Jump to content

janekbe

Nowy
  • Content Count

    44
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

19 Dobry

About janekbe

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Złotoryja
  • Auto
    Outback MY 2013 SBD
    Forester SF MY 2000 2.0 N/A

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Moja nie jeździ. Nawet wstydzi się jeździć jako pasażer. Chyba o wygląd chodzi...;)
  2. Dzięki, większość znalazłem, ale takiej ze zdjęcia nie mogę namierzyć (i nie mogę cholera zdjęcia dołączyć..)
  3. Koledzy czy ktoś ogarniał temat spinek do tapicerki bagażnika, ma jakiś namiar na uniwersalne zestawy czy może w ASO pytać? Forester SF
  4. No raczej:) Dziś obadałem hak dokładnie, mój ma tabliczkę i zaślepkę z napisem "Subaru" i kontrolka faktycznie mryga jak się podepnie taki sportowo-rajdowy ekwipunek jak przyczepka. Jak żarówka nie stykała i nie mrugała to kontrolka też, więc faktycznie ma to sens.
  5. To chyba jakiś standard w Forkach, ja mam identyczną kontrolkę z symbolem haka i tez raz mruga przy włączeniu kierunku.
  6. Wymieniłem grilla, trochę posprzątałem po naprawie kielichów. Nakleiłem świnie na lusterko!
  7. Wszystko zależy od planowanego rocznego przebiegu jaki zamierzasz robić tym autem, jak małe przebiegi i krótkie trasy to diesel to kiepska decyzja, lepsza będzie benzyna. Jeśli długie trasy to diesel w Subaru jest super, zwłaszcza w automacie. Niestety tani w serwisie nie jest jak będziesz chciał mieć wypieszczone auto serwisowane w ASO
  8. Dla mnie na oko oba auta są bardzo podobne, mata bagażnika pasuje z SG do SF idealnie, kupowałem też gumowe dywaniki z SG i pasują niemal idealnie na podłogę SF, wydaje mi się, że włożenie foteli i kanapy będzie dość proste, nie wiem tylko czy poduszki powietrzne podejdą z foteli i kierownicy. SF miały też kierownice MOMO która lepiej wyglądała.
  9. Nie jest to samo. W moim SF po lifcie była wtyczka do której trzeba było kupić „bolec” przejściówkę i dopiero pasowało do normalnego radia
  10. Cześć. Forek mi się zepsuł więc jestem zmuszony więcej używać OKB w dyzlu i takie są moje przemyślenia: 1. Przy wysprzęglaniu potrafi szarpnąć, nie zawsze, najczęściej na niskich biegach, na 3 i wyżej nie zauważyłem. Działo się tak na starym jak i nowym sprzęgle (wymiana ok 1 miesiąca temu) 2. Na 2 biegu potrafi szarpać silnikiem, dzieje się tak ok 1700-2200 obr/min, obecnie po czyszczeniu i kalibracji wtryskiwaczy oraz dolotu dzieje się rzadziej i mniej uciążliwe, przed znacznie częściej. Auto OBK 2013 z przebiegiem 116 tyś km
  11. Potwierdzam, Rezaw-plast jest ok. Ja akurat założyłem zestaw z SG do SF-a bo do dziadka już nikt porządnych zestawów nie robi. W Outback 2013 mam też komplet i jestem bardzo zadowolony, oczywiście obowiązkowo z ochroną na tunel środkowy. Nie wycierają się, dobrze pasują do auta, nie śmierdzą (a wręcz nowe zestawy ładnie pachną) i mają jeden z najwyższych rantów.
  12. Ja nie miałem żadnych objawów padającej dwumasy, niedawno wymieniłem sprzęgło z dwumasą po 115 tyś km i wg mechanika już była rozlatana i waliła po shortblocku. W serwisie gdzie jeżdżę z autem zalecają wymianę co 100 tyś km i podobno takie SBD nie mają problemów z shortblockiem. Na pewno nie jest ok jak przy ruszaniu telepie całą budą, lepiej zająć się tym wcześniej niż później.
  13. Zadzwoń do tego gościa http://www.dorabianiekluczy.legnica.pl/kontakt.html kilka miesięcy temu szukałem kogoś do kluczyka z Astry G i nie było problemów, kosz to ok 300 zł W Legnicy jest jeszcze jeden zakład zajmujący się podobnymi rzeczami,: http://www.velostat.pl/dorabianie-kluczykow-samochodowych.php http://www.fajnekluczyki.pl/dorabianie-kluczy-samochodowych-legnica.html
×
×
  • Create New...