Skocz do zawartości

ozarek

Użytkownik
  • Zawartość

    890
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O ozarek

  • Tytuł
    ..:: Profi ::..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    SJ
  • Auto
    Forester MY02 N/A AT
  • Zainteresowania
    Motoryzacja, IT, fotografia

Contact Methods

  • Website URL
    http://piotrozarowski.com
  1. podtrzymanie akumulatora w mrozy ładowarką solarną

    parametry tak, ale przy takich krokodylkach i tej grubości kablach nie spodziewałbym się efektywnego przekazywania tych wartości.
  2. Forester - SZYBKIE PYTANIE

    da się nawet taniej tylko nie tędy droga. Z LPG się oszczędza jeżdżąc, a nie montując. Oszczędności przy montażu mszczą się dość szybko i generują dodatkowe, bezsensowne koszty. Nie idź tą drogą. Przelicz sobie wszystko bo SOHC się dobrze dogaduje z gazem, a silnik nie pali mało. Przy obecnych cenach paliw i instalce za 3k zwrot jest <15kkm.
  3. Żarówki....

    co do meritum się zgadzam, pseudo zamienniki są fatalnym rozwiązaniem ALE ostatnio (rok) pojawiły się zamienniki LED od Philipsa i Bosmy, które dają bdb snop i mają odpowiednią regulację wiązki (dopasowanie do geometrii odbłyśnika reflektora halogenowego). Naturalnie jest to nadal zakazana przeróbka u nas ale nie wrzucałbym wszystkich zamienników do jednego wora. Ja bym chętnie zobaczył jak to się spisuje w praktyce, ale przy obecnych cenach i regulacjach prawnych nie mam zamiaru wywalać kasy.
  4. Siłowniki maski

    wiele modeli ma siłownik tylko z jednej strony, niektóre mają małe siłowniki bezpośrednio przy zawiasie wspomagające tylko utrzymanie otwarcia, ale to wymaga dobierania więcej zabawy w dobór siły, a często też są trochę inne zawiasy. W takim modzie jak tu najlepiej jest dać dwa dość słabe siłowniki i nie kombinować zabardzo
  5. Siłowniki maski

    jak chcesz z jednej strony to musi być odpowiednio mocniejszy i niestety może to skutkować problemami przy zamykaniu bo będzie podparta z jednej strony bardzo mocno. Lepiej dwa słabsza po obu, wtedy równomiernie podpiera i nie trzeba się siłować przy zamykaniu.
  6. Sprężyny Ironman

    KYB jest mocniejsza od serii, a Lesjofors mocniejsze od KYB
  7. Sprężyny Ironman

    bo to jest dobry zestaw ale nie na jedną oś. Jak wstawisz na obie osie to będzie twardo, wysoko ale jednocześnie tłumienie będzie spójne. Wstawienie tego tylko na tył nawet przy haku i butli będzie rozwalało balans auta. Jakieś dziury czy poprzeczne nierówności w zakręcie mogą generować nieprzewidywalne reakcje tyłu w kierunku nadsterowności. Poczytaj na forum o wstawianiu twardszych stabilizatorów na tył jakie ludzie efekty mieli przy seryjnym przodzie. wszystko dostaje bardziej w dupę bo gdzieś ta energia (niewytłumiona przez twardszą sprężynę) musi się rozproszyć.
  8. Sprężyny Ironman

    jak chcesz wymieniać tylko tył to nie idź w Irony bo rozwalisz balans auta. Są zamienniki serii zwijane z grubszego drutu.
  9. zbieżność za 1 zł w VW

    http://www.volkswagentarnow.pl/oferty-specjalne/zmierz-sie-z-geometria/ kilka sek w google, z tego co widać raczej dotyczy grupy VAG. Kolejna odsłona promocji w grupie za 1PLN w celu zebrania danych osobowych.
  10. "Pocące" się węże silikonowe

    to niestety nie jest gwarancją sukcesu. Ostatnio porównywałem oplot w wężu ciśnieniowym klekota. Fabryka vs jakiś polecany zamiennik z metra i różnica jest kolosalna. Fabryka ma 2x więcej oplotu i niestety sporo wyższą cenę.
  11. "Pocące" się węże silikonowe

    wąż który zastosowałeś pewnie nie jest odporny na to co w nim płynie i stąd ten efekt.
  12. Może ktoś poradzi...

    jak już jest wyczuwalny luz to jest agonia. Na początku słychać przy zmianie obciążenia czyli np ronda, ostre zakręty, ślimaki autostradowe. Można wtedy zacisnąć lub odpuścić trochę skręt i będzie zmiana natężenia dźwięku. Najprostsza i najszybsza metoda nie powinno, ale wystarczy żeby mechanik walnął młotkiem kilka razy za dużo albo źle poskręcał kolumnę żeby wiekowe łożysko dobić. Jak wymieniałeś drążek to byłeś na geometrii potem?
  13. OUTBACK2.5 AWARIA AUTOMATU

    w rozmowie n/t 4EAT Subaru nie byli zbyt kompetentni. Najpierw gość mi wmawiał, że tam nie ma filtrów i trzeba dynamiczną robić, a potem że jest tylko w misce i trzeba rozkręcać... a to wszystko przy pytaniu o wymianę oleju
  14. SG 2.0 NA LPG problem z odpalaniem po godzinie postoju.

    zakręć gaz na butli i sprawdź czy problem nadal będzie, potem kwestia kontroli szczelności reduktora i wtrysków.
  15. Sprawdzanie szczelności dolotu

    bardzo popularna metoda, ale uwalić wszystko plakiem...
×