Skocz do zawartości

Topi

Użytkownik
  • Postów

    168
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Skąd
    Słowacja
  • Auto
    Seat Leon

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Topi

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

39

Reputacja

  1. Na razie w ogóle nie wiadomo, czy nowy Levorg trafi do UE. Kiedyś była mowa, że będą dwa nowe silniki, 1.5 i 1.8 DIT. Na ten moment mowa była tylko o 1.8 i przyjmuje się, że będzie miał ponad 200KM. W takim układzie wątpię, że trafi do Europy, że względu właśnie na emisję. Chyba że przygotują specjalnie dla UE E-boxer, z fokusem na emisje a nie moc.
  2. Moje skojarzenia, tylne światła jak Skoda Kodiaq. :-), profil jak Corrola. Pierwsza połowa auta wygląda jak naciągnięta, druga jak by im nagle zabrakło miejsca na kartce. Te wybrzuszone nadkola to tylko psują. Jeśli będzie w Europie to pewnie max z 150 KM i znów wygląda na 300 KM. Ale pewnie fajne autko będzie.
  3. Topi

    Nowy XV II-generacji

    Dokładnie tak. Plik audio musiałby być odtwarzany na stacji multimedialnej w samochodzie bezpośrednio. Należy sprawdzić dokumentację czy potrafi, podejrzewam że powinna (moja 4.5 letnia komórka potrafi) .
  4. Osobiście jak na ten moment mi nowy Forek nie imponuje. Raczej się skończy na czymś innym i nawet mnie zaciekawił nowy Ssangyong Korando 2019, gdzie zdaje się będzie można kombinować silniki benzynowy i diesla z manualną skrzynią i napędem 4x4. Do tego większy bagażnik, też dużo miejsca w środku i turbo silnik, który napewno lepiej pojedzie niż ten tutaj Eco wynalazek.
  5. Topi

    E-Boxer

    Dokładnie o tym samym pomyślałem. Jeśli już teraz się okazuje, że nowa platforma jednak nie całkiem nadaje się pod elektryka, to częściowo kolejne pieniądze wyrzucone w błoto by Subaru
  6. Topi

    E-Boxer

    Wow, rzeczywiście, cenami trochę pojechali.
  7. Topi

    E-Boxer

    Ciekawa informacja na temat HUD, chociaż wydaje mi się to nie prawdopodobne. Z tego, co się orientuję nie ma tego w Japonii. Fotele elektryczne z pamięcią dla kierowcy. Mam nadzieję, że też się znajdzie w Polskiej specyfikacji.
  8. Na szybko z internetu: "The targeted average across he whole industry is 95g/km of CO2 but the individual requirement varies depending in the weight and size of the vehicles built and how many of them the manufacturer sells each year in Europe. (...) VW faces the largest fines, with current predictions of up to 1.4 bilion euros." Z innego źródła - kara wynosi €95 za gram CO2 ponad limit, razy ilość samochodów sprzedanych w 2020 i 2021.
  9. Nowa platforma zdaje się dodaje kilogramy. XV i Impreza ważą więcej niż przedtem. Ten 2.5 jest niby ten sam, ale wiele w nim zmieniono i ma trochę więcej mocy. Odczuwalne będzie mniej więcej to samo. Ale coś czuję, że w Europie jeśli się ten Outback pokaże to tylko jako e-boxer.
  10. To akurat było wiadomo już dawno. Raczej już nigdy nie będzie H6, przynajmniej nie od Subaru. Na pierwszy rzut oka, jak dla mnie wygląd gorzej niż dotąd. Spodziewałem się jakiegoś E-Boxer w połączeniu z 2.5i albo/i plug-in rozwiązania. A tu nic, czy to oznacza, że Outback się już w Europie nie pokaże?
  11. Wiadomo, to jest takie gdybanie w tej chwili. Ale nie wiemy ile kosztowałby sam 2.0 bez hybrydy, myślę że byłby trochę droższy niż dotychczas. Swego czasu Forester XT kosztował bardzo podobnie co Outback 2.5i. Więc podejrzewam, że e-Boxer będzie również poruszał się w tych rejonach. Osobiście wolałbym nawet dopłacić te parę tysięcy więcej i mieć 2.5 niż ten e-Boxer. Pamiętajmy, że tak zestrojona akcyza to tylko w Polsce. A 2.5 nie będzie w ogóle w Europie, bo tam bardziej patrzą na CO2 i od tego ukształtowane podatki drogowe. I pomimo podobnych osiągów nawet spalania, e-Boxer dlatego że to hybryda jest traktowane ulgowo w stosunku do samego spalinowego silnika. Stąd pewnie decyzja o nie wprowadzeniu 2.5. Vivat ekologia!
  12. Myślę, 2.5 wcale nie byłby droższy, bo w przypadku e-boxer cenę podwyższa napęd hybrydowy.
  13. Wygląd można jeszcze jakoś przełknąć, ale ofertę silników już gorzej. W zasadzie jest tylko jedna wersja. Szkoda (a może Škoda?)
  14. A czy czasami Subaru nie zrobiło krok wstecz i do E-Boxer i Levorgu nie daje silnika z przed modernizacji? Czyli z wtryskiem pośrednim i "tylko" 150 KM? Wówczas pełni normę i bez filtra. Tak samo jak 2.5i w Outback i 2.0 w BRZ
×
×
  • Dodaj nową pozycję...