Jump to content

krik

Użytkownik
  • Content Count

    108
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

29 Dobry

2 Followers

About krik

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Gdańsk
  • Auto
    Forester 2.0X MY03
    Toyota Celica ST185 GT-FOUR JDM

Recent Profile Visitors

675 profile views
  1. Które konkretnie trzeba wymienić? Bo właśnie próbuje to jako laik rozkminić i nie wiem To są podane modele w których występują dłuższe łączniki. Mniejsza tabelka to łączniki przód, nr części 42794, a wieksza tabelka to łączniki na tył, nr części 28439 Ja już mam zamontowany komplet dłuższych z przodu i z tyłu. Jest ok.
  2. Wyprawa ponad 60km po bezdrożach, lasach, polach, koleinach, błotnych i mokrych przeprawach na licie +50/60 obniżone tylne sanki o 27mm, opony Yokohama Geolandar A/T 215/65R16. Jednym słowem wypas Jedno jest pewne, że moje opony nie dają rady. BF TA ko2 w drugim forku zdecydowanie lepiej sobie radziły w błocie niż Yoko. Po takich wyprawach rodzą się nowe pomysły na mody video-1583625317.mp4 video-1583623344.mp4 video-1583623332.mp4
  3. Do forka dluższe łączniki pasują od tych modeli
  4. Felgi oem z Audi a1 16" mają rozstaw 5x100. ET34 lub ET30. Fajna opcja do forka
  5. Świnia na spacerze. Ostatecznie odległości od środka piasty do krawędzi blotnika: przód 46.5cm, tył 49cm.
  6. Jestem pozytywnie zaskoczony komfortem na kybach. Myślałem że będzie bardziej twardo niż na SLS. Można zrobić lift nawet 10cm ale ograniczeniem są kąty na półosiach i na sworzniu wahacza przedniego i też późniejsze problemy z ustawieniem geometrii. Dlatego się stosuje dystanse między budę a belki przód i tył. Przy grubszych dystansach pod belkę trzeba przedłużyć kolumnę kierowniczą, przewód paliwowy, wąż od chłodnicy i chyba jedną łapę od strony grodzi.
  7. Dzisiaj stare wylane SLSy wymieniłem na amorki i sprężyny KYB. Dla próby założyłem moj liftkit 60mm tył i 50mm przod. Wpadły też dłuższe łączniki od imprezy. Nowym elementem układanki są dropboxy z tarnamidu gr. 27mm pod tylną belkę co pozwolilo bezpiecznie podnieść tył o dodatkowe 10mm. W planach jest założenie takich kostek pod przednią belkę ale wiąże się to z przerobieniem wydechu, węża od chłodnicy i mocowania płyty pod silnikiem. Zdjęcia auta z profilu wstawię jak będzie jasno. Stay tuned
  8. u mnie tył pływał jak górne mocowania amortyzatorów były wybite.
  9. Też mnie to czeka w moim forku SG bo zaczęło stukać. Mam namiar na sprawdzony serwis w Słupsku. Tam będę odsyłać swój magiel
  10. Jeżdżę SG z liftem 50 mm od maja zeszłego roku, przejechane ponad 20 tys km i nie ma żadnych wyżej opisanych i innych problemów z napędem i zawieszeniem.
  11. RCP jest fajne. Jadą jednocześnie 3 samochody 6 okrążeń i liczony jest najlepszy czas. Takich przejazdów w ciągu dnia jest 5 czyli jazdy jakieś 25 minut/320zł. Można też indywidualnie poupalać bez pomiaru czasu, wówczas wjazd kosztuje 350zł/1h. W tej formie ODTJ dopuszcza jednocześnie 2 samochody max. Bliżej Łodzi jest Toruń i Bydgoszcz. Jest jeszcze Koszalin. Tutaj chyba jest najtaniej bo godzina jazdy swoim autem kosztuje 50zł bez żadnej kaucji.
  12. Wymieniłem na najtańszy przerywacz z Alle... i kierunki znowu działają
  13. Dokładnie tak jest u mnie. Zastanawiałem się pokiego ktoś to zamontował, ale teraz już wiem. Dzięki zamówiłem jakiś zwykły przerywacz 3 pinowy. Powinno być ok.
  14. Odłączyłem, podłączyłem jeszcze raz i nie zaskoczyło. Tak wygląda tzw. Flasher w moim forku. Wpina się go w 3 pinowe gniazdko a od przodu wchodzą jeszcze dwa kabelki czerwony i czarny. Nigdzie nie ma takich przerywaczy w zamiennikach. Pozostaje serwis?
  15. Cześć Od jakiegoś czasu zacinały mi się kierunkowskazy w moim SG. Dzisiaj całkowicie przestały działać. Podejrzenie kieruję na przekaźnik. Czy dobrze kojarzę, że przekaźnik znajduje się wraz z przyciskiem świateł awaryjnych? Może ma ktoś jakiś inny pomysł co mogło się poddać?
×
×
  • Create New...