Krawietz

Użytkownik
  • Zawartość

    127
  • Rejestracja

  • Ostatnio

O Krawietz

  • Ranga
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Kraków
  • Auto
    FXT
  1. To zależy który ubezpieczyciel, co jest w owu i co było zgłoszone przy zawieraniu ubezpieczenia jako zabezpieczenia. Krawiec Wszystko zależy od tego jak szybko złodziej jest w stanie zlokalizować taki moduł monitorujący i zaparkować w nim młotek. Krawiec
  2. Ten co to programował chyba miał zaburzenia odczuwania temperatury. Niestety ale automat klimy jest totalnie beznadziejny i do tego ma poważne ograniczenia w kierunkach nawiewu. Tak jakby japońce nie wiedzieli że zimne powietrze opada. W lecie w trybie auto nogi marzną a z głowy pot się leje... Krawiec
  3. Też to przerabiałem.. Szkoda że subaru nie potrafi albo nie chce zrobić zabezpieczeń. Co ciekawe światło otwartych drzwi zgaśnie po jakimś czasie. Jak zapalisz ręcznie to już nie. W drugim aucie wszystko gaśnie po 20 minutach (albo wcześniej jak napięcie na aku spadnie). Forek kiedyś stał w garażu z włączoną przez córkę tylną lampką w środku do czasu aż Keratronik nie zadzwonił... Problem był bo prostownik jakiś taki inteligentny nawet nie chciał rozpocząć ładowania po pokazywał poniżej 6V. Dopiero odpalenie na kable z innego auto ożywiło akumulator. Krawiec
  4. Komputerem serwisowym. Tyle że prawdopodobnie od 2016 już nie ma tej opcji. Krawiec
  5. Ale FXT przy położeniu "cegły" na pedale też idzie jak skuter i to pokazuje ten filmik. Dopiero w trybie S# "zmienia" biegi co skutkuje gorszym przyśpieszeniem niż w trybie skuterowym na S. Przy normalnej jeździe w FXT tego nie czuć. Jak się poruszam do roboty to generalnie na początku w trybie I coś tam zmienia biegi bo obroty idą ponad 2k a potem spadają, ale już przy prędkości tak gdzieś od 50 i próbie przyśpieszenia bez wciśnięcia gazu do deski obroty ani drgną i są dużo poniżej 2k wiec żadnego wycia nie ma. W outlanderze np. każde wciśnięcie gazu nawet niezbyt wielkie powodowało skok obrotów do 4k i wycie. W forku zauważyłem że cofając nieco pedał można niejako spowodować zmianę biegu na wyższy.. W FXT w trybach automatycznych pedał przyśpieszenia działa trochę jak nastawnik prędkości i przyśpieszenia.. Głębokość wciśnięcia definiuje prędkość z jaką chcemy jechać a w zależności od tego o ile zmienimy jego położenie tak dynamicznie będziemy przyspieszać. To od tej zmiany zależy jak się skrzynia zachowa. Bo albo uzna że chcemy przyspieszyć żwawo i zredukuje o jeden bieg, albo że chcemy ruszyć z kopyta i polecą od razu "dwa" w dół albo będzie utrzymywać stałe obroty przy jednoczesnym zwiększaniu prędkości. Zdaję sobie sprawę że ten ostatni "tryb" może wynikać ze specyfiki FXT i niekoniecznie będzie zaprogramowany w aucie o 90KM słabszym. Krawietz
  6. Ech... japońce mogły by to ogarnąć lepiej. To tylko kawałek softu. Krawiec
  7. I właśnie dla tego ja to cholerstwo kazałem wyłączyć... Krawiec
  8. Na załączonych fotkach mimo trybu Full Auto sprężarka klimy jest odłączona. Nie świeci się A/C nad symbolem samochodu (tam gdzie jest sygnalizacja obiegu powietrza). Krawiec
  9. Oświeci mnie ktoś jak odkręcić w XT tą (chyba) alu osłonę silnika co jest zaraz za zderzakiem z przodu? Nadziałem się dzisiaj na jakąś zamarzniętą grudę błota i trzeba wyprostować bo się lekko wgniotła. Krawiec
  10. No własnie to dziwne jest bo będąc przy południowej granicy komunikaty odnośnie utrudnień drogowych w czechach są normalnie dostępne. Jest taka ikonka w nawigacji jak wyświetlana jest mała mapa i pozycje menu - samochody w korku z literką i. Zresztą pare razy też odezwało mi się to informując o korku na obwodnicy Krakowa. Sugerowało objazd mimo że lista zdarzeń drogowych w menu o którym mowa była pusta. Krawiec
  11. Krawietz, tak z ciekawosci: to co kupilbys teraz zamiast FXT? Najpewnie Kodiaqa. Krawiec i znowu Skoda > Subaru No teraz było Skoda -> Subaru... to może za parę lat będzie odwrotnie kto wie... Krawiec
  12. Krawietz, tak z ciekawosci: to co kupilbys teraz zamiast FXT? Najpewnie Kodiaqa. Krawiec
  13. Subaru też piszczy chodź raz i cichutko... po każdych 2h jazdy ... Musze jednak przyznać, że jeżeli miałbym kupić nowe auto tu i teraz to wybór nie padł by na XT. 1,5 roku temu nie było dla niego na rynku konkurencji w zakładanym budżecie. Krawiec
  14. Dokładnie to mówię. Biorąc pod uwagę że w cenniku stoi 188k to 184 nie jest jakimś dużym rabatem... Krawiec
  15. No nie wygląda to źle z zewnątrz, ale jak się tylny pas oparł o zapas to pytanie czy zapas nie przeniósł obciążenia dalej. A scenic no cóż... wjechał swoim zderzakiem pod zderzak forka to mu zmasakrowało "twarz". Podłużnice pewnie całe. Krawiec