Skocz do zawartości

ozarek

Użytkownik
  • Zawartość

    811
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O ozarek

  • Tytuł
    ..:: Profi ::..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    SJ
  • Auto
    Forester MY02 N/A AT
  • Zainteresowania
    Motoryzacja, IT, fotografia

Contact Methods

  • Website URL
    http://piotrozarowski.com
  1. Wymiana płynu wspomagania

    czerwony IIE lub III
  2. Wypadanie zapłonu

    nigdy nie da się wykluczyć tak naprawdę, ale jeżeli auto wcześniej nie wywalało błędów i pracowało normalnie to trzeba tam zerknąć raz jeszcze. Wątpię w nieprawidłowy dobór świec, prędzej uwierzę w wadliwe świece. W MY07 nie ma cewki zbiorczej więc odpadają kable WN, zostają fajkocewki, które mogli uszkodzić przy robocie (skoro nie zgłaszali uszkodzeń przy demontażu), niech zrobią demontaż przy Tobie i trzeba je pooglądać. Jak będą uszkodzenia to będzie jasne gdzie jest problem. Można je też przemierzyć kontrolnie i zobaczyć czy same cewki są ok (parametry i procedury są w serwisówce).
  3. Wypadanie zapłonu

    uszkodzony przewód WN lub świeca mogą doprowadzić do uszkodzenia cewki. Tak samo jak nadmiernie zużyta lub niewłaściwie dobrana świece, ale to nie będzie się działo w 5min. Trzeba zobaczyć czy świece są odpowiednie i wszystko jest pospinane tak jak być powinno inaczej to wróżenie z fusów.
  4. Pompa wspomagania. Kończy się?

    plakiem pierwsze słyszę żeby ślizgający się pasek traktować silikonem w spray'u. Piszczeć to pewnie przestanie ale ślizgać się będzie jeszcze bardziej. Są specjalne spray'e zwiększające tarcie. a to akurat prawda, każdy układ napędzany paskiem gdzie nei ma samonapinacza powinno się co jakiś czas kontrolować
  5. Pompa wspomagania. Kończy się?

    jak już wyeliminujesz ew. problemy z paskiem to kupujesz litr ATF'u i dużą strzykawkę, odsysasz i wymieniasz to co jest w zbiorniczku, robisz pętlę wokół osiedla i jeszcze raz. Potem kilka dni i znowu, aż Ci się butelka nowego ATF'u skończy. Jak nie ma poprawy w pracy wspomagania to niestety trzeba głębiej łapy pchać.
  6. Wypadanie zapłonu

    skoro komp podaje wypadanie zapłonów to coś z zakresu P0301-P0304 pewnie. Zresztą autor nie prosi o zidentyfikowanie błędów tylko o rady na wypadanie zapłonów. Generalnie wypadałoby potwierdzić diagnozę, bo same kody błędów to trochę mało. Zastanów się kiedy było coś ostatnio robione z zakresu zapłony (kable, świece), regulacja zaworów, kiedy się to zaczęło, czy może jakieś kijowe paliwo zatankowałeś ect. Trochę mało informacji podajesz do konkretnych rad co dalej. Na początek skasować błędy i patrzeć co dalej, jeżeli nie przeszkadza w jeździe i nic niepokojącego dodatkowo nie występuje to obserwować.
  7. Forester - SZYBKIE PYTANIE

    tak to jest antena, a czemu plastiki mają jakieś podcięcia to nie wiem
  8. Ocena uszkodzenia opony- foty

    spokojnie sezon przejeżdżą jeżeli nie ma tego efektu na bokach bieżnika to nie masz się co martwić. Ile tam bieżnika jest 4-5mm?
  9. Ocena uszkodzenia opony- foty

    @Slawskip parcieje i to jest normalne, ale w 2-3letniej oponie to za szybko, zresztą widać też na kostkach bieżnika. Nie masz tam za dużo bieżnika więc sezon letni oblecisz i pewnie tyle. Zrzucałem niedawno swoje Pirellki z 2012 i były w zdecydowanie lepszym stanie.
  10. Forester SG skąd zasilanie po stacyjce z pod maski

    nie dociążaj instalacji takim poborem, bo to dość spora wartość. Weź sygnał na przekaźnik i zasilanie wprost z aku po bezpieczniku naturalnie.
  11. czym pompować koła - pytanie o jaki kompresor :p

    poszukaj w marketach manometru KUFIETA, tani, z małą skalą i bardzo dokładny.
  12. Forester - SZYBKIE PYTANIE

    szukasz problemów gdzie ich nie ma. Tak długo jak jest to tylko syk przy odkręcaniu i szybko zanika nie ma się czym przejmować. Jeżeli po całkowitym odkręceniu korka nadal syczy to wtedy trzeba sprawdzić drożność przewodów odpowietrzających.
  13. zawieszenie forester 2000

    zależy od rynku, w SF były oba rodzaje zawieszeń, można po rozkodowaniu VIN stwierdzić co było w fabryce, ale najlepiej sprawdzić organoleptycznie. Wystarczy zmierzyć średnicę druta sprężyny.
  14. SWIST W BOCZNYCH DRZWIACH

    @fiku parę postów wyżej @Herbert podawał, że wchodzi 1m od lusterka do słupka B
×