Korton Opublikowano 21 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2014 Sporo slabsze osiagi niz A45 amg i ciut wolniejszy od bmki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 21 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2014 Sporo slabsze osiagi niz A45 amg i ciut wolniejszy od bmki O właśnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 21 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2014 Pierdzielicie... "Its character, and the totally engrossing effect it has on its driver, is much greater than any numbers put on paper." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 21 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2014 bo silnik juz troche lat sobie liczy i nie ma co konkurowac do AMG i BMW ale i tak auto wypadlo bardzo dobrze. Testowane auta kosztowaly $46,025 $60,625 $38,190 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 21 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2014 Eee tam, najlepszy jest Fiat 500 Abarth z serii Ferrari za około 150 tys zł. Mmniód! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 21 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2014 Eee tam, najlepszy jest Fiat 500 Abarth z serii Ferrari za około 150 tys zł. Mmniód! Ale trzeszczysz, życie Ci nie miłe? Z Fiatongiem Cie Iza z chałupy pogoni, kitraj siano na STI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 21 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2014 A mi się podoba: zaczyna pasować do mojego brzucha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 21 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2014 A mi się podoba: zaczyna pasować do mojego brzucha Do mojego już nie pasuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 21 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2014 Dla Ciebie to już tylko Porsche A na poważnie, to sorka ale A45 nijak ma się do STI. Spróbuj spiac centralny nie mówiac o tym, ze w Mesiu jest automat. No i poupalaj tym. Co do BMW to wiadomo, tylko eMki i tylny napęd. I jeżdżą naprawdę fajnie auta od cen 300 kafli w górę. Oglądałem i jechałem M1. Bardzo mi się podoba ale ta moc siedzi tak daleko w ustawieniach, ze jednak wole brutalnego skurczybyka jakim jest STI. Wystarczy mi komputer w pracy i smartfon. Nie potrzebuje tego w aucie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AllRad Opublikowano 21 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2014 Według mnie świetna porywająca reklamówka WRX'a, aż chce się go mieć... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KASIAiMIŚ Opublikowano 22 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2014 U nas już jest. Wstawiam żeby rozwiać Wasze ciekawe spekulacje http://www.subaru.ch/htm/1216/de/WRX-STI-2015.htm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 22 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2014 Bardzo fajne ceny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 22 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2014 Dla Ciebie to już tylko Porsche A na poważnie, to sorka ale A45 nijak ma się do STI. Spróbuj spiac centralny nie mówiac o tym, ze w Mesiu jest automat. No i poupalaj tym. Co do BMW to wiadomo, tylko eMki i tylny napęd. I jeżdżą naprawdę fajnie auta od cen 300 kafli w górę. Oglądałem i jechałem M1. Bardzo mi się podoba ale ta moc siedzi tak daleko w ustawieniach, ze jednak wole brutalnego skurczybyka jakim jest STI. Wystarczy mi komputer w pracy i smartfon. Nie potrzebuje tego w aucie. To jest bardzo duża zaleta ja tez lubię analogowe schody do których wsiadasz przekrecasz kluczyk i jedziesz bez ustawiania 20 różnych parametrów aczkolwiek do STI tez juz tej elektroniki się trochę wkradlo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
socko Opublikowano 22 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2014 Bardzo fajne ceny.STI w cenie Forka XT... szok! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nett68 Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 SUBARU STI SPORT S - ok. 160 tys zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 A te ceny to już ze wszystkimi podatkami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
socko Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 W PL te proporcje zapewne nie będą zachowane ze względu na akcyzę zależną od pojemności :-( 2.0 - 3.1%, 2.5 - 18.6%. Obstawiam cenę bazowego STI bliżej 180 kPLN. Ktoś mógłby podać szwajcarskie ceny poprzedniego STI i Forka? Dałoby to jakiś obraz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KASIAiMIŚ Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 (edytowane) Ceny są w CH identyczne. Poprzednik kosztował dokładnie tyle samo. Izotom, te ceny to już ze wszystkimi podatkami. Do tego dodam, że cena netto była identyczna jak w PL! To nie jest wina Subaru, że w EU są takie ciekawe podatki. Tak więc resztę możecie sobie dopowiedzieć albo po prostu poczekać do maja Edytowane 23 Marca 2014 przez KASIAiMIŚ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scypio Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 Ceny są w CH identyczne. Poprzednik kosztował dokładnie tyle samo. Izotom, te ceny to już ze wszystkimi podatkami. Do tego dodam, że cena netto była identyczna jak w PL! To nie jest wina Subaru, że w EU są takie ciekawe podatki. Tak więc resztę możecie sobie dopowiedzieć albo po prostu poczekać do maja A ja się zastanawiam czym "zwykły" WRX podpadł, że ma go nie być w ofercie. W UK cenę szacują na 28k funtów ( http://www.autoexpress.co.uk/subaru/wrx-sti/84925/subaru-wrx-2014-review ), tyle co BRZ z automatem. Co przekładałoby się na jakieś 130k PLN... może kiedyś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 Osobiście tez wolałby WRX. Byłby idealny dla moich potrzeb. STI jest ... W WRX czułbym się bardziej na miejscu pod każdym względem, w STI byłbym jak na księżyca. Bije się z myślami. Noce niesprzespane, gigantyczne rachunki telefoniczne za telefony do leasingodawcow, wycienczajace negocjacje, całe tygodnie zmagań z dealerem albo dealerami. Uff, ciężka praca przede mną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nett68 Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 Ostatnio Subaru obniżyło ceny ( info z samar.pl). Być może nowe STI będzie w rozsądniej cenie. Za 160 bym wział Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 Ostatnio Subaru obniżyło ceny ( info z samar.pl). Być może nowe STI będzie w rozsądniej cenie. Za 160 bym wział O cho cho, gdyby tak było to stawiam Tobie flaszkę 18 letniej whisky. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scypio Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 Ostatnio Subaru obniżyło ceny ( info z samar.pl). Być może nowe STI będzie w rozsądniej cenie. Za 160 bym wział Forki XT potaniały bardzo ostro (za moejauto.pl) wersja Comfort 161 791 -> 136 900 wersja Platinium 170 088 -> 153 494 i teraz małe zagadka... WRX STI w Szwajcarii kosztuje 1050 CHF mniej niż tańszy Forek XT (co daje 2.17%). No to teraz zgadujemy cenę STI w Polsce z uwzględnieniem droższej akcyzy: 136900 * 0.9783 / 1.031 * 1.186 = 154064 PLN. Powiedziałbym, że STI < 160k wygląda całkiem realnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 Jeśli będzie (w przyszłości) STI z silnikiem 2.0 to być może cena będzie zbliżona (czego bym sobie i innym życzył). W przypadku silnika 2,5 wchodzi wyższa akcyza więc porównywanie cen z cennikiem szwajcarskim nie ma większego sensu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scypio Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 (edytowane) Jeśli będzie (w przyszłości) STI z silnikiem 2.0 to być może cena będzie zbliżona (czego bym sobie i innym życzył). W przypadku silnika 2,5 wchodzi wyższa akcyza więc porównywanie cen z cennikiem szwajcarskim nie ma większego sensu. Dlatego w swoich dywagacjach uwzględniłem różnicę w akcyzie... 136900 * 0.9783 / 1.031 * 1.186 = 154064 PLN. Trochę optymistycznie to wygląda, nie jestem przekonany co do dopasowania wersji wyposażenia forka... ale jakby zrobić porównanie na podstawie ceny BRZ to.. 136900 * 1.0717 / 1.031 * 1.186 =~ 168784 PLN. i tak nieźle... choć z 2.0 byłoby cudowanie Edytowane 23 Marca 2014 przez scypio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się