Jump to content

wojtek1

Nowy
  • Content Count

    37
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

25 Dobry

About wojtek1

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Beskid Żywiecki
  • Auto
    XV MY18 2.0

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. U mnie wymiana była zrobiona na Eneosie 0w20 , ciekawe dlaczego w serwisach tak często zalewają 5w30 (bardziej popularny można zalać nim wiele modeli?) a nie zalecanym 0w20
  2. Poprosiłeś o 5w30 czy serwis sam zalał 5w30 ?
  3. wojtek1

    XV 2.0 e-Boxer

    Kształt halogenów na plus, "chromy" nie specjalnie mi się podobają
  4. wojtek1

    Spalanie XV II

    Podobna sytuacja trasa do Krakowa drogi lokalne niedziela mały ruch
  5. NRF i Nissens są ok , Termotec to brand Intercars ale też nie ma z nimi problemu
  6. wojtek1

    Co zamiast XV???

    Póki co to szału nie ma...
  7. wojtek1

    Spalanie XV II

    Analogowo potencjometr z pływakiem
  8. Mój kupiony w Niemczech - łapie się na wszystkie trzy
  9. Ale to nie wszystko... https://www.torquenews.com/1084/another-huge-recall-subaru-forester-and-crosstrek-coming/amp
  10. Nie chodzi mi o czujniki tpms tylko że dojazdówka będzie się toczyć z inną prędkością niż pozostałe trzy koła, więc trudno określić jak będzie to interpretował np. abs
  11. Ciekawy jestem jak po założeniu takiej dojazdówki będzie zachowywać się elektronika, czy nie będzie ograniczać prędkości jazdy ?
  12. Pierwszą czynnością jaką zrobiłem to było wyłączenie SS (już w poprzedniej wersji xv mnie to denerwowało) zwłaszcza że jest to dość proste i nic nie kosztuje. Wystarczy zrobić jeden mostek w przycisku i mamy efekt jakbyśmy podczas zapalania samochodu już naciskali przycisk start/stop. Proste i skuteczne. Tutaj mamy filmik jak to zrobić, tylko że gość zakłada jeszcze wyłącznik (zamiast wyłącznika wystarczy dać mostek między nóżkami mikrostyku)
  13. Kiedyś robiło się tylko zwykłe wymiany i było ok. Nie twierdze że dynamiczne wymiany to coś złego, ale zgodzę się z przedmówcą że zdrowy rozsądek to podstawa i wystarczy statyczna wymiana co 60 tyś.
  14. Znam ten ból Trzeba zamówić kapturki , a jeżeli chodzi o korozje to DT odpisał: "W pierwszej kolejności pragnę poinformować, że elementy zawieszenia mogą podlegać procesom korozji, stąd też ograniczenia odpowiedzialności producenta w tej materii. "
×
×
  • Create New...