klev Opublikowano 13 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2020 13 minut temu, ewemarkam napisał: A od którego czujnika ten błąd? Takie zachowanie powyżej jakiejś tam prędkości czasami świadczy o uszkodzonej koronce od czujnika na kole. potwierdzam, miałem to samo, bardzo ciężko się zdejmuje tylny tarczobęben żeby nie uszkodzić koronki, moją mechanik uszkodził (była pęknięta) i miałem to samo tylko zapalało się w mniejszej trochę prędkości. No i niestety jak się zapala to ABS też przestaje działać Musisz to ogarnąć. Nie słuchaj tylko druciarzy i nie klej tej koronki na żadne kleje ani nie śrubuj..... wyobraź sobie że jedziesz z rodziną i taki drut puszcza i blokuje 1 koło na autostradzie przy dużej prędkości !! Masakra. (a są tacy magicy co tak robią i jakoś z tym jeżdżą) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hellrazor Opublikowano 13 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2020 (edytowane) Dzięki za szybką odpowiedź @klev temat koronki tyczy się tylko tarczobęnów, bo przyznam, że temat dla mnie nowy. Rozumiem, że bez rozbierania, nie da się stwierdzić, któy jest do wymiany. Masz może jakieś namiary na sprawdzone? Widziałem, że występują z różną ilością zębów. Edytowane 13 Lipca 2020 przez hellrazor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 13 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2020 nie ma innej opcji jak tylko rozebrać i zobaczyć, jak rozbierzesz, cyknij fotke, policz zęby i pisz w dziale "kupie" na pewno ktoś się znajdzie a że są rózne rodzaje tych koronek to musisz rozebrać żeby wiedzieć czego szukasz..... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 13 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2020 u mnie wyglądało to tak 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 13 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2020 Tarczobębny ławo się zdejmuje tylko trzeba mieć o tym pojęcie, wystarczy wkręcić dwie śrubki w odpowiednie miejsca i schodzą same. A jak się wali młotem żeby zeszły, to koronka idzie w drzazgi... 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 13 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2020 (edytowane) zgadza się. U mnie śrubki nie pomogły bo szczęki wyżłobiły rowek w bębnie i ni grzyba bez młotka się nie obyło Jak zdejmował drugi raz te nowe tarcze (żeby założyć całą koronkę) nie było żadnego problemu ze zdjęciem tarczobębna Edytowane 13 Lipca 2020 przez klev 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krik Opublikowano 13 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2020 Cześć Przede mną wymiana szyberdachu w Forku SG. Orientuje się ktoś czy mechanizm szyberdachu jest taki sam w przedlifcie i polifcie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hellrazor Opublikowano 13 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2020 33 minuty temu, klev napisał: zgadza się. U mnie śrubki nie pomogły bo szczęki wyżłobiły rowek w bębnie i ni grzyba bez młotka się nie obyło Jak zdejmował drugi raz te nowe tarcze (żeby założyć całą koronkę) nie było żadnego problemu ze zdjęciem tarczobębna Kończąc temat. Koronka występuje tylko w tarczobębnach? Nie występuje z przodu, na tarczach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 13 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2020 zgadza się. U mnie śrubki nie pomogły bo szczęki wyżłobiły rowek w bębnie i ni grzyba bez młotka się nie obyło Jak zdejmował drugi raz te nowe tarcze (żeby założyć całą koronkę) nie było żadnego problemu ze zdjęciem tarczobębna To się wtedy skręca szczęki na regulacji żeby się zeszły... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirasek Opublikowano 13 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2020 4 minuty temu, hellrazor napisał: Koronka występuje tylko w tarczobębnach? Nie występuje z przodu, na tarczach? Z przodu jest klasycznie na przegubie, jedynie w modelach przed 2000 rokiem jest rozwiązanie podobne jak z tyłu. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 13 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2020 To się wtedy skręca szczęki na regulacji żeby się zeszły... Bębny z tyłu też mi tak zejdą? W sensie skręcić regulator i zdjąć wkręcając śruby? Nie zaglądałem tam jeszcze, nie wiem w jakim stanie są okładziny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 13 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2020 1 minutę temu, ewemarkam napisał: 1 godzinę temu, skwaro napisał: To się wtedy skręca szczęki na regulacji żeby się zeszły... Bębny z tyłu też mi tak zejdą? W sensie skręcić regulator i zdjąć wkręcając śruby? Nie zaglądałem tam jeszcze, nie wiem w jakim stanie są okładziny. Tak 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HopeUknow Opublikowano 13 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2020 jakiej firmy przeguby polecacie ? Forester sf turbo automat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaroz Opublikowano 13 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2020 4 godziny temu, klev napisał: nie ma innej opcji jak tylko rozebrać i zobaczyć, jak rozbierzesz, cyknij fotke, policz zęby i pisz w dziale "kupie" na pewno ktoś się znajdzie a że są rózne rodzaje tych koronek to musisz rozebrać żeby wiedzieć czego szukasz..... Do Sg pasuje z SF, ja kupowałem całą piastę tylną bo samą koronkę na tył ciężko w używce oraz w zamienniku, a oryginał kosztuje subarowe nic, czyli ok 430zł . U mnie było mikropęknięcie i abs załączał się po przekroczeniu 60km/h. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hellrazor Opublikowano 13 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2020 2 godziny temu, yaroz napisał: Do Sg pasuje z SF, ja kupowałem całą piastę tylną bo samą koronkę na tył ciężko w używce oraz w zamienniku, a oryginał kosztuje subarowe nic, czyli ok 430zł . U mnie było mikropęknięcie i abs załączał się po przekroczeniu 60km/h. Na alledrogo koronki w śmiesznych cenach, kilkanaście zł... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaroz Opublikowano 13 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2020 (edytowane) 42 minuty temu, hellrazor napisał: Na alledrogo koronki w śmiesznych cenach, kilkanaście zł... Na tył do SG 125Km na bębnowych? Jak mi było trzeba to tylko używki razem z całą piastą, nawet z wahaczami w cenie 160-200zł albo oryginał za 430zł, zamienniki były ale tylko na przeguby. Przejrzałem tak na szybko i za kilkanaście zł to są te na przeguby, tych tylnych koronek na sam bęben dalej niema. Zostają używka lub oryginał, tak jak pisałem wcześniej. Edytowane 13 Lipca 2020 przez yaroz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janekbe Opublikowano 13 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2020 12 godzin temu, ewemarkam napisał: A to nie było tak że. OBK miał być na dłuższe trasy a Forek w okolicy żeby się kręcić? Czy aż tak Małżonce się Forek spodobał? Ja niestety nie mam porównania do zwykłych sprężyn, za mało nim wtedy jeździłem. Ale mam Ironmany z tyłu. Jak pokonuje śpiącego policjanta, to przód jakoś tak miekko przejdzie, a tył dużo sztywniej. Swoją drogą jest miększy itd. Przekonam się jak go w tym roku na wakacje zapakuje. Jest ta róznica u mnie że razem z Ironmanami weszły nowe amorki KYB. Ale generalnie nie narzekam na prowadzenie, lepiej w każdym razie niż corollą kombi z 2005 roku. Może dlatego że corolla miała "belkę" z tyłu a nie wahacze jak Forek. Tak miało być, ale na razie tylko Forek jest w wersji hak-line, poza tym u mnie w najbliższej okolicy nie ma fajnych ścieżek rowerowych dla dzieci (tj. płaskich i bez ruchu aut), trzeba się kawałek ruszyć żeby dzieci bezpiecznie pojeździły. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janekbe Opublikowano 13 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2020 16 godzin temu, yaroz napisał: Sprężyny Lesjofors HD, twarde Kyaba do SG miały oznaczenie bodajże RA.... Grubość zwoju tych sprężyn ok 14mm. Wymieniałem w tamtym tygodniu poduszki amortyzatorów przednich wraz z amortyzatorami. Też wydawało mi się, że amortyzatory były sprawne, a jeden z nich po wciśnięciu tłoka powracał po ok minucie Byłem parę dni temu na przeglądzie, na maszynie sprawność amorów była ok, żadnych wycieków diagnosta też nie zauważył, a chłop akurat zawieszenia i hamulców strasznie się czepia 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozarek Opublikowano 14 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2020 7 godzin temu, janekbe napisał: Byłem parę dni temu na przeglądzie, na maszynie sprawność amorów była ok, te wyniki amorów z SKP można między bajki włożyć, z tego badania tylko różnica na strony jest względnie miarodajna. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafaelo Opublikowano 14 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2020 te wyniki amorów z SKP można między bajki włożyć, z tego badania tylko różnica na strony jest względnie miarodajna. Zgadzam się ostatnio pojechałem z wylanym amortyzatorem i wyszło 80% sprawności Dobrze ze już były nowe na półce Także te maszynki wcale nie pokazują prawdziwej sprawności Amortyzatorów bo połowa aut by nie jeździła. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janekbe Opublikowano 14 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2020 6 godzin temu, Rafaelo napisał: Zgadzam się ostatnio pojechałem z wylanym amortyzatorem i wyszło 80% sprawności Dobrze ze już były nowe na półce Także te maszynki wcale nie pokazują prawdziwej sprawności Amortyzatorów bo połowa aut by nie jeździła. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk No to znaczy, że amory też "się zateguje" Dzięki za wszystkie podpowiedzi! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gourmet Opublikowano 16 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2020 Odkryłem po 2 latach jeżdżenia. Forester SJ, w schowku pod panelem klimatyzacji jest żółta dioda (zaznaczyłem na pomarańczowo), zapala się po włączeniu świateł mijania. Ktoś wie do czego służy, bo z pewnością nie do oświetlenia schowka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norweski_Pacjent Opublikowano 16 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2020 bo z pewnością nie do oświetlenia schowka? Z tą pewnością to bym tak nie przesadzał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gourmet Opublikowano 17 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2020 Zmieniam pytanie - gdzie wyłącznik, bo od tych lumenów nocą czuję się jak Texas Ranger ze szperaczem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 17 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2020 Zmieniam pytanie - gdzie wyłącznik, bo od tych lumenów nocą czuję się jak Texas Ranger ze szperaczem? 2 lata jeździłeś i nie przeszkadzało, a teraz tak? Zaklej czarna taśmą izolacyjna:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się