Guzik3 Opublikowano 13 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2014 http://www.v10.pl/Nowe,Subaru,WRX,jako,hatchback,Zobacz,wizualizacje,110062.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 13 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2014 (edytowane) Porównanie WRX 2014 i STI 2015 - jak to możliwe że wrx ma lepsze hamulce od sti??? Wniosek artykułu gdyby sti miało 350km wtedy byłoby warte zakupu http://www.motortrend.com/roadtests/sedans/1403_2015_subaru_wrx_sti_first_test/ Edytowane 13 Marca 2014 przez Herostrates Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrusz Opublikowano 13 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2014 a jakby miało 350KM i nowy silnik byłaby pełnia szczęścia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapic Opublikowano 14 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2014 jak to możliwe że wrx ma lepsze hamulce od sti???Może STi jest cięższe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 14 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2014 (edytowane) jak to możliwe że wrx ma lepsze hamulce od sti???Może STi jest cięższe? o 37 funtów - czyli niewiele, a zatrzymuje się z 0-60 mil - 106 stóp, 108 STI. WRX piszą lepiej się zbiera, mniejsza turbo dziura, i wrażenia więcej momentu, STI szybsze do 60 mil, ale zwracają głównie uwagę, że WRX ma krótsze przełożenia i trzeba wpiąć trójkę. Edytowane 14 Marca 2014 przez Herostrates Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 14 Marca 2014 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2014 zatrzymuje się z 0-60 mil - 106 stóp, 108 STI Różnica 61 cm to już sama dokładność pomiaru... Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 14 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2014 Wniosek artykułu gdyby sti miało 350km wtedy byłoby warte zakupu Autorowi chodziło moim zdaniem o to, że od STI w stosunku do WRX oczekiwałoby się znacznie więcej fanu i mierzalnych różnic w osiągach - wartych owych ośmiu i pół koła 'bagsów' różnicy w cenie. U nas to nie problem - WRX'a najprawdopodobniej nie bedzie w EU. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 14 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2014 Tak jak juz pisalem niedawno - roznice wyjda dopiero przy intensywnym uzytkowaniu Po 50ciu hamowaniach - zaloze sie o piwo - STI mialby znacznie krotsza droge hamowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 14 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2014 (edytowane) Pewnie masz rację, ja jednak jestem rozczarowany, bo widać, że poszli na łatwiznę i przynajmniej oprócz starego silnika wstawili także stare hamulce, które w porównaniu z nowszymi rozwiązaniami odstają, w gruncie rzeczy od 2001 roku to ciągle te same heble. WRX ma nowe heble i różnica jest. Nie wiem jak tam z zawieszeniem, z nowych rzeczy mamy budę, środek i na pewno przekładnię kierowniczą, pytanie czy skrzynia przeszła także jakieś zmiany? Edytowane 14 Marca 2014 przez Herostrates Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 14 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2014 pytanie czy skrzynia przeszła także jakieś zmiany? była to jedna z niewielu nowinek podkreślana w filmie promocyjnym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 14 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2014 Ja stawiał w ciemno o wiele większą wytrzymałość STI niż WRX. Poza tym STI ma hamulce, które jednak potrzebują nieco więcej energii aby doszły do parametrów - czyli grubo powyżej setki. WRX jest autem "normalnym" więc wymaga się od niego poprawnego reagowania od razu, bez zbędnych ceregieli i w umiarkowanych zakresach pracy. Mogę się założyć, ze przy próbie 20 kółek na torze albo 30 km rajdowych, STI tylko by się lekko ubrudził, a WRX byłby nieźle stetrany. Widzę różnicę pomiędzy moim dłubniętym WRX a STI z tego samego okresu: hamulce padają po 2 okrążeniach, temperatura oleju sięga Plutona, auto kolybie się jak stara łajba, układ kierowniczy robi się jak ser pleśniowy, a przy wyższych prędkościach zaczyna jechać mniej więcej tam gdzie ja chce itd. Pomimo tego, że do setki są porównywalne czasy. Po prostu STI to brutal i lubi brutalne traktowanie. WRX może taki chętnych do lania nie być. Sam nie wierzyłem, że mogą być takie różnice ale są, chociażby w budowie nadwozia: przepaść pomiędzy STI i WRX. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 14 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2014 chociażby w budowie nadwozia: przepaść pomiędzy STI i WRX. Tylko że ta niby róznica w nadwoziu to taka urban legend, której nikt nigdy nie potwierdził - oczywiście chodzi mi o sedany GD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 14 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2014 Tutaj chodzi chyba raczej o zawieszenie, staby, amory, sprężyny itp w tym faktycznie jest duża różnica, pytanie czy w nowym wrx i sti ta różnica będzie tak duża, śmiem przypuszczać, że nie będzie już ona tak duża, niemniej trochę czasu do zweryfikowania potrzebne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 14 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2014 Tutaj chodzi chyba raczej o zawieszenie, staby, amory, sprężyny itp w Tylko że te elementy nijak nie mieszczą się w definicji słowa: nadwozia: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 14 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2014 To prawda zgaduję że Izotom do tego się odnosił, co wynika z jego wypowiedzi o prowadzeniu. Nadwozie chyba jest takie samo, jeśli są różnice to niewielkie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 14 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2014 Parę drobnych elementów można znaleźć studiując manuale np. rocznika 2001 - 2002r. Byłem zaskoczony różnicami chociażby geometrii nadwozia np. tylnych słupków w okolicach tylnych szyb: różnica 5 mm a jednak. Nie wiem o czego to zależy. Nie wiem jak to jest w rocznikach 2008 i dalej. Nie miałem dostępu do manuali. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 15 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2014 chociażby w budowie nadwozia: przepaść pomiędzy STI i WRX. rozTylko że ta niby róznica w nadwoziu to taka urban legend, której nikt nigdy nie potwierdził - oczywiście chodzi mi o sedany GD. carfit pisal niejednokrotnie o tych roznicach... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrusz Opublikowano 15 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2014 Nie żebym od razu pobiegł wymieniać moją rakietę ale na brytyjskiej stronie Subaru cena STI to 29tys funtów - 1,5 tys. więcej niż BRZ. Nie zagłebiałem się jakoś szczególnie ale to mniej więcej porównywalnie do droższych hot-hatchy, drożej od Golfa GTI ale taniej od R. Może i w Polsce nie wystartujemy od 200tys... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 15 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2014 (edytowane) Wystartujemy. Edytowane 15 Marca 2014 przez Izotom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muzyk Opublikowano 15 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2014 Nie żebym od razu pobiegł wymieniać moją rakietę ale na brytyjskiej stronie Subaru cena STI to 29tys funtów - 1,5 tys. więcej niż BRZ. Nie zagłebiałem się jakoś szczególnie ale to mniej więcej porównywalnie do droższych hot-hatchy, drożej od Golfa GTI ale taniej od R. Może i w Polsce nie wystartujemy od 200tys... To całkiem ciekawy news, zważywszy na to, że całkiem niedawno Subaru ogłosiło, że wycofuje z rynku Brytyjskiego model Imprezy... Czyżby liczyli na powrót klientów do marki z pod znaku plejad ? PzDr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
00typer1071 Opublikowano 15 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2014 (edytowane) Found this today. "The car has the optional WRX Sport Package which includes the following: * STI Performance Exhaust 03P * STI MT6 Short Throw Shifter 041 * STI MT6 Leather/Aluminum Shift Knob J8A * STI 17-inch Black Alloy Wheels 04A Some dealers are also putting on the STI underspoiler kit which includes the following: * E2410VA000 STI Under spoiler-Front 04G * E2610VA000 STI Under spoiler-Side 04H * E5610VA000 STI Under spoiler-Rear Side 04J * E5610VA100 STI Under spoiler-Rear Diffuser 04I" If/when I order mine it will have this package added. Car looks awesome! Mi sie podoba ale pewnie i tak 18" felgi na swoj zaloze. Edytowane 15 Marca 2014 przez 00typer1071 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 15 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2014 Cudo z tymi dodatkami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herrkam Opublikowano 15 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2014 Anyway ten bialy ze szpojlerami laaaadny....zaczynam sie zastanawiac czy nie zamienic z niebieskim.... Jak byscie chcieli zagiac sprzedawcow 50+min szkolenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 15 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2014 Może i w Polsce nie wystartujemy od 200tys... Nie żebym od razu pobiegł wymieniać moją rakietę pomału mozna sie przymierzać..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrusz Opublikowano 15 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2014 Nie chciałbym opacznie zrozumieć ale czy z Pana słów wynika, że jednak - wbrew "czarnym prorokom" (lub jak kto woli realistom ) - cena będzie znacząco niższa niż prognozowane 200tys. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się