Skocz do zawartości

Forester - SZYBKIE PYTANIE


Haze

Rekomendowane odpowiedzi

4 godziny temu, LosioDriver napisał:

Walczę z głośną i mało wydajną pracą pompy wspomagania. Najpierw zrobiona płukanka i wymiana oringu, potem wymiana płynu, teraz regeneracja pompy wspomagania.

Po regeneracji pompy trochę przejechałem ale pompa dalej wyje, a kierownica ciężko chodzi. Sama regeneracja pompy była jak najbardziej dobrym zabiegiem bo było co regenerować.

 

Sprawdzałem działanie wspomagania w dwóch Forkach (ten sam silnik EJ20F, roczniki "07 i "06).

W moim po wszystkich zabiegach wyje, a kierownica kręci się z odczuwalnym oporem. W drugim kierownica kręci się bardzo delikatnie, a  z pompy słychać tylko lekkie szumienie.

Sama pompa wydaje cały czas dźwięk lekkiego "grzechotania" i dodatkowo wycie pojawia się czasem jak np. stoję na światłach i nie dotykam kierownicy.

 

Gdzie jeszcze może leżeć problem?

 Niestety znane są częste przypadki nieudanej,  nieumiejętnej regeneracji pompy. Tego Ci nie życzę, ale lepiej to sprawdzić, np. podmienić pompę na inną używaną, a tą co masz - reklamować. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Niestety znane są częste przypadki nieudanej,  nieumiejętnej regeneracji pompy. Tego Ci nie życzę, ale lepiej to sprawdzić, np. podmienić pompę na inną używaną, a tą co masz - reklamować. 

Mam 2 lata gwarancji. Robione w pewnym miejscu dlatego raczej zakładam, że problem tkwi jeszcze gdzieś poza pompą. Wąż, płyn, zbiorniczek albo maglownica?

 

Dodam jeszcze, że na maglu z prawej strony mam stwierdzony lekki luz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bierzcie koledzy po uwagę kształt przylgni! Alu mają często stożek, stalówki z reguly płaską! To jest różnica i to duża.
A rozmiar klucza to tylko nakladka- osobiście mam do ori felg gackowych (alu) na 19 z płaską a do 18-ek letnich na 21 ze stozkiem (akurat takie mam te duże alu) a szpilek przecież nie zmieniam!

melduje ze nic nie musze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcę zainstalować czujnik ciśnienia i czujnik temperatury oleju. Jedno miejsce jest od góry w bloku i potrzeba adaptera jak z linku poniżej. Drugie jest w głowicy. (nie chce się podpinać pod seryjny czujnik ciśnienia, niech zostanie na czarną godzinę)

 

1 - Czy w głowicy też jest taki "duży" otwór i muszę kupić dwa adaptery ?

2 - który czujnik lepiej zamontować w bloku a który w głowicy ?

 

https://www.subarak.pl/silnik/1049-adapter-do-montazu-czujnika-oleju-subaru.html

 

jak by ktoś miał na zbyciu takie redukcje/adaptery to chętnie odkupie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, klev napisał:

Chcę zainstalować czujnik ciśnienia i czujnik temperatury oleju. Jedno miejsce jest od góry w bloku i potrzeba adaptera jak z linku poniżej. Drugie jest w głowicy. (nie chce się podpinać pod seryjny czujnik ciśnienia, niech zostanie na czarną godzinę)

 

1 - Czy w głowicy też jest taki "duży" otwór i muszę kupić dwa adaptery ?

2 - który czujnik lepiej zamontować w bloku a który w głowicy ?

 

https://www.subarak.pl/silnik/1049-adapter-do-montazu-czujnika-oleju-subaru.html

 

jak by ktoś miał na zbyciu takie redukcje/adaptery to chętnie odkupie :)

 

Podepnę się :-)

Czy przy tej okazji ktoś może mi fotograficznie wskazać miejsce do wkręcenia czujnika temp. oleju ? :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, olej napisał:

czy podgrzewane fotele w forku SG z 2003 mają dwa osobne obwody do grzania mocnego i słabego? Nie działa mi mocne i nie wiem czy to właśnie jeden z drutów oporowych padł czy też jakoś inaczej to jest realizowane...

 

1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 24.10.2018 o 08:20, klev napisał:

Chcę zainstalować czujnik ciśnienia i czujnik temperatury oleju. Jedno miejsce jest od góry w bloku i potrzeba adaptera jak z linku poniżej. Drugie jest w głowicy. (nie chce się podpinać pod seryjny czujnik ciśnienia, niech zostanie na czarną godzinę)

 

1 - Czy w głowicy też jest taki "duży" otwór i muszę kupić dwa adaptery ?

2 - który czujnik lepiej zamontować w bloku a który w głowicy ?

 

https://www.subarak.pl/silnik/1049-adapter-do-montazu-czujnika-oleju-subaru.html

 

jak by ktoś miał na zbyciu takie redukcje/adaptery to chętnie odkupie :)

 

nikt nie wie czy do głowicy też trzeba ten reduktor ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, miki_mi2 napisał:

Czy ma ktoś założone felgi r15 z A3 w Forku?  Wiadomo, że ma inny otwór centrujący.  Zastanawiam się nie będzie efektu źle wyważonych kół przy większych prędkościach. 

 

Jak założysz pierścienie centrujące (groszowa sprawa np na znanym portalu aukcyjnym) to wszystko będzie cacy ;-)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...