Skocz do zawartości

Subaru Outback [BT] (MY20/MY21 =>)


FilipBB

Rekomendowane odpowiedzi

1 godzinę temu, Blixten napisał:

Czyli ciut gorzej niż Volvo z silnikiem 2,0 ;) 

 

No to trzeba się pospieszyć z zakupami bo nie wiadomo jak będzie :huh:

Pamiętaj ze OBK rusza od razu na dwie osie 60:40, do tego CVT. Bez prowokowania dyskusji na temat wyższości jednego czy drugiego podejścia trzeba obiektywnie stwierdzić ze OBK „ma ciężej” na starcie. Wszystko ma swoje plusy dodatnie i plusy ujemne...

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, mechanik napisał:

Sahara hybryda robi setkę w okolicach 6 sekund. 

Przyjemnie jeździć (obiektywnie) dynamicznym autem.

Nie jestem pewien, czy Wrangler to auto, którym chciałbym robić 40.000 km rocznie. Jak tym się jeździ po autostradach? Jak to się trzyma drogi? Pytam szczerze, bez uszczypliwości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, mechanik napisał:

Weź jazdę próbną, tak najlepiej sprawdzić.

Panie, ledwo koło komina daja ;) poza tym nawet jeśli Dealer by dał to na szosowkach, wiec co to za sprawdzanie. Pytanie jak na MT/AT jeździ się tym w trasie?

Edytowane przez Czarne_Koronkowe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, Czarne_Koronkowe napisał:

Panie, ledwo koło komina daja ;) poza tym nawet jeśli Dealer by dał to na szosowkach, wiec co to za sprawdzanie. Pytanie jak na MT/AT jeździ się tym w trasie?

Tu znają na wszystko odpowiedź 

 

received_166724318983820.jpeg

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w nowym OBK przeszkadzały mi jeszcze światła, znaczy...dla precyzji mi te światła nie przeszkadzały - nawet było ok, ale kilka razy tym co jechali z naprzeciwka to przeszkadzały :) wygaszanie stref nie wyrabioło i dostawałem ripostę długimi po oczach :) a to przecież nie ja tylko OBK był winny... Volvo V90CC ani razu mi nikt długimi nie strzelił....

Cena doposażonego V90CC (wlasnie o dach, dźwięk, wentylacje foteli, roletki w tylnych drzwiach) wyszło 275 :) w benzynce 250km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, emdzy napisał:

Cena doposażonego V90CC (wlasnie o dach, dźwięk, wentylacje foteli, roletki w tylnych drzwiach) wyszło 275 :) w benzynce 250km.

Bardzo kuszące. Zapewne uda się coś ugrać. 

V90, V90CC dla mnie wymiata. 

Ze względu na brak silnika o odpowiedniej mocy Outback nie jest w stanie z Volvo konkurować na rynku EU. OBK XT, też trzech liter nie urywa z dynamiką i mocą ale wstydu nie ma. 

OBK 2.5 niestety dla konesera marki, który zaakceptuje obiektywny brak dynamiki w zamian za wrażenia subiektywne. Szkoda bo nowy OBK to bardzo udane auto. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, sartek napisał:

A wie ktoś, ile realnie wychodzi V60CC w takim razie? Bo cennikowo to ono się od 270k zaczyna...

Dwa lata temu na koniec roku proponowali mi 199 K z 215 K (praktycznie golas z kilkoma dodatkami). Byłem polecony  bezpośrednio do handlowca przez stałego klienta, i koniec końców kupiłem OBK za 157 K w wersji full (demo). Jesli v90 to naprawdę gwiazda to v60 cc wyglada lepiej w katalogu, tak live mu czegoś brakuje. I nie jestem uprzedzony bo jak pisałem V 90 cc wyglada moim zdaniem obłędnie. 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Da się w ogóle jeszcze kupić nowe V60CC w samej benzynie? Czy juz tylko MHEV/PHEV?

Przymierzam się do zakupu i został mi wybór między V60CC lub OBK. W Volvo za wszystko trzeba dopłacać a full OBK wychodzi jakos 230 tys. Gdyby nie duza ilość opinii, że OBK to straszny muł to juz bym brał. Naprawde jest taki problem z wyprzedzaniem tego nieszczęsnego tira? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, rysiek napisał:

Gdyby nie duza ilość opinii, że OBK to straszny muł to juz bym brał. Naprawde jest taki problem z wyprzedzaniem tego nieszczęsnego tira? 


Brałbyś albo nie na  podstawie subiektywnych opinii z forum? 
Pojeździj testówką- najlepiej przez dzień w różnych warunkach i podejmij świadomą decyzję adekwatną do Twoich oczekiwań i stylu jazdy.

Edytowane przez spawalniczy
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, rysiek napisał:

Da się w ogóle jeszcze kupić nowe V60CC w samej benzynie? Czy juz tylko MHEV/PHEV?

Najlepiej zapytać w salonie chyba.

 

2 godziny temu, rysiek napisał:

W Volvo za wszystko trzeba dopłacać a full OBK wychodzi jakos 230 tys

Volvo to segment premium i konfigurujesz auto. Jak nie chcesz czekać, bierz z tego co jest. Jednak chodzi o to aby auto było pod Ciebie. Klienci tak chcą i tak jest w tej klasie aut.

 

2 godziny temu, rysiek napisał:

Gdyby nie duza ilość opinii, że OBK to straszny muł to juz bym brał

Nie patrz na opinie i jeszcze na Forum Subaru :upside-down-face_1f643-small:, tylko sprawdź.

Defacto masz dane techniczne, sprawdź masę auta, moc silnika i moment - będziesz wiedział czego się spodziewać.

To że szału nie ma to oczywiste.

Wolnossacy słaby silnik, przekładnia CVT, średniak delikatnie mówiąc.

Jeśli dla Ciebie auto jest akceptowalne, czy nawet szybkie to super - brać i jeździć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z założenia Outback to nie wyścigówka, tylko solidne, podniesione, komfortowe kombi. Ja też się przejechałem raptem kilkanaście km i dla subaromaniaka to auto naprawdę wszechstronne. Najgorzej przekonać kogoś do pierwszego Subaru, ale jak już ktoś się wjeździ i potrzebuje kombiaka w trasę i  lekki teren to Outback jak najbardziej dobry wybór.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, rysiek napisał:

Gdyby nie duza ilość opinii, że OBK to straszny muł to juz bym brał. Naprawde jest taki problem z wyprzedzaniem tego nieszczęsnego tira? 

Podejrzewam ;), że to tajna i przemyślana strategia sprzedaży.

 

Przed potencjalną jazdą próbną czytasz sobie o zaletach napędu AWD, następnie o rewelacyjnych wynikach testów bezpieczeństwa oraz doceniasz oferowany w standardzie bogaty pakiet wyposażenia i czujesz, że to podejrzane (same ohy i ahy) ale przypominasz sobie wpisy na forum o braku jakiejkolwiek dynamiki i tak przygotowany idziesz na jazdę.

A tam ZONK, jedzie normalnie, wyprzedza tiry i maszyny rolnicze - głupiejesz ze szczęścia i kupujesz a marketingowcy Subaru wraz z forumowymi narzekaczami przebijają pod stołem piątki. :upside-down-face_1f643-small:

 

 

 

A o konkurentach i alternatywach dla Outbacka możesz poczytać/napisać w wątku:

 

  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, rysiek napisał:

Da się w ogóle jeszcze kupić nowe V60CC w samej benzynie? Czy juz tylko MHEV/PHEV?

Benzynę dostaniesz już tylko używaną, pytanie czy potrzebujesz auto pilnie, czy możesz poczekać, bo hybryda w Volvo jest super. Auto Start/stop gasi i odpala silnik niezauważalnie - bezgłośnie i bez jakichkolwiek wibracji - nie będziesz musiał szukać przycisku wyłączenia tego systemu jak w wielu innych autach. W związku z tym spalanie w hybrydzie powinno być niższe.

 

3 godziny temu, rysiek napisał:

 

W Volvo za wszystko trzeba dopłacać a full OBK wychodzi jakos 230 tys.

Jeśli masz działalność, jesteś w grupie zawodowej, to w Volvo może Cię mile zaskoczyć rabat,  a wtedy za tą samą cenę dostaniesz - moim zdaniem - lepsze jakościowo i mocniejsze Volvo. 

 

3 godziny temu, rysiek napisał:

Gdyby nie duza ilość opinii, że OBK to straszny muł to juz bym brał. Naprawde jest taki problem z wyprzedzaniem tego nieszczęsnego tira? 

Umów się, przejedź i porównaj. W Volvo możesz dostać auto nawet na weekend. 

 

Miałem ten sam dylemat co Ty teraz, i tydzień temu zamówiłem nowe V90CC z silnikiem 250 KM i 7,4s do setki z  odbiorem na maj  - sporo taniej niż używane egzemplarze od ręki :)

 

Edytowane przez Blixten
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, kriskristoffers napisał:

Z założenia Outback to nie wyścigówka

Z silnikiem wolnossacym 2.5 stanowczo nie. 

 

Volvo V90 CROSS COUNTRY, z silnikiem 310 KM, też nie jest wyścigówką, jest po prostu żwawym kąbi ze sporym zapasem mocy 

Outback XT 260 KM podobnie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, rysiek napisał:

Gdyby nie duza ilość opinii, że OBK to straszny muł to juz bym brał.

Ocenia się przez porównanie. 

Umów się na jazdę próbną Volvo, 

Tego samego dnia przejedź się Oubackiem. 

Jeśli nie zauważysz różnicy - nie przepłacaj. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, kriskristoffers napisał:

A co ja mam powiedzieć jak mam 2.0 e-boxer? :biglol:

To całkiem fajny silnik, choć w mojej ocenie ma nieco za mały (mowa o XV, bo takim jeździłem na czas oddania naszego do przeglądu), bak paliwa. Muszę jednak dodać, że znakomita część mojego przebiegu to tzw. trasa, a auto którym poruszam się na co dzień, potrafi przejechać na jednym baku 1200 km (sprawdzone empirycznie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wszystkim za odpowiedzi. Mieszkam na wsi, w ślepej ulicy, często w zimie nie jest odsnieżone jak zasypie w nocy i jak trzeba rano dzieci do szkoły zawieźć to można się zakopać. Czasem w jakis teren trzeba wjechac z przyczepką, lub do lasu. Kilka razy w roku w bieszczady też lubimy pojechać. Tym sie głównie kieruje przy szukaniu. Nie potrzebuje wyscigówki ale i na wakacje raz w roku jak pojadę to te 3000km po autostradzie zrobię.

Oczywiscie przejadę się Outbackiem i V60cc i podejme jakąs decyzje. 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...