Jump to content

jasiem

Użytkownik
  • Content Count

    389
  • Joined

Community Reputation

264 Wspaniały

About jasiem

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Piaseczno
  • Auto
    Coś będzie, jeszcze trochę :)

Recent Profile Visitors

1289 profile views
  1. Widziałem go wczoraj, napisu nie zdążyłem przeczytać ale na furę zwróciłem uwagę. Warty już nie było... Również pozdrawiam
  2. Z drugiej strony - klient który jednak zapyta i "ugra" wysoki rabat będzie czuł się wygranym i, być może, wróci. Pytanie jakich klientów jest więcej? Patrząc z drugiej strony - można się poczuć jeleniem w Subaru, skoro kupując 5ty samochód dostaje się 3% rabatu po negocjacjach kiedy inne marki dają po kilkanaście. Ale to już akademickie rozważania co lepsze, ja się nie znam, ja oglądam "Wojny samochodowe", tam się zawsze targują
  3. A może i tak, o tym nie pomyślałem
  4. Jaki jest sens konstruowania w ten sposób cenników Trzeba by zapytać tych co te cenniki (i politykę cenową) ustalają Moim zadaniem to oczywiste - ktoś wynegocjuje więcej, ktoś mniej - czyli zawsze jest szansa na większą marżę, bo przecież poniżej pewnego poziomu i tak się nie schodzi. Może też chodzi o to, że większy rabat robi większe wrażenie? W każdym razie we wcześniejszych wypowiedziach chciałem tylko zaznaczyć że ostateczne ceny konkurencji nie są aż tak bardzo odległe od cen OBK, tyle że czasami wymagają nieco dłuższych rozmów z handlowcem.
  5. Ale porównujemy demo z nowym? To jasne że kwoty finalne będą się różnić - ale początkowe też. 157 tys. to będzie jakieś 20% rabatu. Za demo od ceny nowego. Rocznik chociaż bieżący? Volvo daje porównywalny % rabat na nowy samochód.
  6. Dokładnie tak - w kwestii rabatów oczywiście
  7. Z rabatem będzie jednak taniej, bardziej porównywalnie z OBK
  8. Nie trzeba transportować, można wytwarzać na miejscu. A co do infrastruktury... W przypadku elektryków też właściwie brak, bo pojedyncze stacje i długie czasy ładowania robią te samochody co najwyżej średnio użytecznymi na dłuższe trasy - już sobie wyobrażam korek na stacji do ładowania na A1 w letni weekend... A zrobić np. 20 (co i tak nie jest dużą ilością jeśli samochód miałby się ładować choćby tylko pół godziny) szybkich ładowarek w jednym miejscu to jednak "trochę" mocy potrzeba dostarczyć...
  9. Rzeczywiście, 4 godziny temu... O ja niewierny, moja wina, nie czytam każdego posta na bieżąco...
  10. Taka ciekawostka: https://spidersweb.pl/autoblog/subaru-normy-emisji-co2-subaru-silnik-benzynowy/?fbclid=IwAR2x9kP7JvQy868W-FhNn6dICRgeMePmrXH9DjjHVSC0P1kv7jmQjHzpf9I
  11. Dolicz jeszcze 18,6% akcyzy oraz +2% różnicy VAT. Da się i u nas w podobnej cenie, tyle że już zarejestrowany: https://samochody.subaru.pl/samochody/947-subaru-outback-subaru-outback-25-exclusiwe
  12. Widziałem ale dzięki za pamięć. Samochód rzeczywiście ciekawy (i bezpieczny) ale jednak cały czas liczę na to, że lada moment będzie można zamawiać nowego OBK i że w budżecie się zmieści
  13. Czekam zatem na wrażenie, mocno sceptycznie jestem nastawiony do tej hybrydy, ciekawi mnie jak w porównaniu do OBK wypadnie (jeśli z tym napędem będzie testowy samochód) Byłem, jeździłem Sorento. Hybrydą oczywiście, bo raz że ciekaw byłem jak to jeździ a dwa dyszle (podobno) do demówek nie są po linii KIA Polska więc wybór raczej ograniczony . A wrażenia takie: - miejsca dużo, z przodu bardzo wygodnie - zarówno jeśli chodzi o ilość miejsca jak i o fotele, z tyłu miejsca na nogi i nad głową z dużym zapasem tyle że miałem wrażenie że kanapa jest minimalnie za blisko podłogi, co w
  14. Czekam zatem na wrażenie, mocno sceptycznie jestem nastawiony do tej hybrydy, ciekawi mnie jak w porównaniu do OBK wypadnie (jeśli z tym napędem będzie testowy samochód)
×
×
  • Create New...