Skocz do zawartości

recki

Użytkownik
  • Zawartość

    599
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O recki

  • Tytuł
    ..:: Profi ::..
  • Urodziny 19.02.1977

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Kraków / Wieliczka
  • Auto
    Legacy 2.0 SOHC 2005 LPG / Roomster 1.4 LPG

Ostatnie wizyty

398 wyświetleń profilu
  1. Przejście z pojedynczej cewki na cztery

    Co do kabli-zgoda 100%. Co do ilości cykli- zmniejszasz o połowę nie do 1/4 bo ta cewa wspólna to o ile wiem to 2 cewki podające impuls na parę cylindrów. Aczkolwiek ja osobiście sensu nie widzę zmiany. Jedyne co to zastepujesz trochę awaryjne rozwiązanie, innym, deko mniej awaryjnym a za to dużo droższym. Ale lepiej auto chyba nie ma prawa chodzić bo i skąd? Wydaje mi się że wymiana świec da zdecydowanie lepsze efekty! Jak mowie- moje zdanie i bynajmniej ze zdaniem zdecydowanie bardziej doświadczonych kolegów nie będę polemizowal. Ps dzięki za wyjasnienie- kiedyś o tym czytałem i dzięki Wam wyjąłem ten pomysł ze wspólnej szuflady z magnetyzerami oraz uszlachetniaczami do olejów i przełożyłem do drugiej pt "działa, tylko po co?"
  2. Przejście z pojedynczej cewki na cztery

    Kolego ! Nie to żeby ten teges ale ciekaw jestem czym się różnią między sobą wydajności cewek (czy jakaś lepsza iskra czy co ?) i czemu bezpośrednio montowana na świecy ma być lepsza ? Pytam bynajmniej nie w tonie prześmiewczym tylko pytającym - chciałbym się dowiedzieć czegoś nowego !
  3. Rozrzad legacyIV 2,0 sohc

    Dobra dobra! SKF i contitech to uczą w przedszkolu. Tak samo żeby w NA poniżej mitsuboshi nie schodzić. Mi chodzi raczej o konkretne pn części! Do ASO jest mi czasowo całkiem do życi dlatego wyśle kogoś tylko coby wiedział co ma wziąść!
  4. Legacy IV kod P2441

    No to sromotnie ktoś mi nalgal! Dzięki za uświadomienie, ale nie było przypadkiem ze są 2 rodzaje kompow? Coś mi świta że właśnie tylko jeden typ dało się modzic a nie chcę mi się persow odwijac
  5. Rozrzad legacyIV 2,0 sohc

    podbijam bo ten sam dylemat - 2.0 sohc 137 hp my05. Przy okazji - pn uszczelki dekla zaworów? Pomoże ktoś?
  6. schowek z zegarkiem zamiast ekranu nawigacji

    Hieh! A jeszcze niedawno ludzie modzili w drugą stronę! Powinno być p&p z tym, zostanie wolna kostka od radia.
  7. Legacy IV kod P2441

    Chodziło mi o modyfikacje kompa. 2.0 na są niemodyfikowalne!
  8. słabo świecące reflektory

    No i próbowałem wyjąć odbłyśniki- legacy IV 05 prelift, soczewka, zwykła zarowka. Moim zdaniem bez rozklejania lampy nie ma szans- brakuje 2-3 mm żeby wychaczyc do góry przez otwór żarówki. Tak już już wychodzą ... ale nie mieszczą się. Za to rozklejenie lampy wygląda że da rade- odkręca się dookoła kilkanaście wkrętów, jeden zatrzask u góry, dwa na dole i szkło zaczyna się ruszać względem obudowy! Także chyba tędy jedyna droga. Testowałem na lampach koito, może zamienniki mają inaczej? Wystarczyłby otwór dekla większych o jakieś 3mm.
  9. Wilgoć w reflektorze.

    Jak się rozsypie to na dziurze któraś kulka podskoczy, jak dotknie gorącej żarówki to się przyklei. I cała lampa w dymie. Sam pomysł niezły (kiedyś Chińczycy pchali te kulkowe osuszacze np do środka kamer zewn żeby nie parowały i to działało!) tylko ja bym pomyślał nad jakimś woreczkiem, z nie wiem? Płótna? Bardzo podobne właściwości ma żwirek silikonowy dla kotów- całe auta ludzie tym susza!
  10. Wilgoć w reflektorze.

    Mam nadzieję że worek ma solidny? Bo będziesz musiał 3 raz rozklejac lampę żeby się pozbyć [emoji3]
  11. słabo świecące reflektory

    A powiem Ci że chyba da radę! Tak z grubsza oblukalem- 3 gwiazdkowe wkręty i chyba by wyszedł otworem żarówki. Jak wymyślę jakiś statyw na tel to pomyśle!
  12. słabo świecące reflektory

    W gacku IV przedlift wczoraj wymieniłem lampy (używki ale w bardzo ładnym stanie). Roznica- mega wielka! Jest dzień! Moje z zewnątrz były bardzo ładne ale odbłyśniki wręcz nadpalone. Sama wymiana- 6 godzin, głównie przez upierdliwe składanie - spinki. Robota prosta, jedyną pulapka- wykręcać lampy że slizgami i dopiero na wierzchu odkręcać ślizgi. Jakby ktoś chciał to mam na zbyciu- obudowa i szkło db+/bdb ale odbłyśniki śmietnik.
  13. Emulator MP3/SD/USB - Legacy IV

    Lepsza od CD to nie może być ale napewno będzie lepsza od transmiterów FM
  14. LPG w Subaru

    Dobrze dobrane graty powinny dawać radę nawet przy zabawie. Oczywiście butla nie może być na dnie. Często zapomina się że nawet filtr fc potrafi zwezyc przy mocach rzędu 200 i więcej. Ja mam w 2.0 sohc czyli tylko 137 hp i brc- filtr uniwersalny dławi pod obciążeniem powyżej 4k RPM. Ten brcowy- gruba berta - i dławienia brak
  15. LPG w Subaru

    Odczysc reduktor i wymień uszczelki w nim- pewnie usuniesz problem z odpalaniem. Potem można dalej sprawdzać.
×