Skocz do zawartości

Nowy Subaru Forester MY2019


Nowicjusz

Rekomendowane odpowiedzi

45 minutes ago, RoadRunner said:

Hmm - na powyższym zdjęciu co oznacza "Touring" ?  Takie oznaczenia daje się jak jest jeszcze kilka wersji nadwoziowych.

Touring to wersja wyposazenia w usa.

 

Światła wygladaja o niebo lepiej niz na renderze powyzej. Fajny zielony kolor, nareszcie lesnik jak sie zowie:)

 

Najbardziej ciekawi mnie przod z grillem, no i oczywiscie silniki...

Edytowane przez peteres
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, peteres napisał:

Touring to wersja wyposazenia w usa

Ok - trochę dziwna nazwa, ale w sumie bez znaczenia :)

 

Godzinę temu, peteres napisał:

Najbardziej ciekawi mnie przod z grillem, no i oczywiscie silniki...

W USA może coś sensownego będzie. Na EU nie spodziewam się dobrych wieści - tzn. utrzymania 2.0 DIT. O wprowadzeniu większego turbo nawet nie marzę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś oddając OBK na przegląd, poszedłem pooglądać co tam fajnego w salonie stoi. 

I po raz enty oglądając Forka, stwierdziłem, że to bardzo fajne auto. I ma jedną niezaprzeczalną przewagę nad OBK. Ma ręczny hamulec, taki zwykły, który się łapie w grabę i ciągnie do góry. :thumbup:

A nie pożal się boże pipcyk-przycisk. Dobrze, ze chociaż w obecnym OBK przenieśli go na konsolę środkową.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy skrzyniach manulanych ma to znaczenie. Zdarzało się podciąć ręcznym do nawrotu czy korzystać podczas ruszania pod górę. Teraz w automacie do niczego ta wajcha sie nie przydaje więc guzik też mógłby być. Przed odbiorem Forka tydzień jeżdziłem nową imprezą z "guzikowym" ręcznym - po przyzwyczajeniu okazało się całkiem wygodne. Najlepsza była mina handlowca gdy przesiadłem sie do Forka i macając ręką po guzikach  konosli zapytałem sie gdzie jest  ręczny :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, Gazik napisał:

Przy skrzyniach manulanych ma to znaczenie. Zdarzało się podciąć ręcznym do nawrotu czy korzystać podczas ruszania pod górę. Teraz w automacie do niczego ta wajcha sie nie przydaje więc guzik też mógłby być.

 

Dokładnie - mimo, że jest wajcha, w automacie nie działa on płynnie, tylko bardziej zero - jedynkowo. Nie wiem, dlaczego tak jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli nie ma żadnej srebrnej listwy pomiędzy światłami z tyłu i same światła też inaczej (lepiej) wyglądają, niż na wcześniejszych zdjęciach. 

Touring, o ile dobrze pamiętam, to przynajmniej w przypadku Outbacka najwyższy stopień wyposażenia, jaki wprowadzili jakiś czas temu. Między innymi oferuje brązową skórę w środku i relingi jak w wersji europejskiej. Myślę, że będzie to coś podobnego w przypadku nowego Forestera (oczywiście mowa tutaj o Stanach).

 

Jeśli chodzi o silniki to w Stanach napewno się pokaże 2.5i (na forach są nawet spekulacje, że tym razem z wtryskiem bezpośrednim) i 2.0i w tej samej postaci jak w nowym XV. Myślę, że w Stanach są większe szanse na 2.0 DIT, ale już chyba jako Sport a nie XT.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, Gazik napisał:

Teraz w automacie do niczego ta wajcha sie nie przydaje więc guzik też mógłby być.

 

Mnie się przydaje - jak zaciągnę ręczny, to wiem że jest zaciągnięty - wolę wajchę.  I można guzikiem popstrykać z nudów. Poza tym wajcha wzbudza moje pozytywne emocje, przywołuje nostalgiczne wspomnienia o czasach kiedy trzeba było pociągnąć cięgło ssania i podpompować gazem, czasach kiedy na stacjach benzynowych, zwanych wtedy CEPEEN, były konewki do mieszania oleju z benzyna, a sąsiad kazał dzieciakom przy 30 stopniach ciepła zakręcać szyby w polonezie, bo udawał, że ma klimę . Jak mam wajchę to czuję się o wiele młodszy. Ona ma magiczną moc, mówię wam. 

  • Haha 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, bardzozlymisio napisał:

Jak mam wajchę to czuję się o wiele młodszy. Ona ma magiczną moc, mówię wam. 

Przychodzą mi tu na myśl słowa Józefa Zycha:

"Wysoki Sejmie, nie po raz pierwszy staje mi... Przychodzi mi stawać... przed Izbą... Wysoki Sejmie staje mi w pamięci pan poseł Iwiński."

 

:D

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym wymiarze w zupełności sie z Tobą zgadzam:) 

 

7 minut temu, bardzozlymisio napisał:

 

Mnie się przydaje - jak zaciągnę ręczny, to wiem że jest zaciągnięty - wolę wajchę.  I można guzikiem popstrykać z nudów. Poza tym wajcha wzbudza moje pozytywne emocje, przywołuje nostalgiczne wspomnienia o czasach kiedy trzeba było pociągnąć cięgło ssania i podpompować gazem, czasach kiedy na stacjach benzynowych, zwanych wtedy CEPEEN, były konewki do mieszania oleju z benzyna, a sąsiad kazał dzieciakom przy 30 stopniach ciepła zakręcać szyby w polonezie, bo udawał, że ma klimę . Jak mam wajchę to czuję się o wiele młodszy. Ona ma magiczną moc, mówię wam. 

 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, GREGG napisał:

Jakie silniki rzucą na nasz rynek to się chyba tak szybko nie dowiemy... tzn. pewnie wpierw będzie  pewnie ogłoszona oferta modelowa na USA i JPN

Podczas ostatniego serwisu sprzedawca wspominał,  że Forester może zniknąć z oferty SIP przez jakiś czas. Mają być dostępne jedynie OBK, Impreza i XV.

  • Zmieszany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zajechałem 2 tygodnie temu do swojego salonu i powiedzieli mi że jak chcę XT to teraz albo nie wiadomo co to będzie... ostatnie rejestracje nowych sztuk przewidują na sierpień i koniec w tym roku. Sami nie wiedzą czym będą handlować. Czekają na nowe przepisy unijne odnośnie spalin. Może trochę w tym propagandy żeby nabić sprzedaż... 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, bardzozlymisio napisał:

oglądając Forka, stwierdziłem, że to bardzo fajne auto.

Zgadza się w 100%, nawet w przypadku N/A :D

 

1 godzinę temu, Gazik napisał:

Przy skrzyniach manulanych ma to znaczenie (...) Teraz w automacie do niczego ta wajcha sie nie przydaje (...)

Nieprawdą jest, ponieważ:

 

W dniu 19.01.2018 o 10:47, Dyrekcja napisał:

Forester ma nieco inny system, gdyż jego hamulec postojowy ( "ręczny" ) jest w dalszym ciągu mechaniczny.

Ma to swoje zalety ( np. można na śliskiej nawierzchni "podciąć" ręcznym ) (...)

Da się :biglol: ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Drizzt napisał:

Zawsze to coś, jak już nie ma DIT-a :mellow:

 

Nic po XT jak zapakowałeś panu przed tobą w bagażnik pisząc esemesa żonie, że ją bardzo kochasz, a na obiad chcesz mielone. :)

Edytowane przez bardzozlymisio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

50 minut temu, Drizzt napisał:
2 godziny temu, Gazik napisał:

Przy skrzyniach manulanych ma to znaczenie (...) Teraz w automacie do niczego ta wajcha sie nie przydaje (...)

Nieprawdą jest, ponieważ:

 

W dniu 19.01.2018 o 10:47, Dyrekcja napisał:

Forester ma nieco inny system, gdyż jego hamulec postojowy ( "ręczny" ) jest w dalszym ciągu mechaniczny.

Ma to swoje zalety ( np. można na śliskiej nawierzchni "podciąć" ręcznym ) (...)

Da się :biglol: ???

 

O to ciekawe -  w takim razie wajcha jest niezbędna;)

Ale pytanie juz całkiem powazne - co na to układ napędowy ?  

Jest to mój pierwszy automat więc dopiero się uczę .... W manulalu zawsze wysprzęglałem przed podcięciem... Ale jak Dyrekcja napisał..... to chyba można - na wszelki wypadek zrobię screena, wydrukuje i wepnę do książeczki gwarancyjnej;) :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...