Skocz do zawartości

Subaru Outback [BT] (MY20/MY21 =>)


FilipBB

Rekomendowane odpowiedzi

7 godzin temu, Jacocz napisał:

Jakby ktoś chciał zobaczyć z bliska wersje zza oceanu to wystarczy wycieczka do Czech https://www.tipcars.com/ds/impexta3000/

Fajne to,to a ile to wyjdzie w przeliczeniu na nasze cebuliony po sprowadzeniu?Rozumiem, że cło już zapłacone skoro jest w Czechach. Nie chce mi się liczyć:mrgreen:

Uuu,będzie drogo,goła cena to już prawie 245kpln

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, B-52 napisał:

@Blixten, ten czas oczekiwania jest długi, czy normalny, a tylko mi się wydaje, że długi?

Czy poszalałeś przy specyfikacji i jednak jest długi przez to?

Dzisiaj mało co jest normalne ;)

Postawiłem na Szwedów, bo pandemia nie robi na nich wrażenia, i jeśli wystarczy półprzewodników i skóry na tapicerkę (bo z tym jak się okazuje tez może być problem), to auto powinno przyjechać w kwietniu, lub w maju, który widnieje w umowie. Tak naprawdę to będę zadowolony jeśli w ogóle uda się wyprodukować i odebrać auto przed letnimi wakacjami.  

Przy konfiguracji nie poszalałem, bo nie wziąłem wychwalanego audio Bowers&Wilkins, panoramicznego dachu, pneumatycznego zawieszenia (tylnej osi), czterostrefowej klimatyzacji, masażu przednich foteli, ogrzewania postojowego, .... normalnie golas ;) 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, olo11 napisał:

Uuu,będzie drogo,goła cena to już prawie 245kpln

Sądzę, że to jest cena na gotowo. Te samochody chyba stoją już w Czechach. Dopłacasz 15k za XT, dramatu nie ma.

 

Auta nawet na pewno stoją w Czechach, chyba w Stanach czy Kanadzie trudno spotkać Fabię na ulicy ;)

Edytowane przez sartek
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, sartek napisał:

Sądzę, że to jest cena na gotowo. Te samochody chyba stoją już w Czechach. Dopłacasz 15k za XT, dramatu nie ma.

 

Auta nawet na pewno stoją w Czechach, chyba w Stanach czy Kanadzie trudno spotkać Fabię na ulicy ;)

OBK XT za 260 tyś i żadnych innych dodatkowych opłat ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, sartek napisał:

Sądzę, że to jest cena na gotowo. Te samochody chyba stoją już w Czechach. Dopłacasz 15k za XT, dramatu nie ma.

 

Auta nawet na pewno stoją w Czechach, chyba w Stanach czy Kanadzie trudno spotkać Fabię na ulicy ;)

250k za OBK XT. Ciekawe czy można załatwić finansowanie w Czechach (twierdzą, że tak) i jak z dostosowaniem do warunków w EU (światła). Fajna opcja.

Edytowane przez Tsunetomo
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Tsunetomo napisał:

i jak z dostosowaniem do warunków w EU (światła)

Trzeba by zgłębić temat, ale nie ma rzeczy niemożliwych. W warunkach dzisiejszej globalizacji nie wykluczałbym, że Subaru robi takie same lampy na cały świat.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, sartek napisał:

Trzeba by zgłębić temat, ale nie ma rzeczy niemożliwych. W warunkach dzisiejszej globalizacji nie wykluczałbym, że Subaru robi takie same lampy na cały świat.

Zgłębię. Mam dobre kontakty w Czechach. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, sartek napisał:

Sądzę, że to jest cena na gotowo. Te samochody chyba stoją już w Czechach. Dopłacasz 15k za XT, dramatu nie ma.

 

Auta nawet na pewno stoją w Czechach, chyba w Stanach czy Kanadzie trudno spotkać Fabię na ulicy ;)

Co do lamp i innych rzeczy nie jest źle . Pytałem o nich kolegę z Czech i są to auta głównie z Kanady . Wszystko jest jak trzeba . Niestety auta są nowe i jest problem z opłatami . Najlepiej jakby ktoś nimi pojeździł w Czechach pół roku . Niestety dalej zostanie do zapłaty akcyza z 2.4 l. 

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Jacocz napisał:

Co do lamp i innych rzeczy nie jest źle . Pytałem o nich kolegę z Czech i są to auta głównie z Kanady . Wszystko jest jak trzeba . Niestety auta są nowe i jest problem z opłatami . Najlepiej jakby ktoś nimi pojeździł w Czechach pół roku . Niestety dalej zostanie do zapłaty akcyza z 2.4 l. 

Albo rejestracja w Czechach. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przypomnę tylko, że akcyza zwiększa cene do 285 PLN brutto. Jeśli chodzi o rejestrację, to widzę jadą na szczęściu, że udaje im się je zarejestrować w UE.

25 minut temu, Jacocz napisał:

Co do lamp i innych rzeczy nie jest źle . Pytałem o nich kolegę z Czech i są to auta głównie z Kanady . Wszystko jest jak trzeba . Niestety auta są nowe i jest problem z opłatami . Najlepiej jakby ktoś nimi pojeździł w Czechach pół roku . Niestety dalej zostanie do zapłaty akcyza z 2.4 l. 

No właśnie nie wszystko. Brakuje przeciwmgielnego tylnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

53 minuty temu, FilipBB napisał:

Brakuje przeciwmgielnego tylnego.

Czyli tani i łatwy w montażu bzdet. Nie trzeba wymieniać świateł itd.

Godzinę temu, Blixten napisał:

Ile taki XT ma do setki ? 

0-60 mph 6.1 s

Żwawe auto, pewnie jak Forester XT. 

Moc 260 KM z doładowanego 2.4 nie powala. Trudno powiedzieć dlaczego nie zastosowano znanego z XT i WRX silnika FA20 który dysponował mocą 300 KM. 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, mechanik napisał:

Moc 260 KM z doładowanego 2.4 nie powala

Może i nie powala,ale co mają powiedzieć właściciele H6,tylko 260KM z 3.6 litra:rolleyes:Tak,wiem,nie ma "wiatraczka"

Jest szansa że 2.4 będzie troszkę mniej palił,ale to tylko malutka szansa:mrgreen:

Edytowane przez olo11
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, FilipBB napisał:

Jeśli chodzi o rejestrację, to widzę jadą na szczęściu, że udaje im się je zarejestrować w UE.

Sprawa,chyba jest dość prosta.Pojazd ma spełniać wymagania techniczne o dopuszczeniu do ruchu zgodnie z prawem danego kraju i tyle.

To jest raczej import prywatny lub taki udaje, kwestie homologacjne nic nie utrudniają,trzeba spełnić w/w wymogi do rejestracji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, mechanik napisał:

Moc 260 KM z doładowanego 2.4 nie powala. Trudno powiedzieć dlaczego nie zastosowano znanego z XT i WRX silnika FA20 który dysponował mocą 300 KM.

Bo w serii FA20F robił 300KM tylko w Japonii na wysokooktanowym paliwie, na innych rynkach było to już około 260KM. FA24F w przeciwieństwie do FA20F nie wymaga paliwa premium i zauważalnie lepiej nadawał się do targania przyczepy, a takie właściwości bardziej pasowały do charakteru Ascenta czy Outbacka. Inna sprawa, że w nowym WRX też już jest FA24F.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, olo11 napisał:

Sprawa,chyba jest dość prosta.Pojazd ma spełniać wymagania techniczne o dopuszczeniu do ruchu zgodnie z prawem danego kraju i tyle.

To jest raczej import prywatny lub taki udaje, kwestie homologacjne nic nie utrudniają,trzeba spełnić w/w wymogi do rejestracji.

Jesteśmy w UE. Przepisy są takie same wszędzie. Różnią się tylko „drobiazgami” typu liczba kamizelek na osobę w samochodzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, mechanik napisał:

Czyli tani i łatwy w montażu bzdet. Nie trzeba wymieniać świateł itd.

0-60 mph 6.1 s

Żwawe auto, pewnie jak Forester XT. 

Moc 260 KM z doładowanego 2.4 nie powala. Trudno powiedzieć dlaczego nie zastosowano znanego z XT i WRX silnika FA20 który dysponował mocą 300 KM. 

W Driving Sports TV realnie wykręcał tyle co XT EU czyli 7s z hakiem i to z mega skupieniem kierownika przy starcie.

Przy byle jakich próbach zbliżał się do niecałych 8s.  

Powtarzalne 6s robi Legacy XT sedan. 

 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, Lisek napisał:

W Driving Sports TV realnie wykręcał tyle co XT EU czyli 7s z hakiem i to z mega skupieniem kierownika przy starcie.

Przy byle jakich próbach zbliżał się do niecałych 8s.  

Powtarzalne 6s robi Legacy XT sedan

To wygląda bardziej realistycznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, mechanik napisał:

Czyli tani i łatwy w montażu bzdet. Nie trzeba wymieniać świateł itd.

0-60 mph 6.1 s

Żwawe auto, pewnie jak Forester XT. 

Moc 260 KM z doładowanego 2.4 nie powala. Trudno powiedzieć dlaczego nie zastosowano znanego z XT i WRX silnika FA20 który dysponował mocą 300 KM. 

Realnie w Driving Sports TV wykręcał tyle co XT EU czyli 7s z hakiem i to z mega skupieniem kierownika przy starcie.

Przy byle jakich próbach zbliżał się do niecałych 8s. 

Powtarzalne 6s robi Legacy XT sedan.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, Lisek napisał:

W Driving Sports TV realnie wykręcał tyle co XT EU czyli 7s z hakiem i to z mega skupieniem kierownika przy starcie.

Przy byle jakich próbach zbliżał się do niecałych 8s.  

Czyli ciut gorzej niż Volvo z silnikiem 2,0 ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Lisek napisał:

Realnie w Driving Sports TV wykręcał tyle co XT EU czyli 7s z hakiem i to z mega skupieniem kierownika przy starcie.

Przy byle jakich próbach zbliżał się do niecałych 8s. 

Czyli ciut gorzej niż Volvo z silnikiem 2,0 ;) 

 

1 godzinę temu, FilipBB napisał:

Jesteśmy w UE. Przepisy są takie same wszędzie. 

No to trzeba się pospieszyć z zakupami bo nie wiadomo jak będzie :huh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Lisek napisał:

W Driving Sports TV realnie wykręcał tyle co XT EU czyli 7s z hakiem i to z mega skupieniem kierownika przy starcie.

Przy byle jakich próbach zbliżał się do niecałych 8s.  

Powtarzalne 6s robi Legacy XT sedan. 

 

Czyli jak z modelami Subaru ostatnio - bez szału.

Nie żeby się zaraz ścigać, ale 7.2 s do 100 km /h ma Wrangler Sahara 2.0 benzyna. 

Sahara hybryda robi setkę w okolicach 6 sekund. 

Przyjemnie jeździć (obiektywnie) dynamicznym autem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...