Skocz do zawartości

Subaru Outback [BT] (MY20/MY21 =>)


FilipBB

Rekomendowane odpowiedzi

13 minut temu, ESP napisał:

Widzę, że ktoś się zagotował jak EJ257 po przejażdżce autobahn'em :oops:

Nie wiedziałem że niektórym 100l pojemności bagażnika mniej może tak dopiec.:upside-down-face_1f643-small:
Może lekarstwem będzie kupno Hummera, Ram'a, F250 lub innej "nakładki powiększającej przyrodzenie"?:clapping:

To tez może przynieść ulgę w cierpieniu

0001907_masc-na-bol-dupy.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Jaca68 napisał:

głebokość: 96 - 108 cm z zależności od położenia kanapy

Czy da się zmienić kąt pochylenia oparcia? Bo przyznam, że to się pasażerom ostatnio bardzo podobało - miejsca na nogi w tej klasie auta i tak raczej nikomu nie brakuje.

11 godzin temu, Jaca68 napisał:

głebokość: 96 - 108 cm z zależności od położenia kanapy

szerokość z najwęższym miejscu: 115 cm

wysokość do rolety: 45 cm

Już te wartości dają 497 litrów a są mocno zaniżone

Tak duży klocek wsadziłbyś mając pakę o ścianach prostych jak w pickupie, ale tutaj dojdzie Ci skos od oparcia tylnej kanapy oraz skos od linii tylnej części nadwozia. Nie mniej faktycznie sumując dodatkowe miejsce z boku RX 300 ma pojemność bagażnika podobną do OBK i tylko minimalnie mniejszą. Inna bajka to RX 450hL z którym i ja pomyliłem rozmiar (obiecuję następnym razem nie pisać takich rzeczy z komórki) :D

 

  • Dzięki! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Czarne_Koronkowe jeśli jezdzisz na CRO daj znać czy brakuje Ci wentylacji foteli. Przyznam że w forku przy czarnej skórze strasznie mi tego brakuje. Nawet przy krótkiej trasie plecy mam spocone masakrycznie...Niestety OBK nie ma możliwości wentylacji ale może mieć jasną skórę i ma trochę wiecej perforacji, nie wiem czy to robi jakąkolwiek różnice?

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, emdzy napisał:

@Czarne_Koronkowe jeśli jezdzisz na CRO daj znać czy brakuje Ci wentylacji foteli. Przyznam że w forku przy czarnej skórze strasznie mi tego brakuje. Nawet przy krótkiej trasie plecy mam spocone masakrycznie...Niestety OBK nie ma możliwości wentylacji ale może mieć jasną skórę i ma trochę wiecej perforacji, nie wiem czy to robi jakąkolwiek różnice?

 

po przesiadce z FXT SJ (czarna "skóra" z perforacją) na Kia Stinger (też czarna "skóra" z perforacją + wentylacja) stwierdzam, że nia chciałbym już jeździć autem ze skórzaną tapicerką bez wentylacji... z kolei jazdę ex-Tribecą (gładka jasna "skóra") w upalne dni teraz wspominam jako prawdziwą masakrę dla mego dupska i pleców :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, eddie_gt4 napisał:

 

po przesiadce z FXT SJ (czarna "skóra" z perforacją) na Kia Stinger (też czarna "skóra" z perforacją + wentylacja) stwierdzam, że nia chciałbym już jeździć autem ze skórzaną tapicerką bez wentylacji... z kolei jazdę ex-Tribecą (gładka jasna "skóra") w upalne dni teraz wspominam jako prawdziwą masakrę dla mego dupska i pleców :mrgreen:

Szczytem masochizmu bylo moje ex STI MY16 w kolorze czarnym z czarna alcantara i "skorzanymi" bokami. Czlowiek sie pocil na sam widok tego zestawu zanim wsiadl do auta.

Dodajac do tego specyficzna subarowa klime byla to istna sauna na kolkach:D 

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, Lisek napisał:

Szczytem masochizmu bylo moje ex STI MY16 w kolorze czarnym z czarna alcantara i "skorzanymi" bokami. Czlowiek sie pocil na sam widok tego zestawu zanim wsiadl do auta.

Dodajac do tego specyficzna subarowa klime byla to istna sauna na kolkach:D 

 

 

Tak...klima bardzo specyficzna. Na każdych światłach klima przestaje spełniać swoja funkcję...chociaż to sie dzieje nie tylko na światłach ale za każdym razem kiedy wyłącza sie spalinówka. AC działa tylko ze spalinówką. Dlatego tryb sport do jazdy po mieście to raczej konieczność (rzadziej wyłącza się spalinówka). O ile orientuje się to w OBK można wyłączyć start/stop co raczej powinno pomóc w unormowaniu temperatury w aucie. Ale nie pomoże nic w spoconych plecach...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

52 minuty temu, eddie_gt4 napisał:

po przesiadce z FXT SJ (czarna "skóra" z perforacją) na Kia Stinger (też czarna "skóra" z perforacją + wentylacja) stwierdzam, że nia chciałbym już jeździć autem ze skórzaną tapicerką bez wentylacji...

 

 

popatrz, a ja chcialem zamienic perkalikowe fotele na skorzane w ramach premiumizacji swojego forestera

z drugiej strony przy moich przebiegach tym autem wystarczylyby drewniane zydle  ;)

 

tapatalked

verstuurd vanaf mijn iphone

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież to wszystko, cała ta skóra, jest super jeśli chodzi o czystość, ale nienawidzę mieć mokrej koszuli na plecach po krótkiej przejażdżce...jak dobrze rozumiem to nie ważne czy czarna, biala, kremowa skóra, bez wentylacji poprostu ciężko z tym w upalne dni.

Wysłane z mojego SM-G980F przy użyciu Tapatalka

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie auta miałem z wykończeniem foteli skórą . Nie będę się odnosił do jakości samej skóry ale zasada jest jedna : nic nie dają przeszycia i inne pierdoły . Musi być perforowana z dziurkami a najlepiej z wentylacją i jest ok. Najgorsza w koncernie VW . Twarda i z przeszyciami - ta sama  w superbie , passacie i audi A6. Tam tylko z wentylacją bo tylko ta jest perforowana  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, emdzy napisał:

Przecież to wszystko, cała ta skóra, jest super jeśli chodzi o czystość, ale nienawidzę mieć mokrej koszuli na plecach po krótkiej przejażdżce...jak dobrze rozumiem to nie ważne czy czarna, biala, kremowa skóra, bez wentylacji poprostu ciężko z tym w upalne dni.

Wysłane z mojego SM-G980F przy użyciu Tapatalka
 

Ja gotowy byłbym zamienić skórę na wysokiej jakości welur. Przyjemne w dotyku zarówno zimą jak i latem. Wiem, jest jeszcze alkantara. Miałem i rzeczywiście, pokrycie tym części bezpośrednio przylegających do ciała sprawia, że użytkowanie skóry wchodzi na inny poziom.

Nie miałem nigdy samochodu z wentylacją foteli, więc trudno mi polemizować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja gotowy byłbym zamienić skórę na wysokiej jakości welur. Przyjemne w dotyku zarówno zimą jak i latem. Wiem, jest jeszcze alkantara. Miałem i rzeczywiście, pokrycie tym części bezpośrednio przylegających do ciała sprawia, że użytkowanie skóry wchodzi na inny poziom.
Nie miałem nigdy samochodu z wentylacją foteli, więc trudno mi polemizować.
Mieliśmy ostatnio podobny dylemat w aucie rodzinnym. Mogła być skóra, nawet wentylowana, ale pojawiły się obawy, że jak na te mokre plecy ma wiać z jakiś tam dziurek to zaraz będziemy chorzy. Skończyło się na alcantarze. W pielęgnacji będzie trudniej, ale wszyscy zadowoleni. Przyjemnie, ładnie i nic się nie klei.
W XV mamy skóry i żona cierpi i latem i zimą. Nie jeździmy XV w dalekie trasy, ale jazda w upale na tych fotelach to nie jest szczyt komfortu.
W nowym OBK ciekawym rozwiązaniem może być tapicerka materiałowa... w wersji active.

Wysłane przy użyciu Tapatalka


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, emdzy napisał:

@Czarne_Koronkowe jeśli jezdzisz na CRO daj znać czy brakuje Ci wentylacji foteli. Przyznam że w forku przy czarnej skórze strasznie mi tego brakuje. Nawet przy krótkiej trasie plecy mam spocone masakrycznie...Niestety OBK nie ma możliwości wentylacji ale może mieć jasną skórę i ma trochę wiecej perforacji, nie wiem czy to robi jakąkolwiek różnice?

Ja mam wersje active. Jak ostatnio byłem w salonie i widziałem demowke z jasna skóra to stwierdziłem ze przy moim wnętrzu wyglada jak 2 klasy wyżej… ale rzeczywiście dupa się w moim nie poci :) mamy 27 stopni w cieniu i nikt nie narzeka. W FSK mamy brązowa skore i jest średnio ciekawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no dobra krótkie porównanie cenowe.

OBK - 227 tyś zł

Superb scout - 230 tyś

V90 CC - 277tyś (po upustach, natomiast cena katalogowa to ponad 330 tyś)

A6 Allroad quatro,przypuszczam że ponad 400tyś (katalogowo ponad 511tyś zł) nie wiem ile jest tutaj do urwania.

 

Wszystkie podobne wyposażone. "najbidniej" wyposażony OBK, bo nie ma roletek w drzwiach ;) (brak webasto/podgrzewania przedniej szyby, wentylacji foteli, etc) i ma najsłabszy silnik...

 

Nie spodziewałem się że Superb będzie cenowo tak blisko OBK i wyposażeniowo tak wysoko (bo nawet webasto z pilota w tej cenie jest), no i mocowo...280km.

 

do tego V90 CC z silnikiem benzyna 250KM, wychodzi "tylko" 50 tyś więcej. za to Audi A6 to kompletny odlot cenowy.

 

skoda mnie kusi o zgrozo....

 

PS. moje daily to octavia służbowa, od 4 lat, 100km, 150 KM, to auto jest tak samo nudne jak niezawodne. Kompletnie bezobsługowe przez te 4 lata.

 

Foresterem jeździ żona i nie chce go zmieniać. Ja chce na coś szybszego. Chce mieć więcej funu z jazdy.

 

Ciekawy jestem jak porównanie w prowadzeniu i komforcie jazdy miedzy OBK, superbem i Volvo... ale o tym troche pertyn gadał. A ja sie już umawiam (tylko OBK jeździłem) żeby to samemu porównać. no i ciekawostka, wszystkie auta okres czekania to minimum 8 miesiecy...

 

Jak jest z napędami w skodzie i volvo, stałe czy dołączane?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, emdzy napisał:

A6 Allroad quatro,przypuszczam że ponad 400tyś (katalogowo ponad 511tyś zł) nie wiem ile jest tutaj do urwania.

Obecnie 12%, produkcja planowana na 3 kwartał 2022. 

300 k za kilkuletnie auta, mnie niemiecka ergonomia nie porywa. 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...