Jump to content

Forester - SZYBKIE PYTANIE


Recommended Posts

przód same springi od SG ładnie go podnoszą, tył to adapter + cambber bolty da złapania kątów i viola!

wg mnie możliwości zdecydowania wzrasatają. Na dobitkę opony AT i już można się babrać w błotku

Tak to wygląda - fura @tzd

post-3100-0-61187100-1365877595_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites
  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Teraz mogę pokazać efekt końcowy obszycia kierownicy i odnowienia przycisków i ramek. Udało się uniknąć malowania przycisków. Spolerowałem resztki srebrnego lakieru i przyciski są teraz czarne i myś

@aplam13@Edmund@ozarek@ewemarkam@Vercy@Kiwi 4ester   Zerknijcie sobie tutaj: klik   Ten cienki czarny przewód podpięty trytytką do wiązki to najprawdopodobniej antena. Jest umiejscowiona pod scho

No cóż, nie myli się ten co nic nie robi

Posted Images

31 minut temu, daymanek napisał:
4 godziny temu, klev napisał:

Wiesz może jaki jest numer tej rury? Poszperalem, znalazłem co nie co ale są od modeli 02-05 i do wrx a chciałbym do sfforesciaka

wykręć IC (za pierwszym razem zapewne ci to zajmie z 20min) i spisz z tego co masz :) a jak przyjdzie zamówiona nowa to juz w 10 to rozbierzesz i złożysz :) trening czyni mistrza.

aaaa jak już będziesz miał IC wyjęte to koniecznie przepłucz go czystą benzyną ze dwa razy (aż będzie czysta z niego lecieć) a na koniec nitro (żeby szybciutko wyschło). Ja zaślepiałem rurki grubą folią i opaską zaciskową a wlewałem przez otwór blowoffa :) Twoje subaru Ci podziękuje za tak błahy acz super pomocny zabieg :) będziesz w szoku ile tam się syfu nazbierało.

Link to post
Share on other sites

Dzięki, tak zamierzam zrobic tzn wyczyścić tam wszystko. Btw znalazłem numer tej rury.

Genuine Subaru Part: 14462AA160

 

Także jakby ktoś szukał, koszt 116 funtów

 

Natomiast mam pytanie, co tam robi ta owinięta gąbka?

Link to post
Share on other sites

No to kolejne szybkie pytanko - czy osłona silnika do Forestera SF N/A i turbo różnią się od siebie?

Żonka chciała przykozaczyć na cmentarzu  - wjechała na trawę i wyjeżdżając tyłem rozorała ją na kamieniu :-(
 

Link to post
Share on other sites

Fabryczne osłony różnią się w tylnej części, chodzi o różnice w wydechu. Aczkolwiek zakładałem plastik z turbo do ssaka z kolektorem różnoodległościowym, konieczne było podcięcie z jednej strony gdzie wychodził kolektor. Może załóż jakąś płytę alu żeby żona spokojnie mogła sprawdzać możliwości auta ;)

Link to post
Share on other sites

Raczej kosmetyka, ogólnie w ssaku kolektor wychodzi pod sankami, a w turbo osłona zaślepia te przejście i łączy się z tyłem sanek. Pewnie można zwyczajnie obciąć ten końcowy fragment w całości i też będzie ok.

Link to post
Share on other sites

Dwa szybkie pytania:

1. Czy rozpórki od imprezy gc8 podejdą do Forestera SF ?

2. Czy osłona pod silnik od gc8 do forestera SF podejdzie?

Edited by miki_mi2
.
Link to post
Share on other sites
W dniu 1.11.2018 o 15:38, Pan Dziedzic napisał:

Czy w kierunkowskazie w wersji USA , jest miejsce na żarówkę w pomarańczowym odblasku ?

66473280-759A-4AF6-B9A8-871F8BAFE4C0.jpeg

Znalazłem aukcję z tym kierunkiem, w którym jest zdjęcie z tyłu kierunkowskazu. Może dopytaj się sprzedawcy.

http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=6392220414

Edited by yaroz
Link to post
Share on other sites
W dniu 25.10.2018 o 12:06, skwaro napisał:

 

Ja mam chyba taki tłumik w s-turbo. Kawałek chromowanej nasadki i tyle (jak w seryjnym). W aucie jest relatywnie cicho (jak na forestera).

 

 

 

Link to post
Share on other sites
W dniu 8.05.2018 o 11:19, ada///m napisał:

Też się nad nią zastanawiam ale brakuje jednego małego króćca przy wejściu a reszta wygląda tak samo.

 

 

 

 

Odswierzę. Muszę wymienić chłodnice w 2.0 XT z 2004 roku. Czy ta TurboWorks do imprezy będzie pasowała?

Link to post
Share on other sites

W manualu do mojego auta w rozdziale materiały exploatacyjne jako chłodziwo jest podane subaru coolant a jako zamiennik nic. Muszę dolać, co mam kupić? W układzie chlupie zielone.

Link to post
Share on other sites
Prestone ze wszystkimi się miesza.
Właściwie to większość płynów obecnie jest mieszalna z innymi.Osobiscie dolalbym coś z zielonego, by nie zmieniać barwy.Zawsze można kupić tester, w jakiej kondycji jest płyn.Co do Prestone nie mam żadnych zastrzeżeń, choć ciężko czasami określić poziom w zbiorniczku.Dlatego stosuje Dynagel.

Wysłane przez SM przy użyciu Tapatalka

Link to post
Share on other sites
17 godzin temu, ewemarkam napisał:
19 godzin temu, miki_mi2 napisał:
Czy zawór blow off ma racje bytu w aucie z AUTOMATEM emoji4.png ?

Tak. A dlaczego nie? W zasadzie on chroni turbinę, będzie i tak "syczał" jak puścisz gaz.

 

Oczywiście że ma rację bytu :-)

Tylko kup porządny (hybrydowy) i warto zrobić remap. Oryginalny DV zwraca powietrze do układu a nie  wywala w atmosferę. Hybryda część powietrza właśnie zwraca do układu a część w atmosferę sapiąc :-)

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...