Jump to content

ozarek

Użytkownik
  • Content Count

    1273
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

ozarek last won the day on March 1 2015

ozarek had the most liked content!

Community Reputation

140 Wspaniały

About ozarek

  • Rank
    ..:: Uzależniony(a) od Subaru ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    SJ
  • Auto
    Forester MY02 N/A AT
  • Zainteresowania
    Motoryzacja, IT, fotografia

Contact Methods

  • Website URL
    http://piotrozarowski.com

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. mam z podkładką ale z tego samego materiału co dywanik i jest ok.
  2. ja brałem z autodywaniki o gramaturze 750 są całkiem spoko, używam od późnej wiosny.
  3. jeżeli welur to zamawiaj pod wymiar z allegro, w wyższych jakościach są naprawdę fajne i bdb dopasowane nie, bez immo odpalisz silnika na kilka sek i potem gaśnie.
  4. wymieniłem wszystkie żarówki na białe, bez kapturków i wszystko świeci w odpowiednich kolorach. w SF tak, w SG głowy za to nie dam.
  5. no nie wiem, nie mam już żadnej żeby sprawdzić, ale fabryczne mają te durne kapturki, które są kompletnie zbędne (kolor jest od wew. str. ikonki)
  6. niby tak ale; 1. po co płacić 25pln/szt jak wąsy kupisz po ok 1pln 2. fabryczne są 12V, a w elektroniku kupujesz 14V 50mA i zapominasz o problemie palących się żaróweczek
  7. to zależy jaki silnik w 2.0 N/A jest na silniku. jaki silnik?
  8. łooo Panie od tego jest dynamometryk
  9. malutko, czyli 8.8 wchodzi na granicy. Nadal bym dał 10.9
  10. nie wiem jakiej twardości są fabryczne szpilki, nie wiem jaki jest moment dokręcenia, więc nie mam zamiaru nawet oceniać czy 8.8 jest wystarczające. Mogę z bardzo dużą dozą prawdopodobieństwa napisać, że 10.9 będzie dobre.
  11. ale weź nie porównuj stosowania twardszych śrub do kosmicznych technologii. To jest tylko kwestia bezpieczeństwa i niczego więcej. Chcesz stosować 8.8 to sobie stosuj ale nie twierdź, proszę, że jest to idealne rozwiązanie. Co do wyjątkowości, to powiem Ci, że 20lat temu jak wymieniałem zawieszenie w Fiacie Punto to też ładowałem 10.9, bo to jest lepsze i bezpieczniejsze rozwiązanie ot co.
  12. mi między uszami w takiej sytuacji zawsze dzwoni maksyma pewnego prof. z materiałówki ''jak wygląda, że wytrzyma to wytrzyma'' Przewymiarowanie wytrzymałości połączenia jeszcze nikomu nie zaszkodziło, niedoszacowanie obciążeń zaszkodziło wielu. Mi się tego nie chce liczyć, wolę przewymiarować i mieć święty spokój.
  13. ale śruby utwardzane są powierzchniowo, gwint jest twardszy czyli to ma właśnie większe znaczenie do pracy osiowej niż na ścinanie. Rdzeń jest nieutwardzany, "elastyczny" inaczej śruby by pękały.
  14. mi zawsze powtarzano, że do zawieszeń raczej powinno iść 9.8 lub 10.9. 8.8 nie jest utwardzane powierzchniowo i mogą być różne efekty na gwincie.
  15. grubość tarczy nie determinuje jej bicia - albo nie - fakt cienkie są bardziej podatne na zwichrowanie, ale i nowe można bardzo szybko załatwić. Na pewno przy takiej grubości bliżej im do końca żywota, jak biją to zmieniaj, szkoda łożysk.
×
×
  • Create New...