Skocz do zawartości

jimiasty

Użytkownik
  • Postów

    133
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana jimiasty w dniu 9 Grudnia 2014

Użytkownicy przyznają jimiasty punkty reputacji!

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Kraków
  • Auto
    OBK 2.5 AT '08

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia jimiasty

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

14

Reputacja

  1. jimiasty

    km/ h -ile !!

    Nie, to jest jak najbardziej wykroczenie. Chodziło mi o to, że jadąc przepisowo liczba takich sytuacji z zaskoczenia jest mniejsza niż gdy jedzie się ponad limit, niemniej jednak też się zdarzają.
  2. jimiasty

    km/ h -ile !!

    Coś bzdurzysz. Gdzie pisałem o straszeniu 140stką ? Przeczytaj jeszcze raz to co napisałem i przypomnij sobie sytuację, w której utknąłeś za tirem i nie miałeś jak się wbić na lewy pas, bo tam jeden z drugim na zderzaku z prędkościami mocno nieprzepisowymi.
  3. jimiasty

    km/ h -ile !!

    No to przeczytaj jeszcze raz mojego posta, bo ja się odnoszę do tego, że niebezpieczne sytuacje są spowodowane przez to że ktoś leci grubo ponad limit i wyzywa innych od Januszy. Jadąc przepisowo liczba niebezpiecznych sytuacji spada.
  4. jimiasty

    km/ h -ile !!

    Nie przeczytałeś co napisałem albo nie zrozumiałeś: zapierdalasz = jesteś winny i nie miej pretensji do jadących prawidłowo
  5. jimiasty

    km/ h -ile !!

    Z moich prywtnych obserwacji to są conajmniej dwie opcje: 1. pan Janusz zerka w lusterku i nie spodziewa się że ktoś zapieprza grubo ponad limit, więc spokojnie wyprzedza 2. po prostu autostrada jest dość dopchana a Janusz utknął za tirem na prawym, a na lewym pasie non stop zapierdalacze 160-180 więc wbija w pierwszą lepszą lukę, żeby tego tira wyprzedzić Zauważ że "za granicą" gdzie przestrzega się ogarniczeń prędkości i jedzie te 130 albo nawet 120, to takich niebezpiecznych sytuacji na autostradzie jest mało i jazda jest nawet relaksująca. Ja jak zapierdzielam, to zawsze spodziewam się, że ktoś będzie chciał mi się wbić i mam nogę przygotowaną do hamowania, a czasem z odległości zwalniam do limitu i wpuszczam kogoś z prawego pasa i generalnie nie mam do tego kogoś pretensji. Prawo powinno być tak skonstruowane, że przy kolizji/wypadku/obcierce/dzwonie spowodowanej takim "wymuszeniem" odpowiadał ten na kim niby wymuszono, bo po prostu zapieprzając ponad limit zostawił innym za mało czasu na reakcję.
  6. https://www.subaru.pl/amortyzator-subaru-outback-sls-tyl.html x 2
  7. Piston slap, nie snap . Ale to raczej jak jest zimno - w moim klepie, jak auto stoi całą noc <5stC, teraz mamy temperatury powyzej 15st w nocy. @bendeer to jest na zimnym silniku, czy na ciepłym? byłeś w polecanych warsztatach na obadanie?
  8. Na pewno stoi na płaskiej powierzchni ? Zauważ, że jak masz przód ciut niżej i zaciagniesz ręczny, to tył siada. Ja wymieniałem, bo auto podskakiwało jak ponton na falach, źle się jeździło, wręcz niebezpiecznie, więc to była konieczność. Zadek stał wysoko, ale nie mierzyłem czy L=P. Jeśli nie odczuwasz nic negatywnego podczas jazdy i masz wolne 3.5k na oryginałsy to zmieniaj.
  9. Szkoda, ze nikt sie tymi doswiadczeniamj nie pochwalil i straciłem mase czasu.
  10. Kupiłem u carfita, najniższa cena, ale trzeba było czekać prawie 2 miesiące.
  11. Łączniki wymieniam raz na kilkadziesiąt tys km/parę lat i właściwie w zawieszeniu to tylko to się zużywa, ew. gumy stabilizatora. Z zamiennikami jest loteria, pasuje/nie pasuje, za twarde/za miękkie, trwałe/nietrwałe. W rezultacie droższy oryginałs wychodzi taniej.
  12. Kup oryginały. To najtańsze rozwiązanie.
  13. No to masz mniej rurek/łączeń do przeglądnięcia.
  14. Drobny wyciek nie tak łatwo zauważyć, bo płyn sobie odparowuje. Szukaj śladów podobnych do osadu po paście do zębów. LPG jest ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...