Skocz do zawartości

ozarek

Użytkownik
  • Zawartość

    765
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O ozarek

  • Tytuł
    ..:: Profi ::..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    SJ
  • Auto
    Forester MY02 N/A AT
  • Zainteresowania
    Motoryzacja, IT, fotografia

Contact Methods

  • Website URL
    http://piotrozarowski.com
  1. Likwidacja szkody - lakierowanie zderzaka

    poniekąd mają rację, tzn w teorii wszystko się zgadza, ale dobry lakiernik potrafi tak dobrać kolor żeby ta różnica była niemal niezauważalna. Niestety lakierowanie 'po kodzie' w leciwym aucie nigdy się nie sprawdza.
  2. Forester dla listonosza

    ale autor celuje w SOHC 125KM, a więc ten problem by go nie dotyczył przesadzasz, masz wątek w ogólnym na ten temat sprzed kilku dni jak dbasz tak masz, dobry ATF, regularna wymiana i to zwyczajnie pracuje jak powinno. Awarie muszą się zdarzać, ale to nie jest jakaś norma.
  3. Kamera samochodowa. Jaka?

    przód mocno za wysoko, a tył mam wrażenie że lepiej by pracował na dole szyby. akurat balans bieli ma niewiele wspólnego z jasnością kadru. Chodziło Ci o ekspozycję, a nie AWB, ale kamerka z tego co widać ma WDR (poszerzona zakres tonalny) więc powinna to dość skutecznie kompensować.
  4. Dziwne prowadzenie Forestera

    nic Ci nie wyjdzie dopóki amor nie będzie całkiem pusty i nie padnie na amen. Do celów badania liczy się tylko różnica między stronami, a dolny limit skuteczności to zdaje się 30%. Przy baloniastej oponie jaka jest w Forku i fabrycznym ciśnieniu sama to niemal zrobi. Będzie widać brak tłumienia na wykresie amplitudy ale na to niemal nikt nie patrzy mimo, że mówi zdecydowanie więcej niż same cyferki.
  5. Dziwne prowadzenie Forestera

    amortyzatory i geometria, ale nie na trzepakach w SKP. Na początek możesz zmierzyć wysokość od piasty do rantu błotnika, ale jak amorki nie były ruszane to wiele z nich nie zostało. Geometria to wiadomo, dobry warsztat i kumaty operator maszyny.
  6. Forester dla listonosza

    w tych warunkach Forester spali spojojnie 14l LPG/100 więc różnica dość spora. Ja zdecydowanie wybieram auta sercem, ale nie mam tak brutalnego trybu jazdy. Popatrz choćby na cenę opon, do Forka są 2x droższe niż do Ignisa, ja wiem że to jest dość surowe podejście, z mojej strony, ale staram się postawić w Twojej sytuacji. Wolałbym mieć drugie auto do jazdy popołudniami i w weekendy niż jedno do wszystkiego. Będziesz wybierał w wiekowych autach o nieznanej historii serwisowej, jakbyś nie sprawdzał i jakbyś go nie przygotował to tryb eksploatacji będzie bardzo szybko weryfikował niedomagania i zaniedbania serwisowe poprzedników.
  7. Forester dla listonosza

    wiesz co przy takiej eksploatacji to potrzebujesz auta maksymalnie prostego i taniego w eksploatacji, które, w razie W, naprawi każdy mechanik. Nie jestem przekonany czy Forester spełnia takie założenia. Mechanika niby prosta, części są, ale nie każdy mechanik ma pojecie o subaru, a części też nie są specjalnie tanie, o dostępności 'z półki' możesz zapomnieć. * Ignis ma fajny prześwit, znasz to auto (z tego co piszesz) bdb, jeżeli się nie sypie to po co kombinować. * biorę poprawkę na rejon wiejski gdzie zapewne króluje VAG i Fiat. A tak jeszcze w kwestii eksploatacji to jest to mocno brutalny tryb jazdy, każde auto wykończy wcześniej czy później i nie wybierałbym do takiej jazdy auta sercem tylko rozumem i kalkulatorem. Auto tanie w zakupie, tanie w utrzymaniu, proste w obsłudze serwisowej jako typowy wół roboczy. A do tego coś dodatkowo do normalnej jazdy prywatnej.
  8. Forester - SZYBKIE PYTANIE

    w foresterze można spokojnie wyświetlacz dać pod 3. stopem, albo na krawędzi dachu przed klapą. Wpinając odpowiednio wtyczki będzie pokazywało w lusterku tak jak powinno
  9. Forester - SZYBKIE PYTANIE

    205/70R15 to jest klasyczny rozmiar z forestera na 15
  10. Zahaczyłem podwoziem...

    mogło puścić na łączeniach i dlatego jest głośniej bez inspekcji nic nie zdziałasz.
  11. Forester - SZYBKIE PYTANIE

    około 4l, nie ma co lać na max ani tym bardziej powyżej a którego i jaką masz skrzynię. Przód w MT ma wspólny olej ze skrzynią i też ok 4l potrzeba. W AT dyfer solo wymaga 1,2l Do tylnego mieści się 0,8l
  12. Jak się nazywa ten przewód po naszemu??

    mozna tylko uważaj żeby się zwykły nie załamał przy zaginaniu.
  13. gumy / tuleje stabilizatora 22mm

    spytaj w ASO, serio, za tuleje wewnętrzne płaciłem coś koło 25pln/szt
  14. Wyświetlacz HUD do OBDII

    znajdź sobie aplikację HUD na smartka, połóż go na jakimś nanostick'u i będziesz miał to samo. Jeździłem trochę z takim czymś ale traktowałem raczej jako zabawkę. Fajna sprawa w nocy na autostradach ale do fabrycznych rozwiązań temu dość daleko. Osobiście wolę NightPanel z Saab'ów
  15. Forester - SZYBKIE PYTANIE

    ja też już od kilku lat używam K2, w różnych autach i zawsze robi robotę. Tyle, że ja robię na wiosnę i na jesień. Pianka jest tania, psikając bezpośrednio na parownik schodzi jej niewiele, roboty też mało - nie ma co oszczędzać.
×