Skocz do zawartości

ozarek

Użytkownik
  • Zawartość

    969
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O ozarek

  • Tytuł
    ..:: Profi ::..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    SJ
  • Auto
    Forester MY02 N/A AT
  • Zainteresowania
    Motoryzacja, IT, fotografia

Contact Methods

  • Website URL
    http://piotrozarowski.com
  1. Filtr kabinowy Forester SF 2001.

    te dwuczęściowe DENCKERMANN wyglądaja OK, ale to coś nowego bo nigdy tych zamienników nie trafiłem, a czasami szukałem czy coś się w promocji nie pojawiło
  2. Akumulatory w subaru

    też miałem ochotę, ale aku mnie zaskoczył i padł z wieczora na rano więc brałem co było pod ręką - stąd Banner. Pamiętaj tylko, że aku Ca/Ca dobrze robi doładowanie poza autem dobrym prostownikiem dającym 16V, będzie dłużej żył.
  3. Czy to SLS ? (zdjęcia)

    tak to są pod SLS sprężyny 11,75mm drut pod klasyczne amory jest RA5761 nominalnie drut 13,5mm
  4. Forester - SZYBKIE PYTANIE

    masz ustawiony nadmuch na szyby, a wtedy klima działa z niższą wydajnością.
  5. Automat - mrugający POWER, błąd "transfer clutch"

    dynamiczna, bo masz tam 12l oleju i detergent tam wymienione. Statycznie wchodzi ok5l, cała objętość 'na sucho' to 8,4l
  6. Automat - mrugający POWER, błąd "transfer clutch"

    kolego to jest normalna czynność obsługowa dla AT, masz do tego stosowny bagnet, a po kolorze i zapachu oleju ocenisz jego stan bez najmniejszego problemu - im bliżej czerwonego tym lepiej, zero drobinek czy zapachu spalenizny. napisałeś na początku, że to była dynamiczna wymiana, która na forum do tych skrzyń nie jest polecana, obecne problemy niestety mogą być tego następstwem. Jak masz w papierach podane co wlali to napisz, bo też jest istotna informacja.
  7. Forek 06 - regulacja szybkości pracy wycieraczek

    niestety myliłeś się jak widać. kompletacje wersji robią często księgowi pod konkretne rynki, przyzwyczajenia konsumentów lub przepisy. Powtórzę Ci jeszcze raz - w Twojej wersji tego nie zamontowano i tyle. Zrozum to była opcja wyposażenia taka sama jak tempomat, grzane stołki czy szyber. Tak jak wyżej - moża dyskutować czy kompletacja serii nie powinna obejmować wszystkich opcji manetki, ale ktoś zdecydował, że będzie ich kilka i tyle. Kiedyś standardem były grube welurowe tapicerki i porzadna skóra czasami alcantara, teraz to przeszło w średniej jakości plastikowa szmatę i cienką eko skórę, która pęka od patrzenia po kilku latach.
  8. Akumulatory w subaru

    lata jeździłem na 50Ah i nie było problemów, tak jak kiedyś pisałem zaniedbałem stan w celach i padła. Teraz mam Bannera 65Ah (chyba) dedykowanego do Japońców i to jest max co tam wchodzi, z klasycznych podstawek chyba 55Ah i to też nie wszystkie. Producent to jedno, ale ważniejsze żeby aku w sklepie było zadbane, doładowywane itd także mimo wszystko sklepy specjalistyczne z okolicy. Przy wyborze jaki dałeś ja celowałbym w Forse z uwagi na dobre doświadczenia, ale j/w brać co dobrze przechowywane i jest na miejscu.
  9. klimatyzacja

    w zimie wystarczy, że nadmuch na szyby ustawisz i już się klima odpala na niższej wydajności. Niemniej masz 100% racji co do meritum.
  10. Forek 06 - regulacja szybkości pracy wycieraczek

    jakby nie miało to byś nie miał co założyć, zwyczajnie w Twojej wersji tego nie zamontowano. Inna sprawa czy taka funkcja, siedząca w manetce, nie powinna być w każdej wersji. Ktoś zdecydował, że będzie kilka wersji manetek z różnymi kombinacjami funkcji (czasówka, inrerwał tył) i tyle.
  11. Amorki z Imprezy GC do Forka SF?

    musisz to sam rozważyć, ja kilka lat temu kupiłem jakieś zwykłe, które były pod ręką (org zamarzł przy dużym mrozie i brałem co było). Pracują w zestawie ze sprężynami KYB dociążone duża butlą LPG i jest ok. jeżeli już teraz masz klasyczny to pewnie sprężyny też, jeżeli nie to musisz założyć sprężyny pod zwykły amor i tu masz KYB albo Lesjofors.
  12. Forester - SZYBKIE PYTANIE

    pamiętaj, że w 'chińczyku' cenę robi transport i pośrednicy. Jeżeli to jest produkt od producenta to cenowo może spokojnie konkurować chińczykiem.
  13. hill holder się zblokował?

    a widzisz tego nie wiedziałem, a AT tego diwajsa nie ma czyli on blokuje jeden obwód poprostu.
  14. hill holder się zblokował?

    przecież płyn nie jest w obiegu to jak miałby się zagrzać od jednego zablokowanego koła na końcu układu? Jakby trzymał HH to oba koła tylne byłyby gorące, a skoro jest tylko jedno to raczej jego dotyczy problem.
  15. opony wielosezonowe

    przeca nie pcham się foresterm w pół metra błota. Bądźmy poważni. nie nie mylę. Może zmota to była przesada z określeniem, bo nie miałem na myśli otwartej rurówki do topienia po 'dach' w błocie. Tylko porządnie zdłubane 4x4 z dopuszczeniem do ruchu.
×