Jump to content

recki

Użytkownik
  • Content Count

    981
  • Joined

  • Last visited

About recki

  • Rank
    ..:: Profi ::..
  • Birthday 02/19/1977

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Kraków / Wieliczka
  • Auto
    Legacy 2.0 SOHC 2005 LPG / Roomster 1.4 LPG

Recent Profile Visitors

845 profile views
  1. Ja bym to wyjął i zobaczył co się dzieje pod gumami przycisków Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  2. Węże w aso trochę kosztują, lekarstwem są firmy zakuwajace węże do hydrauliki siłowej (koparek itp). Na wzór zrobią za parę zlotych Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  3. No to masz rozwiazanie- rolniczej krokowy do regulacji- ruszył Ci się przy czyszczeniu Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  4. Przyjrzyj się przepustnicy- czy się domyka całkiem? Powinna być szczelina- 1- 1,5 mm Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  5. Dokładnie. Popraw wiązki i będzie ok Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  6. Ja swojego piorę 2 razy do roku - na wiosnę i na jesień. Od dobrych kilku lat to robię i nie odnotowałem żadnych problemów! Niczego nie osłaniam, nie zatykam ani nic. Po prostu nie leję wodą po bezpiecznikach, czujnikach, wtyczkach (jak chlapnie to też nie panikuję) . Spryskiwacz z roztworem wody z płynem do naczyń, psikam, pędzelek żeby domyć jak gdzieś siedzi oporny brud i potem spłukiwanie myjką ciśnieniową. Nawet nie odpinam aku. Działa bez zastrzeżeń. Aha silnik oczywiście zimny
  7. Podłączyć się musisz do złącza obd laptopem z oprogramowaniem free ssm i tak szukać anomalii. Ja bym jeszcze spojrzał pod osłonę ECU (pod dywanem w nogach pasazera) czy gdzieś woda nie podeszla melduje ze nic nie musze
  8. Oups! Nie otwiera mi się w tapatoku załącznik ale ... czyżby? melduje ze nic nie musze
  9. Jezeli nie ma bledow - cel-a to podłącz się ssm i sprawdź z którego czujnika dziwne odczyty melduje ze nic nie musze
  10. Koledzy. Temat przerabialem więc usystematyzuje z obowiązku kronikarskiego. Legacy przedlift- trzeba wiercic albo rozklejac lampy. Legacy polift (H7)- odblysniki ciasno ale wychodzą. Legacy polift ksenon- wychodzą odblysniki bez problemu. Orientacyjna cena za ściągnięcie i demontaż odblysnika (bez wiercenia) ok 100zl / lampa. Cena za napylenie alu z przygotowaniem, o ile plastik się nie kruszy- bardzo roznie- spotkałem od 50 do 150- 180zl. Cena nowej lampy .... nie napiszę z przyzwoitości. HOWGH! melduje ze nic nie musze
  11. Jasno prosto i na temat Materiały "drukowane" czyli prawda Żelazna męska logika ale pewien błąd w założeniu po stronie pierwotnej równania - jeżeli czegoś brakuje (czyli zapłonu) to powinno brakować checka, no chyba że ECU ma odwróconą bramkę logiczną a o tym nie słyszałem
  12. Pytanie teoretyczne które pojawiło się podczas emocjonalnego dyskursu z moim mechem - ja wiem że zapłon mu wypada bo mam błąd na desce i po OBD. Ale skąd ECU wie żeby ten błąd wyświecić? Jakiś sygnał zwrotny z cewki? Skład spalin? Czujnik stukowy? Szklana kula ? Pytanie wygenerowane przez czystą ciekawość i głód poznawania świata.
  13. Przejrzyj kable aku- rozrusznik i sam rozrusznik (gdzieś zwora się robi albo któreś uzwojenie rozrusznika ma przebicie do masy) melduje ze nic nie musze
  14. Poszukaj na forum- spiecie kostek pod kierownicą. Co do immo wciąż jestem ścepfyczny melduje ze nic nie musze
  15. Noście w paru ostatnich postach pokupowali do subaryn! Poluzowac warkoczyki a życie będzie ładniejsze i w ogóle! A jutro mojemu gackowi sprezentuje przegladzik... taki nowiutki swiezutki i świeżym tuszem do pieczątek pachnący:) melduje ze nic nie musze
×
×
  • Create New...