Jump to content

Topi

Użytkownik
  • Content Count

    158
  • Joined

  • Last visited

About Topi

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Skąd
    Słowacja
  • Auto
    Seat Leon

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. To akurat było wiadomo już dawno. Raczej już nigdy nie będzie H6, przynajmniej nie od Subaru. Na pierwszy rzut oka, jak dla mnie wygląd gorzej niż dotąd. Spodziewałem się jakiegoś E-Boxer w połączeniu z 2.5i albo/i plug-in rozwiązania. A tu nic, czy to oznacza, że Outback się już w Europie nie pokaże?
  2. Wiadomo, to jest takie gdybanie w tej chwili. Ale nie wiemy ile kosztowałby sam 2.0 bez hybrydy, myślę że byłby trochę droższy niż dotychczas. Swego czasu Forester XT kosztował bardzo podobnie co Outback 2.5i. Więc podejrzewam, że e-Boxer będzie również poruszał się w tych rejonach. Osobiście wolałbym nawet dopłacić te parę tysięcy więcej i mieć 2.5 niż ten e-Boxer. Pamiętajmy, że tak zestrojona akcyza to tylko w Polsce. A 2.5 nie będzie w ogóle w Europie, bo tam bardziej patrzą na CO2 i od tego ukształtowane podatki drogowe. I pomimo podobnych osiągów nawet spalania, e-Boxer dlatego że to hybryda jest traktowane ulgowo w stosunku do samego spalinowego silnika. Stąd pewnie decyzja o nie wprowadzeniu 2.5. Vivat ekologia!
  3. Myślę, 2.5 wcale nie byłby droższy, bo w przypadku e-boxer cenę podwyższa napęd hybrydowy.
  4. Wygląd można jeszcze jakoś przełknąć, ale ofertę silników już gorzej. W zasadzie jest tylko jedna wersja. Szkoda (a może Škoda?)
  5. A czy czasami Subaru nie zrobiło krok wstecz i do E-Boxer i Levorgu nie daje silnika z przed modernizacji? Czyli z wtryskiem pośrednim i "tylko" 150 KM? Wówczas pełni normę i bez filtra. Tak samo jak 2.5i w Outback i 2.0 w BRZ
  6. Topi

    Nowy XV II-generacji

    Czyli zamiast turbo od dołu elektryk daje power. Przy tej autostradzie jest mała różnica, że tam już silniczek elektryczny nie wiele pomoże a spalinowy musi ciągnąć o 100kg więcej. Zatem na autostradzie będzie chyba ciut gorzej.
  7. Szacuję że ponad 100kg. Nawet XV przyspiesza szybciej. Sama masa podejrzewam, nie będzie jedynym czynnikiem tutaj. Może inne oprogramowanie CVT ze względu na nową normę i wszystko raczej zostało ustawione z myślą jak najniższego spalania aniżeli osiągów, czy czegokolwiek innego.
  8. Doszukałem się pierwszych informacji na temat "nowego" silnika 2.0i 0-100 km/h 11.7s Max 197 km/h Spalanie 7.2 l/100km według nowej normy http://www.auto.cz/subaru-levorg-facelift-2019-zeneva-autosalon-dvoulitr-128138 No to powiem, że rewelka Ponoć Levorg się słabo sprzedawał, bo był za sportowy. No to zrobili go bardziej komfortowym. Już widzę jak produkcja nie będzie teraz nadążać bo taki będzie popyt.
  9. Topi

    Nowy XV II-generacji

    Czy oprócz tego, że od teraz będzie tylko E-Boxer wiadomo coś na temat zmian (o ile są jakieś)? Czy to jest MY2019 a może już MY2020?
  10. Kolejny concept i co z tego? Wiem, że trochę złośliwie, ale powiem, że w Stanach przedstawia Subaru nowe, interesujące modele (Ascent, Legacy) a w Europie tylko koncepty, podczas gdy oferta aktualnych modeli się zmniejsza każdym dniem.
  11. Ponoć ma mieć ponad 20 dotykowych ekranów. To już mniej ciekawe, jak dla mnie.
  12. Nowy Focus ST. Będzie też jako diesel. Ciekawa propozycja https://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/new-ford-focus-st-packs-276bhp
  13. Topi

    Nowy XV II-generacji

    Dokładnie, dla mnie szyberdach w wydaniu Subaru jest zaletą a nie wadą. Poza tym o jakim doświetlaniu mowa? Przez szkło z filtrami?
  14. Trochę jestem zaskoczony, że w kulturze japońskiej, która często je stawiana za wzór, takie rzeczy się dzieją. Okazuje się, że to był sukces kosztem czegoś. Jakości? Ups, to rzeczywiście może być problem.
  15. Wiadomo, że Legacy się w EU nie pokaże. A teoretycznie Outback też będzie w nowym wydaniu. Jednak z uwagi na nowe (durne) limity w EU od 2021 to się zastanawiam, czy Outback jeszcze wróci do Europy. W ogóle, czy Subaru zechce się jeszcze męczyć z Europą, bo raczej nie mają żadnego modelu, który spełnia te wymogi i został tylko rok. I raczej napewno 2.4 DIT się nie pokaże w Europie. Według oficjalnych danych dla Legacy 2020, ten silnik pali 24/32mpg (miasto/mix). Czyli jakieś 9.80/7.35 l/100 km. Outback z tym silnikiem będzie miał wiadomo wyższe spalanie i pewnie jeszcze wyższe mierzone według WTLP. A te limity od 2021 przypuszczają 95 gramów CO2/km, co się przekłada na 4.1 l/100 km dla silników benzynowych.
×
×
  • Create New...