GREGG Opublikowano 27 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2021 1 godzinę temu, aflinta napisał: Z mojego punktu widzenia taka polityka łatwo uzyskiwanych rabatów to deprecjonowanie znaczenia cennika i strata czasu zarówno klienta jak i handlowca na negocjacje cenowe. Chyba nie doceniasz mentalności rodaków, wywalczenie dużego rabatu w salonie to sukces właściwie większy niż sam zakup auta I patrząc na rosnącą od lat sprzedaż drogich marek u nas, taki system się sprawdza 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gazik Opublikowano 27 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2021 Czasami nieistotna jest cena końcowa - liczy się wysokość rabatu motyw często wykorzystywany w Black FridayWysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Krupa Opublikowano 27 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2021 Dokładnie. Jakiś czas temu zrobiło się trochę zamieszania wynikającego z faktu, że pewna sieć drogerii wyceniła w naszym kraju część swojego asortymentu wyżej niż na swoim rodzimym, niemieckim rynku. Przedstawiciele tej firmy wyjaśnili, że ponad 80% towarów w Polsce sprzedawanych jest na promocji. Podobno taka jest specyfika polskich konsumentów. Podejrzewam, że mamy silną potrzebę posiadania poczucia ogrania systemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hookie Opublikowano 27 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2021 2 godziny temu, aflinta napisał: I rozumiem, że ten co się zapyta, może czuć się wygranym, a ten co się nie zapyta będzie czuł się jeleniem. Jeśli ktoś nie potrafi zadbać o swój interes to jest jeleniem - to się tyczy każdej dziedziny życia. Praktyka dealera nie ma tu nic do rzeczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 27 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2021 Cóż, każdy ma inne podejście, jedni wolą dobijać cenę jak na targu w Rabacie, inni wolą po prostu w dobrej kupić bez zbędnego tracenia czasu. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 4 Marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2021 Porsche wkracza do segmentu podwyższonych kombi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 4 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2021 W dniu 27.02.2021 o 14:31, aflinta napisał: dobijać cenę jak na targu w Rabacie Mieszkałem tam 8 lat - bardzo fajne są negocjacje - jak dobrze się postarasz to i herbaty miętowej dostaniesz, żeby dłużej gardłować Ale przydają się choćby podstawy arabskiego 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 4 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2021 9 minut temu, Michał W. napisał: Porsche wkracza do segmentu podwyższonych kombi. Nie porywa mnie forma. No i - brak.dźwięku.silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 4 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2021 Godzinę temu, Fala napisał: podstawy arabskiego wystarczy 'la' powtarzane co 15sekund tapatalked verstuurd vanaf mijn iphone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 4 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2021 2 minuty temu, FOR CVT napisał: wystarczy 'la' powtarzane co 15sekund Szhal? Manarf. Sir f'hammam! Lalala! 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 11 Marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2021 (edytowane) Nowa i całkiem dobra moim zdaniem reklama Outbacka 2021 od Subaru Australia. Edytowane 11 Marca 2021 przez Michał W. 4 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
franek-b Opublikowano 11 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2021 Wybrałem passata alltracka. Jak dla mnie nie było za bardzo alternatywy, ponieważchciałem benzynę. Wbrew pozorom, zwłaszcza u niemców, wcale nie jest prosto kupić benzynę w cross kombiakach. Mam bagażnik większy niż v90cc, osiągi również. Alternatywnie rozważałem a4 allraod, w a6 allroadzie teraz jest krucho z benzynami nawet jak pominąć cenę, która poszybował w wysokie stany ponad 300k. A4 jest małe, na tylnej kanapie trzeba szukać miejsca na nogi, a passacie jest więcej niż w outbacku. Mam podniesione kombi, z osiągami w 5s z kawałkiem do 100, mam wszystkie wspomagacze kierowcy, i ciszę. Również podczas szybkiej jazdy autostradowej, o niebo lepiej niż w outbacku. Spalanie przy 130 mam max 9 - czyli tyle co e-boxer (jak czytałem przed chwilą Dyrekcję), za to w mieście pali tyle co benzyna mająca prawie 300KM - ale na miasto mam hybrydę, więc to mnie nie boli Trochę bajerów jak wirtualny kokpit, całkiem dobra nawi firmowa, która zaczyna działać jak szalona na niemieckich autobahnach, oraz fotele, które jak dla mnie są półkubełkami przy kanapach subarowskich. System vw ACC jest gorszy od eyesight, już zdążył mi się rozkalibrować gdy wracałem ze Szwajcarii - nie wiem czy to wina śnieżyc, zmian temperatury i generalnie dosyć ciężkich zimowych warunków. A najsłabszym elementem jest radar, który w śnieżycy trzeba czyścić ręcznie co 10-15 km, w outbacku mi się to nie zdarzało. Silnik 2.0 tsi jest rewalacyjny, jak na osiągi, jest nadzwyczajnie wstrzemięźliwy jeśli chodzi o spalanie - wracając z Zakopca drogami krajowymi w zimowych warunkach zszedłem ze średnią ponad 200km na 6,8, z dużym boxem - średnia z trasy do Szwajcarii to ok. 9 (mix fragmentów w śnieżycy 80 km/h i 160km/h gdy nadrabiałem wolniejsze fragmenty). Generalnie największa wada passata, to że to jest passat... 1 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Krupa Opublikowano 11 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2021 @franek-b jakim outback'iem jeździłeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
franek-b Opublikowano 11 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2021 (edytowane) @Michał Krupa Ostatnim (no w sumie to już przedostatnim ) czyli V dieslem MY 2015. A i z ciekawszych rzeczy, to full LEDy, które same dostosowują jak świecą do sytuacji na drodze. Lampy się ruszają, więc przy skręcaniu, wiązka światła jest kierowana w stronę w którą się skręca. Podobno jedne z lepszych świateł na rynku. Miałem wcześniej vw i zawsze były to raczej proste auta, ale passat jest wypakowany elektroniką po korek - na forach passatowskich królują wątki o tzw kodowaniu czyli odblokowywaniu funkcji, które są software'owo zablokowane przez producenta dla danej konfiguracji. Edytowane 11 Marca 2021 przez franek-b 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diuk Opublikowano 11 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2021 4 godziny temu, franek-b napisał: Wybrałem passata alltracka. Jak dla mnie nie było za bardzo alternatywy, ponieważchciałem benzynę. Wbrew pozorom, zwłaszcza u niemców, wcale nie jest prosto kupić benzynę w cross kombiakach. Mam bagażnik większy niż v90cc, osiągi również. Alternatywnie rozważałem a4 allraod, w a6 allroadzie teraz jest krucho z benzynami nawet jak pominąć cenę, która poszybował w wysokie stany ponad 300k. A4 jest małe, na tylnej kanapie trzeba szukać miejsca na nogi, a passacie jest więcej niż w outbacku. Mam podniesione kombi, z osiągami w 5s z kawałkiem do 100, mam wszystkie wspomagacze kierowcy, i ciszę. Również podczas szybkiej jazdy autostradowej, o niebo lepiej niż w outbacku. Spalanie przy 130 mam max 9 - czyli tyle co e-boxer (jak czytałem przed chwilą Dyrekcję), za to w mieście pali tyle co benzyna mająca prawie 300KM - ale na miasto mam hybrydę, więc to mnie nie boli Trochę bajerów jak wirtualny kokpit, całkiem dobra nawi firmowa, która zaczyna działać jak szalona na niemieckich autobahnach, oraz fotele, które jak dla mnie są półkubełkami przy kanapach subarowskich. System vw ACC jest gorszy od eyesight, już zdążył mi się rozkalibrować gdy wracałem ze Szwajcarii - nie wiem czy to wina śnieżyc, zmian temperatury i generalnie dosyć ciężkich zimowych warunków. A najsłabszym elementem jest radar, który w śnieżycy trzeba czyścić ręcznie co 10-15 km, w outbacku mi się to nie zdarzało. Silnik 2.0 tsi jest rewalacyjny, jak na osiągi, jest nadzwyczajnie wstrzemięźliwy jeśli chodzi o spalanie - wracając z Zakopca drogami krajowymi w zimowych warunkach zszedłem ze średnią ponad 200km na 6,8, z dużym boxem - średnia z trasy do Szwajcarii to ok. 9 (mix fragmentów w śnieżycy 80 km/h i 160km/h gdy nadrabiałem wolniejsze fragmenty). Generalnie największa wada passata, to że to jest passat... dziękuję bardzo za takie opisy. dzięki temu powoli krystalizuje się pomysł na następny mój samochód. jeszcze do końca nie wiem, co to będzie, ale na 99% będzie miało EyeSight Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kristofor Opublikowano 12 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2021 15 godzin temu, franek-b napisał: @Michał Krupa Ostatnim (no w sumie to już przedostatnim ) czyli V dieslem MY 2015. A i z ciekawszych rzeczy, to full LEDy, które same dostosowują jak świecą do sytuacji na drodze. Lampy się ruszają, więc przy skręcaniu, wiązka światła jest kierowana w stronę w którą się skręca. Podobno jedne z lepszych świateł na rynku. Nie znam się tak na nowinkach, ale w moim OBK 19 też lampy reagują na ruch kierownicą. Na krętej górskiej drodze widać to bardzo dobrze, jak oświetlają trasę w miejscu gdzie planujemy za chwilę jechać. Nie wiem czy to full LED, czy nie, ale świecą super (mam porównanie do Forka XT), i świecą tam gdzie kręcę kierownicą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olo11 Opublikowano 12 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2021 (edytowane) 16 godzin temu, franek-b napisał: A i z ciekawszych rzeczy, to full LEDy, które same dostosowują jak świecą do sytuacji na drodze. Lampy się ruszają, więc przy skręcaniu, wiązka światła jest kierowana w stronę w którą się skręca Outback aktualnie ma ten sam patent,nie mniej jednak brak "fajnego" silnika skłania do rozważania oferty konkurencji. Rozumiem że porownywałeś OBK SBD z Passeratim TSI, takie porównanie głośności auta zawsze wypada na korzyść benzyniaka. Abstrahując oczywiście od prześwitu i wugłuszenia które ma znaczenie. Przesiadłem się z SBD do benzyny ,to ło matko!,cicho jak w kościele Edytowane 12 Marca 2021 przez olo11 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kristofor Opublikowano 12 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2021 Z tym silnikiem może być całkiem OK. W US Legacy 0-60 podają poniżej 8.2 sek zaś OBK ok 8.7 sek. To już jest normalnie przyspieszające auto, wciąż z silnikiem wolnossącym, który ma sporo zalet. Oczywiście nie jest to 5.2 do 100 ale Volvo V 60 cc z takim silnikiem kosztuje już kosmiczne pieniądze, zaś Passat jest świetny na autostrady, ale sam nie wiem jak się zachowa w prawdziwym błocie, z jakim mój fotek a obecnie OBK walczą każda wiosna i jesienią... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 13 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2021 (edytowane) Passat 280PS Alltrack fajne auto. Parametry bardzo mi pasują Jednak potrzebuję czasu aby zaakceptować klikanie w tablet. I oby poprawili soft bo w egzemplarzu który widziałem to cały system odpalał się jak Windows 95, tzn. włączałeś kompa i wychodziłeś na obiad. No dobra, przesadziłem, ale odpalanie trwało ze 30 sekund Pozostaje nadzieja, że to "tylko" soft więc naprawią. W podobnej cenie jak Passat jest V60 CC i pewnie wybrałbym Volvo - osiągi gorsze, ale wnętrze o klasę wyżej. Też jest tablet ale to chyba znak czasów. Edytowane 13 Marca 2021 przez RoadRunner Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woocash2 Opublikowano 13 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2021 Geely strasznie spadło na jakości. Na forach przewijają się wątki o awariach elektroniki, w modelu s/60 pojawia się wątek przypalonego lakieru w komorze silnika (w autach pomalowanych na biało). Na zagranicznych forach są nawet wzmianki o rdzewiejących modelach v90. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
franek-b Opublikowano 13 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2021 (edytowane) W dniu 12.03.2021 o 09:21, olo11 napisał: Rozumiem że porownywałeś OBK SBD z Passeratim TSI, takie porównanie głośności auta zawsze wypada na korzyść benzyniaka. No nie do końca, bo akurat w jeździe autostradowej diesle są cichsze ponieważ niżej kręcą i jeszcze inna jest wysokość dźwięku. Passat jest autem niemieckim i co by nie mówić, to oni projketują auta z założeniem, że prędkością graniczną nie jest 130 km/h. W OBK głównie szumi nadwozie na autostradzie, silnik mnie zaczął mocno drażnić przy wolnej jeździe, gdy czuć jego wibrację i to basowe warczenie. 3 godziny temu, RoadRunner napisał: Passat 280PS Alltrack fajne auto. Parametry bardzo mi pasują Jednak potrzebuję czasu aby zaakceptować klikanie w tablet. I oby poprawili soft bo w egzemplarzu który widziałem to cały system odpalał się jak Windows 95, tzn. włączałeś kompa i wychodziłeś na obiad. No dobra, przesadziłem, ale odpalanie trwało ze 30 sekund Pozostaje nadzieja, że to "tylko" soft więc naprawią. Nic takiego nie obserwuję. Generalnie soft wg mnie jest dużo lepszy, zwłaszcza interface jest kilka klas lepiej zrobiony niż w Subaru. Łącznie z profilami dla kierowców - gdzie można ustawić nastawy zawieszenia (dynamiczne zawieszenie - możliwość ustawień amorków) i skrzyni biegów oraz całą resztę np. to co ma się wyświetlać itd - generalnie bajerów jest bardzo dużo, możliwości ustawień bardzo wiele. Czytałem, że nawet można programować reakcję pedału gazu... W dniu 12.03.2021 o 15:34, Kristofor napisał: Z tym silnikiem może być całkiem OK. W US Legacy 0-60 podają poniżej 8.2 sek zaś OBK ok 8.7 sek. To już jest normalnie przyspieszające auto, wciąż z silnikiem wolnossącym, który ma sporo zalet. Oczywiście nie jest to 5.2 do 100 ale Volvo V 60 cc z takim silnikiem kosztuje już kosmiczne pieniądze, zaś Passat jest świetny na autostrady, ale sam nie wiem jak się zachowa w prawdziwym błocie, z jakim mój fotek a obecnie OBK walczą każda wiosna i jesienią... Volvo jest absurdalnie drogie imho. Dla mnie liczy się wielkość: pełen bagażnik i box dachowy to u mnie częste elementy w podróży. Nie mam zastrzeżeń co do jakości, generalne rozumiem że design volkswagenowski jest raczej nastawiony na praktyczność niż na taki luxury look jak w volvo. Serwis volvo to inna miara wydawania pieniędzy, gdzie stawki serwisowe w vw wydają się okazją z lidla. W kwestii osiągów... 3.6R vs 1.8 tsi - w USA nie ma passata alltracka więc tutaj z golfem 170hp Edytowane 13 Marca 2021 przez franek-b 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olo11 Opublikowano 13 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2021 2 godziny temu, franek-b napisał: diesle są cichsze ponieważ niżej kręcą i jeszcze inna jest wysokość dźwięku. Fakt niżej kręcą,ale bezyniak o odpowiednio dużej pojemności i mom.obr robi dokładnie to samo. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 14 Marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2021 @franek-b dzięki za ciekawy opis Alltracka. A tu test „budżetowego” (porównując do Audi, Volvo i Mercedesa ) konkurenta Outbacka czyli Skody Superb Scout od Auto Świat. Jak dla mnie całkiem fajny model pomijając cenę i przede wszystkim zbyt niski prześwit jak na auto podwyższone. https://www.auto-swiat.pl/testy/testy-nowych-samochodow/skoda-superb-scout-jak-sie-sprawdza-podczas-zimowego-wyjazdu-w-gory/fbms0yp?utm_source=www.auto-swiat.pl_viasg_auto-swiat&utm_medium=referal&utm_campaign=leo_automatic&srcc=ucs&utm_v=2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 14 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2021 Godzinę temu, Michał W. napisał: Skody Superb Scout Pytanie jak się sprawuje DSG. W wielu modelach Skody szarpie czy też jest spory lag przy ruszaniu. Ciekawi mnie jakie są wrażenia @franek-b z VW. Tam jakby mniej słychać o tym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kristofor Opublikowano 14 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2021 4 godziny temu, Michał W. napisał: @franek-b dzięki za ciekawy opis Alltracka. A tu test „budżetowego” (porównując do Audi, Volvo i Mercedesa ) konkurenta Outbacka czyli Skody Superb Scout od Auto Świat. Cena może być niższa, bo terenowa dzielność wynika z lekkiego podwyższenia nadwozia które za niewielkie pieniądze można nabyć jako „pakiet na bezdroża”. Oczywiście bez dzielnych plastików ale ktoś wyliczył ze ok 15 k zł w kieszeni zostanie jesli nie zależy nam na znaczku Scout. To też pokazuje na czym polega „terenowa dzielność” tego auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się