Jump to content

ozarek

Użytkownik 500
  • Posts

    1293
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

ozarek last won the day on March 1 2015

ozarek had the most liked content!

Contact Methods

  • Website URL
    http://piotrozarowski.com

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    SJ
  • Auto
    Forester MY02 N/A AT
  • Zainteresowania
    Motoryzacja, IT, fotografia

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

ozarek's Achievements

..:: Uzależniony(a) od Subaru ::..

..:: Uzależniony(a) od Subaru ::.. (5/13)

150

Reputation

  1. inaczej smar litowy (ale obojętnie co wpiszesz w googla to wyskoczy) często z teflonem (PTFE) - nie łapie brudu i jest wodoodporny. Poza ogranicznikami używam do zawiasów i na prowadnice szyberdachu.
  2. tak na przyszłość to warto smarować ograniczniki białym smarem, ogranicza to ich wycieranie.
  3. mam silniczek od lexusa od jesieni 2015 albo 2016 roku i problem nie powrócił ani razu, a ostatnio jeżdżę bardzo mało i bardzo sporadycznie używam spryskiwaczy lamp. Także wg mnie problem jest dość skutecznie rozwiązywalny. Silniczek od subaru jest spartolony konstrukcyjnie (uszczelnienie osi silniczka) przez to że pompka jest rozbieralna. znam takich co tuningują Fiatowskie 1.1 n/a także wiesz...
  4. s-turbo to wiem, ale tu mowa była o N/A dlatego zwróciłem uwagę na Twój wpis. szkło jest lepsze, ale też ma swoje wady - choć jakbym miał wybór to przy halogenowych reflektorach biorę szkło Spryskiwacze to kwestia zmiany silniczka/pompki na toyotowy i zapominasz o problemie.
  5. odpala się ale z niższą wydajnością. polift ma centralną cewkę zintegrowaną, ale z innym złączem (SAE) to je solidnie zregeneruj i zabezpiecz lakierem, najlepiej 2K, i nie będziesz musiał ich ciągle polerować.
  6. kup dobrą nasadkę do świec (z gumką, która nie zostaje potem na świecy) i dasz radę, dostęp jest średni, ale nie niemożliwy
  7. bez przesady, to tylko pakowacz, te same filtry są też pod bardziej znanymi markami sprzedawane. Przerobiłem sporo tych filtrów już, i nawet kiedyś zdj wrzucałem (tylko nie pamiętam których)
  8. ja Cię doskonale rozumiem tylko jak będziesz miał go na stojaku to zerknij na dół żebyś sobie nie zrobił przestoju później. Zrzucenie miski w takiej sytuacji to chwila, przy okazji zmienisz masę uszczelniającą i wymyjesz szlam z miski i smok, na zdrowie to wyjdzie.
  9. UPG przy dużym przegrzaniu to jest 99%, wcześniej niż później. Konstrukcja silnika nie ma tu większego znaczenia. niby tak, ale używany silnik to jest loteria. Chcąc mieć spokój to trzeba mu zrobić pełna inspekcję dołu i góry.
  10. reasumując wątek. Regulacja zamka prosta (najlepiej wypiąć złączkę dużym, płaskim śrubokrętem) potem 2 obroty i kontrola. Klapa zamyka się zdecydowanie lepiej. Kwestę CZ rozwiązał potem reset centralki i 'przypomnienie' pilotów.
  11. @ewemarkamA myślałem o tym żeby to ruszyć. Rozumiem, że ściągałes ta 'nakretke' z plastikowego kółka i skracaleś dźwignię?
  12. Dobra, jako że tematu wiosna nie ogarnąłem i wkurza mnie to jeszcze bardziej to korzystając z wolnego i ładnej pogody dobrałem się do tego jeszcze raz. Siłownik zamka klapy działa poprawnie Rozpinalem kostkę od zamka żeby rozpiąć krańcówkę ale to nie daje rezultatu tzn CZ nadal nie reaguje na pilota. (nawet na procedurę programowania) Blokowałem zamek śrubokrętem, łącznie z ryglowaniem ale nijak nie zmieniło to sytuacji. Nadal nie znalazłem śrubki do regulacji krańcówki ale też nie wykręciłem zamka z klapy, jest tam tyle cięgien, że nie chce tego ruszać na wyjeździe. @ewemarkamMasz jakieś foto gdzie jest ta śrubka do regulacji?
  13. ozarek

    AWD czy FWD?

    nie wszędzie, stacja musi mieć moduł do badania 4x4.
  14. ozarek

    AWD czy FWD?

    Jeśli byłby jakiś problem to tak myślę że już bym wyczuł na zakrętach albo na ciasnych manewrach na parkingu lub na wstecznym a tu wszystko jest ok lampka AWD gaśnie jak wyjmę bezpiecznik FWD Dobra zerknąłem do instrukcji od Forestera 1999 USA i tam też jest ikonka FWD i zapala się po włożeniu bezpiecznika. Wrzuć foto tej ikony bo rozmawiamy już jak ślepy z kulawym.
  15. ozarek

    AWD czy FWD?

    pomarańczowe i czerwone kontrolki oznaczają problem, jeżeli napęd jeszcze nie jest zakatowany to radzę to szybko diagnozować. Podjedź na warsztat, niech podniosą samochód trochę i sprawdź napędy w powietrzu.
×
×
  • Create New...