ozarek

Użytkownik
  • Zawartość

    727
  • Rejestracja

  • Ostatnio

O ozarek

  • Ranga
    ..:: Profi ::..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    SJ
  • Auto
    Forester MY02 N/A AT
  • Zainteresowania
    Motoryzacja, IT, fotografia

Contact Methods

  • Website URL
    http://piotrozarowski.com
  1. zakładam, że to do mnie więc odpiszę. Ja tylko powielam to określenie, tak jest często na angielskojęzycznych stronach opisywane. Ewentualnie NON-US
  2. sprawdzanie napięcia na aku ma tyle wspólnego z jego stanem co % z etykiety ze smakiem piwa
  3. tempomatu nie odłącza przy wszystkich, AFAIK reaguje tylko na te związane z jazdą. Błędy wyskoczyły najprawdopodobniej przez spadek napięcia i trzeba je będzie skasować. Stan aku wpadałoby sprawdzić, ale jak nie stał głęboko rozładowany długo to nic mu nie będzie.
  4. najlepiej to po kablu jak tablet ogarnia OTG
  5. podstawowe pytanie, jakie musisz zadać, to kiedy były regulowane zawory
  6. Skoro auto po rodzinie to zastanów się jaką tzw. ''kulturę techniczną'' prezentuje obecny właściciel. XT z LPG wymaga IMHO wysokiej kultury jeżeli to ma służyć długo i możliwie niezawodnie. Ogarnięty warsztat spokojnie sobie z Subaru radzi, ceny części eksploatacyjnych nie odbiegają od bardzo mocno także z tej strony nie ma się czego bać, ważniejszy jest zakup dobrze utrzymanego egz.
  7. dokładnie tak mam zrobione, bo po pierwszym kombinowaniu nie miałem ochoty na powtórkę
  8. ja od lat jeżdżę z uchwytem mocowanym na desce, albo do dedykowanego krążka albo do czegoś pokroju nanostick'a. Uchwyt klasyczny (np Nokia CR 123), mocowany na szybę sprawdza się w takiej konfiguracji świetnie - nic nie drży, jest blisko, kable się nie plątają i nie zasłania szyby. Niedawno ściągnąłem sobie z PRC uchwyt mocowany do kratki nawiewu i też daje radę pod warunkiem montażu na postoju bo jedną ręką to się nie da ogarnąć. Także pomyśl czy nie zmienić trochę przyzwyczajenia z miejscem montażu.
  9. kiedyś mi to przez przypadek wpadło na tapetę i z tego co pamiętam to jest marketingowo świetnie opracowane, rzeczywistość już taka różowa nie jest. Niby coś daje, ale te efekty wizualne to bodaj nafta. Na YT są testy można rzucić okiem w wolnej chwili, tylko przy US trzeba brać dużą poprawkę na lokowanie produktu w przypadku dużych kanałów.
  10. W SF5 te MINI mają jedna wadę, całkiem chowają się w gnieździe i jakby trzeba go wyciągać to trzeba się nagimnastykować
  11. poszukaj testów sea foam to Ci przejdzie zainteresowanie
  12. dowolny chiński w cenie lepszej butelki vodki. Do podstawowej zabawy nie ma co przesadzać, bo wszystkie/prawie wszystkie działają tak samo. WiFi jest lepsze ale idzie za tym cena, a do okazjonalnego sprawdzenia parametrów czy skasowania błędów nie ma sensu. Jak celem jest stały monitoring na jakimś zabudowanym tabie/smarku to wifi albo kabel bo te po BT bywają kapryśne z połączeniem i stabilnością.
  13. Twój opis jest zresztą przeklejony z forum na ich stronę, także robisz za żywą reklamę obecnie Muszę z nimi pogadać czy końcówki wtryskiwaczy też się dzięki temu oczyszczają bo przy LPG to mnie najbardziej interesuje. Oleju mi praktycznie nie ubywa, silnik raczej czysty więc to jedyny cel jaki bym miał. Dzięki za info.
  14. ale te 200,- to już promocja, z tego co zerknąłem to regularna cena to 250,-. Ta cena obejmuje dwie sesje czy za każdą płaciłeś po 200,-?
  15. zapinasz 1 na wybieraku + tryb zimowy i nie ma mowy żeby nie wszedł skoro się da imprezą