Skocz do zawartości

recki

Użytkownik
  • Postów

    983
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O recki

  • Urodziny 19.02.1977

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Kraków / Wieliczka
  • Auto
    Legacy 2.0 SOHC 2005 LPG / Roomster 1.4 LPG

Ostatnie wizyty

1998 wyświetleń profilu

Osiągnięcia recki

..:: Profi ::..

..:: Profi ::.. (4/13)

123

Reputacja

  1. recki

    Legacy4

    Kilka lat wstecz robilem. Chinska stacja z androidem w miejsce radia, panel klimy z legacy V, wygluszenia drzwi, wymiana głośników i jest ok. W oryginale to sam nie wiem co gorsze- radio czy głośniki Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  2. Er hc to błąd komunikacji z ecu- tutaj patrz, być może ecu upalone Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  3. Ja bym to wyjął i zobaczył co się dzieje pod gumami przycisków Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  4. Węże w aso trochę kosztują, lekarstwem są firmy zakuwajace węże do hydrauliki siłowej (koparek itp). Na wzór zrobią za parę zlotych Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  5. No to masz rozwiazanie- rolniczej krokowy do regulacji- ruszył Ci się przy czyszczeniu Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  6. Przyjrzyj się przepustnicy- czy się domyka całkiem? Powinna być szczelina- 1- 1,5 mm Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  7. Dokładnie. Popraw wiązki i będzie ok Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  8. Ja swojego piorę 2 razy do roku - na wiosnę i na jesień. Od dobrych kilku lat to robię i nie odnotowałem żadnych problemów! Niczego nie osłaniam, nie zatykam ani nic. Po prostu nie leję wodą po bezpiecznikach, czujnikach, wtyczkach (jak chlapnie to też nie panikuję) . Spryskiwacz z roztworem wody z płynem do naczyń, psikam, pędzelek żeby domyć jak gdzieś siedzi oporny brud i potem spłukiwanie myjką ciśnieniową. Nawet nie odpinam aku. Działa bez zastrzeżeń. Aha silnik oczywiście zimny
  9. Podłączyć się musisz do złącza obd laptopem z oprogramowaniem free ssm i tak szukać anomalii. Ja bym jeszcze spojrzał pod osłonę ECU (pod dywanem w nogach pasazera) czy gdzieś woda nie podeszla melduje ze nic nie musze
  10. Oups! Nie otwiera mi się w tapatoku załącznik ale ... czyżby? melduje ze nic nie musze
  11. Jezeli nie ma bledow - cel-a to podłącz się ssm i sprawdź z którego czujnika dziwne odczyty melduje ze nic nie musze
  12. Koledzy. Temat przerabialem więc usystematyzuje z obowiązku kronikarskiego. Legacy przedlift- trzeba wiercic albo rozklejac lampy. Legacy polift (H7)- odblysniki ciasno ale wychodzą. Legacy polift ksenon- wychodzą odblysniki bez problemu. Orientacyjna cena za ściągnięcie i demontaż odblysnika (bez wiercenia) ok 100zl / lampa. Cena za napylenie alu z przygotowaniem, o ile plastik się nie kruszy- bardzo roznie- spotkałem od 50 do 150- 180zl. Cena nowej lampy .... nie napiszę z przyzwoitości. HOWGH! melduje ze nic nie musze
  13. Jasno prosto i na temat Materiały "drukowane" czyli prawda Żelazna męska logika ale pewien błąd w założeniu po stronie pierwotnej równania - jeżeli czegoś brakuje (czyli zapłonu) to powinno brakować checka, no chyba że ECU ma odwróconą bramkę logiczną a o tym nie słyszałem
  14. Pytanie teoretyczne które pojawiło się podczas emocjonalnego dyskursu z moim mechem - ja wiem że zapłon mu wypada bo mam błąd na desce i po OBD. Ale skąd ECU wie żeby ten błąd wyświecić? Jakiś sygnał zwrotny z cewki? Skład spalin? Czujnik stukowy? Szklana kula ? Pytanie wygenerowane przez czystą ciekawość i głód poznawania świata.
  15. Przejrzyj kable aku- rozrusznik i sam rozrusznik (gdzieś zwora się robi albo któreś uzwojenie rozrusznika ma przebicie do masy) melduje ze nic nie musze
×
×
  • Dodaj nową pozycję...