sporą część tej instalacji będzie można wykorzystać a jest bardzo dobrze założona. Na Śląsku jest kilka dobrych warsztatów które ogarniają BRC a w razie problemów na wakacjach zawsze zostanie Pb.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...