fuyek3 Opublikowano 28 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2018 Raczej XV nie jest rozwiązaniem zastępującym Forestera ze względu na bagażnik przede wszystkim, raczej potencjalni klienci pójdą szukać do innych marek... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 28 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2018 Silnik 2,5 litra to wieksza akcyza a wiec i wyzsza cena.Przybylo tez kilka bajerow ktore tez odbija sie na cenie. Brak XT byl wiadomy od dawna wiec nie ma co bic piany nad tym. Byl,nie ma i nie bedzie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peteres Opublikowano 28 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2018 Na Netcarshow można sobie poogladać więcej zdjęć https://www.netcarshow.com/subaru/2019-forester/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MKK Opublikowano 28 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2018 Dołożone kilkanaście kucy ale to dalej 4 cylindry Do 300 Nm nie dojdzie Gdyby był ten silnik w PL gdy ja wybierałem, miałbym chyba dylemat Czy zdecyduje się na obniżenie parametrów silnika gdy będę zmieniał auto i będzie to jedyna wersja w Foresterze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bmarcin Opublikowano 28 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2018 Wersja sport I 182KM?? Troche ubogo zwlaszcza ze 15 lat temu bylo ponad 200... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 28 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2018 brak 2.0dit, brak sti, los Levorga też podobno nie pewny.. To czym te salony Subaru będą handlowały? Jeżeli nie zaoferują czegoś nowego na co będzie popyt to może być ciężko utrzymać ten biznes ( salony ) w Pl. Być może dealerzy będą zmuszeni pójść w kierunku multi salonów jak MM Cars czy jak jeden z nowych salonów Subaru w którym czytałem że zagnieżdża się Nissan . Niestety z takimi salonami jest imo taki problem że idziesz z zamiarem kupna Subaru a wyjeżdżasz Nissanem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MKK Opublikowano 28 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2018 Płaska podłoga po złożeniu tylnej kanapy Nawiewy z tyły Fotele wyglądają jakby miały lepiej trzymać No i może jednak będzie także dostępny inny silnik Ciekawa będzie cena w PL biorąc pod uwagę także to co napisał @Lisek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abrams Opublikowano 28 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2018 31 minut temu, jozef1972 napisał: No to zamiast kolejnego FXT bedzie... Stelvio Też tak myślę, tylko u mnie zamiast Q5. Jeżeli nie będzie FXT. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mio1 Opublikowano 28 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2018 1 minutę temu, Karas napisał: brak 2.0dit, brak sti, los Levorga też podobno nie pewny.. To czym te salony Subaru będą handlowały? Jeżeli nie zaoferują czegoś nowego na co będzie popyt to może być ciężko utrzymać ten biznes ( salony ) w Pl. Być może dealerzy będą zmuszeni pójść w kierunku multi salonów jak MM Cars czy jak jeden z nowych salonów Subaru w którym czytałem że zagnieżdża się Nissan . Niestety z takimi salonami jest imo taki problem że idziesz z zamiarem kupna Subaru a wyjeżdżasz Nissanem... U mnie było odwrotnie:-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siemek Opublikowano 28 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2018 7 minut temu, peteres napisał: Na Netcarshow można sobie poogladać więcej zdjęć https://www.netcarshow.com/subaru/2019-forester/ Na 19 zdjęć tylko 2-3 z rzutem tył-bok. Tyłem nie ma co sie chwalić i słusznie..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Topi Opublikowano 28 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2018 16 minutes ago, peteres said: Czuję, że wzrośnie sprzedaż XV kosztem Forestera.... Osobiście chyba wolałbym bardziej 182 koni z 2.5 w Forku niż 156 z 2.0 w XV. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MKK Opublikowano 28 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2018 1 minutę temu, Karas napisał: brak 2.0dit, brak sti, los Levorga też podobno nie pewny.. To czym te salony Subaru będą handlowały? Jeżeli nie zaoferują czegoś nowego na co będzie popyt to może być ciężko utrzymać ten biznes ( salony ) w Pl. Być może dealerzy będą zmuszeni pójść w kierunku multi salonów jak MM Cars czy jak jeden z nowych salonów Subaru w którym czytałem że zagnieżdża się Nissan . Niestety z takimi salonami jest imo taki problem że idziesz z zamiarem kupna Subaru a wyjeżdżasz Nissanem... Jakiś pomysł zapewne Subaru ma na biznes. I dealerzy w PL także myślą Ja także kupowałem w takim salonie gdzie 3 marki były. Zabrzmi to może jak truizm na TF ale że przyszedłem po konkretny towar, to nawet nie wykonałem jazd próbnych innymi autami. I nie żałuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peteres Opublikowano 28 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2018 3 minutes ago, Topi said: Osobiście chyba wolałbym bardziej 182 koni z 2.5 w Forku niż 156 z 2.0 w XV. Tylko zauważ, że Forek będzie cięższy, więc różnica pewnie będzie niewielka. Mnie z kolei zaciekawiły dwa ustawienia X- mode: Snow/Dirt and Deep Snow/Mud 40 minutes ago, Nowicjusz said: 2.5 bena pewnie około 200 Nm czyli w połączeniu z CVT wycie a nie jazda Ma mieć ok. 238 Nm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 28 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2018 Chyba trzeba będzie poszukać za jakiś czas kolejnego używanego XT-ka. Albo kupić STI (też używanego, chyba, że będzie dostępny nowy model, ale na to też się nie zanosi) i kupić w końcu prawdziwą terenówkę. Szkoda, bo auto wygląda fajnie, jest fajnie wyposażone, ale ... nie będzie emocji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarne_Koronkowe Opublikowano 28 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2018 (edytowane) Człowiek w końcu się doczekał nawiewów z tylu i lepszego wyciszenia to mu zabrali sensowny silnik. Może FHI czyta TF i nie chcieli, żeby zabrakło nam tematów to marudzenia?;) Szczerze to chyba nie nastawiałbym się na 2.5 w EU. Chociaż kto ich tam wie. Edytowane 28 Marca 2018 przez Czarne_Koronkowe 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 28 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2018 (edytowane) Żarło, żarło i zdechło. Tyle mogę powiedzieć. Oferta może i dobra dla 1) nowych klientów 2) tych co do tej pory jeździli czymś 150 PS 3) tych co mają drugie auto dla zabawy. Jako były właściciel Forka II gen turbo nie widzę siebie w aucie bez wiatraka. Edytowane 28 Marca 2018 przez RoadRunner 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peteres Opublikowano 28 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2018 5 minutes ago, przemekka said: Chyba trzeba będzie poszukać za jakiś czas kolejnego używanego XT-ka. Albo kupić STI (też używanego, chyba, że będzie dostępny nowy model, ale na to też się nie zanosi) i kupić w końcu prawdziwą terenówkę. Szkoda, bo auto wygląda fajnie, jest fajnie wyposażone, ale ... nie będzie emocji. Naszła mnie taka myśl, że w USA może nie chcą robić konkurencji dla Ascenta i dlatego będzie tylko 2,5, a w UE jednak będzie turbo? Keep on dreaming.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bobej Opublikowano 28 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2018 9 minut temu, przemekka napisał: Chyba trzeba będzie poszukać za jakiś czas kolejnego używanego XT-ka. Albo kupić STI (też używanego, chyba, że będzie dostępny nowy model, ale na to też się nie zanosi) i kupić w końcu prawdziwą terenówkę. Szkoda, bo auto wygląda fajnie, jest fajnie wyposażone, ale ... nie będzie emocji. Ja mam FXT MY18 do pracy, STi MY16 na weekend, żona jeździ Wranglerem 3.6 Polar Edition Hydro Blue z 2014. Wszyscy zadowoleni. Dzieciaki też. Skład powiedziałbym idealny. 2 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 28 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2018 Dobrze ze w przyszlym tygodniu odbieram XT MY 18:) A tak na powaznie bardzo fajne auto i gdybym kupowal za rok na 100% bym je kupil np ze wzgledu na ES. Moc XT przy obecnym ruchu i korkach ma coraz bardziej marginalne znaczenie wg mnie, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bmarcin Opublikowano 28 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2018 7 minut temu, Lisek napisał: Moc XT przy obecnym ruchu i korkach ma coraz bardziej marginalne znaczenie wg mnie, Moze i tak. Troche jak dyskusja w domu o nastepnym aucie. “Po co ci 250KM skoro wszedzie ograniczenia 50kmh??” W skrocie odp: Bo lubie, nawet jesli mam okazje uzywac raz na tydzien. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gazik Opublikowano 28 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2018 Myślę ze Forester kontynuuje kierunek wskazany przez nowa imprezę i XV - auta z napędem na obie osie - ukierunkowane na bezpieczeństwo i funkcjonalność. Subaru odeszło o swoich korzeni rajdowych i postawiło na użytkowość. Poprawiło wnętrze wyświetlacze multimedia. Widocznie takie jest zapotrzebowanie rynku. Ktos to na pewno wcześniej przeanalizował. Czy sie będzie sprzedawał? Myśle ze tak - trzeba poczekać i dać mu szanse. Sprawdzić jak to będzie jeździło. Jeździłem tydzień nowa imprezą i pomimo początkowej dużej dawki sceptycyzmu dynamika na lokalnych drogach zdecydowanie wystarczająca. Nie chodzi o sprint spod świateł ale codzienne manewry. Tylko dźwięk przyspieszania powyżej 4000 porażka.Ludzie jeżdżą outbackami 2.5 i sobie chwalą. Nam pozostaje marudzenie ewentualnie zapisy na końcówkę XT 18Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 28 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2018 No coz, wyglada na to, ze konczy sie kolejna Subarowa epoka... Impreza turbo umarla smiercia naturalna, teraz zas usmiercono turbo Forka... kiedys bedziemy cieplo wspominac te czasy Cale szczescie, ze swiat motoryzacyjny na Subaru sie nie konczy... trzeba isc do przodu (i chyba odkladac kase na "premium") P.S. jak w wode patrzylem, ze jednak bedzie tylko 2.5i https://jalopnik.com/the-2019-subaru-forester-gets-a-lot-bigger-and-kills-th-1824151536 Fajnie trolluja Subaru 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 28 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2018 Ciekawe, że nikt nie wspomniał tu o plugin hybrid o którym też była zajawka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 28 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2018 Moc silnika 2.5i wzrasta w zawrotnym tempie - az 1 KM / 1 rok 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 28 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2018 W pokazanym dzis nowym RAV-4 jest wybor miedzy 2,0 i 2,5 hybryda z super nowoczesnym AWD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się