Skocz do zawartości

Forester - SZYBKIE PYTANIE


Haze

Rekomendowane odpowiedzi

11 godzin temu, gourmet napisał:

2 lata jeżdżę i nie widziałem że jest, taka sprawność diody.

to co Ci nagle przeszkadza? serio pytam.

nie sądzę żeby to miało dedykowany wyłącznik, w grę wchodzi raczej demontaż panelu i rozpięcie diody.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wcale mi nie przeszkadza, odkryłem ją zupełnie przypadkowo. Niemniej, producent ją tam zamontował, jestem ciekaw po co, skoro nie ma funkcji użytkowej. Ściereczka w starszych Subarakach miała sens, jakkolwiek niewielki. A nic niedająca dioda świecąca na żółto?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To teraz ja.

Stuki przy odpalaniu i gaszeniu o budę to bardziej poduszka skrzyni czy silnika? Czy może coś innego? Występuje nie zawsze, nie ważne czy ciepły czy zimny. Nie mam jak na razie wejść pod samochód, mechanik na urlopie.

Edytowane przez ewemarkam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, klev napisał:

Siema. Szybkie pytanie. Czy po zmianie amorkow tylnych w forku sf trzeba jechać na zbieżność?

Jak turbo to tak, inaczej to nie wiem, ale zakładam że jak masz nówki amory i sprężyny to nie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Vercy z tego co kojarze to kupiłeś już forka z liftem. Więc żeby ustawić właściwe kąty trzeba wsadzić po jednej śrubie mimo środowej na mocowanie amorka do zwrotnicy, poprzedni właściciel to zrobił. W seryjnym zawieszeniu tam są po dwie zwykłe śruby. Więc teoretycznie nie trzeba robić geometrii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak turbo to tak, inaczej to nie wiem, ale zakładam że jak masz nówki amory i sprężyny to nie
A niby czemu jak turbo to trzeba a jak wolnossak to nie?

Jak nie były zmieniane sprężyny ani nie są dołożone śruby regulacji pochylenia koła i nikt przy wymianie nie wpadł na pomysł odkręcania wahaczy poprzecznych to nie trzeba od nowa ustawiać geometrii.
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

45 minut temu, skwaro napisał:

A niby czemu jak turbo to trzeba a jak wolnossak to nie?

Jak nie były zmieniane sprężyny ani nie są dołożone śruby regulacji pochylenia koła i nikt przy wymianie nie wpadł na pomysł odkręcania wahaczy poprzecznych to nie trzeba od nowa ustawiać geometrii.

Bo turbo ma śruby.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wolnossak... nity :facepalm:

Kupiłeś Forka po lifcie (w sensie zawieszenia), poprzedni właściciel dołożył śruby żeby mu geometria wyszła. Sorry, żeby dało się ustawić właściwą geometrie. To że u Ciebie są śruby mimośrodowe możesz tylko podziękować poprzedniemu właścicielowi. To trochę tak jakbyś miał silnik po "programie" i kłucił się z kimś że seryjnie turbo ma w SF 210 kunia. Bo masz wykres z hamowni i Twój tyle ma.

Seryjnie, fabrycznie czy jak to zwał z tyłu nie ma śrub do regulacji kątów na zwrotnicy.

Edytowane przez ewemarkam
  • Super! 2
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...