Jump to content

Topi

Użytkownik
  • Content Count

    163
  • Joined

  • Last visited

About Topi

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Skąd
    Słowacja
  • Auto
    Seat Leon

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Topi

    E-Boxer

    Dokładnie o tym samym pomyślałem. Jeśli już teraz się okazuje, że nowa platforma jednak nie całkiem nadaje się pod elektryka, to częściowo kolejne pieniądze wyrzucone w błoto by Subaru
  2. Topi

    E-Boxer

    Wow, rzeczywiście, cenami trochę pojechali.
  3. Topi

    E-Boxer

    Ciekawa informacja na temat HUD, chociaż wydaje mi się to nie prawdopodobne. Z tego, co się orientuję nie ma tego w Japonii. Fotele elektryczne z pamięcią dla kierowcy. Mam nadzieję, że też się znajdzie w Polskiej specyfikacji.
  4. Na szybko z internetu: "The targeted average across he whole industry is 95g/km of CO2 but the individual requirement varies depending in the weight and size of the vehicles built and how many of them the manufacturer sells each year in Europe. (...) VW faces the largest fines, with current predictions of up to 1.4 bilion euros." Z innego źródła - kara wynosi €95 za gram CO2 ponad limit, razy ilość samochodów sprzedanych w 2020 i 2021.
  5. Nowa platforma zdaje się dodaje kilogramy. XV i Impreza ważą więcej niż przedtem. Ten 2.5 jest niby ten sam, ale wiele w nim zmieniono i ma trochę więcej mocy. Odczuwalne będzie mniej więcej to samo. Ale coś czuję, że w Europie jeśli się ten Outback pokaże to tylko jako e-boxer.
  6. To akurat było wiadomo już dawno. Raczej już nigdy nie będzie H6, przynajmniej nie od Subaru. Na pierwszy rzut oka, jak dla mnie wygląd gorzej niż dotąd. Spodziewałem się jakiegoś E-Boxer w połączeniu z 2.5i albo/i plug-in rozwiązania. A tu nic, czy to oznacza, że Outback się już w Europie nie pokaże?
  7. Wiadomo, to jest takie gdybanie w tej chwili. Ale nie wiemy ile kosztowałby sam 2.0 bez hybrydy, myślę że byłby trochę droższy niż dotychczas. Swego czasu Forester XT kosztował bardzo podobnie co Outback 2.5i. Więc podejrzewam, że e-Boxer będzie również poruszał się w tych rejonach. Osobiście wolałbym nawet dopłacić te parę tysięcy więcej i mieć 2.5 niż ten e-Boxer. Pamiętajmy, że tak zestrojona akcyza to tylko w Polsce. A 2.5 nie będzie w ogóle w Europie, bo tam bardziej patrzą na CO2 i od tego ukształtowane podatki drogowe. I pomimo podobnych osiągów nawet spalania, e-Boxer dlatego że to hybryda jest traktowane ulgowo w stosunku do samego spalinowego silnika. Stąd pewnie decyzja o nie wprowadzeniu 2.5. Vivat ekologia!
  8. Myślę, 2.5 wcale nie byłby droższy, bo w przypadku e-boxer cenę podwyższa napęd hybrydowy.
  9. Wygląd można jeszcze jakoś przełknąć, ale ofertę silników już gorzej. W zasadzie jest tylko jedna wersja. Szkoda (a może Škoda?)
  10. A czy czasami Subaru nie zrobiło krok wstecz i do E-Boxer i Levorgu nie daje silnika z przed modernizacji? Czyli z wtryskiem pośrednim i "tylko" 150 KM? Wówczas pełni normę i bez filtra. Tak samo jak 2.5i w Outback i 2.0 w BRZ
  11. Topi

    Nowy XV II-generacji

    Czyli zamiast turbo od dołu elektryk daje power. Przy tej autostradzie jest mała różnica, że tam już silniczek elektryczny nie wiele pomoże a spalinowy musi ciągnąć o 100kg więcej. Zatem na autostradzie będzie chyba ciut gorzej.
  12. Szacuję że ponad 100kg. Nawet XV przyspiesza szybciej. Sama masa podejrzewam, nie będzie jedynym czynnikiem tutaj. Może inne oprogramowanie CVT ze względu na nową normę i wszystko raczej zostało ustawione z myślą jak najniższego spalania aniżeli osiągów, czy czegokolwiek innego.
  13. Doszukałem się pierwszych informacji na temat "nowego" silnika 2.0i 0-100 km/h 11.7s Max 197 km/h Spalanie 7.2 l/100km według nowej normy http://www.auto.cz/subaru-levorg-facelift-2019-zeneva-autosalon-dvoulitr-128138 No to powiem, że rewelka Ponoć Levorg się słabo sprzedawał, bo był za sportowy. No to zrobili go bardziej komfortowym. Już widzę jak produkcja nie będzie teraz nadążać bo taki będzie popyt.
  14. Topi

    Nowy XV II-generacji

    Czy oprócz tego, że od teraz będzie tylko E-Boxer wiadomo coś na temat zmian (o ile są jakieś)? Czy to jest MY2019 a może już MY2020?
  15. Kolejny concept i co z tego? Wiem, że trochę złośliwie, ale powiem, że w Stanach przedstawia Subaru nowe, interesujące modele (Ascent, Legacy) a w Europie tylko koncepty, podczas gdy oferta aktualnych modeli się zmniejsza każdym dniem.
×
×
  • Create New...