bzzoin

Nowy
  • Zawartość

    28
  • Rejestracja

  • Ostatnio

O bzzoin

  • Ranga
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Ruda Śląska
  • Auto
    Legacy MY07 2.0 RA

Ostatnio na profilu byli

66 wyświetleń profilu
  1. 4.W przypadku polifta wystarczyło wymienić głośniki w przednich drzwiach, dodać wygłuszenie i gra dużo lepiej. To chyba najprostszy i najtańszy sposób na poprawę dźwięku. Ewentualnie gdyby to nie przyniosło zadowalających efektów to wtedy można się zająć wymianą radia czy podłączeniem wzmacniacza.
  2. Hertz 165.3, sporo tego na Allegro.
  3. OK, dzięki za odpowiedź. Tyłu na razie nie ruszam, subwoofer też sobie daruję bo każdy centymetr bagażnika się przydaje. W pierwszej kolejności pomyślę teraz nad aktywacją auxa.
  4. Głośniki już wymienione wraz z wygłuszeniem drzwi z przodu. Jest spora różnica na +, słychać teraz dźwięki, których na starych oryginalnych głośnikach nie słyszałem, graja tez głośniej przy takich samych ustawieniach. Różnica jest spora zwłaszcza jeśli krótkim czasie przestawi się dźwięk z przednich na tylne głośniki. Czy ktoś po wymianie i wygłuszeniu przodu robił to samo z tyłu po jakimś czasie? Ciekawi mnie czy przeskok jest taki sam jak w przypadku wymiany samego przodu. Mam zrobione zdjęcia w wykonanych prac ale gdzieś zapodziałem pendriva, jak go znajdę to wrzucę te zdjęcia.
  5. Ja robiłem w Legacy III we Wrocławiu. Koszt to 1000 zł z wymianą i na fakturę vat. Na allegro są ogłoszenia, wystarczy wpisać "wiskoza subaru".
  6. Dzięki, zastanawiałem się nad kratką nawiewu żeby kabel był jak najbliżej uchwytu na telefon ale chyba też zdecyduję się popielniczkę.
  7. Cześć. Zaciekawiło mnie Twoje rozwiązanie. W którym miejscu wyprowadziłeś ten kabel aby był do niego dostęp w kabinie?
  8. Szukanie "kawiorowych" głośników chyba sobie daruję, bo większych modernizacji na razie nie zakładam. Dzwoniłem do warsztatu z Mikołowa, który ma niezłe opinie. Koszt wymiany z tweeterami to 150 zł, wygłuszenie po 100 zł od drzwi. Problem polega na tym, że auto trzeba zostawić na cały dzień roboczy, w soboty pracują za krótko aby to ogarnąć a ja nie mam urlopu. Jeśli nie znajdę innego warsztatu, który pracuje dłużej w soboty to wymiana nieco się przesunie.
  9. Dzięki za rady. Jeśli chodzi o głośniki to prawdopodobnie wybiorę zestaw Hertz DSK 165.3, cudów się nie spodziewam ale przy obecnym brzęczeniu i tak będzie spora różnica na plus. Co do wygłuszenia, to czy polecasz jakieś konkretne maty? Tweetery wymienię na pewno, jeśli chodzi wyklejenie bagażnika to ewentualnie w przyszłości w zależności od tego na ile będę zadowolony z efektu po wymianie głośników i wygłuszeniu drzwi z przodu. Co do aukcji i kawiorów to przejrzałem allegro ale ciężko było znaleźć konkretne recenzje czy testy głośników, które wstępnie mnie zainteresowały. Czy możesz polecić jakaś kawiorową firmę lub model głośników na który warto zapolować? Wcześniej jeździłem z tym co włożyli w fabryce, nie planowałem żadnych modyfikacji więc pojęcia nie mam żadnego.
  10. Cześć, Wiem, że temat audio był już nie raz poruszany ale nie na wszystkie pytania znalazłem odpowiedzi. W moim Legacy głośniki oprócz tego że kiepsko grają, to jeszcze zaczęły charczeć. Wystarczy ustawić głośność na połowę mocy i słychać irytujące brzęczenie. Po włączeniu srs wow jest jeszcze gorzej. Jako że autem częściej jeździ żona, która słucha głównie gadanej stacji nie planuję montażu wzmacniacza a na głośniki z powodu "jakości" fabrycznego radia nie zamierzam niepotrzebnie wydawać za dużo monet. Oprócz wymiany głośników chciałbym wygłuszyć przednie drzwi. No a teraz konkretne pytania: 1- Jakie głośniki wybrać w przedziale 200-400 zł do słuchania cięższego rocka? 2- Czy fabryczne tweetery też dobrze wymienić czy lepiej je zostawić? 3- Czy ktoś może polecić jakiś warsztat car audio między Katowicami a Zabrzem? Na teraz to chyba wszystko, pozdrawiam.
  11. Co do różnic na + dla Legacy III nad IV dodałbym hill holder, większa możliwość regulacji nawiewu, bo w IV nawiew można regulować pod bardzo małym kątem i relingi, na których szybciej można zainstalować bagażnik bazowy. Jeśli chodzi o wnętrze to dla mnie w IV jest dużo lepsze, przenajmniej w polifcie z czarnym panelem radia. W III czuć za bardzo lata 90-te.
  12. Lampy z przodu też są inne, była też wersja specjalna z powodu jakieś rocznicy w której były fajne nakładki na progi.
  13. Na początek sprawdź ciśnienie w oponach. U mnie w Legacy III to było przyczyną.
  14. W Aso 223 brutto.
  15. W bdb stanie chodzą mniej więcej od 27 do 32 tyś takie roczniki więc przy cenie znacznie poniżej średniej można się było spodziewać że ten egzemplarz ideałem nie będzie.