Skocz do zawartości

recki

Użytkownik
  • Zawartość

    836
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O recki

  • Tytuł
    ..:: Profi ::..
  • Urodziny 19.02.1977

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Kraków / Wieliczka
  • Auto
    Legacy 2.0 SOHC 2005 LPG / Roomster 1.4 LPG

Ostatnie wizyty

603 wyświetleń profilu
  1. recki

    Legacy IV Kombi Hak HOLOWNICZY i relingi jakie???

    Ile kolega liczy? Do IV? Wypinany? Jaki producent? melduje ze nic nie musze
  2. recki

    Maglownica wyciek

    Najodpowiedniejszym. melduje ze nic nie musze
  3. recki

    Auto nie jedzie

    No a altek? Jakie napięcie podaje? I te numery błędów mogą dużo podpowiedziec melduje ze nic nie musze
  4. recki

    Auto nie jedzie

    Lecący IV Właśnie wymyśliłes (a właściwie twoje T9) miodna nazwe:) Co za błędy odczytałes w momencie awarii? Coś poza czujnikiem pedału? Zmierz napięcie na aku i na altku bo tu może być problem melduje ze nic nie musze
  5. recki

    przekładnia kierownicza Legacy V

    Tutaj godnym polecenia jest regulamin forum melduje ze nic nie musze
  6. recki

    Wyjąca pompa wspomagania

    A ile czasu/km minelo od załatania nieszczelności? Pompa odpowietrza się przez naście/ dziesiat km (mojej po wymianie płynu przeszło po ponad 100 km) melduje ze nic nie musze
  7. recki

    Brak danych o spalaniu ( error)

    Ja bym na pierwszy ogień odlaczyl aku na kilkanaście minut i wtedy sprawdził co pokaże. Jeszcze tak mnie naszlo: obydwa liczniki działają? (dzienny i glowny) spróbuj skasować dzienny jakieś dziwne lpg na pokładzie
  8. recki

    płyn/olej na silniku

    Ojoj aż jutro kukne na korek! Może i z dot-em masz rację? Nie upieram się, ale miejsce wycieku wskazuje na wysprzeglik a jak ubytek symboliczny to sprzęgło tylko ciężej chodzi, jak stopniowo się dzieje to kierownik może nie zauważyć tylko fotel wygniecie Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  9. recki

    płyn/olej na silniku

    Jak dla mnie to pierwsze zdjecie- strzałka wskazuje wysprzeglik. Jak popatrzysz od strony kierowcy, dość blisko szyby i wglab, bezpośrednio do bloku, od góry (pod rezonatorem) jest przykrecony taki cylinder (ok 2x6 cm). Na jednym końcu ma coś a'la kalamitka- to jest zawór do wymiany plynu we wspomaganiu sprzegla. Wspomniany dexron - sprawdź czy nie ubywa. Tam mógł Ci oring puścić albo coś złego z wężem. Dexron z butelki ma najczęściej kolor wiśniowy i konsystencję niewiele gestsza od wody, przy okazji jest tlusty Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  10. recki

    płyn/olej na silniku

    Inny format zdjęć wrzuć bo, telefon przynajmniej, głupiej. W ciemno- dexron z wysprzeglika? Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  11. recki

    legacy IV MY05 zmiana drzwi kierowcy

    Problem będzie z przelacznikami szyb i modułem zamka ale jak to zostawisz ze starego to blacha zagada Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  12. recki

    Czujnik niezapiętych pasów

    Kolega jak zwykle niezawodny jeżeli chodzi o wsparcie merytoryczne Nie spodziewałem się takiego algorytmu kontroli! Poszli po bandzie Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  13. recki

    Czujnik niezapiętych pasów

    Może 20. Kiedyś "podnosilem" tył w czasie jazdy żeby właśnie sprawdzić. Mój przestawal piszczec. Może popsuty jakiś? Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  14. recki

    Czujnik niezapiętych pasów

    Dla każdego czujnika musi być nacisk i prędkość powyżej 15kmph. Czy to kierowca czy pasażer komputer widzi po prostu po wtyczce do której jest wpięty. Dlatego można p&p szczepic EU/GG itp bez problemow Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  15. recki

    Sonda Lambda z błędu P0030

    To druga! Pierwsza po zdjęciu dolotu ma trudność wymiany porównywalna z dodaniem płynu do spryskiwaczy Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
×