Skocz do zawartości

Forester - SZYBKIE PYTANIE


Haze

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam szybkie pytanie. Czy jest możliwość aby do Forestera SG 2.0 XT 2004 założyć felgi OZ 17x7,5” z oponami 215/ 50. Felgi maja rozstaw 5x114,3. Potrzebne będą do tego jakieś dystanse zmieniacie rozstaw. Czy to wszystko ma sens i będzie działać ?  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie 

Mam pytanie czy głowice z imprezy GT będą pasować do Forka s-turbo lub jak się da to same wałki da rade założyć ? Bo przymierzam się do remontu silnika i myślę aby przy okazji podłubać z mocą. Oczywiście później musowo strojenie i tu też pytanie czy da się wystroić s-turbo 99 rok ??  

Pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 19.08.2018 o 13:40, MichalKrakus napisał:

Witam. Mam szybkie pytanie. Czy jest możliwość aby do Forestera SG 2.0 XT 2004 założyć felgi OZ 17x7,5” z oponami 215/ 50. Felgi maja rozstaw 5x114,3. Potrzebne będą do tego jakieś dystanse zmieniacie rozstaw. Czy to wszystko ma sens i będzie działać ?  

Zależy jakie ET ma felga. Ja mam założone 17x7.5 225/50 i mam równo z błotnikiem przy ET felgi 35 bodajże, im mniejsze ET, tym felga bardziej wystaje na zewnątrz. Będziesz potrzebował pierścienie dystansów forek o ile się nie mylę to ma 5x100.

Edytowane przez yaroz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, MichalKrakus napisał:

Witam. Mam szybkie pytanie. Czy jest możliwość aby do Forestera SG 2.0 XT 2004 założyć felgi OZ 17x7,5” z oponami 215/ 50. Felgi maja rozstaw 5x114,3. Potrzebne będą do tego jakieś dystanse zmieniacie rozstaw. Czy to wszystko ma sens i będzie działać ?  

 

Będziesz potrzebował dystansów ze zmiana rozstawu śrub. a na oponie 215/50 nie będzie za nisko siedział  prawie 3% różnicy względem opony wzorcowej. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, Rafaelo napisał:

 

Będziesz potrzebował dystansów ze zmiana rozstawu śrub. a na oponie 215/50 nie będzie za nisko siedział  prawie 3% różnicy względem opony wzorcowej. 

I tu teraz pytanie jakie ET ma felga i jakie musi założyć dystanse aby śruba przeszła przez jego felgę i złapała ten dystans, oraz żeby to wszystko nie wychodziło poza błotnik, bo zgodnie z prawem koło nie może wystawać poza błotnik. Musi podać jakie ma ET tych felg bo podejrzewam że dystanse muszą mieć grubość coś min ok 1cm.

 

Osobiście nie bawił bym się w takie zmienianie rozstawów śrub poprzez dystanse zmieniające, ale to jest moje zdanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szybkie pytanie - kupiłem 3 zegary (turbo-bar, ciśnienie oleju-bar i temp. oleju-oC)

turbo wiem, ale gdzie wkręcić czujnik ciśnienia oleju i temp. oleju ? są jakieś miejsca na to czy jak ? może ktoś potrafi mi wskazać na rysunku silnika ?

dzięki

czy lepiej nie kombinować i pojechać do zakładu.... ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 19.08.2018 o 09:15, ewemarkam napisał:

Tak to wygląda. Tylko nie jest to nalepka, bo za cienkie to jest. Coś jakby kalkomania, htdrografika.

Nie wiem co to ale daje się zdrapać jak nalepka ;) 

 

W dniu 19.08.2018 o 20:53, Rafaelo napisał:

Mam pytanie czy głowice z imprezy GT będą pasować do Forka s-turbo lub jak się da to same wałki da rade założyć ? Bo przymierzam się do remontu silnika i myślę aby przy okazji podłubać z mocą. Oczywiście później musowo strojenie i tu też pytanie czy da się wystroić s-turbo 99 rok ??

Głowice pasują, same wałki też ale obowiązkowo luzy zaworowe do korekty. Zmieni się nieco charakterystyka rozwijania mocy po takim zabiegu. Wystroić się da ale chyba tylko przez Ecutec zostając bez przeróbek, ewentualnie można doczepić tzw. piggy back. Jest też opcja przełożenia ECU z immo z GT '99-00, także jakieś tam możliwości są ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobry.Małe pytanko. Czy zamienniki amortyzatorów samopoziomujących przejdą niemiecki przegląd TUV, czy  wymagane są jednak oryginały. Nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedzi a nie chciał bym się grubo zdziwić jak mi cofną samochód,i będę miał podwójny wydatek. Może ktoś się orientuje, dzięki. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Rafaelo napisał:

@mirasek dzięki za info regulacja zaworów to napewno będzie zrobiona. A strojenie mam nadzieje ze się uda na moim ecu zrobić default_smile.png

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

Stroic sie da na pewno, niestety to stary forek i tylko starym ecutec,em da sie to zrobic. Teraz malo kto na tym pracuje.... wszyscy przeszli na "nowsze". Ale dla chcacego nic trudnego, na forum znajdziesz kilku magikow ;)

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Nie powinna..Znam takiego jednego w którym ściekała dłuższy czas i zrobiła dziurę na podłużnicy (korozja)
Czyli tak jak u mnie na wyżej wstawionej focie spływa woda, to nie powinno tak być tak? Może inaczej ona nie spływa ale jak mocno pada czy myje auto to na podłużnicy widać wodę.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć
Odlaczylem dziś akumulator (zamulanie) po około 20 minutach podłączyłem a później przy trzeciej próbie silnik odpalił.
Niestety wyskoczył check engine + Cruise
Co to może być?
Przepływomierz?
Sonda lambda?
Mam nadzieję że to nie jest nic groźnego bo do domu 500 km... Zapomnialem obd2...
Sg 2.0 n/a
Help

Wysłane z mojego Redmi 3S przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ponowię szybkie pytanie - kupiłem 3 zegary (turbo-bar, ciśnienie oleju-bar i temp. oleju-oC)

turbo wiem, ale gdzie wkręcić czujnik ciśnienia oleju i temp. oleju ? są jakieś miejsca na to czy jak ? może ktoś potrafi mi wskazać na rysunku silnika ?

dzięki

czy lepiej nie kombinować i pojechać do zakładu.... ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szybkie pytanko. Forek byl na serwisie. M.in. Olej w tylnym dyfrze wymieniona na taki jak na zdjęciu. Ale wydaje mi sie że po tym zabiegu słuchać dyfer podczas rozpędzania od ok. 60 km/h. I kolejna sprawa to na skręconych kołach jakby miał ciężej troche dyfer. e707f8524bb7d628a372ba1dc7c6ad43.jpg
Wymienić olej na jakiś inny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 25.08.2018 o 18:28, panther_epa napisał:

Szybkie pytanko. Forek byl na serwisie. M.in. Olej w tylnym dyfrze wymieniona na taki jak na zdjęciu. Ale wydaje mi sie że po tym zabiegu słuchać dyfer podczas rozpędzania od ok. 60 km/h. I kolejna sprawa to na skręconych kołach jakby miał ciężej troche dyfer. e707f8524bb7d628a372ba1dc7c6ad43.jpg
Wymienić olej na jakiś inny?

 

Jeśli masz LSD w dyrze to musisz zastosować olej z dodatkiem bo inaczej tak jak piszesz będzie spinał na zakrętach i spalisz tarczki.

możesz do tego kup[ić np. sam dodatek i dolać Mopar lub Crown.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, zygi82 napisał:

Czy w foresterze SH diesel była maska aluminiowa? tak mnie poinformował sprzedający jak kupowałem, a teraz po jakimś czasie znalazłem odprysk i on rdzewieje, przyłożyłem magnes i przyciąga maskę.

Może był naprawiany / nowa maska stalowa from China

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba było zalać gear 300.

Na tym nie będzie problemu???
 
Jeśli masz LSD w dyrze to musisz zastosować olej z dodatkiem bo inaczej tak jak piszesz będzie spinał na zakrętach i spalisz tarczki.
możesz do tego kup[ić np. sam dodatek i dolać Mopar lub Crown.

Jak mam sprawdzić czy jest to LSD???
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...