grzes124 Opublikowano 28 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2018 Widzieliście jak szybko otwiera/zamyka się klapa bagażnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dpassent Opublikowano 28 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2018 Sport ma 182KM. Czyli jednak bye bye 2.0 DIT? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 28 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2018 Patrząc na wchodzące jesienią nowe bzdurne normy emisji obawiam się, że może się potwierdzić brak Forka u nas jak chwalą się tylko 2.5 :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B-52 Opublikowano 28 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2018 Byłoby bardzo szkoda. I myślę, że właściciele współczesnego XT, chcący zmienić swojego forestera na nowy model, mogą mieć dylemat. Ja raczej będę miał i to pewnie dość poważny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siemek Opublikowano 28 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2018 3 minuty temu, dpassent napisał: Sport ma 182KM. Czyli jednak bye bye 2.0 DIT? SPORT to tylko pakiet wizualny. Jak kiedyś w Fiacie BRAVO 1 minutę temu, B-52 napisał: Byłoby bardzo szkoda. I myślę, że właściciele współczesnego XT, chcący zmienić swojego forestera na nowy model, mogą mieć dylemat. Ja raczej będę miał i to pewnie dość poważny. Obecni właściciele XT 241KM raczej dylematu mieć nie będą Obym się mylił !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dpassent Opublikowano 28 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2018 1 minutę temu, Siemek napisał: SPORT to tylko pakiet wizualny No niestety... Mowia tylko o silniku 2.5l, 182KM. Ehhhhhh... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siemek Opublikowano 28 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2018 Z innych rzeczy na plus : USB z tyłu, nawiewy z tyłu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B-52 Opublikowano 28 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2018 3 minuty temu, Siemek napisał: Obecni właściciele XT 241KM raczej dylematu mieć nie będą Czy ja wiem? Nieskromnie wracając do własnego przykładu - mojemu w lutym stuknęło dwa lata u nas, więc za jakiś rok, czy tam trochę więcej może być już tęskno za czymś nowym i świeżym. No i jednak dylemat wtedy, czy zmieniać, jak już XT nie będzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 28 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2018 4 godziny temu, peteres napisał: Wnetrze to takie "uszlachetnione" XV Ja tam widzę praktycznie 1:1 jak XV. I nic dziwnego, impreza i forester to były zawsze w środku klony 17 minut temu, Tarpan napisał: Duży Aż za duży, strasznie ociężała sylwetka, zwłaszcza z tyłu... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes124 Opublikowano 28 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2018 (edytowane) If you’re a longtime Forester fan, this is the point where you might notice something significant in the missing column. That would be a turbo engine. The 2019 Subaru Forester will arrive without one, Subaru officials explaining there just isn’t enough demand to warrant the option. https://www.kbb.com/car-news/all-the-latest/2019-subaru-forester-suv-debuts/2100005286/ Jeśli dla US nie ma zapotrzebowania na turbo, to w EU na pewno nie będzie.... Edytowane 28 Marca 2018 przez grzes124 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Topi Opublikowano 28 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2018 Kombinacja chromu i czarnego plastiku wygląda moim zdaniem nie ładnie. A wersja Sport jest dosłownie brzydka - przekolorowana, pomarańczowe elementy na zewnątrz? Po co? Nadkoła bardzo duże, 18 calowe koła wyglądają jak szestnastki i w ogóle ten kwadratowy kształt Przedobrzyli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowicjusz Opublikowano 28 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2018 Jeśli nie będzie turbo beny - dziękuję marce Subaru 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jozef1972 Opublikowano 28 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2018 No to zamiast kolejnego FXT bedzie... Stelvio 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowicjusz Opublikowano 28 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2018 2.5 bena pewnie około 200 Nm czyli w połączeniu z CVT wycie a nie jazda :( 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siemek Opublikowano 28 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2018 4 minuty temu, B-52 napisał: Czy ja wiem? Nieskromnie wracając do własnego przykładu - mojemu w lutym stuknęło dwa lata u nas, więc za jakiś rok, czy tam trochę więcej może być już tęskno za czymś nowym i świeżym. No i jednak dylemat wtedy, czy zmieniać, jak już XT nie będzie. Wg mnie statystyczny właściciel XT kupował to auto głównie dla motoru turbo 241 KM czyli dla osiągów. Dlatego przypuszczam, że obecny właściciel XT szybciej poszuka innej marki niż przesiądzie się do nowego Forka. Co innego kierowcy wybierający celowo 2.0i. Problem kolejny to skala sprzedaży XT w całej gamie Foresterów. W Polsce sprzedają się głównie XT, co widać po ulicach. Ale po za Polską jest zdaje się odwrotnie i być może stąd decyzja Subaru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes124 Opublikowano 28 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2018 Czy ja wiem.... Jeśli pojawi się w salonie, chętnie wezmę go na jazdę próbną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fuyek3 Opublikowano 28 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2018 1 minutę temu, Nowicjusz napisał: 2.5 bena pewnie około 200 Nm czyli w połączeniu z CVT wycie a nie jazda obecny 2.5 ma 235 Nm, a nowy ma mieć ciut więcej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowicjusz Opublikowano 28 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2018 obecny 2.5 ma 235 Nm, a nowy ma mieć ciut więcej Czyli przynajmniej o 100 za mało o kilka tysięcy obrotów za wysoko jak na CVT wg mnie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siemek Opublikowano 28 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2018 ...może nowy motor 2.5 182KM będzie tak efektywny, że 8 sek do 100 km Trzeba poczekać na testy, parametry, może Forester będzie lżejszy od obecnego, generalnie trzeba wszystkie zalety i wady poskładać w całość. Każdy szuka czegoś innego i ma różne gusta. Generalnie jednak brak XT smuci i szans raczej nie widać. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fuyek3 Opublikowano 28 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2018 3 minuty temu, Nowicjusz napisał: Czyli przynajmniej o 100 za mało o kilka tysięcy obrotów za wysoko jak na CVT wg mnie. True Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 28 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2018 (edytowane) Ja jestem załamany ofertą pod maską bo ogólnie całkiem fajne auto ale brak turbo i tylko 2.5 pewnie z CVT raczej wyklucza to auto no i wagowo pójdzie w górę, a to nie wróży rewelacyjnych osiągów. Edytowane 28 Marca 2018 przez Kukson 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Topi Opublikowano 28 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2018 5 minutes ago, Siemek said: ...może nowy motor 2.5 182KM będzie tak efektywny, że 8 sek do 100 km Trzeba poczekać na testy, parametry, może Forester będzie lżejszy od obecnego, generalnie trzeba wszystkie zalety i wady poskładać w całość. Każdy szuka czegoś innego i ma różne gusta. Generalnie jednak brak XT smuci i szans raczej nie widać. Nowe wydanie Imprezy i XV jest cięższe niż poprzednie. Wątpię, że nowy Forek będzie lżejszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peteres Opublikowano 28 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2018 4 minutes ago, Kukson said: Ja jestem załamany ofertą pod maską bo ogólnie całkiem fajne auto ale brak turbo i tylko 2.5 pewnie z CVT raczej wyklucza to auto no i raczej wagowo pójdzie w górę, a to nie wróży rewelacyjnych osiągów. Czuję, że wzrośnie sprzedaż XV kosztem Forestera.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 28 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2018 3 minuty temu, peteres napisał: Czuję, że wzrośnie sprzedaż XV kosztem Forestera.... Teraz pytanie czy trafi Forek na nasz rynek, a dwa coś czuje że będzie spore zainteresowanie ściągnięciem Ascenta ze Stanów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siemek Opublikowano 28 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2018 3 minuty temu, peteres napisał: Czuję, że wzrośnie sprzedaż XV kosztem Forestera.... żeby nie było jak w Alfie Romeo parę lat temu czyli wzrost sprzedaży MITO/GIULIETTA......bo innych nie było w ofercie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się