Skocz do zawartości

hellrazor

Użytkownik
  • Postów

    107
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O hellrazor

  • Urodziny 07.06.1982

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Białystok
  • Auto
    Octavia L&K 2.0 TSI

Ostatnie wizyty

1411 wyświetleń profilu

Osiągnięcia hellrazor

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

66

Reputacja

  1. Zaczęło coś stukać w przednim zawieszeniu- diagnoza wybite jarzma zacisków- znalazłem uzywki w super stanie, wypiaskowałem, polakierowałem, zakupiłem zestawy naprawcze. Dodatkowo wymienone sworznie i tuleje tylne przednich wahaczy- czekam jeszcze na zamówione w ASO podkładki gumowe tulei, bo stare się poddają. Po wymianie zrobiona zostanie ponownie geometria. Dodatkowo regulacja hamulców tylnych. Koszt całości (części+robocizna) 700 cebulionów. Nowe BT.
  2. hellrazor

    Korozja w Foresterze

    Blacharsko Forestera można porównać do Poloneza i to nie każdego, bo mój ojciec swego czasu, w 2000r. zakupił nowego Plusa (z klimą, el. szybami i lusterkami ) i od razu w serwisie została zrobiona konserwacja. Po siedmiu latach użytkowania, na aucie nie było grama rdzy. Także, każdy, kto planuje zakup Forka, powinien przeczytać ten wątek od dechy do dechy, bo walka z rudą może przewyższyć wartość auta w niektórych przypadkach...
  3. Forek po przeglądzie filtrowo-olejowym. Pojawiły się jakieś dziwne stuki w zawieszeniu przednim, diagnoza łączniki stabilizatora. Wymiana na Lemforder'y. Została tylna wycieraczka do ogarnięcia, bo przestała działać... EDIT... pół godziny i wycieraczka działa. Polecam wątek, jakby któs potrzebował
  4. Udało mi się wypędzić demona... Kielichy i nadkola zrobione !!! Kosztowało niemało, ale zrobione dobrze i solidnie. A to najważniejsze. W weekend udało mi się ogarnąć kolejne bolączki, mianowicie wyczyściłem i pomalowałem na czarno bębny. Dodatkowo demontaż przednich foteli i kolejny bój z rudzielcem- mocowanie foteli- wyczyszczone, pomalowane, śruby w fosol na 30 min. Porządne sprzątanko i myjonko. Mission complete !!!
  5. hellrazor

    Korozja w Foresterze

    Wcale się nie dziwię, że duża część blacharzy nie chce ruszać tematu. Najgorsze chyba za mną.
  6. hellrazor

    Korozja w Foresterze

    W zeszłym roku, po zakupie robiłem oba nadkola. Był sprawdzany stan kielichów i to właśnie wtedy zostało to zabezpieczone, podobnie, jak wewnętrzne nadkola. Niestety AT'eki, dojazd kamienistą drogą i tegoroczna zima zrobiły swoje. Nic to. Będzie zrobione i spokój.
  7. hellrazor

    Korozja w Foresterze

    Zareagowałem podobnie. Pierwsza myśl, to spuścić z mostu, ale mi przeszło. I tak wwaliłem w niego worek kasy, której nigdy nie odzyskam, więc wiadro peelenów aż tak nie boli. Ale jak to w życiu, kiedyś następny właściciel będzie zadowolony
  8. hellrazor

    Korozja w Foresterze

    Ażeby nie być gorszym od szacownych kolegów, pochwalę się swoim odkryciem... Będzie robione, stay tuned...
  9. A widzisz, ja mam drugiego Forester i drugi tylko z jednym kluczykiem...
  10. Gdzie jest napisane, że opony muszą mieć 3 mm? To primo. Secundo, wymienione przez Ciebie opony to jest moim zdaniem jakiś kosmos !!! Naprawdę dołóż dosłownie kilka zł. i poszukaj czegoś sensownego... serio.
  11. Poszukaj na portalu na ol... Wpisz Lift kit Subaru FORESTER SG. Robi je gość z Gostynina. Dobrze gada i doradza.
  12. Muszę Cię zmartwić... podświetlana stacyjka jest we wszystkich Forkach SG. Alu 16 raczej też. Wymienione nakładki ma zderzak i progi to aftermarket, ewentualnie dodatki montowane przez dealera. Także takie "Luxury" to standard. BTW gratuluję zakupu i szerokości
  13. Ja miałem w zestawie, nie pamiętam, jaka twardość, ale były ciut mocniejsze
  14. Szybkie pytanie. Jaka żarówka świateł mijania idzie do polifta SG? Nie mam jak wyjąć i sprawdzić, a w necie: H1, H4, H11. Która właściwa? Ewentualnie jakieś polecenia, bo nocą trzeba jakiś dramat...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...