Jump to content

Forester - SZYBKIE PYTANIE


Recommended Posts

4 godziny temu, LosioDriver napisał:

Walczę z głośną i mało wydajną pracą pompy wspomagania. Najpierw zrobiona płukanka i wymiana oringu, potem wymiana płynu, teraz regeneracja pompy wspomagania.

Po regeneracji pompy trochę przejechałem ale pompa dalej wyje, a kierownica ciężko chodzi. Sama regeneracja pompy była jak najbardziej dobrym zabiegiem bo było co regenerować.

 

Sprawdzałem działanie wspomagania w dwóch Forkach (ten sam silnik EJ20F, roczniki "07 i "06).

W moim po wszystkich zabiegach wyje, a kierownica kręci się z odczuwalnym oporem. W drugim kierownica kręci się bardzo delikatnie, a  z pompy słychać tylko lekkie szumienie.

Sama pompa wydaje cały czas dźwięk lekkiego "grzechotania" i dodatkowo wycie pojawia się czasem jak np. stoję na światłach i nie dotykam kierownicy.

 

Gdzie jeszcze może leżeć problem?

 Niestety znane są częste przypadki nieudanej,  nieumiejętnej regeneracji pompy. Tego Ci nie życzę, ale lepiej to sprawdzić, np. podmienić pompę na inną używaną, a tą co masz - reklamować. 

Link to post
Share on other sites
  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Teraz mogę pokazać efekt końcowy obszycia kierownicy i odnowienia przycisków i ramek. Udało się uniknąć malowania przycisków. Spolerowałem resztki srebrnego lakieru i przyciski są teraz czarne i myś

@aplam13@Edmund@ozarek@ewemarkam@Vercy@Kiwi 4ester   Zerknijcie sobie tutaj: klik   Ten cienki czarny przewód podpięty trytytką do wiązki to najprawdopodobniej antena. Jest umiejscowiona pod scho

No cóż, nie myli się ten co nic nie robi

Posted Images

 Niestety znane są częste przypadki nieudanej,  nieumiejętnej regeneracji pompy. Tego Ci nie życzę, ale lepiej to sprawdzić, np. podmienić pompę na inną używaną, a tą co masz - reklamować. 

Mam 2 lata gwarancji. Robione w pewnym miejscu dlatego raczej zakładam, że problem tkwi jeszcze gdzieś poza pompą. Wąż, płyn, zbiorniczek albo maglownica?

 

Dodam jeszcze, że na maglu z prawej strony mam stwierdzony lekki luz.

Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, daymanek napisał:

Hej. Jakie są wymiary nakrętek do felg. Forester sf sturbo 2002

Klucz nr 19

Link to post
Share on other sites

To akurat wiem, znalazłem dokładne wymiary czyli 12x1,5 lecz do ori felg chciałem jeszcze głębokość nakrętki i nigdzie nie mogę znaleźć. Moje obecne mają lekko gwint zjechane.

Link to post
Share on other sites

Bierzcie koledzy po uwagę kształt przylgni! Alu mają często stożek, stalówki z reguly płaską! To jest różnica i to duża.
A rozmiar klucza to tylko nakladka- osobiście mam do ori felg gackowych (alu) na 19 z płaską a do 18-ek letnich na 21 ze stozkiem (akurat takie mam te duże alu) a szpilek przecież nie zmieniam!

melduje ze nic nie musze

Link to post
Share on other sites

Chcę zainstalować czujnik ciśnienia i czujnik temperatury oleju. Jedno miejsce jest od góry w bloku i potrzeba adaptera jak z linku poniżej. Drugie jest w głowicy. (nie chce się podpinać pod seryjny czujnik ciśnienia, niech zostanie na czarną godzinę)

 

1 - Czy w głowicy też jest taki "duży" otwór i muszę kupić dwa adaptery ?

2 - który czujnik lepiej zamontować w bloku a który w głowicy ?

 

https://www.subarak.pl/silnik/1049-adapter-do-montazu-czujnika-oleju-subaru.html

 

jak by ktoś miał na zbyciu takie redukcje/adaptery to chętnie odkupie :)

Link to post
Share on other sites
33 minuty temu, klev napisał:

Chcę zainstalować czujnik ciśnienia i czujnik temperatury oleju. Jedno miejsce jest od góry w bloku i potrzeba adaptera jak z linku poniżej. Drugie jest w głowicy. (nie chce się podpinać pod seryjny czujnik ciśnienia, niech zostanie na czarną godzinę)

 

1 - Czy w głowicy też jest taki "duży" otwór i muszę kupić dwa adaptery ?

2 - który czujnik lepiej zamontować w bloku a który w głowicy ?

 

https://www.subarak.pl/silnik/1049-adapter-do-montazu-czujnika-oleju-subaru.html

 

jak by ktoś miał na zbyciu takie redukcje/adaptery to chętnie odkupie :)

 

Podepnę się :-)

Czy przy tej okazji ktoś może mi fotograficznie wskazać miejsce do wkręcenia czujnika temp. oleju ? :-)

Link to post
Share on other sites

czy podgrzewane fotele w forku SG z 2003 mają dwa osobne obwody do grzania mocnego i słabego? Nie działa mi mocne i nie wiem czy to właśnie jeden z drutów oporowych padł czy też jakoś inaczej to jest realizowane...

Link to post
Share on other sites
23 minuty temu, olej napisał:

czy podgrzewane fotele w forku SG z 2003 mają dwa osobne obwody do grzania mocnego i słabego? Nie działa mi mocne i nie wiem czy to właśnie jeden z drutów oporowych padł czy też jakoś inaczej to jest realizowane...

 

1.jpg

Link to post
Share on other sites
W dniu 24.10.2018 o 08:20, klev napisał:

Chcę zainstalować czujnik ciśnienia i czujnik temperatury oleju. Jedno miejsce jest od góry w bloku i potrzeba adaptera jak z linku poniżej. Drugie jest w głowicy. (nie chce się podpinać pod seryjny czujnik ciśnienia, niech zostanie na czarną godzinę)

 

1 - Czy w głowicy też jest taki "duży" otwór i muszę kupić dwa adaptery ?

2 - który czujnik lepiej zamontować w bloku a który w głowicy ?

 

https://www.subarak.pl/silnik/1049-adapter-do-montazu-czujnika-oleju-subaru.html

 

jak by ktoś miał na zbyciu takie redukcje/adaptery to chętnie odkupie :)

 

nikt nie wie czy do głowicy też trzeba ten reduktor ?

Link to post
Share on other sites

Chciałbym dostać nówkę, w używki nie chce się bawić. Ale numeru nie mogę nigdzie ogarnąć. Ciężko z wymianą tego? Trzeba zrzucić tylko ic, czy cos jeszcze po drodze trzeba?

Link to post
Share on other sites

Czy ma ktoś założone felgi r15 z A3 w Forku?  Wiadomo, że ma inny otwór centrujący.  Zastanawiam się nie będzie efektu źle wyważonych kół przy większych prędkościach. 

Link to post
Share on other sites
5 minut temu, miki_mi2 napisał:

Czy ma ktoś założone felgi r15 z A3 w Forku?  Wiadomo, że ma inny otwór centrujący.  Zastanawiam się nie będzie efektu źle wyważonych kół przy większych prędkościach. 

 

Jak założysz pierścienie centrujące (groszowa sprawa np na znanym portalu aukcyjnym) to wszystko będzie cacy ;-)

 

Link to post
Share on other sites
32 minuty temu, miki_mi2 napisał:

Czy ma ktoś założone felgi r15 z A3 w Forku?  Wiadomo, że ma inny otwór centrujący.  Zastanawiam się nie będzie efektu źle wyważonych kół przy większych prędkościach. 

 

str 13

 

Link to post
Share on other sites
6 minut temu, klev napisał:

 

str 13

 

DZIĘKI 

 

32 minuty temu, michałMAK napisał:

 

Jak założysz pierścienie centrujące (groszowa sprawa np na znanym portalu aukcyjnym) to wszystko będzie cacy ;-)

 

DZIĘKI

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...