Czy przekładnia kierownicza z polifta SG będzie pasować do przedlifta? Zastanawiam się czy regenerować czy szukać używkę kilka wiosen młodszą. Może ma ktoś jakieś dobre/ złe doświadczenia w tym temacie?
Ten zestaw wydaje się być bardzo optymalny jeśli ktoś chce mieć lift bez podkładek:
https://www.gorillaoffroadcompany.com/collections/baja/products/silverback-coilover-suspension-long-travel-subaru
Bardzo solidna. Zamontowana na niej wyciągarka w poliftowym SG wyciągała na zbloczu (w postaci szekli) wklejonego 3 tonowego patrola gu4. Można brać w ciemno
Jakby Pan nie wiedział jest to bardzo popularny "mod" u naszych zagramanicznych kolegów zza wielkiej wody. Oczywiście mówimy o autach z liftem przeznaczonych na bezdroża a nie na bulwar. Pozdrawiam
Czy zakładał ktoś podłokietnik z poliftowego do przedlifotwego sg? Chodzi mi o zaznaczoną cześć.
EDIT: tunel ma zupełnie inną budowę przedlift/polift więc pytanie nieaktualne.
Montował to ktoś do tylnego dyfra? Cena naprawdę zachęcająca bo 3x tańsze od Torq Masters z US, tylko ciekawe jak z jakością.
Przy okazji zapytam czy przedliftowy forek SG w manualu ma otwarty dyfer?
tutaj się nie zgodzę. Automat ma jakiś kaganiec na obroty silnika. Nie zakręcisz tak wysoko jak w M/T na reduktorze co w terenie się przydaje. Moim zdaniem lepszy jest manual z reduktorem.
Jeśli ma SLS to do wymiany na zwykły zawias. Fabryczny wyleje prędzej czy później. Lift 50mm + BFG KO2 i będzie Pan zadowolony. Limity dzielności terenowej Forka SG (i swoje) poznane w Bieszczadach
Wg mnie super pasuje. Codziennie jeżdżę do pracy forkiem. Weekendy rodzinnie turystycznie w terenie