Jump to content

xkorespondent

Użytkownik
  • Content Count

    247
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

xkorespondent last won the day on April 3 2019

xkorespondent had the most liked content!

Community Reputation

138 Wspaniały

About xkorespondent

  • Rank
    ..:: Bywalec :..
  • Birthday 01/08/1987

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Mysłowice
  • Auto
    SUBARU LEGACY BP
    2.0 DOHC 165 KM
    SUBARU FORESTER SG
    2.0 DOHC 158 KM

Recent Profile Visitors

570 profile views
  1. Z mojej obserwacji wynika, że czarny:p Wysłane z mojego Mi A1 przy użyciu Tapatalka
  2. Zmotywowałeś mnie żeby sprawdzić jak niskie spalanie jestem w stanie osiągnąć w służbowym Volkswagen Polo. Test robiony dwukrotnie, wyniki powtarzalne. Jechałem z elektrowni Jaworzno III na elektrownię Łaziska. S1, a później przez wioski Kobiór i Gostyń czy jakoś tak. VW Polo 1.0 70kW. I myślę że dałoby się spalić jeszcze mniej bo na S1 jechałem tak 100-110, A można by wolniej przecież jechać
  3. A jaki konkretnie model i rozmiar? Pisząc jak co roku rozumiem, że już na nich jeździłeś? Dobrze się sprawują? Nie było problemu z wyważeniem? W Terrano miałem nalewki Globgum (kopia SIMEX) 33" i nie dało się tego wyważyć. Na oko było widać, że opona bije. Nie wiem jak koziołek, ale ja raczej jeżdżę jak emeryt, który czasem lubi wjechać tam gdzie inni nie wjeżdżają, więc może takie bieżnikowane opony nie były by głupim pomysłem. PS. Nie pamiętam jak to było podczas wyważania BFG AT w większych rozmiarach, ale wczoraj wskazania wahały się między 15-35g.
  4. Fajnie, że udało się załatwić sprawę Porozmawiaj z @Paulus - myślę że mógł by pomóc.
  5. Zamierzam sprawdzić te opony w zimę, nie koniecznie jeździć. Legacy będzie uzbrojone w WR D4, więc będę miał czym bezpiecznie poruszać się w okresie zimowym. A co do BFG AT chce wyrobić sobie własną opinię na temat tej opony jako wielosezonowej.W latach 2008-2012 używałem BFG AT na Terrano w zimę i byłem zadowolony. Opona była już dosyć mocno zużyta i nie miała oznaczenia 3PMSF. Później kupiłem General Grabber AT które na zimę się nie nadawały. Jestem ciekaw jak nowe BFG AT z "śnieżynka na tle trzech szczytów" będzie sobie radziło w zimę. .
  6. W końcu zawiozłem nowe oponki do założenia na auto. PS. Do Forka oczywiście
  7. Subaru kończy produkcję legendarnego boxera EJ20 https://wrc.net.pl/subaru-konczy-produkcje-legendarnego-boxera-ej20-na-jego-bazie-zbudowano-m-in-silnik-do-wrc
  8. Kupiłem oponki do Forestera, ale zdjęciem pochwalę się później jak już będą założone na auto. Póki co mam dylemat na które felgi je założyć Który wzór waszym zdaniem będzie lepiej pasował do SG po lifcie z oponką BFG AT?
  9. ja Cię nie wyśmieje, a chętnie poczytam D.D.
  10. W moim Legacy BiFuel (ecomatic)na chwile obecną mam trzeci komplet świec. Auto jest z maja 2007. Rozrząd i przy okazji świece były robione przy 105 kkm w marcu 2012, i kolejny raz przy 210 kkm w marcu 2017. Tak, że 105tyś km i 5 lat to nie problem dla NGK ILFR6B 6481.
  11. Pozdrawiam kierownika tego oto Lanosa zaparkowanego pod kościołem w Mysłowicach Brzęczkowicach, I wszystkiego najlepszego dla młodych, którzy zdecydowali się takim autem pojechać do ślubu
  12. I wszystko jasne, dzięki za rozeznanie tematu, jednakże ja też pozostanę przy zakupie profilu 65. Dzięki!
  13. A to ja kiedyś sobie jechałem po Mysłowicach i zauważyłem, że przy prawej krawędzi stał Nissan Micra który co nieco utrudniał ruch , kobieta rozkładała już trójkąt. Postanowiłem się zatrzymać i zapytać czy mogę jakoś pomóc. Samochód stanął z braku paliwa (rezerwa się już dosyć długo świeciła, a Pani myślała że jakoś jeszcze dojedzie do domu). Auto stanęło na górce, 300m dalej była stacja benzynowa. Postanowiłem Panią odholować pod dystrybutor. Wyciągnąłem linkę, zapiąłem, wytłumaczyłem, że będę jechał powoli, i że hamulce będą jej słabo hamować, Pani pokiwała głową i stwierdziła, że wie, że zna temat - że była holowana i że ona holowała tak, że wszystko spoko... i było spoko do pierwszego zakrętu, wjazdu na stację benzynową, gdzie Pani się zablokowała kierownica i w Panice zamiast hamować zaczęła szukać kluczy. Zatrzymała się dosłownie 5 cm od innego auta i mam wrażenie, że tylko dlatego, że to ja odbiłem w drugą stronę i naciągiem liny ją zatrzymałem. A jak wiadomo wina zawsze jest holującego, a nie holowanego. Wtedy sobie powiedziałem, że już nigdy więcej nie holuje nieznajomych.
  14. no ładnie, takie rzeczy to ja robiłem, ale nigdy nie z SUBARU. Napisz coś więcej o przygodzie
  15. daj znać czy weszło, bo też o tym myślałem, ale nie miałem gdzie przymierzyć
×
×
  • Create New...