Jump to content

krik

Użytkownik
  • Content Count

    124
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

43 Dobry

2 Followers

About krik

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Gdańsk
  • Auto
    Forester 2.0X MY03
    Toyota Celica ST185 GT-FOUR JDM

Recent Profile Visitors

863 profile views
  1. Jakby Pan nie wiedział jest to bardzo popularny "mod" u naszych zagramanicznych kolegów zza wielkiej wody. Oczywiście mówimy o autach z liftem przeznaczonych na bezdroża a nie na bulwar. Pozdrawiam
  2. A na co komu łączniki przy lifcie. Lepiej jeździć bez
  3. Czy zakładał ktoś podłokietnik z poliftowego do przedlifotwego sg? Chodzi mi o zaznaczoną cześć. EDIT: tunel ma zupełnie inną budowę przedlift/polift więc pytanie nieaktualne.
  4. Cześć, czy ma ktoś na sprzedaż wentylatory chłodnicy wody do forka SG?
  5. 46 przod 48 tyl Mierzone od środka piasty Lift 5/6cm Opona BFG 215/65r16
  6. Zgadzam się! Pomimo ich dużej wagi i wytwarzanego hałasu na asfalcie zdecydowanie rekompensują to w terenie
  7. Montował to ktoś do tylnego dyfra? Cena naprawdę zachęcająca bo 3x tańsze od Torq Masters z US, tylko ciekawe jak z jakością. Przy okazji zapytam czy przedliftowy forek SG w manualu ma otwarty dyfer?
  8. tutaj się nie zgodzę. Automat ma jakiś kaganiec na obroty silnika. Nie zakręcisz tak wysoko jak w M/T na reduktorze co w terenie się przydaje. Moim zdaniem lepszy jest manual z reduktorem.
  9. Jeśli ma SLS to do wymiany na zwykły zawias. Fabryczny wyleje prędzej czy później. Lift 50mm + BFG KO2 i będzie Pan zadowolony. Limity dzielności terenowej Forka SG (i swoje) poznane w Bieszczadach Wg mnie super pasuje. Codziennie jeżdżę do pracy forkiem. Weekendy rodzinnie turystycznie w terenie
  10. Jak po wymianie amorków auto poszło do góry to geometria jest do roboty. Jeśli wysokość jest ta sama i jest pewność, że kąty się zgadzały przed wymianą to bym nic nie ruszał.
  11. Cześć Przede mną wymiana szyberdachu w Forku SG. Orientuje się ktoś czy mechanizm szyberdachu jest taki sam w przedlifcie i polifcie?
  12. A czy Twoje dystanse mają korekcję kąta pochylenia koła? Jeśli tak to przy 50mm ie powinno być problemu z ustawieniem geometrii na seryjnych śrubach
  13. Nie trzeba, można. Krótsze szybciej się skończą.
×
×
  • Create New...