Koperkovy Opublikowano 30 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2018 (edytowane) Cześć chłopaki, byłem u lakiernika, żeby pomalować zderzak. Kolor się zgadza tylko ziarno nie bardzo - jest takie jednorodne, a na oryginałach ładnie się mieni różnymi kolorami. Czy to jest jakiś problem ze sztuką czy elementy z tw. sztucznego się tak maluje? Edytowane 30 Sierpnia 2018 przez Koperkovy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 30 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2018 (edytowane) . Edytowane 6 Lutego 2019 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LosioDriver Opublikowano 30 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2018 22 minuty temu, gorion napisał: Czy w naszych Forkach SG jest jakiś prosty sposób aby dostać się do parownika i szybko przeczyścić klimę wurth'em (serwis był pół roku temu)? W wersji amerykańskiej jest to bajecznie proste, niestety w swoim nie udało mi się namierzyć tej drain pipe pod maską od góry:https://www.subaruforester.org/vbulletin/f138/how-clean-your-c-system-get-rid-musty-air-smell-59025/ Hmmm.... wydaje mi się, że widziałem u siebie w Forku drain pipe. Właśnie po lewej stronie ale nie pamiętam czy dokładnie w tym samym miejscu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 30 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2018 (edytowane) . Edytowane 6 Lutego 2019 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chickenos Opublikowano 31 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2018 Witam jakie powinny być luzy zaworowe Forester sh 2.0 n/a dohc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 1 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2018 (edytowane) W dniu 30.08.2018 o 21:44, gorion napisał: Czy po odpięciu tego gumowego wężyka (na zielono) będziemy mieli bezpośredni dostęp do nagrzewnicy tam, gdzie on się wcześniej łączył u góry? I bezpiecznie można tam wprowadzać sondę z preparatem? A nie możesz wymontować wentylatora i dojść kanałem nawiewu. Podejrzewam, że budowa będzie analogiczna jak Legacy/Outbacku: https://forum.subaru.pl/topic/43479-czyszczenie-parownika-klimy-w-legacy-iv/?do=findComment&comment=2302209 Wurth na pierwszy oprysk może być (też stosuję), ale to jest czysty alkohol izopropylowy i efekt nie jest zbyt spektakularny, ani długotrwały. Oprócz Wurtha polecam jakąś pianę zwiększająca objętość, która dokładnie wypełni komorę parownika, ja używałem preparatu z Organiki i bardzo polecam (opisałem na kolejnej stronie podlinkowanego wątku). Warto też opryskać parownik od drugiej strony (wchodząc przez środkowe kanały wentylacyjne, ale bez endoskopu będzie ciężko tam wmanewrować. Ponadto wiem z doświadczenia, że wtłaczanie środków do czyszczenia przez rurkę odpływową z parownika nie ma sensu, bo płyn rozlewa się jedynie na dnie komory nie sięgając w ogóle parownika. Jeśli bardzo jednak chcesz, to rurkę odpływową znajdziesz patrząc pod samochód skąd kapie woda przy włączonej klimie. Edytowane 1 Września 2018 przez Kambol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 1 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2018 (edytowane) , Edytowane 6 Lutego 2019 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 1 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2018 W dniu 30.08.2018 o 09:13, miki_mi2 napisał: W dniu 29.08.2018 o 19:35, respect napisał: Czy jest lsd czy nie to koła w tych warunkach będą się kręcić w przeciwnych kierunkach tylko przy lsd z większym oporem. Głupot nie pisz Jak koła kręcą się w przeciwnym kierunku to nie masz blokady. Z blokadą ZAWSZE będą się kręciły w tym samym kierunku. Nie ZAWSZE . Twój poziom dyskusji jest taki sam jak poziom pojęcia o LSD i o kinematyce napędów w najprostszym wydaniu. Nie mam ambicji ,żebyś to zrozumiał i lepiej nie czytaj moich głupot ,tylko dalej upubliczniaj swoje mądrości. pozdr. W dniu 29.08.2018 o 23:15, mirasek napisał: Właśnie ciągle o tym piszę, bo padło stwierdzenie że do tylnego fabrycznego dyfra trzeba lać olej z dodatkiem, a nie trzeba, koledze się pomyliło ze szperą cierną. Co jest w samej wiskozie to oddzielna sprawa, dobrze o tym wiem i nawet jakiej lepkości tam użyć OK. wszystko jasne ,(co do lepkości to znalazłbym doświadczalne eksperymenty, ale jaka jest fabrycznie -nie wiem .W razie czego jesteś Ty) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki_mi2 Opublikowano 3 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2018 W dniu 1.09.2018 o 16:29, respect napisał: Nie ZAWSZE . Twój poziom dyskusji jest taki sam jak poziom pojęcia o LSD i o kinematyce napędów w najprostszym wydaniu. Nie mam ambicji ,żebyś to zrozumiał i lepiej nie czytaj moich głupot ,tylko dalej upubliczniaj swoje mądrości. pozdr. OK. wszystko jasne ,(co do lepkości to znalazłbym doświadczalne eksperymenty, ale jaka jest fabrycznie -nie wiem .W razie czego jesteś Ty) O mamy tutaj kolegę co lubi innych poziom oceniać bo sam wszystkie rozumy zjadł ale ambicji brak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavca Opublikowano 3 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2018 W dniu 1.09.2018 o 16:29, respect napisał: Nie ZAWSZE . Twój poziom dyskusji jest taki sam jak poziom pojęcia o LSD i o kinematyce napędów w najprostszym wydaniu. Ma chłop rację, nie zawsze się będą kręcić w tę samą stronę. Np. jak LSD jest popsute to nie będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LosioDriver Opublikowano 3 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2018 Od jakiegoś czasu nęka mnie gwizdanie w czasie szybszej jazdy. Wcześniej nic takiego nie miało miejsca. Sprawdziłem już wszystkie uszczelki, a nawet wycieraczki wsadziłem znowu stare (bo w międzyczasie zmieniałem) żeby sprawdzić czy to przypadkiem nie te nowe ze spoilerem. Dźwięk nie ustaje po opuszczeniu szyb - tak mi się wydaje bo wtedy to ciężko coś usłyszeć Co mogę jeszcze sprawdzić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel Janus Opublikowano 4 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2018 10 godzin temu, LosioDriver napisał: gwizdanie w czasie szybszej jazdy Też mi czasem gwizdnie kiedy z przeciwka TIR przejedzie. Jest to bardzo sporadycznie, ale dźwięk ten sam. Obstawiam zawirowanie powietrza prze relingach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LosioDriver Opublikowano 4 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2018 Też mi czasem gwizdnie kiedy z przeciwka TIR przejedzie. Jest to bardzo sporadycznie, ale dźwięk ten sam. Obstawiam zawirowanie powietrza prze relingach. Czasem... ale mi po osiągnięciu pewnej prędkości gwizda cały czas bez przerwy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subarutux Opublikowano 4 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2018 11 godzin temu, LosioDriver napisał: Co mogę jeszcze sprawdzić? Spróbuj zlokalizować miejsce powstawania, przynajmniej w przybliżeniu. Dźwięk jest dość donośny, więc nie powinno być problemu. Z kolei ta donośność świadczy, że nie jest to jakiś przyczepiony listek. Czy to się pojawiło nagle? Jeśli tak, to albo coś się przyczepiło do samochodu i wystaje (lub odpada i też odstaje!), albo pojawiła się jakaś dziura lub inna nieregularność. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LosioDriver Opublikowano 4 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2018 Spróbuj zlokalizować miejsce powstawania, przynajmniej w przybliżeniu. Dźwięk jest dość donośny, więc nie powinno być problemu. Z kolei ta donośność świadczy, że nie jest to jakiś przyczepiony listek. Czy to się pojawiło nagle? Jeśli tak, to albo coś się przyczepiło do samochodu i wystaje (lub odpada i też odstaje!), albo pojawiła się jakaś dziura lub inna nieregularność. Powstało nagle i wydaje mi się, że to jest z okolic przedniej szyby. Trochę ciężko ocenić lokalizację dźwięku.Sprawdziłem wszystkie uszczelki i plastiki i są na miejscu.Chyba zacznę obklejać potencjalne miejsca taśmą klejącą aż problem zniknie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subarutux Opublikowano 4 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2018 A sprawdzałeś pod maską? Tam też powietrze osiąga niezłe prędkości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owad Opublikowano 4 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2018 Albo uszczelka przedniej szyby Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bednarcm Opublikowano 4 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2018 14 godzin temu, LosioDriver napisał: Co mogę jeszcze sprawdzić? Czy przypadkiem przednia szyba nie była wymieniana? Rzuć okiem na uszczelkę przedniej szyby w jej górnych rogach. Jeżeli nie przylega szczelnie do karoserii, to może gwizdać. U siebie miałem właśnie taki gwizd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LosioDriver Opublikowano 4 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2018 1 godzinę temu, Bednarcm napisał: Czy przypadkiem przednia szyba nie była wymieniana? Rzuć okiem na uszczelkę przedniej szyby w jej górnych rogach. Jeżeli nie przylega szczelnie do karoserii, to może gwizdać. U siebie miałem właśnie taki gwizd. Nie była wymieniana ale spojrzę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
recki Opublikowano 5 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2018 Gumniany trójkącik przy szybie bocznej- przy otwartych drzwiach opuść i podnieś szybe- zobaczysz gdzie problem (Z przodu)melduje ze nic nie musze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zino Opublikowano 5 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2018 Często zmieniacie bateryjki w pilotach? Moja pół roku żyła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subarutux Opublikowano 5 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2018 To znaczy, że była do niczego. Nie ma co jej żałować. W pierwszym Foresterze wytrzymała 5 lat i została sprzedana wraz z samochodem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.Misza. Opublikowano 5 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2018 Czeka mnie zakup nowych opon - do SF na standardowy zawias wyjdą 215/65/16? Chcę trochę wyższy profil, teraz mam po poprzednim właścicielu 205/60/16 i "tak se" wygląda i jeździ. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaceknie Opublikowano 6 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2018 zwróć uwagę na wycieraczki przednie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 6 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2018 (edytowane) 10 godzin temu, Zodiak napisał: Czeka mnie zakup nowych opon - do SF na standardowy zawias wyjdą 215/65/16? Chcę trochę wyższy profil, teraz mam po poprzednim właścicielu 205/60/16 i "tak se" wygląda i jeździ. Seryjnym wymiarem jest 215/60/16 - ja założyłem zimowe 215/65/16 i jest OK. większe kapcie już bez przeróbek nie wejdą. Mi obcierało w 1 miejscu o nadkole plastikowe przy maksymalnym skręcie ale nagrzałem to miejsce "suszarką" i ręką przyklepałem plastik i nie szoruje musiałem też konkretnie zamocować te nadkola. a tak wygląda na 215/65/16 dupkę już podniosłem dystansami Edytowane 6 Września 2018 przez klev Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się