-
Content Count
1273 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
1
ozarek last won the day on March 1 2015
ozarek had the most liked content!
Community Reputation
140 WspaniałyAbout ozarek
-
Rank
..:: Uzależniony(a) od Subaru ::..
Profile Information
-
Gender
mężczyzna
-
Skąd
SJ
-
Auto
Forester MY02 N/A AT
-
Zainteresowania
Motoryzacja, IT, fotografia
Contact Methods
-
Website URL
http://piotrozarowski.com
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
mam z podkładką ale z tego samego materiału co dywanik i jest ok.
-
ja brałem z autodywaniki o gramaturze 750 są całkiem spoko, używam od późnej wiosny.
-
jeżeli welur to zamawiaj pod wymiar z allegro, w wyższych jakościach są naprawdę fajne i bdb dopasowane nie, bez immo odpalisz silnika na kilka sek i potem gaśnie.
-
wymieniłem wszystkie żarówki na białe, bez kapturków i wszystko świeci w odpowiednich kolorach. w SF tak, w SG głowy za to nie dam.
-
no nie wiem, nie mam już żadnej żeby sprawdzić, ale fabryczne mają te durne kapturki, które są kompletnie zbędne (kolor jest od wew. str. ikonki)
-
niby tak ale; 1. po co płacić 25pln/szt jak wąsy kupisz po ok 1pln 2. fabryczne są 12V, a w elektroniku kupujesz 14V 50mA i zapominasz o problemie palących się żaróweczek
-
to zależy jaki silnik w 2.0 N/A jest na silniku. jaki silnik?
-
łooo Panie od tego jest dynamometryk
-
malutko, czyli 8.8 wchodzi na granicy. Nadal bym dał 10.9
-
nie wiem jakiej twardości są fabryczne szpilki, nie wiem jaki jest moment dokręcenia, więc nie mam zamiaru nawet oceniać czy 8.8 jest wystarczające. Mogę z bardzo dużą dozą prawdopodobieństwa napisać, że 10.9 będzie dobre.
-
ale weź nie porównuj stosowania twardszych śrub do kosmicznych technologii. To jest tylko kwestia bezpieczeństwa i niczego więcej. Chcesz stosować 8.8 to sobie stosuj ale nie twierdź, proszę, że jest to idealne rozwiązanie. Co do wyjątkowości, to powiem Ci, że 20lat temu jak wymieniałem zawieszenie w Fiacie Punto to też ładowałem 10.9, bo to jest lepsze i bezpieczniejsze rozwiązanie ot co.
-
mi między uszami w takiej sytuacji zawsze dzwoni maksyma pewnego prof. z materiałówki ''jak wygląda, że wytrzyma to wytrzyma'' Przewymiarowanie wytrzymałości połączenia jeszcze nikomu nie zaszkodziło, niedoszacowanie obciążeń zaszkodziło wielu. Mi się tego nie chce liczyć, wolę przewymiarować i mieć święty spokój.
-
ale śruby utwardzane są powierzchniowo, gwint jest twardszy czyli to ma właśnie większe znaczenie do pracy osiowej niż na ścinanie. Rdzeń jest nieutwardzany, "elastyczny" inaczej śruby by pękały.
-
mi zawsze powtarzano, że do zawieszeń raczej powinno iść 9.8 lub 10.9. 8.8 nie jest utwardzane powierzchniowo i mogą być różne efekty na gwincie.
-
grubość tarczy nie determinuje jej bicia - albo nie - fakt cienkie są bardziej podatne na zwichrowanie, ale i nowe można bardzo szybko załatwić. Na pewno przy takiej grubości bliżej im do końca żywota, jak biją to zmieniaj, szkoda łożysk.