Skocz do zawartości

Subaru Outback [BT] (MY20/MY21 =>)


FilipBB

Rekomendowane odpowiedzi

tylko ze jak doposazysz cc90 do poziomu platinium to wyjdzie 280tys zł? kwestia silnika i tutaj volvo wygrywa bo przynajmniej wybór jakiś ma...

do rx300 zapakuj fotelik i zmieść do tego 2 osoby na kanapie....

obk bagażnik 590litrow....

Wysłane z mojego SM-G980F przy użyciu Tapatalka



Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Czarne_Koronkowe napisał:

 

wkurzające jest to, ze Apple car rozłącza się co jakaś godzinę. Trzeba wypiąć kabel z telefonu, poczekać z 5 sekund i wpiąć na nowo…

Spróbuj na innym kablu, najlepiej oryginalnym. Miałem podobny problem z note 10 i android auto. Co jakis czas sie rozłączał. Trzeba było wypiąć kabel i podpiąć ponownie by przywrocić polaczenie z autem. Wymiana kabla na ori samsung rozwiązała problem permanentnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, sartek napisał:

Nie jeździłem, więc nie wiem, ale zapytam: to poważnie jeździ porównywalnie do OBK? Bo jeśli tak, to zadam sobie trud i obczaję.

To się przejedź. Nie wiem co to znaczy porównywalnie do OBK. Na pewno dynamiczniej bo ma mocniejszy silnik. Prawdopodobnie ciszej, choć  nie wiem nowym OBK nie jeździłem a mówią że jest nieźle. Powiem tam - na asfalcie prawdopodobnie lepiej,  w terenie zdecydowanie gorzej niż OBK ;)

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, ESP napisał:

Ponawiam prośbę. Nie karmić trolla :) Troll ma chyba Lexa, wiec Lex to cudo a Subaru to największe zło. 453 to zatem tyle samo co 559, a subiektywnie nawet więcej ;)

Dyskusja z trollem jest jak powszechnie wiadomo bezcelowa, a  nie karmiony troll umiera. 

 

Edytowane przez Tsunetomo
  • Dzięki! 1
  • Do kitu 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, Czarne_Koronkowe napisał:

wkurzające jest to, ze Apple car rozłącza się co jakaś godzinę. Trzeba wypiąć kabel z telefonu, poczekać z 5 sekund i wpiąć na nowo…

Są dwie możliwości: 

1. Kabelek - u mnie wymiana na solidniejszy załatwiła sprawę,

2. Do stacji multimedialnych są przystawki na bezprzewodowy Car Play, ponoć działa świetnie. 

 

Poza tym rozłącza się często a rozłancza rzadko, więc w mojej ocenie prawidłowa forma to rozłancza. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro rozmawiamy o bagażnikach Outback'a i jego rywali, to w przypadku V90CC, producent deklaruje 560 litrów, a rzeczywistości wygląda następująco:

Szerokość bagażnika w najwęższym miejscu: 108cm

Długość podłogi: 115cm

Wysokość od podłogi do rolety: 46cm

Pod podłogą znajduje się koło dojazdowe i narzędzia. 

Oparcie tylnej kanapy dzieli się 60:40, i jest w niej praktyczny otwór, np. na narty.

... no i mój pieseł łatwo wskoczył :thumbup: bo próg nie jest wysoki, na moje oko jakieś 66-67cm. 

No i Volvo składa auta w stylu Ikei, bo np. roleta jest made in Poland :ok:

 

20210905_102255.jpg

20210905_102117.jpg

20210905_101931.jpg

20210905_085442.jpg

20210905_090345.jpg

  • Super! 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Michał Krupa napisał:

@Blixten a wyciszenie lepsze w stosunku do którego Subaru?

Z XV przesiadłem się do Forestera XT i to była duża różnica. Potem kupiłem Outbacka i tu różnica w zakresie wyciszenia i komfortu była kolosalna.

 

Wyciszenie porównuję do XV oraz do Mazdy CX5, którą właśnie chcemy sprzedać. 

Co ciekawe, w Volvo zauważalny lekki szum pojawia się już przy 120, ale mega mnie zaskoczyło, że nie wzrasta on proporcjonalnie do prędkości- przy 160-180 jest praktycznie niewiele większy niż przy 120. 

 

Testowałiśmy już kilka aut i nigdzie nie było problemu, żeby wziąć auto na weekend. W przypadku Subaru, pracuję nad dealerem żeby użyczył Outbacka na dłużej niż godzinę. 

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Blixten napisał:

W przypadku Subaru, pracuję nad dealerem żeby użyczył Outbacka na dłużej niż godzinę.

Nie ma aut, dlatego nie chcą pożyczać. Też próbowałem na dłużej niż 30 minut. Trzeba czekać aż jakaś większa dostawa dopłynie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, aflinta napisał:

Nie ma aut, dlatego nie chcą pożyczać.


Mój lokalny dealer nigdy nie chciał. „Panie testówka już sprzedana - nie może mieć dużego przebiegu”.

 

2 godziny temu, Michał Krupa napisał:

@Blixten a wyciszenie lepsze w stosunku do którego Subaru?

Z XV przesiadłem się do Forestera XT i to była duża różnica. Potem kupiłem Outbacka i tu różnica w zakresie wyciszenia i komfortu była kolosalna.

 

Wszystko co piszesz to prawda. Ale wiele zależy pd punktu odniesienia. Jak po dwóch dobach jazdy testówką premium przesiadłem się do mojego OBK, to sprawdzałem, czy mam pozamykane drzwi i okna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Tsunetomo napisał:

Ponawiam prośbę. Nie karmić trolla :) Troll ma chyba Lexa, wiec Lex to cudo a Subaru to największe zło. 453 to zatem tyle samo co 559, a subiektywnie nawet więcej ;)

Dyskusja z trollem jest jak powszechnie wiadomo bezcelowa, a  nie karmiony troll umiera. 

 

Mae culpa, na chwilę odsłoniłem jego posty bo pomyślałem w innych wątkach coś mądrego napisze ale jak widać dalej idzie zgodnie z linią: "jeśli teoria nie zgadza się z faktami, tym gorzej dla faktów".

Obiecuję poprawę ;)

 

Wracając do wątku:

Nie ukrywam, że V90/60CC zawsze mi się podobały a jakoś nowy OBK do mnie nie przemawia. Ten wielki ekran to krok wstecz, reszta to kosmetyka, dlatego mam zgrzyt patrząc na cenę. 

 

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OBK to SUV? Mocno naciągane. ;)

I OBK i V60/90CC właśnie są dla mnie bardzo atrakcyjne: bardzo pasuje mi koncept podniesionego kombi: łączy to co najlepsze w SUV (wysokie opony + spory prześwit = niewrażliwość na dziury i krawężniki) i klasycznego kombi (wygodna pozycja za kierownicą, spory bagażnik, niezłe właściwości jezdne).

We wszystkich SUV'ach którymi jeździłem (AR Stelvio, Skoda Kodiaq RS, Rav4 Lexus RX, Audi Q5, VW Tiguan, Forester) właśnie najbardziej przeszkadzała mi pozycja za kierownicą, jakbym siedział na stołku (na wspomnienie o Rav4 dalej mam odruch wymiotny:toobad:). 
Ani w OBK ani w Volvo tego poczucia nie miałem. No i pomimo sporej bryły wcale dużo więcej miejsca w kabinie czy w bagażniku nie oferowały (szczególnie Stelvio, gdzie z tyłu jest po prostu klaustrofobicznie, a automatycznie cofające się przednie fotele jeszcze bardziej utrudniają życie na tylnej kanapie).

No nic, poczekam, aż skończy mi się kredyt, może do tej pory wprowadzą jakiś sensowny facelift OBK bo na razie nie jest faworytem.

Edytowane przez ESP
  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

26 minut temu, spawalniczy napisał:

Najfajniejsze w Volvo jest to, że to jest klasyczne kombi na szczudłach a nie prawie SUV jak nowy OBK.

 

Kolejny plus dla Volvo jest za jego wysokość i możliwość wjechania do hali garażowej z boxem dachowym. Kilka razy w roku, ale na plus. Jeszcze jeden plus to półautomatyczny składany hak. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Blixten napisał:

 

 

Kolejny plus dla Volvo jest za jego wysokość i możliwość wjechania do hali garażowej z boxem dachowym. Kilka razy w roku, ale na plus. Jeszcze jeden plus to półautomatyczny składany hak. 

Przecież Ty już to auto mentalnie kupiłeś ;) Po co wyszukiwać kolejne argumenty „na tak”. 

Jako posiadacz V90CC z nalotem ponad 75k km powiem, że to całkiem udane auto. Moze @Xathrin tez cos doda od siebie, bo też sporo km nim pokonał. 

Uniwersalne, wszechstronne auto, bezproblemowe, ale imho zupełnie bez emocji z prowadzenia. O ile sobie przypominam, OBK MY16, prowadził się jakoś tak fajniej. Nie fajne byly jego braki w mocy i przyspieszeniu przy wyprzedzaniu. Nowy zapewne podobne braki dynamiki ma, ale jeśli prowadzi się lepiej niż poprzednik, jest zdecydowanie lepiej wykonany i wyciszony (chociaż MY16 nic w tym zakresie nie mogłem zarzucić), a do tego mamy coraz wiecej dróg dwupasmowych i coraz większe restrykcje za przekroczenie prędkości, to za 230k zl wydaje się bardzo rozsądną propozycją. Wnętrze wyglada super, duży plus wobec poprzedniej generacji. Gdyby nie permanentny brak czasu, to chętnie odbyłybym jazdę testową, nawet z góry informując w salonie, ze na razie nie kupię i mogę zapłacić za paliwo ;)

 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, Tsunetomo napisał:

Przecież Ty już to auto mentalnie kupiłeś ;) Po co wyszukiwać kolejne argumenty „na tak”. 

Jako posiadacz V90CC z nalotem ponad 75k km powiem, że to całkiem udane auto

 

Rzeczywiście podoba nam się V90CC i jesteśmy bliżej decyzji niż dalej, ale: 

 

- benzyna czy diesel ? Tym drugim jeździliśmy teraz i .. trochę klekocze, ale za to jedzie i taka dynamika nam wystarcza, 

- używany teraz, czy nowy niewiadomo kiedy ?

- leasing/kredyt/Gotówka, bo PiS coś kombinuje z odliczeniem VAT przy wykupie ? 

- Adblue - na co to komu ? ;)

- czarna tapicerka czy jasny beż , bo Żona mówi, że "ta jest sraczkowata" ? ;)

- itd... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...