aki001 Opublikowano 28 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 a wracając do STI My15 czy jak to się teraz nazywa - myślicie, że warto? Ja się czaję na Golfa R, bo ma niedługo być tu dostępny. U mnie będą to te same pieniądze, a różnice w wykonaniu (jakość) i osiągach ... hmm... nie pozostawiają żadnych złudzeń co do poprawnego wyboru, niestety... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 28 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 Golfem sobie tyłem nie zarzucisz i o powerslide'zie zapomnij. Ale do szybkiej jazdy po autostradzie jak znalazł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 28 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 (edytowane) . Edytowane 28 Marca 2014 przez stach1111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dottoree Opublikowano 28 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 Golfem sobie tyłem nie zarzucisz i o powerslide'zie zapomnij. Ale do szybkiej jazdy po autostradzie jak znalazł. No właśnie, jako b. szybki dupowóz jest OK. Już w serii robi przeciąg z Sti, taka sumtna prawda... Ale na tor się raczej nie nadaje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 28 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 Ale na tor się raczej nie nadaje. Na tor nadaje sie tak samo jak seryjne STi - do szlifowania umiejętności. Problemem będzie dla niego co najwyżej próba przypominajaca OS (dziurawy) tam faktycznie seryjne STi sprawdzi sie lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 28 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 Golfem sobie tyłem nie zarzucisz i o powerslide'zie zapomnij. Ale do szybkiej jazdy po autostradzie jak znalazł. Pytanie tylko ile razy w roku korzysta się z możliwości postawienia auta bokiem w codziennej jeździe. Na mokrym i śniegu poszalejesz podobnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 28 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 Golfem sobie tyłem nie zarzucisz i o powerslide'zie zapomnij. Ale do szybkiej jazdy po autostradzie jak znalazł. Pytanie tylko ile razy w roku korzysta się z możliwości postawienia auta bokiem w codziennej jeździe. Na mokrym i śniegu poszalejesz podobnie. To daje do myślenia nad tym co wybrać. A jakbym sobie tak chciał, ad hoc, bo słonko świeci, ptaszki ćwierkają i tak w ogóle morda się cieczy, rzucić autkiem boczkiem, o tu, na ten placyk lekko ubrudzony piaseczkiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 28 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 A jakbym sobie tak chciał, ad hoc, bo słonko świeci, ptaszki ćwierkają i tak w ogóle morda się cieczy, rzucić autkiem boczkiem, o tu, na ten placyk lekko ubrudzony piaseczkiem? To i haldex da radę, sprawdzałem kilkukrotnie w S3 i to z starszym Haldexem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 28 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 Zdecydowanie Malo tego to czy samochód będzie ci chodzil bokiem sterujac gazem wcale nie jest wyznacznikiem funu za kierownica. Głupia mala Fiesta ST która kupilem żonie daje mi 3 razy wiecej wrażeń i frajdy za kierownicą niż 10 letnie STI a jest tylko FWD i jakies 140km słabsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 28 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 Wyedytuj albo zgłoszę ten post moderatorowi :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 28 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 To musisz zgłosić tez Carfita bo tez jeździ Fordem ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 28 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 Głupia mala Fiesta ST która kupilem żonie daje mi 3 razy wiecej wrażeń i frajdy za kierownicą niż 10 letnie STI a jest tylko FWD i jakies 140km słabsze. Bo sie drogi nie trzyma..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eryk Opublikowano 29 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2014 Bo zawsze fajniej jezdzi sie wolnym samochodem szybko, niz szybkim wolno... czy jakos tak bo BRZ, waskie opony i brak turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 29 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2014 Głupia mala Fiesta ST która kupilem żonie daje mi 3 razy wiecej wrażeń i frajdy za kierownicą niż 10 letnie STI a jest tylko FWD i jakies 140km słabsze. Bo sie drogi nie trzyma..... Panie Andrzeju w 2011 Tomi w spec C ( czyli cos więcej niz zwykle STI ) wykrecil 7:55 na ringu.Dzis 7:58 robi zwykły produkcyjny Seat co świadczy o tym że technika poszła mocno do przodu dodatkowo każdy wie że jak chce sie szybko wcale nie potrzeba do tego AWD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adi Opublikowano 29 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2014 Czemu w każdym wątku o Subaru ludzie wychwalają VW i inne Skody? To już jest trochę męczące. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 29 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2014 Na takiej samej zasadzie jak w każdym wątku o subaru ludzie myślą że jest to piaty cud techniki a wcale tak nie jest. A dlaczego VAG ? No niestety nie jest to moja wina że akurat Seat jest obecnie królem FWD na riung. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adi Opublikowano 29 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2014 Ale na miłość boską, porównywanie sportowych właściwości golfa i STi to jakieś nieporozumienie. Jestem przekonany, że wsiądę w starego WRX-a, nawet nie STi i objadę w sportowej próbie waszego cudownego golfa 10 razy na 10 prób. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 29 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2014 (edytowane) Na takiej samej zasadzie jak w każdym wątku o subaru ludzie myślą że jest to piaty cud techniki a wcale tak nie jest. A dlaczego VAG ? No niestety nie jest to moja wina że akurat Seat jest obecnie królem FWD na riung. To prawda że Seat wymiata i osiągnął fenomenalny wynik, trzeba jednak pamiętać, że trochę go zmodyfikowali, na dodatkowych hamulcach brembo i specjalnych oponach. Co ciekawe seat w manualu a nie w tak wychwalanym dsg. Wymiótł wszystkich dopiero gt-r nismo Edytowane 29 Marca 2014 przez Herostrates Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 29 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2014 Czemu w każdym wątku o Subaru ludzie wychwalają VW i inne Skody? To już jest trochę męczące. Bo jest tańsze, ładniejsze, lepiej wyposażone i (podobno) lepiej jeździ. Na szczęście są jeszcze ludzie, których te argumenty nie przekonują, którzy są "fanatycznie zakochani i zakręceni na punkcie Subaru" i pomimo "suchych i bezlitosnych danych technicznych" chcą mieć plejady na masce. Innych przekonują te suche dane i wybierają inne marki. Myślę, że przekonywanie jednych przez drugich i na odwrót nie ma po prostu sensu. Czasem z nostalgią wspominam czasy, gdy zespoły fabryczne musiały wypuścić na rynek określoną liczbę (chyba minimum 500) egzemplarzy samochodów dopuszczonych do ruchu drogowego, które nie odbiegały konstrukcyjnie znacząco od samochodów rajdowych (wiadomo, że nie miały klatki i pewnie zawieszenie było bardziej "cywilne"). Wtedy spotkanie na ulicy Lancii HF Integrale, Toyoty Celiki czy Imprezy STI budziło emocje. Jakoś nie odczuwam tych emocji wyprzedzając VW Polo czy Citroena DS I poniekąd rozumiem decyzję Subaru czy Mitsubishi o wycofaniu się z rajdów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 29 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2014 Nieporozumieniem jest zachwyt na FWD.Ja wiem,że to potrafi fajnie jeździć ale żeby się zachwycać ???? Subaru było i jest unikalne. Jest sporo aut RWD , które naprawdę mają to coś ale FWD jest passe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzy Opublikowano 29 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2014 Golfem sobie tyłem nie zarzucisz i o powerslide'zie zapomnij. Ale do szybkiej jazdy po autostradzie jak znalazł. No właśnie, jako b. szybki dupowóz jest OK. Już w serii robi przeciąg z Sti, taka sumtna prawda... Ale na tor się raczej nie nadaje. Poproszę o kilka słów wyjaśnienia dla tego "przeciągu". Zerknąłem w dane techniczne i widzę jedynie kosmetyczne różnice i to raz na +, raz na -. Może czegoś nie dostrzegam? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herrkam Opublikowano 29 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2014 Dzis na targach w Pzn obejzalem golfaR ....o czym mowa ze wykonczenie lepsze ze tanszy ...to przeciez plastikowy golf jest ludzie! Wiem czemu kocham subaru...pospolitosc mnie zabija... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 29 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2014 A ja zara pojde na forum Golfa i tam bede wychwalal STI, a co Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 29 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2014 Dzis na targach w Pzn obejzalem golfaR ....o czym mowa ze wykonczenie lepsze ze tanszy ...to przeciez plastikowy golf jest ludzie! Wiem czemu kocham subaru...pospolitosc mnie zabija... Właśnie wróciłem i tez przyznaje ze nie ma się czym aż tak zachwycać. Oglądałem Mesia CLA A45 i cena mnie zabila: 277 000 zł. A cena podstawowej wersji zaczyna się od 230 000 zł. Czyli nie wszystko co piszą jest w podstawowej wersji. Żeby sobie takie fajne foteliki jak ma Subaru zamontować to trzeba 5000 wyłożyć do serii. Ok, nie porównuje ale zaczynam się zastanawiać skąd Wy takie fajne ceny, tych aut, bierzecie z tak drogim wyposażeniem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zelazny Opublikowano 29 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2014 @@Izotom, bo patrzyłeś może na CLA a nie A, które jest tańsze. A AMG startuje od 185 tys. Jak konfigurowałem w salonie kiedyś to na pełnym wypasie, kubły, pakiety AMG, sportowy wydech, radar, navi, lakier matowy (coś koło 8 tys. chyba) wyszło mi 230 tysięcy. Jednak cena Golfa R jest jeszcze lepsza, startuje od 147 tysięcy. Biorąc pod uwagę, że VW zawsze dorzuca fajne rabaty robi się ciekawa propozycja. Ale na miłość boską, porównywanie sportowych właściwości golfa i STi to jakieś nieporozumienie. Jestem przekonany, że wsiądę w starego WRX-a, nawet nie STi i objadę w sportowej próbie waszego cudownego golfa 10 razy na 10 prób. Możemy się założyć. Ja mogę podstawić nawet swojego WRXa. Golf jest chwalony w porównaniach na torze ze sportowym BMW jakim jest 135M nie mówiąc o S3. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się