Skocz do zawartości

Subaru WRX STI MY15


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

ladny filmik to i mozna Fokusem RS zrobic :P

Wg mnie A-Klasse jest troche przestylizowana, za duzo w niej zgiec i wybrzuszen. Troche jak dla "nastolatka". Za 2-3 lata bedzie juz calkiem opatrzona.

WRX i Levorg to calkiem inne auta w A-Klasie oczekuje sie kobiety za kierownica a WRX i kobieta ? ... to musialaby byc naprawde ciekawa kobieta :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Fajny filmik, choć pewnie trochę reklamowy. Niemniej potwierdzam to co pisałem wcześniej WRX fajniejszy niż STI w obecnej wersji, oby w Genewie nas zaskoczyli i wyszedł STI 2.0 DIT 300KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A45 fajnym autem jest

 

To AMG jest mega fajnym autem. Miałem przyjemność prowadzić i muszę przyznać, że jest świetne. Precyzyjnie się prowadzi, super trzyma drogi, dźwięk z międzygazami rewelka, 360@450 robi swoje, mała, gruba kierownica, dobrze trzymające fotele. Jako auto na codzień rewelacja. Jedynie ta nawigacja mnie razi przeokrutnie.

 

Ale to i tak nie jest w moim odczuciu nawet namiastka imprezy. Mógłbym mieć taką A45 AMG na codzień, a Subaraka do zabawy. Tylko w takiej opcji mógłbym to rozważać.

Jednak Subaru ma ten swój niepowtarzalny klimat i nic nie jest w stanie go zastąpić. Przyznam szczerze, że nie mogę się doczekać zobaczenia, pomacania i być może przejażdżki nowym STI, żeby organoleptycznie sprawdzić ile zostało Imprezy w Imprezie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@@haubi65,czy "prawdziwy mężczyzna" naprawdę powinien jeździć brzydkim samochodem? :(

zle mnie zrozumiales ale sa auta, ktore kojarza sie automatycznie z kobieta. MX5 , CX5 , A-Klassa .... u nas Mini ;)

A z mezczyzna Camaro, Vette, STI, AMG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@@haubi65,czy "prawdziwy mężczyzna" naprawdę powinien jeździć brzydkim samochodem? :(

zle mnie zrozumiales ale sa auta, ktore kojarza sie automatycznie z kobieta. MX5 , CX5 , A-Klassa .... u nas Mini ;)

A z mezczyzna Camaro, Vette, STI, AMG

a

A jak moja mama jeździ czasami Imprezą a wg mnie MX5 jest jednym z fajniejszych samochodów na rynku to mam się juzż martwić? :D

 

Ps, nowe STI zobaczyć na ulicy w Polsce będzie strasznie cięzko chyba, normalnie rodzynek, w Krakowie jeździ więcej takich Ferrari FF niż lanosów sedan STI :huh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@@haubi65,czy "prawdziwy mężczyzna" naprawdę powinien jeździć brzydkim samochodem? :(

zle mnie zrozumiales ale sa auta, ktore kojarza sie automatycznie z kobieta. MX5 , CX5 , A-Klassa .... u nas Mini ;)

A z mezczyzna Camaro, Vette, STI, AMG

a

A jak moja mama jeździ czasami Imprezą a wg mnie MX5 jest jednym z fajniejszych samochodów na rynku to mam się juzż martwić? :D

 

 

Walka ze stereotypami+gender :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gedner to jakas polska wydmuszka :) tu w TV to tylko o zwiazkach partnerskich homo itp. mam wrazenie, ze zwiazki hetero sa juz calkiem niemodne. ja tam jednak wole klasyke ale kazdemu to co lubi nie moj bier tyle co do stereotypow :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...) Ale swoją drogą to czy tak trudno zrobić dobry podłokietnik?

 

prosciej dorobic "filozofie" wg. ktorej dobry podlokietnik/miekki plastik/gruba wykladzina/etc. jest aktualny tylko dla kapelusznikow, wybierajacych "proteze marzen" ;):mrgreen:

 

Prościej to jest pójść tam gdzie mają odpowiadający podłokietnik. ;)

 

Trudniej jednak napisać coś na ten temat na oficjalnym forum podłokietnikowego ideału :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ladny filmik to i mozna Fokusem RS zrobic

 

Proszę bardzo :) sam nie wiem który lepiej lata....

 

 

Oczywiście polecam oglądać od początku jeśli ktoś zastanawia się nad Focusem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio dotarła do mnie informacja, że będzie coś robione z H6(..) i będzie 3.0 H6 DIT. Ciekawe, co?

Ale Cię @Izotom ułańska fantazja poniosła :) ... turbodoładowana H6-ka, chciałbym ale nie wierzę ...

znajac zycie, subarak z takim silnkiem emisje CO2 mialby na poziomie RS6 x 2 :twisted::mrgreen:

 

(...) W zasadzie powstaje dylemat: czy robić z siebie "wariata" i kupować np. STI czy raczej spragmatyzować swoje podejście i kupić auto europejskiego producenta jako protezę swoich marzeń (...)

zabawnie to brzmi... naprawde chcesz w to brnac i dalej obrazac uzytkownikow europejskich aut?

 

kupiles Forka XT, bo nie stac Cie na Porsche Cayenne Turbo, hm? ;)

 

Widzę, że masz na mnie uczulenie. Prawdopodobnie przez to nie zauważyłeś, że moja wypowiedź była wyważona i równie obraźliwa w stosunku do posiadaczy Subaru STI - z punktu widzenia pragamtycznych - jak i równoważnych aut europejskich - z punktu widzenia tych zakochanych w marce.

I miało brzmieć zabawnie.

Nie stać mnie na Porsche Cayenne Turbo. Jest to inna liga finansowa i nie potrzebuję auta żeby budować na nim swój image ale tak samo jak nie stać mnie na EVO, Fiata Abartha czy Dacie Logan. Są to auta, w których czułbym się źle i nieswojo. A kasę zawsze można jakoś zdobyć.

Mam nadzieję, że moja odpowiedź zadowoliła Cię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda bo oboje możemy mieć po jednym znajomym mniej na Forum, czego żałuję.

//////////////------------\\\\\\\\\\\\\\------------//////////////------------\\\\\\\\\\\\\\\------------///////////////

eddie_gt4, nie żyw urazy bo zwycięzcą ten kto jej nie doświadcza.

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Chyba, że tak lubisz budować zasieki.

{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}

 

P.S. W sumie fajna zabawa ;):biglol:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że dyskusja o wyższości jednej marki/modelu nad innymi nie ma sensu.

 

 

Nie ma i pewnie nigdy nie będzie idealnego samochodu, który zadowoli oczekiwania wszystkich.

Na pewno jest też wiele aut mocniejszych, ładniejszych, lepiej wykończonych, z lepszymi fotelami, podłokietnikami, bez szmatek przy kierownicy itp itd, niż Subaru Impreza STI. Pewnie też znajdą się auta , które lepiej jeżdżą (choć tego już nie jestem taki pewny ;) ). I pewnie znajdą one swoich amatorów, którzy lubią sobie skonfigurować wyposażenie czy kolor tapicerki. Natomiast brakuje im wszystkim jednej rzeczy - nie nazywają się Subaru Impreza STI.

 

I dopóki Subaru Impreza STI będzie miało boksera z turbiną i napęd na cztery koła, dopóki będzie się dobrze prowadzić to będzie miało zagorzałych fanów, którzy przymkną oko na "specyficzną" stylistykę, czy brak wygodnego podłokietnika. Bo w tym aucie nie to jest istotą, a jest nią ta magiczna nazwa i dziedzictwo, którego, pomimo ramek w drzwiach nikt i nic mu nie zabierze.

 

Jeśli komuś to nie pasuje, to nie ma sensu go do tego przekonywać, i odwrotnie nie ma sensu osobie (ślepo) zakochanej w Imprezie wmawiać, że jest zła bo nie ma tego co ma w ofercie BMW, czy Skoda.

 

I nie chodzi mi tu o bezkrytyczne wielbienie marki, ale o czepianie się w/w szczegółów, które nie są istotą Imprezy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Urzędowo" zgadzam się z Tobą.

Cały smak w STI, jak i po części w innych samochodach Subaru, jest pewna prostota w otrzymywaniu doznań z jazdy, zastosowanej techniki, unikanie rzeczy rozpraszających prowadzącego od prowadzenia auta. Za każdym razem jak wsiadam do STI od rocznika 2004 do 2008 to wrażenie jest ciągle to samo: skompresowanie świata to tego jednego miejsca. Auto jest tak zaprojektowane, że zmusza człowieka do cieszenia się z jazdy i delektowania się minimalizmem wystroju, oszczędnością detali. Człowiek w głowę zachodzi, że komuś jeszcze się chce produkować auta, które w dzisiejszym świecie nie mają racji bytu i mogą wydawać się strzałem w stopę. No bo tego auta nie da się kupić tylko na podstawie tabelki akcesoriów, osiągów i cen.

Niestety nie wiemy nic na temat nowego STI co powoduje zniecierpliwienie i prowokuje czasami do irracjonalnych wypowiedzi ale nie ma co się dziwić. Znając poprzednie wersje nasze apetyty są dość pobudzone.

Mam informację z drugiej ręki, że nowy STI skręca jeszcze lepiej niż poprzednik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak samo jak "urzedowe" potakiwanie chojnego

 

Ale ja z dobroci serca i zrozumienia kolegi łokciowego problemu zaproponowałem pojazd, charakteryzujący się wybitnie udaną konstrukcją podłokietnika, którą to nawet w lekko zmienionej formie użytkuje na co dzień. B)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...