Skocz do zawartości

bzzoin

Nowy
  • Zawartość

    44
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O bzzoin

  • Tytuł
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Ruda Śląska
  • Auto
    Legacy MY07 2.0 RA

Ostatnie wizyty

165 wyświetleń profilu
  1. bzzoin

    Pilny temat przed urlopem. Luzy zaworowe?

    Mechanik powiedział mi że jeśli nie ma falowania obrotów to nieszczelność można wykluczyć i że nie ma sensu grzebać przy aucie jeśli nie ma żadnych niepokojących objawów. Jak na razie od ostatniej wizyty u gazownia przejechałem ok 6 tkm i dalej nic się nie dzieje. Napiszę co z tą wartością podciśnienia za 4 tkm po kolejnym serwisie instalacji.
  2. bzzoin

    Pilny temat przed urlopem. Luzy zaworowe?

    Ja tą wartość 0,38 miałem już na rozgrzanym silniku po przejechaniu około 15 km. Na zimnym nigdy tej wartości nie sprawdzałem. Urlop z przyczyn osobistych musiałem przełożyć. Wczoraj zrobiłem dłuższą trasę ze Śląska do Warszawy i nie było żadnych problemów, te szarpanie sprzed wymiany filtrów do LPG nie wróciło. Sprawdzę ewentualną nieszczelność po powrocie z Warszawy i zobaczę wtedy co dalej.
  3. bzzoin

    Pilny temat przed urlopem. Luzy zaworowe?

    Skrzynię manualną mam. Czy tą nieszczelność da się łatwo ustalić?
  4. bzzoin

    Pilny temat przed urlopem. Luzy zaworowe?

    Dzięki mironig za fachowe wyjaśnienie. W czasie poprzednich czterech przeglądów to podciśnienie zawsze wskazywało 0.35 bara i już przy pierwszym przeglądzie gazownik zwrócił uwagę że ta wartość mieści się w normie ale jest na styk co wydało mi się dziwne przy tym silniku i niskim po przebiegu na gazie. Sprawdzę te zawory na spokojnie po urlopie.
  5. bzzoin

    Pilny temat przed urlopem. Luzy zaworowe?

    Dzięki. Chodzi idealnie. Zero falowania, na luzie około 700 obr/min, przy klimie tylko obroty są wyższe. Odpala bez bez problemu, przyspiesza tak jak wcześniej, dolewka oleju była minimalna- chyba tysiąc km przed wymianą poziom był na na bagnecie bliżej minimum niż środka podziałki. Jest ktoś w stanie wytłumaczyć o co chodzi z tym podciśnieniem?
  6. Cześć. Pacjent to Legacy 2.0 Dohc z silnikiem Ej20f, przebieg to 177 tkm, LPG założone przy przebiegu 134 tkm i regularnie serwisowane co 10 tkm. Wczoraj przy obrotach pod 3 tyś na czwartym biegu przy lekkim przyśpieszeniu zaczęło szarpać ale po szybkim przełączeniu na benzynę szarpanie ustąpiło i nie wróciło po ponownym przejściu na gaz. Po kolejnym uruchomieniu instalacja zasygnalizowała konieczność wykonania przeglądu i wymiany filtrów. W ostatnie 4 miesiące zrobiłem 10 tkm. Gazownik wymienił filtry ale powiedział że są luzy do zrobienia bo podciśnienie na kolektorze ssącym wynosi 38. Niestety nie pamiętam o jakie jednostki chodzi. Wcześniej to podciśnienie wynosiło 35. Poza tym szarpaniem z wczoraj nie było żadnych niepokojących objawów. Dzisiaj nawet przed wymianą filtrów szarpania nie było. W najbliższy wtorek czeka mnie wyjazd na urlop i niestety nie zdążę nawet sprawdzić tych luzów przed wyjazdem. Gazownik powiedział że to wyższe podciśnienie może być spowodowane nieszczelnością ale nie da się tego potwierdzić bez kontroli luzów. W perspektywie mam do zrobienia w czasie urlopu ok 2 tkm. No i teraz pytania- czy przy tym co napisałem zrobię te 2 tkm bez wypalenia gniazd? Czy pomoże tu jakiś konkretny styl jazdy bądź jazda na beznynie? Z góry dziękuję za wszystkie podpowiedzi.
  7. bzzoin

    Wymiana sprzęgła bez konwersji

    Kupiłem ten zestaw. https://www.subarak.pl/napd/1585-koo-dwumasowe-do-subaru-z-silnikami-benzynowymi.html
  8. bzzoin

    Wymiana głośników Legacy IV polift

    Dystanse są potrzebne do Legacy IV, nie wiem czy tu chodzi o tą samą generacje bo w 2009 r była już piątka a w tym modelu nie wiem jak to wygląda.
  9. bzzoin

    Wymiana sprzęgła bez konwersji

    Dzięki za namiary na ten zestaw. Konwersja wreszcie zrobiona. Różnica na plus jest spora. Pedał chodzi dużo lżej, ustało szarpanie przy ruszaniu. Przy okazji na tył trafiły nowe łączniki stabilizatora. Gdyby ktoś ze Śląska potrzebował używanej dwumasy do Legacy to mogę ją oddać za free. Przebieg 163 tkm, nie ćwierkała przed wymianą, jak ktoś będzie chciał to zrobię zdjęcie. Jeśli nikomu się nie przyda to wyląduje na złomie.
  10. bzzoin

    Emulator MP3/SD/USB - Legacy IV

    Też czytałem tą recenzję. Zresztą nie tylko ta była pozytywna. Jak dla mnie nie jest to sprzęt dla kogoś kto chce żeby działało to tak prosto i niezawodnie jak np. odtwarzanie płyty CD. Transmiter kosztował mnie ok. 40 zł i tyle wg mnie jest warty.
  11. bzzoin

    Wymiana sprzęgła bez konwersji

    Mechanik podał mi przybliżone ceny: samo sprzęgło do dwumasy (Exedy chyba) ok. 1100 zł, wymiana 500 zł. Dwumasa Sachs ok. 2650. W przypadku konwersji zestaw Exedy ok. 2200, wymiana tyle samo co przy samym sprzęgle. Na tą chwilę jestem zdecydowany na konwersję, temat do końca miesiąca powinien być zamknięty.
  12. bzzoin

    Emulator MP3/SD/USB - Legacy IV

    Kupiłem od chińczyka ten 3s ale nie polecam. Pasuje do Legacy IV ale raz gra lepiej raz gorzej. Testowałem dwie częstotliwości i nie trzyma najlepszego dźwięku podczas jazdy. Słabiej gra radio jeśli jest w gnieździe ale się z niego nie korzysta. Irytujący jest jeszcze głośny odgłos potwierdzający włączenie lub wyłączenie- parę dostałem po uszach po tym jak radio było mocniej podkręcone. Może da się to gdzieś zmienić w ustawieniach aplikacji ale nie chciało mi się w tym grzebać. Za jakiś czas będę instalował parrota z bt. Gdyby ktoś ze Śląska chciał to mogę wypożyczyć do przetestowania i sprzedać gdyby się lepiej sprawdził.
  13. bzzoin

    Wymiana sprzęgła bez konwersji

    Dzięki za info. To cena z fakturą? Możesz podać namiary na sprzedawcę? Pozdrawiam.
  14. bzzoin

    Wymiana sprzęgła bez konwersji

    Możesz napisać o jaki sklep chodzi? Może być na priv. Sam znalazłem dwumasę za 4200 w jednym z popularnych sklepów więc cena którą podało mi ASO mnie nie zdziwiła. Na stanie fabrycznym mi nie zależy, youngtimer jeszcze to nie jest. Czekam jeszcze na wyceny wszystkich wariantów od mechanika, który poleca wymianę samego sprzęgła. Za zostawieniem dwumasy przemawia do mnie opinia mechanika do którego mam zaufanie i niższą cena na start. Za konwersją pewność że temat będzie zamknięty na dłużej, pozytywne wrażenia z poprzedniej konwersji i to że po konwersji łatwiej będzie znaleźć kupca w przyszłości.
  15. bzzoin

    Wymiana sprzęgła bez konwersji

    Pytałem w ASO ale niestety nie dają możliwości zamówienia dwóch zestawów i wyboru po sprawdzeniu stanu dwumasy. W tej chwili nie słyszę żadnego ćwierkania a mój mechanik po jeździe próbnej stwierdził że dwumasa jest w dobrym stanie. W ASO dowiedziałem się że koszt samej dwumasy to 4 tyś PLN.
×