Skocz do zawartości

Forester - SZYBKIE PYTANIE


Haze

Rekomendowane odpowiedzi

13 minut temu, dr.elich napisał:

A z tymi braćmi coś nie tak?

Terminy trochę długie, i jakoś ciężki mi się dogadać z nimi :D

 

A Robota jest taka żeby się jakoś nad tym nie modlić za szczególnie, tylko wspawać i gotowe. 

Edytowane przez Bartosz Wiśniewski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Terminy trochę długie, i jakoś ciężki mi się dogadać z nimi
 
A Robota jest taka żeby się jakoś nad tym nie modlić za szczególnie, tylko wspawać i gotowe. 
Prawda wychodzi jak zaczniesz wycinać. Okazuje się że nie ma do czego spawać. Tak to już jest z pracami blacharskim.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

48 minut temu, sobi3ch napisał:

Zaraz po zakupie 2.0XT poszły (na 95%) panewki. Myślę poważnie o generalnym remoncie silnika. Polecacie do takiej roboty kogoś na Dolnym Śląsku?

ASO :) i tu masz oficjalnie MTS Dzierżoniów 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 hours ago, JobForACowboy said:
11 hours ago, Oktan said:
ASO emoji4.png i tu masz oficjalnie MTS Dzierżoniów 

Prosiłbym kolegę aby dał znać jaki będzie koszt.

W Yaco (Wrocław) koszt ~13000zł

MTS potrzebuje numeru nadwozia a że jadą teraz na rajdy to odpowiedź będę miał za ~10 dni; Ale generlanie byłem namawiany na wymiane short block'u co domyślam się że może się wiązać z cena >20k PLN

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, JobForACowboy napisał:

13 k PLN za generalny remont, tak?

te okolice są prawdopodobne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 31.07.2020 o 16:38, Panzerpferd napisał:

Noszę się z pomysłem zamontowania haka do mojego Forka SG.

Nie mam zamiaru jednak nic na nim wozić czy nim ciągać.

Ma być on jedynie miejscem zaczepienia szekli, by gdy zakopię się błocie można mnie było szarpnąć.

Chciałbym aby nie zmniejszał mi on kąta zejścia, czyli nie chcę żadnej kuli.

 

Wracając jeszcze do tematu haka/ niehaka :)
Czy jak kupię sobie używany/ nowy hak, odetnę istniejący montaż kuli od belki i zlecę spawaczowi dospawać taki montaż na szeklę:
https://szekla4x4.pl/mocowania-szekli-do-samochodow/16412-mocowanie-szekli-poziome.html

to taki drut będzie wytrzymały (nie znam się na tym :blink:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Wracając jeszcze do tematu haka/ niehaka 
Czy jak kupię sobie używany/ nowy hak, odetnę istniejący montaż kuli od belki i zlecę spawaczowi dospawać taki montaż na szeklę:
https://szekla4x4.pl/mocowania-szekli-do-samochodow/16412-mocowanie-szekli-poziome.html
to taki drut będzie wytrzymały (nie znam się na tym :blink:)
Jak będzie dobrze i odpowiednio pospawane, to prędzej wyrwiesz mocowania haka z nadwozia niż urwiesz ten element
Ewentualnie przy mega mocnym szarpaniu zegniesz profil od mocowania haka.
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 4.08.2020 o 16:28, ewemarkam napisał:

ASO, albo używany i obudowę wymienić na nową. I tam wsadzić pastylkę z immo. Ewentualnie kupić centralny z kluczykami typu scyzoryk. Dorobić groty i pastylki przełożyć.

czy z używanego kluczyka mogę przerzucić środek do nowej obudowy i go zaprogramować? Czy do zaprogramowania jest potrzebny nowy, czysty kluczyk?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, markos007 napisał:

czy z używanego kluczyka mogę przerzucić środek do nowej obudowy i go zaprogramować? Czy do zaprogramowania jest potrzebny nowy, czysty kluczyk?

Napisz do kolegi @rześki przekładał środek i programował kluczyk. 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, markos007 napisał:

czy z używanego kluczyka mogę przerzucić środek do nowej obudowy i go zaprogramować? Czy do zaprogramowania jest potrzebny nowy, czysty kluczyk?

jeżeli przekładasz całą elektronikę (pilot + pastylka) do nowego to nic nie programujesz tylko docinasz grot i w drogę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, ozarek napisał:

jeżeli przekładasz całą elektronikę (pilot + pastylka) do nowego to nic nie programujesz tylko docinasz grot i w drogę.

ale ja nie mam drugiego kluczyka do przełożenia :) chce zrobić zapasowy (grot, elektronika, obudowa) oprócz tego który używam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, markos007 napisał:

ale ja nie mam drugiego kluczyka do przełożenia :) chce zrobić zapasowy (grot, elektronika, obudowa) oprócz tego który używam

procedury programowania pilotów są w necie i na forum, pastylkę taniej skopiować niż programować do kompa w aucie nową.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka - szybkie pytanie:

Czy ta chlodnica bedzie pasowala do mojego forestera?

Subaru Forester SF s-turbo 2001 (polift 177KM)

VIN JF1SF5LD31G090564

Albo jaki numer OEM pasuje do mojego forka 73210-FC050 czy 73210-FC030 czy 73210-FC000 - ktoś by umiał mi to sprawdzić w katalogu ?

 

https://allegro.pl/oferta/nissens-chlodnica-klima-subaru-forester-sf-9473881913?utm_source=notification&utm_medium=platformMessageCopy&utm_campaign=message-center-notifications-platformmessagecopy&item=9473881913

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...