Jump to content

ozarek

Użytkownik
  • Content Count

    1281
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

ozarek last won the day on March 1 2015

ozarek had the most liked content!

Community Reputation

142 Wspaniały

About ozarek

  • Rank
    ..:: Uzależniony(a) od Subaru ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    SJ
  • Auto
    Forester MY02 N/A AT
  • Zainteresowania
    Motoryzacja, IT, fotografia

Contact Methods

  • Website URL
    http://piotrozarowski.com

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. ozarek

    AWD czy FWD?

    nie wszędzie, stacja musi mieć moduł do badania 4x4.
  2. ozarek

    AWD czy FWD?

    Jeśli byłby jakiś problem to tak myślę że już bym wyczuł na zakrętach albo na ciasnych manewrach na parkingu lub na wstecznym a tu wszystko jest ok lampka AWD gaśnie jak wyjmę bezpiecznik FWD Dobra zerknąłem do instrukcji od Forestera 1999 USA i tam też jest ikonka FWD i zapala się po włożeniu bezpiecznika. Wrzuć foto tej ikony bo rozmawiamy już jak ślepy z kulawym.
  3. ozarek

    AWD czy FWD?

    pomarańczowe i czerwone kontrolki oznaczają problem, jeżeli napęd jeszcze nie jest zakatowany to radzę to szybko diagnozować. Podjedź na warsztat, niech podniosą samochód trochę i sprawdź napędy w powietrzu.
  4. jeżeli zależy Ci tylko na kluczyku (bez pilota CZ) to w każdym lepszym punkcie z dorabianiem to ogarną (klonują immo na surową pastylkę i kluczyk działa) Natomiast jeżeli zależy Ci na kluczyku z pilotem to najlepiej kupić używkę z tego samego modelu i przełożyć pilot do nowej skorupy, dociąć grot i sklonować immo.
  5. o widzisz to jest trop zrzucę w tyg tapicerkę i zerknę na to. ja mam SF z ostatniego rocznika
  6. z pilota, bo kluczykiem zamyka wszystko - taka jest i zawsze była u mnie sytuacja (okresowo problem zimą pojawiał się już kilka lat) pilot mi nie reaguje aktualnie wcale. Silniczek musi działać bo z klucza i rygla w środku reaguje poprawnie. przy całkowicie otwartej klapie CZ z pilota zareaguje, a przy niedomkniętej nie? będę się bawił jak wróci ładniejsza pogoda
  7. wiązki nie, peszel wygląda ok. Jakby tam coś nie stykało to albo by nie zamykało zamka w bagażniku wcale - a zamyka - albo nie świeciłaby się po otwarciu klapy lampka - a świeci. W zamku musi być jakaś krańcówka, pytanie czy wspólna z sygnałem do lampki czy są osobne?
  8. odkopię wątek bo mam problem z tej samej kategorii u siebie w swoim SF5 MY02 W okresie zimowych mrozów (było w okolicach -10/-15* nocami) okresowo pojawiał się problem z zamykaniem/otwieraniem z pilota - obstawiałem słabą baterię. Któregoś razu 'zblokowało' mi zamek w klapie bagażnika - tzn mimo otwartych zamków klapa odskoczyła (jakby była niedomknięta) i dalej zamek już nie puścił. (gdzieś tu była wymiana baterii w pilocie) Po kilkukrotnym zamykaniu/otwieraniu auta, dociskaniu klapy wreszcie puściło, ale po tym incydencie zamek w klapie bagażnika nie reagował na za
  9. mam z podkładką ale z tego samego materiału co dywanik i jest ok.
  10. ja brałem z autodywaniki o gramaturze 750 są całkiem spoko, używam od późnej wiosny.
  11. jeżeli welur to zamawiaj pod wymiar z allegro, w wyższych jakościach są naprawdę fajne i bdb dopasowane nie, bez immo odpalisz silnika na kilka sek i potem gaśnie.
  12. wymieniłem wszystkie żarówki na białe, bez kapturków i wszystko świeci w odpowiednich kolorach. w SF tak, w SG głowy za to nie dam.
  13. no nie wiem, nie mam już żadnej żeby sprawdzić, ale fabryczne mają te durne kapturki, które są kompletnie zbędne (kolor jest od wew. str. ikonki)
  14. niby tak ale; 1. po co płacić 25pln/szt jak wąsy kupisz po ok 1pln 2. fabryczne są 12V, a w elektroniku kupujesz 14V 50mA i zapominasz o problemie palących się żaróweczek
  15. to zależy jaki silnik w 2.0 N/A jest na silniku. jaki silnik?
×
×
  • Create New...