Jump to content

Norweski_Pacjent

Użytkownik
  • Content Count

    205
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

102 Wspaniały

About Norweski_Pacjent

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Tønsberg
  • Auto
    Forester MY06, 158 kucy, automat

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jeżeli twierdzisz, że twoje się uczy to u mnie wyglądało to tak: Odpowiadały za to kable z (bodajże) czteropinowej wtyczki z lewego dolnego rogu oryginalnego Kenwooda. EDIT: Dobra, dopiero teraz zauważyłem, że pytasz o Outbacka :-\
  2. Nijak. Budżet nie z gumy i musi to poczekać do wiosny. Kupuję teraz dom i nie mam za dużo luzu finansowego [emoji17]
  3. Po raz trzeci i na pewno nie ostatni: Sanki i zawieszenie tylne ogólnie. Ruda tańczy i śpiewa. Jeszcze do odratowania czy wymiana?
  4. Dzisiaj z mojej strony grad pytań ಠ_ಠ Skąd to leje? Czy ta "śruba" zaznaczona na zdjęciu to wlew oleju?
  5. Forester Gump nie przeszedł przeglądu .·´¯`(>▂ Trzy z czterech punktów to pierdoły - niedziałająca wtyczka do przyczepy- już wymieniłem, bo w starej było pół kilo najlepszego gatunku gleby, - źle ustawione światła mijania- żarówka siedziała nierówno bo przecież dojścia tam nie ma żadnego bez wyjęcia akumulatora... Poprawione. - niesprawny mechanizm regulacji w przeciwmgielnym prawym przednim- sam wymieniałem całą lampę, więc biję się w pierś i poprawiam w weekend Punkt czwarty, kiepskie hamulce z tyłu. No na to byłem raczej gotowy, bo wygląd zewnętrzny woła o pomstę do nieba. Postanow
  6. @HiszpanskaInkwizycja @yaroz Może jeszcze coś nie łączyć na czujniku przy skrzyni. Wysłane z mojego HD1903 przy użyciu Tapatalka
  7. Też tak obstawiam, bo wężyk jest tuż nad tym miejscem. Inna możliwość to, że wdarła się przez tą wentylację obok (brak osłony nadkola?). Wysłane z mojego HD1903 przy użyciu Tapatalka
  8. Ja też nie wierzę tym wskaźnikom. Wysłane z mojego HD1903 przy użyciu Tapatalka
  9. Bajbaj stare Łelkom nowe Korzystając z okazji wypucowałem całą kolumnę kierowcy, airbag i zegary. Wszystko dostało dressing do plastików, a znaczek plejad na poduszce wypolerowałem lekkościerną pastą.
  10. A to ja też poproszę ładnie: rrobcioo@gmail.com
  11. Poświęciłem kilka godzin na ogarnięcie kilku rzeczy, które zaczęły się kurzyć na mojej ToDo list. Zamontowałem antenę i moduł DAB+, która czekała na to jakieś 4 miesiące. Usprawiedliwiam się tym, że w międzyczasie zdążyłem ją zgubić i pogodzić się z faktem, że trzeba kupić nową. Wymontowałem moduł odbiornika sygnału z kluczyka i dolutowałem do stockowej antenki 1,5 przewodu, który puściłem słupkiem na dach. Zasięg działania kluczyka zwiększył się z kilku do kilkunastu metrów. Była o tym onegdaj dyskusja w tym temacie, więc potwierdzam jedynie, że w SG ta opcja się sprawdza. Wymieniłem siln
  12. Pewnie nic, bo są dwie szkoły: jedni twierdzą, że warto aby ECU się dopasował, inni twierdzą, że zrobi to w trakcie jazdy. Robiłem i tak, i tak. Nie widzę różnicy- przy klimie i tak chodzi po wuju.
  13. Ustawić godzinę i zostawić na 15 min żeby pochodził. Silnik, nie zegar [emoji6]
×
×
  • Create New...