Jump to content

krik

Użytkownik
  • Content Count

    101
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

About krik

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Gdańsk
  • Auto
    Forester 2.0X MY03
    Toyota Celica ST185 GT-FOUR JDM

Recent Profile Visitors

596 profile views
  1. u mnie tył pływał jak górne mocowania amortyzatorów były wybite.
  2. Też mnie to czeka w moim forku SG bo zaczęło stukać. Mam namiar na sprawdzony serwis w Słupsku. Tam będę odsyłać swój magiel
  3. Jeżdżę SG z liftem 50 mm od maja zeszłego roku, przejechane ponad 20 tys km i nie ma żadnych wyżej opisanych i innych problemów z napędem i zawieszeniem.
  4. RCP jest fajne. Jadą jednocześnie 3 samochody 6 okrążeń i liczony jest najlepszy czas. Takich przejazdów w ciągu dnia jest 5 czyli jazdy jakieś 25 minut/320zł. Można też indywidualnie poupalać bez pomiaru czasu, wówczas wjazd kosztuje 350zł/1h. W tej formie ODTJ dopuszcza jednocześnie 2 samochody max. Bliżej Łodzi jest Toruń i Bydgoszcz. Jest jeszcze Koszalin. Tutaj chyba jest najtaniej bo godzina jazdy swoim autem kosztuje 50zł bez żadnej kaucji.
  5. Wymieniłem na najtańszy przerywacz z Alle... i kierunki znowu działają
  6. Dokładnie tak jest u mnie. Zastanawiałem się pokiego ktoś to zamontował, ale teraz już wiem. Dzięki zamówiłem jakiś zwykły przerywacz 3 pinowy. Powinno być ok.
  7. Odłączyłem, podłączyłem jeszcze raz i nie zaskoczyło. Tak wygląda tzw. Flasher w moim forku. Wpina się go w 3 pinowe gniazdko a od przodu wchodzą jeszcze dwa kabelki czerwony i czarny. Nigdzie nie ma takich przerywaczy w zamiennikach. Pozostaje serwis?
  8. Cześć Od jakiegoś czasu zacinały mi się kierunkowskazy w moim SG. Dzisiaj całkowicie przestały działać. Podejrzenie kieruję na przekaźnik. Czy dobrze kojarzę, że przekaźnik znajduje się wraz z przyciskiem świateł awaryjnych? Może ma ktoś jakiś inny pomysł co mogło się poddać?
  9. Brzmi jak zawór dv upuszczający nadmiar doładowanego powietrza z powrotem w dolot po zamknięciu przepustnicy. Przy bov'ie też by było słychać, ale zdecydowanie głośniej.
  10. Jeśli podkładki miały korektę kąta pochylenia koła to może sprawdź czy górny talerz sprężyny nie ociera o kielich.
  11. Gdzie się znajduje CRIUSE CONTROL UNIT w przedliftowym SG?
  12. Zaryzykuję i wydam te 50zł za panel od poliftowego anglika Chodzi mi po głowie odnowienie ramki wokół panelu, radia itd bo mam przebarwienia, a jak wiadomo po pomalowaniu nie będzie widać oznaczeń wokół pokręteł. Zamiana ich na poliftotwe załatwi problem. Fajny temat
  13. @Yaros czym malowałeś panel na czarno? Bardzo fajnie wyszło. Odnośnie zamiany panelu przedlifta na polift, jakoś nie jestem przekonany, żeby to działało bez przepinowania kabelków. Kombinacja przycisków w obu panelach jest zupełnie inna.
  14. Przerabiałem temat. Wszystkie spinki dostałem w ASO.
  15. krik jeszcze raz... poszedł taki dystans? bo nie bardzo widzę? @Herbert Daliśmy jeden 50mm. Przypominam, że @saaver ma lift 65mm dlatego dorobiłem przelotowe dystanse 10+5mm pod wahacz w razie gdyby koło za bardzo było wysunięte do przodu. Jednak okazało się, że 50mm pod wahacz przy lifcie 65mm w zupełności wystarcza.
×
×
  • Create New...