Jump to content

Hookie

Użytkownik
  • Posts

    229
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Hookie

  1. No masz. U mnie w okolicach 4K nie ma dołka - u mnie w okolicach 4K się wszystko kończy. Dorzucę - bez powodu tego fabryka nie dawała. Grosze to kosztuje.
  2. Wymieniając dziś filtr powietrza zauważyłem, że na dole w obudowie filtra jest... DZIURA skierowana w dół. Szukam w necie i wygląda na to, że powinien tam być podłączony rezonator filtra powietrza - A43FG01. Do czego to służy, czy to źle, że tego nie mam oraz co zrobić z tą dziurą? Tego białego nie mam.
  3. Trudne jest życie posiadacza japońskiego auta. Odwieczna walka z korozją. xD W Maździe 3 problemy z rdzewiejącą kanapą były, a tutaj takie rzeczy...
  4. Słuchajcie, bo prawem serii na koniec tego sezonu mam kilka nowych pomysłów, więc będę gnębił pytaniami. xD Nadmienię, że zawsze korzystam z szukajki i dopiero wyrażam wątpliwości. Czas na profilaktyczna wymianę pompy paliwa, a co za tym idzie także filtra. Co polecacie? Na forum w 2012 roku (xD) polecano uniwersalną pompę DW200. Wciąż można ją kupić za ok. 469 złotych. Na All... widzę jeszcze HBK OF753B za 540 złotych. Subaru OEM nowej nigdzie nie widzę. Jakieś porady w tej kwestii? Przy okazji zapytam o... katalizator. Obecny raczej nie jest w najlepszej kondycji. Do silnika 2.5 jakiś uniwersalny brać? OEM pewnie zabija ceną? Wreszcie, czeka mnie chyba robota łożysk w skrzyni, bo hałasują po odjęciu gazu tak, że żyć się nie da. Coraz głośniej. Jakieś tipy w tej kwestii?
  5. Wziąłem ten polmostrów środek i tył, z elastycznym łącznikiem z przodu, bo stary był śmietnik. W Kato wycena na 1150 złotych w zakładzie ze średnią 4.9 w Google.
  6. Siemanko. Tłumik środkowy w Legacy IV 2.5 Wagon wypierdział dziś w sobie dziurę na rozgałęzieniu. XD Jaki polecacie zamiennik dla tej sekcji? A może OEM? Nie chcę go spawać, bo to staroć. Znalazłem jakiś stary temat i wiem tyle, że nic nie wiem. Chce względnie tanio, cicho i dobrze. Dużych przebiegow robił nie będę. wymieniać razem z końcowym trzeba czy niekoniecznie?
  7. To najpewniej z radia gra muzyka. Jeździć, obserwować.
  8. Wygląda jak nudny, generyczny sedan.
  9. Nawiercane tarcze tak miewają, zwłaszcza przy mocniejszym upalaniu. Nawiercane albo nacinane tarcze mają konkretne zastosowania w motorsporcie i przeważnie zaiwedzione nimi są osoby wybierające je ze względów estetycznych.
  10. Jak będziesz sprzedawał, daj znaka na priv co i jak.
  11. Wielkie dzięki za poświęcony mi czas! Faktycznie, było łatwo winowajca na zdjęciu. Wyrwało ten prawy dolny bolec do automatycznej skrzyni (?) której nie mam jak to możliwe w ogóle? NISSENS NIS 67723 zamówiony.
  12. Bez kanału i podnośnika? Kurczę, zmotywowałeś mnie... Najgorzej osłonę silnika będzie tak zdjąć, ale spróbuję. I tak po lawete w razie czego będę musiał dzwonić...
  13. Właśnie nie będzie. :< Na szczęście chłodnicę znalazłem z odbiorem nawet jutro - teraz muszę tylko znaleźć miejsce, gdzie mi ją na cito wymienią.
  14. Polecana chłodnica do Subaru Legacy IV 2.5? Nissens? BF?
  15. Nie ma ktoś z regionu na gwałt chłodnicy do Legacy IV? Moja dziś postanowiła wyrzygać płyn... dojechałem do domu tuż przed wejściem na czerwone pole. W czwartek wyjazd do Włoch. :/ Kurna, a gdzie nie sugerowałem wymiany, tam mi odradzali, że "jeszcze daje radę"...
  16. Dziś pytanka dwa: 1. Szyba czołowa jest tak zasyfiona przy przebiegu 359k, że chciałbym ją wymienić, być może przy okazji usuwania rdzawych kropek na dachu. ASO - 2000 zł (xD), Pilkington grzany - ok. 500 złotych. Pilkington będzie w porządku? 2. Błotnik lewy przód. Widzę błotniki Blic za ok. 350 złotych - do malowania. Warte to co? Jakaś lepsza alternatywa?
  17. Hookie

    detailing

    Mówisz, że należy się jednogwiazdkowa opinia na mapach google?
  18. Myślę, że kolega może mieć ze sobą pewne... problemy. xD
  19. To może wpadnę i przy okazji zrzucimy skrzynię i łożyska u mnie wymienimy? xD
  20. Bardzo Ci dziękuję - jeśli będziesz pamiętał, będę mega wdzięczny!
  21. Powracam z pytankiem o chrobotanie przy odpuszczaniu gazu. Myślałem, że to któraś z osłon kolektora, ale nie. Przy odpuszczeniu gazu na 1, 2, 3, ostatnio nawet 5 biegu słyszę rzężenie, takie metaliczne, które ustaje w momencie naciśnięcia sprzęgła. Od czego zacząć poszukiwania? Łożyska skrzyni? Miałem rok temu w Nowym Sączu konwersję na jednomas, więc chyba tam jest wszystko gitara.
  22. Jaki fajny płyn chłodniczy polecacie stosować w Legacy IV 2.5? Przejrzałem trochę starych wątków, ale są stare. Prestone OK?
  23. Nacinane i nawiercane tarcze są tworzone w konkretnym celu, warto o tym poczytać. Gładka tarcza na ulicę jest ok. Co do klocków, niektóre sportowe trzeba rozgrzewać zanim uzyskają optimum pracy i zaczną hamować skutecznie. Niektóre lubią pjszczeć. Ja z takich sportowych i cywilizowanychzupełnie mogę polecić stoptech street i sport, bo żadnych dogrzewać nie trzeba. Teraz do legasia kupiłem klocki zimmermanna i one są imo git do cywila. Hawk HPS miałem w rx8 i były... Okej.
  24. Bardzo często przy stawikach widzę Subaraki - biegam tam. Zastanawiałem się czy to ludzie z tego forum czy alternatywnego.
  25. Dziwne, bo w Wawie akurat jest cała masa forumowiczów, także tych od NC i ND. W 2020 sprzedało się w PL "aż" 30 sztuk MX-5 i większość jest na forum. No ale koniec offtopa.
×
×
  • Create New...