daymanek Opublikowano 19 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2020 To teraz ja. Stuki przy odpalaniu i gaszeniu o budę to bardziej poduszka skrzyni czy silnika? Czy może coś innego? Występuje nie zawsze, nie ważne czy ciepły czy zimny. Nie mam jak na razie wejść pod samochód, mechanik na urlopie. Mi w sf stukało i waliło z przyczyny już starej gumy pod skrzynią i wyrobionej tulei na kości łączącej skrzynie z buda. Przerabiałem świeżo ten temat. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 19 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2020 (edytowane) Dzięki, już mój ojciec się wsłuchał nawet i mi zwrócił uwagę. On był mega wyśmiewny że kupiliśmy skarbonkę 2 lata temu. Bo stare auto itd. Taka jaka kolwiek usterka mnie jakoś tak trochę boli, bo już trochę kasy w niego wpakowaliśmy Nie przejmuje się tym (jego zdanie na ten temat), ale ostatnio się to jakoś nasiliło to walenie o karoserie. Części OEM czy z zamiennika brałeś? Edytowane 19 Lipca 2020 przez ewemarkam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozarek Opublikowano 20 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2020 W dniu 19.07.2020 o 09:36, klev napisał: Siema. Szybkie pytanie. Czy po zmianie amorkow tylnych w forku sf trzeba jechać na zbieżność? teoretycznie nie, ale u mnie się to skończyło i tak wizytą na geometrii i nowym kpl opon... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krik Opublikowano 20 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2020 Jak po wymianie amorków auto poszło do góry to geometria jest do roboty. Jeśli wysokość jest ta sama i jest pewność, że kąty się zgadzały przed wymianą to bym nic nie ruszał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 20 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2020 Jak po wymianie amorków auto poszło do góry to geometria jest do roboty. Jeśli wysokość jest ta sama i jest pewność, że kąty się zgadzały przed wymianą to bym nic nie ruszał. Ale tylko pod warunkiem, że ktoś był na tyle mądry żeby ustawiać geometrię na wywalonym zawieszeniu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaroz Opublikowano 20 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2020 1 godzinę temu, skwaro napisał: 5 godzin temu, krik napisał: Jak po wymianie amorków auto poszło do góry to geometria jest do roboty. Jeśli wysokość jest ta sama i jest pewność, że kąty się zgadzały przed wymianą to bym nic nie ruszał. Ale tylko pod warunkiem, że ktoś był na tyle mądry żeby ustawiać geometrię na wywalonym zawieszeniu... A jak ustawiłem śruby w tej samej pozycji, zrobiłem zdjęcia, duża rozbieżność jest, sprawdzał ktoś kiedyś tak a potem jechał na geometrię? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 20 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2020 Wiecie co..... mam tegoroczne oponki i dla świętego spokoju pojadę na tą zbieżność.... wydaje mi sie ze forek stoi minimalnie wyżej po zmianie, napisze co wyszlo. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daymanek Opublikowano 20 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2020 Pacjent sturbo 2002 fotek, ostatnio jak sprawdzałem na apce torque to miałem doładowanie 0,5 boostu, zrobiłem trasę 1000 km z Norwegii do Polski i odczułem brak mocy, podłączam torque sprawdzam boost i jest 0,42-45. Turbina mówi papa? Czy może coś innego należałoby sprawdzić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozarek Opublikowano 20 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2020 5 godzin temu, skwaro napisał: Ale tylko pod warunkiem, że ktoś był na tyle mądry żeby ustawiać geometrię na wywalonym zawieszeniu... to też, ale wystarczy żeby dziura w uchu amora była minimalnie większa i już na śrubie możesz zrobić różnicę przy montażu. Samo ucho na linii też jest spawane z pewną dokładnością i też spokojnie może rozjechać geometrię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 20 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2020 to też, ale wystarczy żeby dziura w uchu amora była minimalnie większa i już na śrubie możesz zrobić różnicę przy montażu. Samo ucho na linii też jest spawane z pewną dokładnością i też spokojnie może rozjechać geometrię. Ale wiesz, że większą różnicę w geometrii auta zrobisz wsiadając w dwie dorosłe osoby po jednej stronie auta niż nierównym otworem w amortyzatorze? To nie jest sprzęt na tor, w którym ustawia się geometrię przed każdą imprezą, z kierowcą (i pilotem jeśli jedzie) za kółkiem i z odpowiednią ilością paliwa. Idę o zakład że 90% ludzi nawet nie pozna różnicy, bo większość speców od geometrii ma sprzęt o mniejszej dokładności niż takie odchyłki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vercy Opublikowano 20 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2020 Po włączeniu stacyjki (przed zapłonem) czuć paliwem spod maski, co to może być? (W aucie jest LPG) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LosioDriver Opublikowano 20 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2020 Już kiedyś pisałem w tym temacie, ale dzisiaj jeździłem starszym Forkiem i przypomniało mi to, że w moim Forku właściwie nie mam wspomagania... Kojarzycie jakiś serwis który potrafiłby dokładnie ocenić gdzie szukać problemu? Wymieniłem pompę kiedyś pompę, ale nic to nie dało, jak auto stoi to trzeba kręcić dwoma rękami. Nawet w czasie jazdy wspomaganie jest bardzo słabe i dużo siły trzeba przykładać do kręcenia kierownicą. Z tego co do tej pory się dowiedziałem, to że maglownica wygląda w porządku, pompa jest ok. wymieniałem też wszystkie gumowe przewody i zbiorniczek. Jeden dzień jeżdżenia Forkiem w którym można operować "paluszkiem" zdecydowanie zachęcił mnie do powrotu do tematu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rutra80 Opublikowano 20 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2020 25 minut temu, Vercy napisał: Po włączeniu stacyjki (przed zapłonem) czuć paliwem spod maski, co to może być? (W aucie jest LPG) Po włączeniu stacyjki na sekundę włącza się pompa paliwa - pewnie gdzieś masz nieszczelność. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rutra80 Opublikowano 20 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2020 (edytowane) 4 godziny temu, daymanek napisał: Pacjent sturbo 2002 fotek, ostatnio jak sprawdzałem na apce torque to miałem doładowanie 0,5 boostu, zrobiłem trasę 1000 km z Norwegii do Polski i odczułem brak mocy, podłączam torque sprawdzam boost i jest 0,42-45. Turbina mówi papa? Czy może coś innego należałoby sprawdzić? Z rzeczy które sam możesz próbować sprawdzić to wężyki sterowania turbiną, nieszczelność dolotu za turbiną albo wydechu przed turbiną, filtr powietrza. Torque pokazuje parametr IAM? Jeśli jest poniżej połowy to auto może być w limp mode i w ogóle nie ładować powyżej ciśnienia sprężyny wastegate. Spróbuj np zalać 98 lub 100 na Shellu, zresetować kompa, i zobaczyć czy boost nie wrócił. Edytowane 20 Lipca 2020 przez rutra80 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daymanek Opublikowano 20 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2020 Z rzeczy które sam możesz próbować sprawdzić to wężyki sterowania turbiną, nieszczelność dolotu za turbiną albo wydechu przed turbiną, filtr powietrza. Torque pokazuje parametr IAM? Jeśli jest poniżej połowy to auto może być w limp mode i w ogóle nie ładować powyżej ciśnienia sprężyny wastegate. Spróbuj np zalać 98 lub 100 na Shellu, zresetować kompa, i zobaczyć czy boost nie wrócił. Tak też zrobię jutro, dodam jeszcze że jakby większe spalanie bylo przy prędkości stałej 120 na tempomacie spalanie wyniosło około 10,3 litra gdzie wcześniej wychodziło mi zdecydowanie poniżej 10 litrow. Natomiast czuć że jest słabiej przy kicku, nie ma tego zrywu. Przed wyjazdem do Polski miałem zmieniane przednie poloski oraz wymieniane była kość łącząca skrzynie z nadwoziem. Może mechanik ściągając intercooler coś mi uszkodził? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HopeUknow Opublikowano 21 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2020 czy ktos mi jest w stanie powiedziec czy chlodnica klimy od sf bez turbo podejdzie do wersji z turbo ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Panzerpferd Opublikowano 21 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2020 NARESZCIE! Po ponad dwóch latach od zakupu pojawił się w naszym świecie nowy, śliczny CHECK ENGINE! Kod błędu P0031 HO2S Heater Control Circuit Low Bank 1 Sensor 1. Na tablicy pojawiła mi się kontrolka wyłączonej kontroli trakcji oraz miga CRUISE. I teraz pytanie, co to oznacza? Z ostatniej historii auta: Właśnie wróciliśmy z wakacji w czasie których, m.in. Auto dostało kilka mocnych gongów z przodu, odczuwam większe wibracje na małych obrotach (tak ok. 700-800 RPM) - obstawiam poduszkę silnika. Chwilę później pojawiło się piszczenie paska klimatyzacji Niebawem będę umawiał się do mechanika, czego się spodziewać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaroz Opublikowano 21 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2020 16 minut temu, Panzerpferd napisał: czego się spodziewać? Wydatków 5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norweski_Pacjent Opublikowano 21 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2020 NARESZCIE! Po ponad dwóch latach od zakupu pojawił się w naszym świecie nowy, śliczny CHECK ENGINE! Kod błędu P0031 HO2S Heater Control Circuit Low Bank 1 Sensor 1. Na tablicy pojawiła mi się kontrolka wyłączonej kontroli trakcji oraz miga CRUISE. I teraz pytanie, co to oznacza? Z ostatniej historii auta: Właśnie wróciliśmy z wakacji w czasie których, m.in. Auto dostało kilka mocnych gongów z przodu, odczuwam większe wibracje na małych obrotach (tak ok. 700-800 RPM) - obstawiam poduszkę silnika. Chwilę później pojawiło się piszczenie paska klimatyzacji Niebawem będę umawiał się do mechanika, czego się spodziewać? Sonda poszła się kochać. Chyba miałem ten sam błąd onegdaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aplam13 Opublikowano 21 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2020 8 godzin temu, Panzerpferd napisał: NARESZCIE! Po ponad dwóch latach od zakupu pojawił się w naszym świecie nowy, śliczny CHECK ENGINE! Kod błędu P0031 HO2S Heater Control Circuit Low Bank 1 Sensor 1. Na tablicy pojawiła mi się kontrolka wyłączonej kontroli trakcji oraz miga CRUISE. I teraz pytanie, co to oznacza? Z ostatniej historii auta: Właśnie wróciliśmy z wakacji w czasie których, m.in. Auto dostało kilka mocnych gongów z przodu, odczuwam większe wibracje na małych obrotach (tak ok. 700-800 RPM) - obstawiam poduszkę silnika. Chwilę później pojawiło się piszczenie paska klimatyzacji Niebawem będę umawiał się do mechanika, czego się spodziewać? Tak jak @Norweski_Pacjent wspomniał, sonda a dokładniej grzałka, nie tragedia, takie subarowe nic 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Panzerpferd Opublikowano 22 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2020 9 godzin temu, aplam13 napisał: Tak jak @Norweski_Pacjent wspomniał, sonda a dokładniej grzałka, nie tragedia, takie subarowe nic Dzięki. Grzałka się posłuchała i zgasła. Tak sobie myślę, że może siknąłem tam na tył zbyt intensywnie na myjce, bo chwile przed wywaleniem błędu odgryzałem niesymetrycznie zaschnięte błoto z tylnej felgi. Ale mechanik umówiony. I tam mam kilka innych spraw do ogarnięcia Dzięki panowie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daymanek Opublikowano 22 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2020 O który katalizator tutaj chodzi i sondę? Nie ma checka ani nic.. Zdemontowalem downpipe wsadziłem czujnik w sondę lambda i ładuje mi przy odcienie do 2barow powinno tak być? Czy raczej uppipe zapchany? Tam raczej nie powinno łapać ciśnienia tak wysokiego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Panzerpferd Opublikowano 23 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2020 W dniu 22.07.2020 o 09:23, Panzerpferd napisał: Ale mechanik umówiony. I tam mam kilka innych spraw do ogarnięcia Auto nie doczekało o własnych siłach do mechanika. Wczoraj w połowie drogi z pracy zgasło mi na amen. Dziś odholowałem je do pobliskiego Jarcaru w Józefowie. Chłopaki dostali 7 punktową listę rzeczy do zrobienia. Ktoś chce kupić nerkę? 1 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mattipk Opublikowano 23 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2020 35 minut temu, Panzerpferd napisał: Wczoraj w połowie drogi z pracy zgasło mi na amen. Kurcze, jakiś pogrom po ostatnim świniopasie :-p ja jestem umówiony na wtorek 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaroz Opublikowano 23 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2020 36 minut temu, Panzerpferd napisał: Ktoś chce kupić nerkę? Nie wiem czy wystarczy 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się