Skocz do zawartości

Forester - SZYBKIE PYTANIE


Haze

Rekomendowane odpowiedzi

12 godzin temu, Zodiak napisał:

Ćwiczył ktoś ostatnio ćwiczył chlapacze do SF?
Na Alle jest coś takiego: https://allegro.pl/oferta/chlapacze-subaru-forester-i-1997-2002r-6891752813 - mam w tej chwili coś podobnego ale już dogorywają. Może macie jakieś ciekawe propozycje?

mam je, w sobotę montuje.

 

 

10 godzin temu, Kiwi 4ester napisał:

Podaj maila to Ci wyślę :)

do SF?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, piotr13 napisał:

 

hej,

do SF znajdziesz/znajdziecie tez tutaj szablon: 

 

pozdr

P

Nie możemy wyświetlić zawartości przez brak uprawnień

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ćwiczył ktoś ostatnio ćwiczył chlapacze do SF?
Na Alle jest coś takiego: https://allegro.pl/oferta/chlapacze-subaru-forester-i-1997-2002r-6891752813 - mam w tej chwili coś podobnego ale już dogorywają. Może macie jakieś ciekawe propozycje?

Jak wyglada spasowanie bo się zastanawiam nad takimi właśnie. Najchętniej to bym kupił oem chlapacze do Forka ale mało ich jest :(


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Rafaelo napisał:


Jak wyglada spasowanie bo się zastanawiam nad takimi właśnie. Najchętniej to bym kupił oem chlapacze do Forka ale mało ich jest :(
 


Nie wiem jak wygląda spasowanie ale się dowiemy, zaraz zamówię :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, wymyśliłem sobie kolejny problem :)
Mam kangura/orurowanie - jak zwał, tak zwał. Do niego są przymocowane halogeny. Chcę się pozbyć kangura i zostawić same halogeny - w jaki sposób zamontować jest do zderzaka? Pod spodem jest jakaś stalowa listwa?

 

Ewentualnie rozważam takie cudo pod ramkę:
http://atm4x4.pl/product.php?id_product=917

Na Alle można znaleźć to ustrojstwo za mniej więcej połowę ceny :)

 

 

Image00001.jpg

Edytowane przez Zodiak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Zodiak napisał:

Dobra, wymyśliłem sobie kolejny problem :)
Mam kangura/orurowanie - jak zwał, tak zwał. Do niego są przymocowane halogeny. Chcę się pozbyć kangura i zostawić same halogeny - w jaki sposób zamontować jest do zderzaka? Pod spodem jest jakaś stalowa listwa?

 

Ewentualnie rozważam takie cudo pod ramkę:
http://atm4x4.pl/product.php?id_product=917

Na Alle można znaleźć to ustrojstwo za mniej więcej połowę ceny :)

 

 

Image00001.jpg

Przeważnie, z tego co widziałem na zdjęciach, chłopy po prostu do zderzaka przykręcają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale że do plastiku? To duże lampy, będzie lipa, musi być sztywny uchwyt do belki pod zderzakiem, jakoś sensownie wyprowadzony np. pod grilem albo pod tablicą. Nie ma nic gorszego niż drgające lampy dalekosiężne :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam potrzebę  utwardzić dupę mojego Forka SF,  amortyzatory są sprawne, nie ma gazu, jak zapakuję dzieci dwoje, psa do bagażnika i 3 rowery na hak to robi się łódź. 

Wiem, że można Ironman-y, ale podobno są trochę twarde, czy ktoś ma coś innego i się sprawdza przy obciążeniu?

Wsadzać same nowe sprężyny, wymieniać też amorki?

IMG_9331.JPG

Edytowane przez janekbe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, wymyśliłem sobie kolejny problem
Mam kangura/orurowanie - jak zwał, tak zwał. Do niego są przymocowane halogeny. Chcę się pozbyć kangura i zostawić same halogeny - w jaki sposób zamontować jest do zderzaka? Pod spodem jest jakaś stalowa listwa?
 
Ewentualnie rozważam takie cudo pod ramkę:
http://atm4x4.pl/product.php?id_product=917

Na Alle można znaleźć to ustrojstwo za mniej więcej połowę ceny
 
 
Image00001.jpg.afe49aaf192c9e1c2fb594a84e5b3bdc.jpg

Ja miałem zamontowane u siebie na płaskowniku wysuniętym do przodu i przykręcone do belki pod zderzakiem ( to jest twardy plastik ) i nic nie drżało i się dobrze trzymało. Teraz mam listwę led i tez nic się z tym nie dzieje. Pozdro


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, janekbe napisał:

Panowie mam potrzebę  utwardzić dupę mojego Forka SF,  amortyzatory są sprawne, nie ma gazu, jak zapakuję dzieci dwoje, psa do bagażnika i 3 rowery na hak to robi się łódź. 

Wiem, że można Ironman-y, ale podobno są trochę twarde, czy ktoś ma coś innego i się sprawdza przy obciążeniu?

Wsadzać same nowe sprężyny, wymieniać też amorki?

IMG_9331.JPG

Sprężyny Lesjofors HD, twarde Kyaba do SG miały oznaczenie bodajże RA.... Grubość zwoju tych sprężyn ok 14mm.

 

Wymieniałem w tamtym tygodniu poduszki amortyzatorów przednich wraz z amortyzatorami. Też wydawało mi się, że amortyzatory były sprawne, a jeden z nich po wciśnięciu tłoka powracał po ok minucie ;)

Edytowane przez yaroz
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy potraficie polecić sprężyny do zawieszenia z Forestera STI twardsze niż seria? Niestety tył w stosunku do przodu mi trochę siedzi.

Co do Ironmanów - auto prowadzi się na nich mniej pewnie - ja je zdemontowalem bo nie byłem zadowolony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, janekbe napisał:

Wsadzać same nowe sprężyny, wymieniać też amorki?

jak już koledzy polecili wsadź sprężyny utwardzane, dedykowane pod LPG, ale nie licz też na dużo.

Przy takim obciążeniu i bagażniku daleko za osią (to jest pewnie 30+ kg na ok 1,5m dźwigni) auto będzie Ci siedziało, bez straty na komforcie przy pustym nie da się tego samymi sprężynami ogarnąć.

Amorki tu mają niewiele do gadania, chyba że buja Ci autem bardzo to poprawią prowadzenie i stabilność tyłu, ale na wysokości niewiele zrobią.

3 godziny temu, yaroz napisał:

Kyaba do SG miały oznaczenie bodajże RA.... Grubość zwoju tych sprężyn ok 14mm.

te do SF też mają ponad 14mm

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, janekbe napisał:

Panowie mam potrzebę  utwardzić dupę mojego Forka SF,  amortyzatory są sprawne, nie ma gazu, jak zapakuję dzieci dwoje, psa do bagażnika i 3 rowery na hak to robi się łódź. 

Wiem, że można Ironman-y, ale podobno są trochę twarde, czy ktoś ma coś innego i się sprawdza przy obciążeniu?

Wsadzać same nowe sprężyny, wymieniać też amorki?

IMG_9331.JPG

A to nie było tak że. OBK miał być na dłuższe trasy a Forek w okolicy żeby się kręcić?

Czy aż tak Małżonce się Forek spodobał? 

Ja niestety nie mam porównania do zwykłych sprężyn, za mało nim wtedy jeździłem. Ale mam Ironmany z tyłu. Jak pokonuje śpiącego policjanta, to przód jakoś tak miekko przejdzie, a tył dużo sztywniej. Swoją drogą jest miększy itd. Przekonam się jak go w tym roku na wakacje zapakuje. Jest ta róznica u mnie że razem z Ironmanami weszły nowe amorki KYB. Ale generalnie nie narzekam na prowadzenie, lepiej w każdym razie niż corollą kombi z 2005 roku. Może dlatego że corolla miała "belkę" z tyłu a nie wahacze jak Forek. 

Edytowane przez ewemarkam
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...